BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PEC Zwolle (zaterdag 24 september 2016, 19:45); 5 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zaterdag 24 september 2016 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2016 - 22:09 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Younes moet zijn vorm terug krijgen? Dat lukt toch alleen als je speelt?

De wedstrijd was toch gespeeld?
Eens.
Eide
 Eide - zaterdag 24 september 2016 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2016 - 22:10 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Noem eens een goede rechtsbuiten die goed in vorm is??
Wat heeft vorm met deze discussie te maken? Omdat er nu misschien wat spelers niet in vorm zijn is Sinkgraven een betere keuze als Dijks? Dat is echt heel echt krom geredeneerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 september 2016 door Eide --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 24 september 2016 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2016 - 22:10 schreef Eide het volgende:

[..]

Want Willem II en PEC Zwolle hebben de beste rechtsbuiten spelers van de Eredivisie? Ik heb geen idee wat je hiermee eigenlijk probeert te zeggen, zeker omdat een aantal van de beste buitenspelers van vorig seizoen juist Dijks als de moeilijkste tegenstander omschreven vanwege zijn kracht.
Berghuis of toornstra van feyenoord
Of narsigh.

Ik denk dat sinkgraven die spelers wel aan kan. Vergeet niet dat ze ook mee moeten verdedigen.

Alves was ook niet heel goed in verdedigen maar juist sterk in aanvallen.

Als Ajax meer balbezit heeft dan de tegenstander dan is sinkgraven wel een betere keus.

Het is maar 2 wedstrijden, dus we kijken wel. Dit is voor herhaling vatbaar
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 24 september 2016 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2016 - 22:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Wat heeft vorm met deze discussie te maken? Omdat er nu misschien wat spelers niet in vorm zijn is Sinkgraven een betere keuze als Dijks? Dat is echt heel echt krom geredeneerd.
Als niemand hem verdedigend lastig kan maken, in ieder geval niet heel veel mensen. Waarom zou je een sterkere verdediger inzetten als dat niet nodig is??
Eide
 Eide - zaterdag 24 september 2016 - 22:38   quote  deeplink  
Ik vind dat je wel heel makkelijk over aanvallers als Bel Hassani, Jahanbaksz en Rashica om er zo even een paar te noemen. Je pakt nu de prestaties van twee van de slechtste ploegen (met dus kwalitatief verre van de beste spelers) van de Eredivisie en trekt daar een conclusie over voor alle anderen. Dat vind ik wel erg kort door de bocht.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 24 september 2016 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2016 - 22:38 schreef Eide het volgende:
Ik vind dat je wel heel makkelijk over aanvallers als Bel Hassani, Jahanbaksz en Rashica om er zo even een paar te noemen. Je pakt nu de prestaties van twee van de slechtste ploegen (met dus kwalitatief verre van de beste spelers) van de Eredivisie en trekt daar een conclusie over voor alle anderen. Dat vind ik wel erg kort door de bocht.
Ik ben niet te spreken over de kwaliteit van alle rechtsbuiten.

Larson is de beste buitenspeler van de eredivisie maar die speelt links.

Wellicht heb je gelijk en trek de lijn te ver door.

Sinkgraven speelt gewoon prima, maar kan ook minder spelen. 2 wedstrijden is te kort om iets goed te zeggen. Ik wil wel meer van zulke weddstrijden zien.

Geen reden om dijks zijn plek terug te geven.
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 september 2016 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2016 - 22:09 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Younes moet zijn vorm terug krijgen? Dat lukt toch alleen als je speelt?

De wedstrijd was toch gespeeld?
Dus mag je onbeperkt kut spelen en daardoor min of meer met een man minder staan?
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 september 2016 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2016 - 22:10 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Noem eens een goede rechtsbuiten die goed in vorm is??
Gaat het niet over. Je maakt jezelf weer belachelijk. Waarop is gebasseerd dat Sinkgraven straks ook echt een buitenspeler kan verdedigen? Heeft werkelijk niets te doen gehad in 2 wedstrijden in dat opzicht.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 24 september 2016 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2016 - 22:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dus mag je onbeperkt kut spelen en daardoor min of meer met een man minder staan?
Nee, natuurlijk mag dat niet maar hij moet toch zijn vorm terug krijgen?
Volgens mij was de wedstrijd gespeeld? Dan is het niet zo erg dat we even met een 10 man spelen.

Als de wedstrijd moeizamer zou zijn dan zou hij gewoon zijn gewisseld.
Klaassen zou dan niet zijn gewisseld, toch de topscoorder maar ook niet in vorm.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 24 september 2016 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2016 - 22:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gaat het niet over. Je maakt jezelf weer belachelijk. Waarop is gebasseerd dat Sinkgraven straks ook echt een buitenspeler kan verdedigen? Heeft werkelijk niets te doen gehad in 2 wedstrijden in dat opzicht.
Dat is nergens op gebasseerd.

Maar ik vind de buitenspelers gewoon niet van goed genoeg, dat ik daar bang van word.

Maar het zijn 2 wedstrijden, het kan zo zijn dat hij al tegen een mindere al moeilijk zou hebben. Dat kan.

In ieder geval speelt hij prima, geen reden om sinkgraven te wisselen?
Of ben je daar ook niet mee eens??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 september 2016 door Positieve Arrogantie --
Eide
 Eide - zaterdag 24 september 2016 - 23:44   quote  deeplink  
Iedereen speelde prima behalve Younes. Het is makkelijk goed te spelen in een elftal dat loopt. De vraag is of Sinkgraven is opgewassen tegen een buitenspeler van een ploeg die ook goed loopt. Of hij de kracht en het verdedigend vernuft heeft dan ook mee te doen. En dan ook offensief natuurlijk.

Één zwaluw maakt nog geen zomer. Tegen twee potentiële degradatiekandidaat heeft Sinkgraven het redelijk goed gedaan maar daarmee is nog niets bewezen of beslist. Tegen Luik wordt donderdag echt iets anders gevraagd en een keuze voor Dijks zou ik dan goed begrijpen.
enough
 enough - zaterdag 24 september 2016 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2016 - 21:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Verdedigend nauwelijks getest, aanvallend weinig toevoegend. De meerwaarde is dat hij onder druk makkelijker meespeelt maar om nu te zeggen dat ik om ben.... nee. Maar knap hoe hij zich manifesteert op die positie hoor, hij creëert in ieder geval concurrentie.
Klopt had van sinkgraven ook meer ala dijks willen zien gaan ,maar dan met betere opzetten van aanval en voorzetten ,
,maar tot nu verdedigd hij boven verwachting.,maar zoals je zegt nog niet echt getest .

Hmm jij kent ook het verhaal van suurbier /reiziger en wtf was ie ander ook weer ..
oja bogarde .....
(ja de nu huidige nep portier )

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2016 door enough --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 25 september 2016 - 00:12   quote  deeplink  
Wie vervangt ziyech donderdag?, helaas is hij geschorst!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2016 door Positieve Arrogantie --
enough
 enough - zondag 25 september 2016 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 00:12 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
NOURI !!
3sterren
 3sterren - zondag 25 september 2016 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2016 - 20:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

En Schöne mist enorm veel handelingssnelheid. Heel belangrijk.
+ een slappe lul
3sterren
 3sterren - zondag 25 september 2016 - 00:41   quote  deeplink  
Bazoer zit nog niet aan zn top kan nog veeeel meer leren schöne wordt niet meer beter
enough
 enough - zondag 25 september 2016 - 01:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 00:41 schreef 3sterren het volgende:
Bazoer zit nog niet aan zn top kan nog veeeel meer leren schöne wordt niet meer beter
Bosz houd nu graag iedereen tevreden .,maar

we weten toch dat het logische middenveld
klaassen ziyech Bazoer is en aangevuld uit verdediging (aanvallend) met riedewald
Loetje
 Loetje - zondag 25 september 2016 - 01:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2016 - 22:59 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk mag dat niet maar hij moet toch zijn vorm terug krijgen?
Volgens mij was de wedstrijd gespeeld? Dan is het niet zo erg dat we even met een 10 man spelen.

Als de wedstrijd moeizamer zou zijn dan zou hij gewoon zijn gewisseld.
Klaassen zou dan niet zijn gewisseld, toch de topscoorder maar ook niet in vorm.
Juist wel. Ervoor loopt alles spaak via hem... Mede door zo'n instelling die jij hebt zullen wij Nederlanders altijd blijven falen.
Loetje
 Loetje - zondag 25 september 2016 - 01:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2016 - 23:02 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat is nergens op gebasseerd.

Maar ik vind de buitenspelers gewoon niet van goed genoeg, dat ik daar bang van word.

Maar het zijn 2 wedstrijden, het kan zo zijn dat hij al tegen een mindere al moeilijk zou hebben. Dat kan.

In ieder geval speelt hij prima, geen reden om sinkgraven te wisselen?
Of ben je daar ook niet mee eens??
Ik vind de optie om Sinkgraven uit te proberen prima aangezien ik Dijks echt zwak vind momenteel. Zodra hij verdedigend 1 of 2 wedstrijden echt iets te doen heeft mag je me de vraag nog eens stellen. Dan heb ik namelijk een antwoord wat ook ergens op gebasseerd is
Loetje
 Loetje - zondag 25 september 2016 - 01:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2016 - 23:44 schreef Eide het volgende:
Iedereen speelde prima behalve Younes. Het is makkelijk goed te spelen in een elftal dat loopt. De vraag is of Sinkgraven is opgewassen tegen een buitenspeler van een ploeg die ook goed loopt. Of hij de kracht en het verdedigend vernuft heeft dan ook mee te doen. En dan ook offensief natuurlijk.

Één zwaluw maakt nog geen zomer. Tegen twee potentiële degradatiekandidaat heeft Sinkgraven het redelijk goed gedaan maar daarmee is nog niets bewezen of beslist. Tegen Luik wordt donderdag echt iets anders gevraagd en een keuze voor Dijks zou ik dan goed begrijpen.
Ik maak me bijvoorbeeld wel zorgen wanneer PSV op de counter gaat tegen Ajax. Ik denk dat dan een Narsingh in zijn kracht komt. Tegenover Berghuis wil ik hem ook wel eens zien. Ik ben er nog niet zo zeker van
Loetje
 Loetje - zondag 25 september 2016 - 01:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 00:12 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ik vermoed een middenveld met Gudelj, Klaassen en Riedewald.
sebas1
 sebas1 - zondag 25 september 2016 - 03:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2016 - 20:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Robben is ook voorspelbaar en lukt toch ook steeds. Younes is gewoon niet goed bezig, dat is het meer
Younes is geen Robbene en zal dat ook nooit worden. Robben is een buiten catogorie. Ik zie liever een linkspoot op links , jij niet blijkbaar dat kan
Brandje
 Brandje - zondag 25 september 2016 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2016 - 22:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Menig is een van de snelste buitenspelers in Nederland en die hadden Sinkgraven onder controle. Ik zou Sinkgraven best op Berghuis of Narsingh durven zetten. Europees moet je dat per wedstrijd bekijken.
Ztjes
 Ztjes - zondag 25 september 2016 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 01:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vermoed een middenveld met Gudelj, Klaassen en Riedewald.
Krijgen we weer een middenveld met totaal geen creativiteit. Gedoemd om te mislukken.
Vallen we gelijk terug in het spellletje "tikkie terug Jaap".

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2016 door Ztjes --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 25 september 2016 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 08:02 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Krijgen we weer een middenveld met totaal geen creativiteit. Gedoemd om te mislukken.
Wat een verschil met afgelopen twee wedstrijden dan he(gisteren helaas niet gezien maar neem aan dat er met Schöne, Ziyech meer voetbal in zat). Het middenveld is de sleutel voor beter voetbal en met Ziyech maken we een grote stap.
Ztjes
 Ztjes - zondag 25 september 2016 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 09:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wat een verschil met afgelopen twee wedstrijden dan he(gisteren helaas niet gezien maar neem aan dat er met Schöne, Ziyech meer voetbal in zat). Het middenveld is de sleutel voor beter voetbal en met Ziyech maken we een grote stap.
Dat is juist, Ziyech loopt zich overal vrij en wilt de bal. Gudelj en Klaassen gaan tussen verdediging en middenveld tegenstanders staan en bewegen te weinig om aanspeelbaar te zijn, zij spelen gewoon verstoppertje. Klaassen verzuipt met Ziyech naast zich. Ik ben nooit fan van Klaassen geweest, Ajacied in hart en nieren, maar hij is in mijn ogen, veel te weinig een Ajax-middenvelder. Heeft heel veel belangrijke goals gemaakt, maar is veel te weinig in het spel betrokken. Veel te weinig balcontacten als middenvelder en ook niet echt duel sterk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2016 door Ztjes --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 25 september 2016 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2016 - 15:04 schreef Ronald 1960 het volgende:
Weer mooi gedaan Eide...

Ik heb vanavond wat meer tijd en zal dan mijn idee ingeven wat de uitslag wordt.
Oké, zoals beloofd. Ik ga voor 5-1 ;-)
remco k
 remco k - zondag 25 september 2016 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2016 - 20:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach ja, zeiken op Bosz mag natuurlijk niet? Hij is nog steeds zoekende en na 6 competitiewedstrijden, 5 Europese wedstrijden, een bekerwedstrijd en een aantal oefenwedstrijden in de voorbereiding mag je toch wel wat duidelijke contouren zien. Maar elke keer tovert hij met van alles. Is ook lekker duidelijk voor het elftal zo??

Dus na deze wedstrijd ook maar weer wat wijzigingen? Want ook nu is het weer niet om over naar huis te schrijven.
Je mag zeiken op wie je wil.

Maar ik zie liever een trainer die wel blijft zoeken als het niet loopt.

Ik heb overigens een heerlijke tweede helft gezien.
remco k
 remco k - zondag 25 september 2016 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2016 - 20:59 schreef Ajax Warrior het volgende:
Raar dat Onana er overigens nu niet van langs krijgt bij dat doelpunt. Cillessen zou hierbij gefileerd worden!
Nee hoor. Bij zon goal een x niet. Dan zou ik eerder Klaassen aanpakken die z'n man laat gaan.

Overigens werd ook cilissen in zijn begin periode niet aangepakt bij dit soort goals.
Ztjes
 Ztjes - zondag 25 september 2016 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 09:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor. Bij zon goal een x niet. Dan zou ik eerder Klaassen aanpakken die z'n man laat gaan.

Overigens werd ook cilissen in zijn begin periode niet aangepakt bij dit soort goals.
Mee eens.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 25 september 2016 - 10:02   quote  deeplink  
Sinkgraven als linksback doet het redelijk goed. Het verschil met Dijks is dat Sinkgraven positioneel sterker is, snellere balbehandeling heeft en daarom dus uit de duels kan blijven.
Dijks daarentegen is iemand die juist zijn kracht goed gebruikt in de duels. Hij is ook wat langzamer dan Sinkgraven.
Ik denk ook dat je per duel moet gaan kijken wie er speelt, maar daar hebben we Peter Bosz voor ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 25 september 2016 - 10:07   quote  deeplink  
Donderdag speelt Ziyech niet. Ik zou het prachtig vinden als Nouri mag spelen, maar denk niet dat Bosz dat doet. Ik heb ook een beetje mijn twijfels over de fysiek van Nouri, maar hij is nog jong he....
Het zou mij niet verbazen als Dijks linksback speelt en Sinkgraven op het middenveld komt op de plaats van Ziyech.....
Maar we gaan het zien donderdag....
Loetje
 Loetje - zondag 25 september 2016 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 08:02 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Eens!
Loetje
 Loetje - zondag 25 september 2016 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 07:51 schreef Brandje het volgende:

[..]

Menig is een van de snelste buitenspelers in Nederland en die hadden Sinkgraven onder controle. Ik zou Sinkgraven best op Berghuis of Narsingh durven zetten. Europees moet je dat per wedstrijd bekijken.
Alleen komen er dan even net wat meer mensen voor je goal. Eerst zien en dan geloven
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 september 2016 - 11:20   quote  deeplink  
quote:

[..]

Wispelturig dus!
remco k
 remco k - zondag 25 september 2016 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 07:51 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dijks is defensief ook zwak. Dus minder zal je er niet op worden denk ik.
remco k
 remco k - zondag 25 september 2016 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 11:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wispelturig dus!
Totaal niet zelfs.

Mensen verdienen kansen. En daar horen fouten bij.

Maar als je zo graag wil vergelijken. Ik heb Onana gister een bal uit de hoek zien halen waarvan ik vrij zeker ben dat deze bij cilissen een goal was geweest. Hoor ik je dan ook niet over.

Sowieso complete willekeur bij je. Een ander erop aanspreken dat ie spelers of een trainer afbrand. En zeg gewoon bikkelhard niet anders doen dan dat.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 september 2016 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 14:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Totaal niet zelfs.

Maar als je zo graag wil vergelijken. Ik heb Onana gister een bal uit de hoek zien halen waarvan ik vrij zeker ben dat deze bij cilissen een goal was geweest. Hoor ik je dan ook niet over.

Sowieso complete willekeur bij je. Een ander erop aanspreken dat ie spelers of een trainer afbrand. En zeg gewoon bikkelhard niet anders doen dan dat.
Hoho ik brand Onana totaal niet af. Ik heb namelijk een zwak voor hem, net als Serero. Alleen viel het mij op dat hij niet werd gewezen op een houdbare bal.

Alleen vind je vervolgens wel dat mensen kansen verdienen maar brandde je Cillessen bij zijn eerste wedstrijd voor Barcelona ook gelijk af! Dus inderdaad ben jij wispelturig.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 september 2016 - 16:45   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2016 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zondag 25 september 2016 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 16:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hoho ik brand Onana totaal niet af. Ik heb namelijk een zwak voor hem, net als Serero. Alleen viel het mij op dat hij niet werd gewezen op een houdbare bal.

Alleen vind je vervolgens wel dat mensen kansen verdienen maar brandde je Cillessen bij zijn eerste wedstrijd voor Barcelona ook gelijk af! Dus inderdaad ben jij wispelturig.
Ik heb bij Ajax gezien dat Cilissen niet goed genoeg is. Dan gaat ie het daar echt niet maken. Vergelijking die echt compleet mank gaat..

Als er hier iemand wispelturig is, moet jij ff in de spiegel kijken..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 september 2016 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 17:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb bij Ajax gezien dat Cilissen niet goed genoeg is. Dan gaat ie het daar echt niet maken. Vergelijking die echt compleet mank gaat..

Als er hier iemand wispelturig is, moet jij ff in de spiegel kijken..
Altijd leuk hè, de negatieve dingen over jezelf denken terug te kaatsen. Alleen weet je wel wat wispelturig betekend??
remco k
 remco k - zondag 25 september 2016 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 18:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Altijd leuk hè, de negatieve dingen over jezelf denken terug te kaatsen. Alleen weet je wel wat wispelturig betekend??
Dat weet ik heel goed. En ik houd altijd vast aan mijn mening. Of men moet veranderen en daardoor ook mijn mening.

Misschien zelf eens een dikke van dalen erbij pakken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 september 2016 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 19:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat weet ik heel goed. En ik houd altijd vast aan mijn mening. Of men moet veranderen en daardoor ook mijn mening.

Misschien zelf eens een dikke van dalen erbij pakken.
Ik heb de Dikke van Dale niet nodig. Waar jij mij van beticht heeft namelijk niets met wispelturig gedrag te maken.
p111
 p111 - zondag 25 september 2016 - 23:47   quote  deeplink  
quote:

[..]

ha ha hij heeft volkomen gelijk jammer dat je het niet erkent gewoon een fout van onana maar je het is Jasper niet he
p111
 p111 - zondag 25 september 2016 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 14:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Totaal niet zelfs.

Mijn god je slaat steeds verder door in je ideoterie t/o Jasper je bedoelt die showbal uit de hoek ,ik denk zelfs dat jij hem had gestopt in je top tijd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 26 september 2016 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 23:49 schreef p111 het volgende:

[..]

Mijn god je slaat steeds verder door in je ideoterie t/o Jasper je bedoelt die showbal uit de hoek ,ik denk zelfs dat jij hem had gestopt in je top tijd.
Ik lach er ook maar een beetje om, is het beste wat je kan doen bij draaikonten! ;-)
remco k
 remco k - maandag 26 september 2016 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 22:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb de Dikke van Dale niet nodig. Waar jij mij van beticht heeft namelijk niets met wispelturig gedrag te maken.
Misschien dan toch nog even nakijken.
remco k
 remco k - maandag 26 september 2016 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 23:49 schreef p111 het volgende:

[..]

Nee die bal bedoel ik helemaal niet. Ajax wel gezien van het weekend?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 26 september 2016 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 23:47 schreef p111 het volgende:

[..]

ha ha hij heeft volkomen gelijk jammer dat je het niet erkent gewoon een fout van onana maar je het is Jasper niet he
Je had hem achter zijn toetsenbord eens moeten zien als het Jasper wel was geweest! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 26 september 2016 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 11:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee die bal bedoel ik helemaal niet. Ajax wel gezien van het weekend?
Ja ik wel, jij ook? Was namelijk gewoon een bal die Onana had kunnen of misschien wel moeten hebben. Anticipeert niet goed op het schot. Doet overigens niet af aan het feit dat hij verder uitstekend keepte maar jij was toch altijd van het benoemen van dingen? Zowel goed als fout!

En let wel, ik heb totaal 0.0 probleem met Onana op doel (zie hem graag op doel) maar benoem wel het zwakke moment.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 september 2016 door Ajax Warrior --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PEC Zwolle (zaterdag 24 september 2016, 19:45); 5 - 1

0.0076251