|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is ook terecht ,de aandacht is ook altijd 2x meer voor selectie spelers . |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Maar pa kan het betalen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
LIVERPOOL vs HULL CITY
5 - 1 (RS 3 - 0) 24-09-16 Premier League A. Lallana 17' J. Milner 30', 71' S. Mané 36' Philippe Coutinho 52' D. Meyler 51'
Liverpool heeft een simpele zege geboekt op Hull City, waardoor Arsenal en Chelsea weten dat ze in een onderling duel moeten winnen. De kwaliteit straalt er in de beginfase van het seizoen vanaf bij Liverpool. Daar is Adam Lallana een schoolvoorbeeld van. De aanvaller is dit seizoen uit de startblokken geschoten bij Liverpool. Hij zette Liverpool in de zeventiende minuut op voorsprong.
Een overtreding van Mohamed El Mohamady in de 29ste minuut bracht Liverpool een veilige voorsprong. Gelegenheidslinksback James Milner nam plaats achter de bal en faalde niet. Nog voor de rust vergrootte Sadio Mané de marge naar drie.
Liverpool, met Georginio Wijnaldum in de basis, stoomde na de rust door. Nadat David Meyler had gescoord voor Swansea City, sloeg Philippe Coutinho toe. De Braziliaan maakte op aangeven van Lallana de 4-1.
Toen Milner later ook nog eens zijn tweede strafschop van de middag benutte, had Liverpool een nuttige voorsprong in handen. Arsenal en Chelsea moeten in een onderling duel eveneens ruim winnen om de Reds voor te blijven op de ranglijst van de Premier League. Bij winst komt één van de twee, net als Liverpool, terecht op dertien punten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja jongen ik weet er alles van ,maar voetbal is nog redelijk goedkoop vergelijken met sommige andere sporten |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 september 2016 - 22:23 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja jongen ik weet er alles van ,maar voetbal is nog redelijk goedkoop vergelijken met sommige andere sporten Is ook zo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet behandeld, wel gebierd |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
kwestie van prioriteiten stellen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Stand:
1 Manchester City . 6 18 2 Tottenham Hotspur. 6 14 3 Arsenal . 6. 13 4 Liverpool . 6 13 5 Everton . 6. 13 6 Manchester United. 6 12 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dank je! Alleen jammer dat er een meeuw doorheen krijst ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Geef toe dat ik niet alles doorgraaf op headliner als ik iets open. Zal voortaan ff kijken vooraf :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Een meeuw die kakkelak is zijn niet te stoppen...Graag gedaan en succes met de kakkemeeuw |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hey shorty vanmiddag Varkenoord..(?)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik heb m'n broer Patrickbos net gesproken en hij heeft me op m'n vingers getikt dat ik me laatdunkend over deze kutclub hebt uitgelaten. Mijn excuus.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos