|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Dat voor 5 miljoen, toch? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: 5.8! Ik vind dat echt een spotprijs. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik vind Ajax wel echt heel kwetsbaar. Tegenstanders komen te makkelijk voor onze goal en Ajax leidt echt belachelijk veel balverlies |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Eigenlijk bijzonder dat er nu pas gericht aangekocht wordt. Waar heb je anders al die goede scouts voor? Complimenten voor de scouting, iedere transferperiode wil ik er wel 2 zien! |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 september 2016 - 20:37 schreef Loetje het volgende:Ik vind Ajax wel echt heel kwetsbaar. Tegenstanders komen te makkelijk voor onze goal en Ajax leidt echt belachelijk veel balverlies Klaassen is defensief en in de duels te zwak. Dus wie moet je dan wisselen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Schöne. Die kreeg van de week wel zoveel vrijheid om op te bouwen, die krijgt ie nooit meer. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Als iemand hem een beetje aanstuurt is de vrijheid er wel.
Ik denk dat schone en de verdediging in totaal nog beter word als westerman naast schanez gaat spelen. Iemand die de verdediging en opbouw aanstuurt |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Maar Schöne neemt als middenvelder veel meer deel aan het spel. Doet verdedigend en in opbouw zijn werk en Klaassen loopt maar verloren rond. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 september 2016 - 20:45 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Als iemand hem een beetje aanstuurt is de vrijheid er wel. Ik denk dat schone en de verdediging in totaal nog beter word als westerman naast schanez gaat spelen. Iemand die de verdediging en opbouw aanstuurt Ik zie dan eerder Riedewald of De Ligt ernaast. Opbouwend vermogen is er dan helemaal niet meer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Lekker makkelijk. Dat doet en lukt geen enkele trainer zolang het nog niet loopt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 september 2016 - 20:45 schreef Ztjes het volgende:[..] Maar Schöne neemt als middenvelder veel meer deel aan het spel. Doet verdedigend en in opbouw zijn werk en Klaassen loopt maar verloren rond. Komt omdat dit middenveld niet kan. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 september 2016 - 19:46 schreef Brank de Foer het volgende:[..] Haha, dit is echt puur zeiken omdat je bosz gewoon niet mag. Het liep niet bij ajax dus is het logisch dat enkele smaakmakers van afgelopen woensdag nu in de basis starten. Zeiken? Als je nu nog zoekende ben klopt er ergens iets niet lijkt mij! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: De ligt is een beer van een kerel maar daar kan je toch niet van verwachten dat hij ploeg aanstuurt, daar heb je ervaring voor nodig.
Riedewald zelf vind dat hij te weinig het ploeg aanstuurt en niet geschikt vind om achterin te spelen. Daarom wil hij het liefst op 6 spelen. Te druistig voor de verdediging aldus riedewald. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Klopt, want Klaassen pas hier niet in!!! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Iedereen plaatst ziyech klaassen en bazoer als middenveld. Het verschil tussen bazoer en schone is dat schone de rust heeft die bazoer niet heeft. En dat schone een betere trap heeft, betere pass. Bazoer is fysiek iets sterker, maar loopt vaak op de verkeerde plek. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ach ja, zeiken op Bosz mag natuurlijk niet? Hij is nog steeds zoekende en na 6 competitiewedstrijden, 5 Europese wedstrijden, een bekerwedstrijd en een aantal oefenwedstrijden in de voorbereiding mag je toch wel wat duidelijke contouren zien. Maar elke keer tovert hij met van alles. Is ook lekker duidelijk voor het elftal zo??
Dus na deze wedstrijd ook maar weer wat wijzigingen? Want ook nu is het weer niet om over naar huis te schrijven. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 september 2016 - 20:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] De ligt is een beer van een kerel maar daar kan je toch niet van verwachten dat hij ploeg aanstuurt, daar heb je ervaring voor nodig. Riedewald zelf vind dat hij te weinig het ploeg aanstuurt en niet geschikt vind om achterin te spelen. Daarom wil hij het liefst op 6 spelen. Te druistig voor de verdediging aldus riedewald. Dat kunnen de mensen naast hem. Dat kun je alleen leren door te spelen. Bovendien, als we Bosz moesten geloven na Willem II, stond hij geweldig te organiseren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ligt absoluut niet aan Klaassen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 september 2016 - 20:56 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Iedereen plaatst ziyech klaassen en bazoer als middenveld. Het verschil tussen bazoer en schone is dat schone de rust heeft die bazoer niet heeft. En dat schone een betere trap heeft, betere pass. Bazoer is fysiek iets sterker, maar loopt vaak op de verkeerde plek. En Schöne mist enorm veel handelingssnelheid. Heel belangrijk. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Dat mag er weer wezen. 3-1. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Raar dat Onana er overigens nu niet van langs krijgt bij dat doelpunt. Cillessen zou hierbij gefileerd worden! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En toch zie ik op dit moment liever Schöne! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Daar verschillen we dan enorm over. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik wilde overigens ook eens een inkopper maken! ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goalberg, echt niet makkelijk die bal zo afmaken. Ziyech op het middenveld lijkt mij ondertussen vanzelfsprekend. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 september 2016 - 20:57 schreef Loetje het volgende:[..] Dat kunnen de mensen naast hem. Dat kun je alleen leren door te spelen. Bovendien, als we Bosz moesten geloven na Willem II, stond hij geweldig te organiseren. Dan wil ik best voor de ligt gaan maar dan spelen we wel met 2 rechtsbenige in het centrum. Maar dat moet wel kunnen lijkt mij!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Oh, knappe goal van Traore zeg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 september 2016 - 21:02 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Dan wil ik best voor de ligt gaan maar dan spelen we wel met 2 rechtsbenige in het centrum. Maar dat moet wel kunnen lijkt mij!!! Droomduo die 2. Meen ik echt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ook Traore op rechts en Dolberg (Goalberg) in de spits lijkt mij ondertussen meer als logisch. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Gewoon blijven doorgaan. Nu al 4-1. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nee maar vertel eens, waarom Schöne en op welke positie? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Zoveel verschilt dat niet met bazoer, die heel graag loopt met de bal!! Zo heeft iedereen wel wat |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 september 2016 - 20:59 schreef Ajax Warrior het volgende:Raar dat Onana er overigens nu niet van langs krijgt bij dat doelpunt. Cillessen zou hierbij gefileerd worden! Onana is niet de 1ste keeper en dat is cillissen wel. Zodra krul fit is speelt hij. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 september 2016 - 21:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Zoveel verschilt dat niet met bazoer, die heel graag loopt met de bal!! Zo heeft iedereen wel wat Daarom twijfel ik ook altijd over Bazoer. Ik had ook heel graag gezien dat Ajax Vurnon Anita had terug gehaald in de transferperiode |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Lampekutjes ook weer voor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zoooo, Goalberg! Wat een knal en prettig dat we doellijn technologie hebben. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En toch heb ik iedere keer weer van dat dit de laatste goal is. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Wat een geweldige doelpunt. 5-1. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
3 assists van Ziyech ook he |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 september 2016 - 21:06 schreef Loetje het volgende:[..] Daarom twijfel ik ook altijd over Bazoer. Ik had ook heel graag gezien dat Ajax Vurnon Anita had terug gehaald in de transferperiode Ik vind bazoer heel onrustig aan de bal, vind ik niet prettig voor de goal. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wat een verademing dit, ondanks het stroeve begin. Dit is genieten en zoals je Ajax wil zien spelen. Erg blij dat het er nu wel eens uitkomt. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Technologie werkt. Als die doellijntechnologie er niet was weet ik zeker dat het doelpunt van Dolberg niet geteld had. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 september 2016 - 21:10 schreef Ajax Warrior het volgende:Technologie werkt. Als die doellijntechnologie er niet was weet ik zeker dat het doelpunt van Dolberg niet geteld had. Hier nog een... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat niet. Alleen loopt teveel en dat is zonde. |
|
|
|