|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zou mooi zijn als het een beetje vol zit inderdaad! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wat ik er van meekreeg: van alles wat. Er valt wat te kiezen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heel weinig kaarten verkocht inderdaad.
Wel lullig dat je nu een kaart koopt en er gratis 1 bij krijgt. Had dat dan vanaf het begin gedaan, hier nu gewoon voor 2 kaartjes betaald. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2016 - 22:48 schreef MMM het volgende:Heel weinig kaarten verkocht inderdaad. Wel lullig dat je nu een kaart koopt en er gratis 1 bij krijgt. Had dat dan vanaf het begin gedaan, hier nu gewoon voor 2 kaartjes betaald. Dat is kut, en knullig. Vindt al n tijdje dat Feyenoord eens wat terug moet doen. En dan duidelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2016 - 22:48 schreef MMM het volgende:Heel weinig kaarten verkocht inderdaad. Wel lullig dat je nu een kaart koopt en er gratis 1 bij krijgt. Had dat dan vanaf het begin gedaan, hier nu gewoon voor 2 kaartjes betaald. Ja dat is typisch Feyenoord... Weet wel jaren terug dat ik altijd gelijk mijn sk verlengde. Mijn maat wachte altijd en kreeg dan vanzelf extra aanbiedingen binnen. Bv eerste europese wedstrijd gratis ... Later gelukkig voor iedereen .. Maar als de nood hoog is word de trouwste gestraft |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ok dat had ik niet berwacht omdat bv de gele zijde uitverkocht is met SK's |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Als ik bij de ticketverkoop kijk op de site, kan ik voor verschillende 'gele' vakken nog een kaartje kopen..? Kwam alleen nergens tegen dat ik er eentje gratis bij kreeg. Waar is dat terug te vinden..? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 - 00:29 schreef Bosifyable het volgende:Als ik bij de ticketverkoop kijk op de site, kan ik voor verschillende 'gele' vakken nog een kaartje kopen..? Kwam alleen nergens tegen dat ik er eentje gratis bij kreeg. Waar is dat terug te vinden..? Volgens mij is daar een speciale pagina voor met als kortingscode bekerdeal? Las het gister nog op Twitter |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 - 00:29 schreef Bosifyable het volgende:Als ik bij de ticketverkoop kijk op de site, kan ik voor verschillende 'gele' vakken nog een kaartje kopen..? Kwam alleen nergens tegen dat ik er eentje gratis bij kreeg. Waar is dat terug te vinden..? Heb je geen clubcard meer Bosi? Want dan krijg je automatisch een mail van Feyenoord.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Denk het wel toch... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2016 - 14:44 schreef RenatoBos het volgende:De wedstrijd van Feyenoord tegen Excelsior in de tweede ronde van de KNVB Beker wordt gespeeld op woensdag 26 oktober, aanvang 20:45 uur. veel te laat blijf mooi in Denemarken lees wel hoe het is geworden en hoe het was |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: wie moeten dan de doelpunten maken |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Misschien dat de gele zijde de uitzondering is. Had ik niet naar gekeken. Maar voor de rest - wat ik er gisteren zo gauw van zag - waren er wel wat opties. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik las net dat Excelsior een aantal spelers gaat sparen tijdens deze wedstrijd. Wat een arrogantie! Afstraffen die hap. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 - 10:29 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Heb je geen clubcard meer Bosi? Want dan krijg je automatisch een mail van Feyenoord.. Ik lees die mailtjes niet eerlijk gezegd, alles wat belangrijk is, lees ik hier van Renato :') Zal eens kijken! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 - 12:41 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ik lees die mailtjes niet eerlijk gezegd, alles wat belangrijk is, lees ik hier van Renato :') Zal eens kijken! Nee ik 9 van de 10 keer ook niet ,maar daar vind je wel die aanbieding ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nog geen 1 vak is uitverkocht |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 - 12:41 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ik lees die mailtjes niet eerlijk gezegd, alles wat belangrijk is, lees ik hier van Renato :') Zal eens kijken! d:-) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Heb geen mail gekregen met die korting zie ik. Fuck it, thuis op de bank met wat speciaalbiertjes, ook goed..! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord verwacht 30.000 supporters bij bekerduel
Feyenoord heeft de kaartjes voor de bekerwedstrijd morgenavond tegen stadsgenoot Excelsior in de uitverkoop gedaan. Dit meldt het Algemeen Dagblad vandaag. Voor enkele vakken geldt: twee kaartjes voor de prijs van één.
Feyenoord besloot deze week ook kortingsacties in te voeren voor haar aanhang, voor onder meer RotterdamPashouders, Legioenleden en de oudere Kameraadjes. ''Zo proberen we ook nieuwe mensen naar de Kuip te trekken,'' legt een woordvoerder uit.
De verkoop bij zowel Feyenoord als Excelsior verliep niet hard. Feyenoord verwacht dat 30.000 supporters haar zullen aanmoedigen, Excelsior rekent op rond de tweehonderd man in het uit-vak. Kaartjes voor dit vak kosten slechts 5 euro, net als voor de uitfans bij alle andere bekerwedstrijden in Nederland. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord gaat fans die al vroeg hun kaartje hebben gekocht voor Feyenoord - Excelsior 5 euro per gekocht kaartje teruggeven. Omdat de Rotterdamse club pas deze week heeft besloten tot een bijzondere kortingsregeling, maakt de club een gebaar naar de andere fans die al vroeg een kaartje kochten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das wel weer netjes van de club.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 - 05:09 schreef RenatoBos het volgende:Feyenoord gaat fans die al vroeg hun kaartje hebben gekocht voor Feyenoord - Excelsior 5 euro per gekocht kaartje teruggeven. Omdat de Rotterdamse club pas deze week heeft besloten tot een bijzondere kortingsregeling, maakt de club een gebaar naar de andere fans die al vroeg een kaartje kochten. Mooi gebaar! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja zeker, maar ik zal de vijf euro niet aannemen en zeggen doe het maar naar de jeugdafdeling van Feyenoord, ik hoop dat de rest ook zo over denkt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 - 10:51 schreef de bluffer het volgende:[..] Ja zeker, maar ik zal de vijf euro niet aannemen en zeggen doe het maar naar de jeugdafdeling van Feyenoord, ik hoop dat de rest ook zo over denkt Je hebt geen keus, word gestort op je bankrekening. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Gio niet teveel wisselen, kijk maar naar de Gloeilampen het kan zo gebeuren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Want de gloeilampen speelde in hun sterkste opstelling. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat wel. maar zeer karig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waar heb jij vandaag last van geile..(?) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Benieuwd naar de opstelling |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 15 euro voor een kaartje vind ik prima. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ook, verwacht een paar verrassingen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Oh ik las 5... 15 is prima |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: De korting is 5 euro, daardoor kaartje 15 euro. Was eerst 20. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vanavond komt Feyenoord in actie voor de KNVB-Beker. Voor de Rotterdammers is het vanavond zaak om Excelsior opzij te zetten om een ronde door te kunnen bekeren. De bekerhouder treedt vanavond aan in een gewijzigde opstelling ten opzichte van afgelopen zondag. Giovanni van Bronckhorst kiest voor een paar andere namen tegen Excelsior. Zo keert Woudenberg terug op de linksback positie, daardoor zit Kongolo op de bank. Tapia vervangt Vilhena en Kramer speelt op de plek van Jorgensen. Elia start op de flank.
Opstelling: Jones, Karsdorp, Van der Heijden, Woudenberg, El Ahmadi, Toornstra, Tapia, Bilal, Kramer en Elia.
Wissels: Bijlow, Kongolo, Nelom, Berghuis, Vejinović, Nieuwkoop, Gustafson, Kuyt, El Hankouri, Jørgensen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahahahaaaa kramer in de spits.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hallo Kramert in de spits.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik had Karsdorp ook wat rust gegund |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Iemand een foxsports abonementje over die niet kijkt vanavond? :) mijne is afgesloten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als je naar Vlissingen komt heb ik een biertje voor je klaar staan.. |
|
|
|