|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das toch geel verdomme.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Twee keer geel is feest! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wel klaar met Bilal. Hij ziet het niet. Kramer laatste seizoen. Die is niet te zien.
Jones, Karsdorp, Kongolo, Karim, vdH (goed vanavond!), Karim, Jorgensen: vaste waardes. De rest inwisselbaar. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Basacigoklu doet t echt niet onaardig hoor.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alleen t vervolg blijft ruk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
HOPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nog eentje kom op Feyenoord.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Dat is een geplaatst schot die ik ken van Vejinovic nog bij Vitesse. Lekker hoor.. Heeft ie nog te weinig laten zien hier. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 - 22:26 schreef Sensi het volgende:Dat is een geplaatst schot die ik ken van Vejinovic nog bij Vitesse. Lekker hoor.. Heeft ie nog te weinig laten zien hier. Heeft de kans ook niet echt gehad toch.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hopelijk helpend in het zelfvertrouwen. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Nouja..... Vorige seizoen aardig wat mis momenten gehad op de momenten dat hij die wel kreeg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 - 22:28 schreef Sensi het volgende:[..] Nouja..... Vorige seizoen aardig wat mis momenten gehad op de momenten dat hij die wel kreeg. Jawel daar heb je gelijk in maat.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vooral na de bedreigingen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt ja, triest was dat.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mooie voorzet Vejinovic. Lul Kramer schat het niet op waarde. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Word wel toegezongen dat vind ik dan wel weer mooi.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ze hebben prima gespeeld. Volgas! Netjes hoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooie overwinning mannen. Gewoon heel goed. Ik vond alleen Tapia tegenvallen, en Kramer n kleine voldoende. De rest KLASSE |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Man of the match: Karsdorp. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 - 22:33 schreef van geil het volgende:Mooie overwinning mannen. Gewoon heel goed. Ik vond alleen Tapia tegenvallen, en Kramer n kleine voldoende. De rest KLASSE Wat zeg je nou? Eerder Tapia ruim voldoende en Kramer..RUK. verder klasse idd! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zekers. Wat is die gozer aan het groeien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vond Tapia voldoende en Kramer ruk :') |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ieder zijn mening. Tapia had als enige regelmatig balverlies, afwezig en miste n 100 procent kans in mijn ogen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Lekkere wedstrijd! Tapia beviel me goed. Karsdorp begint wel een erg goede voetballer te worden. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Loting jongens? 020? En dan opvreten?? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Volgens mij morgen nog een speeldag toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Amateurs maar eens. Uit. Leuk voor ze. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Zal wel net na de wedstrijd van morgen zijn.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan ga ik plat. Blij en tevreden. Kan me niet herinneren hoe lang het wel niet geleden is dat Feyenoord zo regelmatig ,zo dominant , goed speelde.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 - 22:36 schreef van geil het volgende:[..] Ieder zijn mening. Tapia had als enige regelmatig balverlies, afwezig en miste n 100 procent kans in mijn ogen. Tuurlijk! Die kans helemaal eens. Maar voetballend prima vindt ik. Maar we hebben genoten kjel! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
van geil