|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 april 2017 - 07:33 schreef Hummel10 het volgende:[..] Klopt vind ik ook raar dat iemand daar 1 tot 2 seizoenen de tijd voor kan krijgen bij Ajax 1. Dat een amateur linksback mag gaan proberen vind ik anders dan betaald voetbal. Dan oefen je maar bij Jong Ajax of op de training inderdaad. Een Ajax kan mits niet beschikbaar gewoon een sterke linksback kopen of scouten. Sinkgraven brengt verdedigend of aanvallend totaal niets meer dan Viergever bv. Op die positie. Ik heb vanaf minuut 1 mijn twijfels gehad en toen werd hier geroepen dat we hem een kans moesten geven en we niet binnen 1 of 2 wedstrijden konden oordelen. Niet door jou overigens. Nou, wat mij betreft heeft hij genoeg tijd gehad om zich te bewijzen en is mij keer op keer opgevallen dat hij daar niet kan spelen. Hij wordt zelfs niet beter. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Wordt een topper als linksback sorry |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat weet ik niet. Maar ik denk dat ie heeft laten zien er te kunnen spelen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: De vraag is niet of hij er kan spelen of niet. Hij heeft echt ook goede kwaliteiten op die positie. Z'n klasse in 1 op 1 situaties is echt indrukwekkend. Het probleem is dat Ajax vaak met ruimte achter de verdediging speelt. Dan moet je positioneel sterker zijn als dat Sinkgraven is. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ook dat moeten we afwachten,voorbeeld voor hem Marcello |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Wat als.....
Wat als de volgende achterhoede nog 2 jaar blijft...
**************Onana*************
********Sanchez* deLigt********
Tete******************Viergever
Volgens mij CL waardig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 april 2017 door AkaS -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Sorry maar Viergever CL waardig ? techn/tebeperkt voor CL. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Weer even de wedstrijd van Jong Ajax gezien en gehoord mijn foforiet Frenkie de Jong weer de uitblinker hopelijk gauw zijn kans voor het eerste!! kom op Petertje. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Viergever heeft dit seizoen anders laten zien dat niveau zeker wel aan te kunnen.. In mijn optiek de meest stabiele verdediger die we hebben.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Viergever niet maar Sinkgraven wel??? Rare jongen ben jij! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 april 2017 - 08:50 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik heb vanaf minuut 1 mijn twijfels gehad en toen werd hier geroepen dat we hem een kans moesten geven en we niet binnen 1 of 2 wedstrijden konden oordelen. Niet door jou overigens. Nou, wat mij betreft heeft hij genoeg tijd gehad om zich te bewijzen en is mij keer op keer opgevallen dat hij daar niet kan spelen. Hij wordt zelfs niet beter. Ben het met je eens hij laat zich vaak te makkelijk passeren zowel binnen als buitenom. Staat nog wel eens verkeerd. Mist de kracht om zichzelf terug te knokken in de duels en brengt aanvallend ook maar bar weinig. Hem nu nog een jaar daar laten "wennen" kan eigenlijk ook echt niet. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 30 april 2017 - 13:36 schreef remco k het volgende:Viergever heeft dit seizoen anders laten zien dat niveau zeker wel aan te kunnen.. In mijn optiek de meest stabiele verdediger die we hebben.. En vooral als linksback ben ik zeer tevreden spreken over hem. Centraal heeft hij het ook eindelijk door en doet hij het laatste maanden ook prima. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Ik heb toch veel vertrouwen in Sinkgraven die ik de tijd geef om met zijn goede techniek een toppertje te worden,Viergever zit met zijn 27 aan zijn top en zal in mijn ogen echt niet beter worden en alleen maar minder gaat worden.En noem jij maar een rare gozer dat mag maar ik zie het zo. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 30 april 2017 - 17:51 schreef p111 het volgende:[..] Ik heb toch veel vertrouwen in Sinkgraven die ik de tijd geef om met zijn goede techniek een toppertje te worden,Viergever zit met zijn 27 aan zijn top en zal in mijn ogen echt niet beter worden en alleen maar minder gaat worden.En noem jij maar een rare gozer dat mag maar ik zie het zo. Zoals eerder gezegd, je hebt de tijd niet bij Ajax. Je moet er gewoon staan. Elke wedstrijd opnieuw. We kunnen niet wachten tot een speler een keer klaar is met oefenen! Dan ga je maar bij Jong Ajax ballen! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Bosz heeft Ajax wel weer op de kaart gezet, hij heeft dat team helemaal omgegooid en kijk het resultaat. Geniet weer echt van dit Ajax, geen kampioen maar wat een indruk laten ze achter in Europa. Over 10 jaar dan pas denk je, fuck kijk die spelers, De ligt (Barcelona) Ziyech (Bayern Munchen) Dolberg (Barcelona), Onana (Real Madrid), Klaassen (Man city, Chelsea of Man utd) |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Ik moet het Bosz toch nageven hoor. Hij doet het geweldig. Ben enorm kritisch op hem geweest en stond niet achter de keuze om hem aan te stellen, maar tot nu toe bewijst hij mijn ongelijk behoorlijk. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Jammer van zijn foutje om Schone op te stellen zowel tegen Schalke er uit gehaald en tegen PSV er uit gehaald en nu weer tegen Lyon er uit gehaald.Zou hij na 3x eindelijk weten dat Schone te traag is in dit soort wedstrijden ? |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op donderdag 04 mei 2017 - 09:04 schreef p111 het volgende:Jammer van zijn foutje om Schone op te stellen zowel tegen Schalke er uit gehaald en tegen PSV er uit gehaald en nu weer tegen Lyon er uit gehaald.Zou hij na 3x eindelijk weten dat Schone te traag is in dit soort wedstrijden ? Inderdaad. Misschien vind hij dat vd Beek nog niet klaar is voor 90 minuten of vind hij de ervaring van Schone belangrijk om mee te beginnen. Hij zal er zijn redenen voor hebben. Wat zijn reden ook is, ik geef hem maar het voordeel van de twijfel. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik denk dat het met ervaring te maken heeft. Als Viergever wegvalt is Schone de enige speler met wat ervaring in de ploeg. Nou ja, Klaassen mag daar ook rustig bij ondanks dat Davy nog behoorlijk jong is. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 04 mei 2017 - 11:21 schreef Eide het volgende:Ik denk dat het met ervaring te maken heeft. Als Viergever wegvalt is Schone de enige speler met wat ervaring in de ploeg. Nou ja, Klaassen mag daar ook rustig bij ondanks dat Davy nog behoorlijk jong is. Agh kom op zeg. Dat schone 30er is betekend niet dat hij ervaren is. Volgens mij kwam hij van NEC en daarvoor van Heerenveen. Dit is net zo nieuw voor hem als voor ieder ander.
Enige man die ervaring heeft om voor een continentale prijs te spelen is, Schanez in zuidamerika. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op donderdag 04 mei 2017 - 11:31 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Agh kom op zeg. Dat schone 30er is betekend niet dat hij ervaren is. Volgens mij kwam hij van NEC en daarvoor van Heerenveen. Dit is net zo nieuw voor hem als voor ieder ander. Enige man die ervaring heeft om voor een continentale prijs te spelen is, Schanez in zuidamerika. Hij heeft volgens mij ook een aantal interlands van Denemarken en een EK meegemaakt. Is toch ervaring die ook zwaar telt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 04 mei 2017 - 11:31 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Agh kom op zeg. Dat schone 30er is betekend niet dat hij ervaren is. 392 clubduels en 27 interlands voor Denemarken. 49 Europese duels. Dus ervaren is hij wel degelijk. Daarnaast zeg ik even niets over mijn persoonlijke mening, ik denk dat ervaring voor Bosz een beweegreden is hem op te stellen. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
De vraag is nu wat gaat Bosz doen t.a.v. spelers als Tete en Riedewald. Op basis van de feiten en zijn denkwijze is de kans groot dat Veltman en Viergever weer mee zullen spelen.
Schone vond ik gisteren opnieuw tegenvallen. Ik vraag me af of je hem wel in dit soort fysieke wedstrijden moet gaan opstellen.
Ik vind het erg jammer dat Tete zo weinig meespeelt. Gisteren liet hij opnieuw zien hoe goed hij is. Maar bij Bosz gelden helaas andere regels en keuzes. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 04 mei 2017 - 11:31 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Agh kom op zeg. Dat schone 30er is betekend niet dat hij ervaren is. Volgens mij kwam hij van NEC en daarvoor van Heerenveen. Dit is net zo nieuw voor hem als voor ieder ander. Enige man die ervaring heeft om voor een continentale prijs te spelen is, Schanez in zuidamerika. Gaat niet om ervaring van halve finales, maar gaat om ervaring in het veld. Sanchez komt net kijken en Schone heeft wel vel ervaring op redelijk niveau, alleen hij komt wel (loopvermogen en snelheid) tekort voor dit niveau. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op donderdag 04 mei 2017 - 11:21 schreef Eide het volgende:Ik denk dat het met ervaring te maken heeft. Als Viergever wegvalt is Schone de enige speler met wat ervaring in de ploeg. Nou ja, Klaassen mag daar ook rustig bij ondanks dat Davy nog behoorlijk jong is. De man met zijn ervaring kopt als een pupil zo de bal richting pynalty stip hoe slecht. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 04 mei 2017 - 16:18 schreef p111 het volgende:[..] De man met zijn ervaring kopt als een pupil zo de bal richting pynalty stip hoe slecht. Dat was idd heel slecht, maar hij is ook geen verdediger. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Klopt maar in dit soort wedstrijden staat hij constant tussen onze verdedigers in omdat hij het niet kan belopen daardoor valt er een gat tussen middenlinie (Klaasen-zyech) en de achterhoede. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Lachen bij de nederlaag van Ajax bij psv door Bosz: kwam door de misser van psv vlak voor tijd...hmmmmm okay....???
Feyenoord verliest onverwacht hun kampioenschapswedstrijd en Bosz kijkt alsof hij zijn laatste oortje heeft versnoept....:
Oorzaak is degradatie GAE waar hij zijn 1e seizoenskaart ooit kocht.. Tja...
Op zijn minst apart waar je een droevig gefuckt gezicht verwacht komt er een glimlach.
En verwacht je een glimlach krijg je een bedrukt gezicht....
Aparte man die Bosz overigens hebben feyenoord en gae 1 ding gemeen met elkaar: hun liefde voor ons Ajax....
Komende wedstrijd Veltman en Schöne in de basis ;-)
Tja toch nog een kleine toevoeging achteraf. .het klinkt belachelijk maar het valt mij gewoon op. Slaat misschien nergens op maar ... ik weet het niet...? zeg maar dat het nergens op slaat en je hebt waarschijnlijk nog gelijk ook....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 mei 2017 door AkaS -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2017 - 10:20 schreef AkaS het volgende:Lachen bij de nederlaag van Ajax bij psv door Bosz: kwam door de misser van psv vlak voor tijd...hmmmmm okay....??? Feyenoord verliest onverwacht hun kampioenschapswedstrijd en Bosz kijkt alsof hij zijn laatste oortje heeft versnoept....: Oorzaak is degradatie GAE waar hij zijn 1e seizoenskaart ooit kocht.. Tja... Op zijn minst apart waar je een droevig gefuckt gezicht verwacht komt er een glimlach. En verwacht je een glimlach krijg je een bedrukt gezicht.... Aparte man die Bosz overigens hebben feyenoord en gae 1 ding gemeen met elkaar: hun liefde voor ons Ajax.... Komende wedstrijd Veltman en Schöne in de basis ;-) Tja toch nog een kleine toevoeging achteraf. .het klinkt belachelijk maar het valt mij gewoon op. Slaat misschien nergens op maar ... ik weet het niet...? zeg maar dat het nergens op slaat en je hebt waarschijnlijk nog gelijk ook.... Ik wil eigenlijk niet eens reageren op deze belachelijke complottheorie.
Maar als Bosz niet zou willen dat Feyenoord kampioen wordt hadden we wel 2x verloren van Feyenoord dit jaar. 1x gelijk, 1x makkelijk gewonnen.
En waarom zou Bosz breed staan te glimlachen? Het is niet zo alsof Ajax er nu beter voorstaat dan deze week. Feyenoord hoeft nog steeds maar 1x te winnen. |
|
|
|
|
Wanderlei Silva
|
|
|
Hij laat Ajax weer des Ajax spelen! Top! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2017 - 10:20 schreef AkaS het volgende:Lachen bij de nederlaag van Ajax bij psv door Bosz: kwam door de misser van psv vlak voor tijd...hmmmmm okay....??? Feyenoord verliest onverwacht hun kampioenschapswedstrijd en Bosz kijkt alsof hij zijn laatste oortje heeft versnoept....: Oorzaak is degradatie GAE waar hij zijn 1e seizoenskaart ooit kocht.. Tja... Op zijn minst apart waar je een droevig gefuckt gezicht verwacht komt er een glimlach. En verwacht je een glimlach krijg je een bedrukt gezicht.... Aparte man die Bosz overigens hebben feyenoord en gae 1 ding gemeen met elkaar: hun liefde voor ons Ajax.... Komende wedstrijd Veltman en Schöne in de basis ;-) Tja toch nog een kleine toevoeging achteraf. .het klinkt belachelijk maar het valt mij gewoon op. Slaat misschien nergens op maar ... ik weet het niet...? zeg maar dat het nergens op slaat en je hebt waarschijnlijk nog gelijk ook.... Tja beetje onzin. Natuurlijk zou hij het ook leuk vinden als Feijenoord een keer kampieon zou worden, maar hij wordt het liever zelf met Ajax. Daar ben ik van overtuigd. Zeker zijn interview, daar gaf hij toch wat speldenprikjes onderwater. Ik vind het wel mooi allemaal. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2017 - 10:51 schreef NatjosFC het volgende:[..] Ik wil eigenlijk niet eens reageren op deze belachelijke complottheorie. Maar als Bosz niet zou willen dat Feyenoord kampioen wordt hadden we wel 2x verloren van Feyenoord dit jaar. 1x gelijk, 1x makkelijk gewonnen. En waarom zou Bosz breed staan te glimlachen? Het is niet zo alsof Ajax er nu beter voorstaat dan deze week. Feyenoord hoeft nog steeds maar 1x te winnen. Je hebt gelijk, hoewel ik er geen complotheorie op na hou. Ik vond zijn aanstelling als trainer met zijn aanvallende verleden de juiste keuze en we spelen idd weer des Ajax!
Zijn reacties vind ik alleen zeer onlogisch en ik snap deze niet en daarom deel ik deze met jullie op het forum. Volgens mij de juiste plek om te delen en te brainstormen als supporters onder elkaar.
Maar feit is wel dat Bosz 6 seizoenen bij feyenoord heeft gespeeld en er nergens een grotere haat jegens Ajax heerst als daar en ik kan me de rellen in Deventer ook nog herinneren en deze waren niet vanwege de vriendschappelijke relaties onderling. En Bosz had daar zijn 1e seizoenskaart.
Wellicht ben ik de enige waarbij dit opvalt en zal het wel niets zijn. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ieder mens heeft een egotripper inzich, je wilt ten aller tijde zelf kampioen worden.
Het maakt niets uit, wie er dan kampioen wordt, als je het zelf niet wordt.
Bedoeling is dat je doelstelling haalt. Die doelstelling is gehaald, lang meedoen om kampioenschap en europees overwinteren. Plus zet hij Ajax weer op de kaart, dat is meer waard dan die schaal. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hou toch op over dat Bosz een feyenoorder is en was, hij heeft niet verloren van ze dit seizoen, in tegendeel zelfs. Uit gelijk (86e minuut pas zelfs, anders stonden we nu 1e) en thuis hebben we ze kapot gespeeld.
Als ik zie wat hij met de groep/club doet, kan ik hem alleen maar bewonderen. Hij laat of heeft zich nog nooit negatief uitgelaten over Ajax, de club waar hij op dit moment heeel veel voor doet.
Zijn reacties die gefilmd worden zijn gewoon moment opnames, dus daar moet je geen conclusies uit trekken. Je ziet hem 9 van de 10 keer vol passie meedoen langs de lijn en baalt als er een kans niet in gaat.
Vergeet ook de foto met de spelersgroep niet, die hij voor de supporters in de kleedkamer na de gewonnen wedstrijd maakte.
Bosz is in mijn ogen (op dit moment) OP & TOP (Ajacied).
Ik heb ook zeer veel vertrouwen in volgend seizoen, zoveel zelfs, dat ik de maand april alvast ga vrij plannen om dan de schaal omhoog te zien gaan op het Leidse! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2017 - 18:35 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Hou toch op over dat Bosz een feyenoorder is en was, hij heeft niet verloren van ze dit seizoen, in tegendeel zelfs. Uit gelijk (86e minuut pas zelfs, anders stonden we nu 1e) en thuis hebben we ze kapot gespeeld. Als ik zie wat hij met de groep/club doet, kan ik hem alleen maar bewonderen. Hij laat of heeft zich nog nooit negatief uitgelaten over Ajax, de club waar hij op dit moment heeel veel voor doet. Zijn reacties die gefilmd worden zijn gewoon moment opnames, dus daar moet je geen conclusies uit trekken. Je ziet hem 9 van de 10 keer vol passie meedoen langs de lijn en baalt als er een kans niet in gaat. Vergeet ook de foto met de spelersgroep niet, die hij voor de supporters in de kleedkamer na de gewonnen wedstrijd maakte. Bosz is in mijn ogen (op dit moment) OP & TOP (Ajacied). Ik heb ook zeer veel vertrouwen in volgend seizoen, zoveel zelfs, dat ik de maand april alvast ga vrij plannen om dan de schaal omhoog te zien gaan op het Leidse! Mee eens, daarbij ging hij stiekem kijken naar Ajax trainingen toe in het verleden om te kijken en er wat van te leren (1995, 1996) dat doe je niet als je Ajax haat. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2017 - 18:35 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Hou toch op over dat Bosz een feyenoorder is en was, hij heeft niet verloren van ze dit seizoen, in tegendeel zelfs. Uit gelijk (86e minuut pas zelfs, anders stonden we nu 1e) en thuis hebben we ze kapot gespeeld. Als ik zie wat hij met de groep/club doet, kan ik hem alleen maar bewonderen. Hij laat of heeft zich nog nooit negatief uitgelaten over Ajax, de club waar hij op dit moment heeel veel voor doet. Zijn reacties die gefilmd worden zijn gewoon moment opnames, dus daar moet je geen conclusies uit trekken. Je ziet hem 9 van de 10 keer vol passie meedoen langs de lijn en baalt als er een kans niet in gaat. Vergeet ook de foto met de spelersgroep niet, die hij voor de supporters in de kleedkamer na de gewonnen wedstrijd maakte. Bosz is in mijn ogen (op dit moment) OP & TOP (Ajacied). Ik heb ook zeer veel vertrouwen in volgend seizoen, zoveel zelfs, dat ik de maand april alvast ga vrij plannen om dan de schaal omhoog te zien gaan op het Leidse! Ben ook wel tevreden over hem en zijn eerste seizoen. Ajax speelt leuker voetbal dan onder de Boer. Ajax kijken is weer leuk en niet zo saai. Ook zie ik het team groeien onder Bosz en zijn stijl heeft hij nu ook redelijk over weten te brengen.
De groep en trainer lijken elkaar te liggen nu de rotte appels weg zijn..
Toch zijn er een paar puntjes die van mij anders ingevuld mogen. De backs daar moeten imo gewoon Viergever en Tete staan, eventueel vd Beek op 6 en voorin sneller wisselen als het niet loopt. Mijn mening en jammer dat Bosz het anders ziet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2017 - 17:46 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Ieder mens heeft een egotripper inzich, je wilt ten aller tijde zelf kampioen worden. Het maakt niets uit, wie er dan kampioen wordt, als je het zelf niet wordt. Bedoeling is dat je doelstelling haalt. Die doelstelling is gehaald, lang meedoen om kampioenschap en europees overwinteren. Plus zet hij Ajax weer op de kaart, dat is meer waard dan die schaal. Doelstelling was, kampioen worden eens in de drie jaar en een beetje, dat had dus dit jaar gemoeten en is dus niet gehaald.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2017 - 18:35 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Hou toch op over dat Bosz een feyenoorder is en was, hij heeft niet verloren van ze dit seizoen, in tegendeel zelfs. Uit gelijk (86e minuut pas zelfs, anders stonden we nu 1e) en thuis hebben we ze kapot gespeeld. Als ik zie wat hij met de groep/club doet, kan ik hem alleen maar bewonderen. Hij laat of heeft zich nog nooit negatief uitgelaten over Ajax, de club waar hij op dit moment heeel veel voor doet. Zijn reacties die gefilmd worden zijn gewoon moment opnames, dus daar moet je geen conclusies uit trekken. Je ziet hem 9 van de 10 keer vol passie meedoen langs de lijn en baalt als er een kans niet in gaat. Vergeet ook de foto met de spelersgroep niet, die hij voor de supporters in de kleedkamer na de gewonnen wedstrijd maakte. Bosz is in mijn ogen (op dit moment) OP & TOP (Ajacied). Ik heb ook zeer veel vertrouwen in volgend seizoen, zoveel zelfs, dat ik de maand april alvast ga vrij plannen om dan de schaal omhoog te zien gaan op het Leidse! Ik ben achteraf zeker best tevreden en kijk vol verwachting naar komend seizoen..
Dit alles niet door de prestaties in de ED, maar de prestaties in de EL, die zijn echt fenomenaal goed te noemen.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2017 - 20:24 schreef remco k het volgende:[..] Doelstelling was, kampioen worden eens in de drie jaar en een beetje, dat had dus dit jaar gemoeten en is dus niet gehaald.. Ligt alleen niet aan Bosz dat het 3 jaar niet gelukt is.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2017 - 20:24 schreef remco k het volgende:[..] Doelstelling was, kampioen worden eens in de drie jaar en een beetje, dat had dus dit jaar gemoeten en is dus niet gehaald.. Daar kan bosz niets aan doen dat ze vorig jaar geen kampioen zijn geworden.
Overigens heb ik dat nooit gelezen deze doelstelling, kan jij voor een link voor zorgen? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2017 - 20:24 schreef remco k het volgende:[..] Doelstelling was, kampioen worden eens in de drie jaar en een beetje, dat had dus dit jaar gemoeten en is dus niet gehaald.. Nee, dat is wat men Ajax gemiddeld moet halen. Afhankelijk van wanneer je begint te tellen kan je dan heel creatief worden met getallen. Als je start bij de revolutie haalt Ajax dat makkelijk. Als je telt vanaf het laatste kampioenschap zou Ajax dat nu mogelijk net niet gaan halen.
Dit is allemaal zo kort door de bocht. Je kan hier niets mee. Een (waarschijnlijk mislukte titelrace wordt gebalanceerd tegen een uitstekende Europese campagne die Ajax waarschijnlijk meer brengt dan diezelfde landstitel. De selectie lijkt uitstekend op orde. Het voetbal gaat de goede kant op... valt dat dan allemaal in het niet bij het niet halen van de titel?
Ik vind van niet. natuurlijk is het mislopen van het kampioenschap een teleurstelling maar in tegenstelling tot eerdere seizoenen is dit jaar er wel één met mooie hoogtepunten, zelfs zonder een kampioenschap. En dan doet die optelsom mij vrij weinig, ongeacht waar je begint met tellen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2017 - 21:50 schreef Eide het volgende:[..] Nee, dat is wat men Ajax gemiddeld moet halen. Afhankelijk van wanneer je begint te tellen kan je dan heel creatief worden met getallen. Als je start bij de revolutie haalt Ajax dat makkelijk. Als je telt vanaf het laatste kampioenschap zou Ajax dat nu mogelijk net niet gaan halen. Dit is allemaal zo kort door de bocht. Je kan hier niets mee. Een (waarschijnlijk mislukte titelrace wordt gebalanceerd tegen een uitstekende Europese campagne die Ajax waarschijnlijk meer brengt dan diezelfde landstitel. De selectie lijkt uitstekend op orde. Het voetbal gaat de goede kant op... valt dat dan allemaal in het niet bij het niet halen van de titel? Ik vind van niet. natuurlijk is het mislopen van het kampioenschap een teleurstelling maar in tegenstelling tot eerdere seizoenen is dit jaar er wel één met mooie hoogtepunten, zelfs zonder een kampioenschap. En dan doet die optelsom mij vrij weinig, ongeacht waar je begint met tellen. Hier kan ik me wel in vinden.. We staan er momenteel gewoon goed op. Lyon en Schalke thuis compleet van het veld gespeeld. Met 1 been in de finale tot de laatste dag meedoen om het kampioenschap met een goed aantal punten. Het geen kampioen worden is financieel op te vangen door de prestaties EL.
Het is een goed seizoen maar mogelijk zonder tastbare prijzen. Bosz zijn eerste seizoen is eigenlijk al geslaagd om dat er minder saai gespeeld wordt. Nu heeft hij de selectie al redelijk naar zijn hand kunnen zetten en zijn filosofie over kunnen brengen. Volgend jaar verwacht ik nog meer van hem en het team. In ieder geval een prijs. Dit seizoen had ik die verwachting niet omdat eerst het de Boer spel en bepaalde spelers er uit moesten. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het argument saai spel doe ik niets mee. Het gaat mij om de resultaten en groei van spelers.
De resultaten kan je een aardige discussie over voeren. Zeker in de Eredvisie staat Ajax er qua resultaten nu niet beter voor als vorig jaar onder FdB bijvoorbeeld. Europees is het natuurlijk geweldig onder Bosz. In mijn optiek is onomstotelijk waar dat veel spelers onder Bosz echt zijn gegroeid. Ziyech is het meest duidelijke voorbeeld, maar ook de doorbraak van De Ligt, Kluivert en Dolberg en de prestaties van Onana en Viergever vind ik het noemen waard.
Dat in combinatie met het gedurfde transferbeleid de afgelopen 2 jaar is er echt wel een stijgende lijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat zeg ik ook niet toch..
Vindt alleen wel dat bepaalde keuzes van Bosz dit jaar bepalend zijn in de titel race.. Achteraf is altijd makkelijker praten, dat weet ik ook wel, maar het werd door meerderen hier ook tijdens en vooraf aan bepaalde wedstrijden gezegd en aangegeven dat hij spelers rust moest gaan geven, en andere fittere spelers op had moeten stellen.
Neem PSV uit, PSV was zo zwak, dat als je daar met een aantal vervangers had gespeeld, je daar gewoon gewonnen had, dan had je nu bovenaan gestaan. Ik vind het zijn verdienste hoe we het doen in Europa, maar dan mag je ook zeggen dat het zijn fouten zijn waardoor je de titel niet pakt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2017 - 21:50 schreef Eide het volgende:[..] Nee, dat is wat men Ajax gemiddeld moet halen. Afhankelijk van wanneer je begint te tellen kan je dan heel creatief worden met getallen. Als je start bij de revolutie haalt Ajax dat makkelijk. Als je telt vanaf het laatste kampioenschap zou Ajax dat nu mogelijk net niet gaan halen. Dit is allemaal zo kort door de bocht. Je kan hier niets mee. Een (waarschijnlijk mislukte titelrace wordt gebalanceerd tegen een uitstekende Europese campagne die Ajax waarschijnlijk meer brengt dan diezelfde landstitel. De selectie lijkt uitstekend op orde. Het voetbal gaat de goede kant op... valt dat dan allemaal in het niet bij het niet halen van de titel? Ik vind van niet. natuurlijk is het mislopen van het kampioenschap een teleurstelling maar in tegenstelling tot eerdere seizoenen is dit jaar er wel één met mooie hoogtepunten, zelfs zonder een kampioenschap. En dan doet die optelsom mij vrij weinig, ongeacht waar je begint met tellen. Voor mij is het heel simpel, 3 jaar geen titel is gewoon heel erg slecht van Ajax.. Daar kan je lange en breed over discussieren, maar dat is gewoon heel slecht..
Dat staat in mijn optiek los van de kwaliteit van het spel, want dat is sinds Kopenhagen echt verbeterd, en daar krijgt Bosz terecht ook alle lof voor..
Maar bij Ajax moeten er prijzen gewonnen worden.. En lukt dat dit jaar niet, dan zal volgend jaar voor Bosz echt erop of eronder gaan worden vrees ik, hoe leuk het voetbal ook is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2017 - 08:10 schreef Eide het volgende:Het argument saai spel doe ik niets mee. Het gaat mij om de resultaten en groei van spelers. De resultaten kan je een aardige discussie over voeren. Zeker in de Eredvisie staat Ajax er qua resultaten nu niet beter voor als vorig jaar onder FdB bijvoorbeeld. Europees is het natuurlijk geweldig onder Bosz. In mijn optiek is onomstotelijk waar dat veel spelers onder Bosz echt zijn gegroeid. Ziyech is het meest duidelijke voorbeeld, maar ook de doorbraak van De Ligt, Kluivert en Dolberg en de prestaties van Onana en Viergever vind ik het noemen waard. Dat in combinatie met het gedurfde transferbeleid de afgelopen 2 jaar is er echt wel een stijgende lijn. Helemaal eens Eide.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2017 - 20:24 schreef remco k het volgende:[..] Doelstelling was, kampioen worden eens in de drie jaar en een beetje, dat had dus dit jaar gemoeten en is dus niet gehaald.. Bosz kan er niets aan doen datDe Boer het vorig jaar verklote op de laatse speeldag, anders was je vorig jaar kampioen. Als hij 3 jaar blijft moet hij minimaal 1x kampieon worden |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2017 - 21:12 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Daar kan bosz niets aan doen dat ze vorig jaar geen kampioen zijn geworden. Overigens heb ik dat nooit gelezen deze doelstelling, kan jij voor een link voor zorgen? Doelstelling voor Ajax is elk jaar hetzelfde. Overwinteren in Europa en tot het laatst meedoen op de landstitel. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2017 - 07:28 schreef Hummel10 het volgende:[..] Hier kan ik me wel in vinden.. We staan er momenteel gewoon goed op. Lyon en Schalke thuis compleet van het veld gespeeld. Met 1 been in de finale tot de laatste dag meedoen om het kampioenschap met een goed aantal punten. Het geen kampioen worden is financieel op te vangen door de prestaties EL. Het is een goed seizoen maar mogelijk zonder tastbare prijzen. Bosz zijn eerste seizoen is eigenlijk al geslaagd om dat er minder saai gespeeld wordt. Nu heeft hij de selectie al redelijk naar zijn hand kunnen zetten en zijn filosofie over kunnen brengen. Volgend jaar verwacht ik nog meer van hem en het team. In ieder geval een prijs. Dit seizoen had ik die verwachting niet omdat eerst het de Boer spel en bepaalde spelers er uit moesten. De mooiste prijs vind ik de prestaties in de EL. Zo'n boost had Ajax nodig na zoveel magere jaren in Europa. Kans dat exceptionele talenten toch voor Ajax kiezen ipv van grote clubs is hierdoor groter. Daarbij heb ik echt genoten en met mij denk ik iedereen. Ajax is zelfs met een kampioenschap niet zo toegezongen als na de winst op Lyon 4-1.
Ajax doet tot het laatst mee en vind het echt zuur dat we punten hebben verspeeld tegen Willem II, Roda, Excelsior, Groningen, omdat bij elke wedstrijd dit onnodig was. We hadden een grote selectie met veel talenten en als het meerendeel blijft kan het leuk worden volgend jaar. Zelfs Traore mag van mij een jaartje blijven zolang we niemand anders achter Dolberg hebben. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2017 - 21:12 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Daar kan bosz niets aan doen dat ze vorig jaar geen kampioen zijn geworden. Overigens heb ik dat nooit gelezen deze doelstelling, kan jij voor een link voor zorgen? ff googlen, overmars 1 keer per 3 jaar kampioen, of 3 in de 10 jaar kampioen. |
|
|
|