|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 mei 2017 - 16:54 schreef nummer10 het volgende:[..] alsjeblieft zeg hahahaha dus omdat deboer 2 x faalde mag bosz die kans nie hebben ? sowieso al een prestatie dat hij ajax hun gezicht weer terug heeft gegeven in de JC visie.. jongste elftal OOIT vandaag... Geen kampioen. El kan nog maar ben benieuwd. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
tjah geen kampioen omdat feyenoord iets heeft gedaan wat ze 18 jaar nie is gelukt.. frank had het geluk dat de rest er weinig van bakte.. maar ook gewoon 2 jaar niks terwijl de spelers hem al kende en zijn speelstijl.. dat vind ik nog velemalen slechter... ps mocht bosz volgend jaar weer zo slecht starten vind ik het een ander verhaal maar ik vermoed dat ajax volgend seizoen met 2 vingers in de neus kampioen word mits een sanchez dolberg onana blijven.. voor klaassen staat al een prima vervanger klaar.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 14 mei 2017 - 20:29 schreef nummer10 het volgende:tjah geen kampioen omdat feyenoord iets heeft gedaan wat ze 18 jaar nie is gelukt.. frank had het geluk dat de rest er weinig van bakte.. maar ook gewoon 2 jaar niks terwijl de spelers hem al kende en zijn speelstijl.. dat vind ik nog velemalen slechter... ps mocht bosz volgend jaar weer zo slecht starten vind ik het een ander verhaal maar ik vermoed dat ajax volgend seizoen met 2 vingers in de neus kampioen word mits een sanchez dolberg onana blijven.. voor klaassen staat al een prima vervanger klaar.. Shit, dus Bronckhorst heeft het geluk gehad dat Bosz er niets van bakte? |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zondag 14 mei 2017 - 20:34 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Shit, dus Bronckhorst heeft het geluk gehad dat Bosz er niets van bakte? Hahaha, ja in zekere zin wel. Had Bosz niet zo stronteigenwijs gehandeld uit bij psv bijvoorbeeld, hadden wij kampioen geweest.
En hadden we thuis van Schalke gewonnen als Schöne en Veltman wel hadden kunnen spelen ???
Bosz krijgt alle lof, maar heeft het geluk gehad dat zijn onbegrijpelijke keuzes soms bij belangrijke momenten niet konden spelen en Tete en van de Beek konden spelen ;-)
Hopelijk is het kwartje nu wel gevallen want met Veltman en Schöne in de basis zal het helemaal niets in Amsterdam worden ben ik bang..! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 14 mei 2017 - 20:47 schreef AkaS het volgende:[..] Hahaha, ja in zekere zin wel. Had Bosz niet zo stronteigenwijs gehandeld uit bij psv bijvoorbeeld, hadden wij kampioen geweest. En hadden we thuis van Schalke gewonnen als Schöne en Veltman wel hadden kunnen spelen ??? Bosz krijgt alle lof, maar heeft het geluk gehad dat zijn onbegrijpelijke keuzes soms bij belangrijke momenten niet konden spelen en Tete en van de Beek konden spelen ;-) Hopelijk is het kwartje nu wel gevallen want met Veltman en Schöne in de basis zal het helemaal niets in Amsterdam worden ben ik bang..! Ja sorry, maar ik vind het zo'n slap gelul van kampioenschap door falen. Wie bovenaan eindigt heeft het over 34 wedstrijden het beste gedaan. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 14 mei 2017 - 20:29 schreef nummer10 het volgende:tjah geen kampioen omdat feyenoord iets heeft gedaan wat ze 18 jaar nie is gelukt.. frank had het geluk dat de rest er weinig van bakte.. maar ook gewoon 2 jaar niks terwijl de spelers hem al kende en zijn speelstijl.. dat vind ik nog velemalen slechter... ps mocht bosz volgend jaar weer zo slecht starten vind ik het een ander verhaal maar ik vermoed dat ajax volgend seizoen met 2 vingers in de neus kampioen word mits een sanchez dolberg onana blijven.. voor klaassen staat al een prima vervanger klaar.. Dit seizoen was om te zaaien. Volgend seizoen oogsten. Jammer dat Bosz van die rare keuzes maakt met Veltman,Schöne. Heb ze vandaag niet gemist hoor. Kluivert geeft ook veel meer ballen richting Dolberg dan Younes. Maar goed we staan in de finale volgend jaar kent hij het team en de club dan gaan we echt zien wat hij ed van bakt. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 14 mei 2017 - 20:50 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ja sorry, maar ik vind het zo'n slap gelul van kampioenschap door falen. Wie bovenaan eindigt heeft het over 34 wedstrijden het beste gedaan. Klopt als een bus. Neemt niet weg dat Ajax meer punten had kunnen/moeten hebben. Maar inderdaad Feyenoord is wel kampioen door falen. Namelijk ons falen.. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zondag 14 mei 2017 - 20:53 schreef Hummel10 het volgende:[..] Dit seizoen was om te zaaien. Volgend seizoen oogsten. Jammer dat Bosz van die rare keuzes maakt met Veltman,Schöne. Heb ze vandaag niet gemist hoor. Kluivert geeft ook veel meer ballen richting Dolberg dan Younes. Maar goed we staan in de finale volgend jaar kent hij het team en de club dan gaan we echt zien wat hij ed van bakt. Zou mooi zijn Hummel :-) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 14 mei 2017 - 20:53 schreef Hummel10 het volgende:[..] Dit seizoen was om te zaaien. Volgend seizoen oogsten. Jammer dat Bosz van die rare keuzes maakt met Veltman,Schöne. Heb ze vandaag niet gemist hoor. Kluivert geeft ook veel meer ballen richting Dolberg dan Younes. Maar goed we staan in de finale volgend jaar kent hij het team en de club dan gaan we echt zien wat hij ed van bakt. zo dacht ik al voor aanvang van het seizoen en heeft het goed gedaan... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 mei 2017 - 20:29 schreef nummer10 het volgende:tjah geen kampioen omdat feyenoord iets heeft gedaan wat ze 18 jaar nie is gelukt.. frank had het geluk dat de rest er weinig van bakte.. maar ook gewoon 2 jaar niks terwijl de spelers hem al kende en zijn speelstijl.. dat vind ik nog velemalen slechter... ps mocht bosz volgend jaar weer zo slecht starten vind ik het een ander verhaal maar ik vermoed dat ajax volgend seizoen met 2 vingers in de neus kampioen word mits een sanchez dolberg onana blijven.. voor klaassen staat al een prima vervanger klaar.. Wat lul je toch iedere keer over de Boer kerel. Daar heb ik het helemaal niet over, ik beoordeel Bosz gewoon op wat ie laat zien..
Pas sinds Kopenhagen goed, daarvoor was het na de winterstop vaak gewoon dramatisch om naar te kijken en zeker niet vernieuwend fris en goed zoals jij pretendeert..
Hij draait een prima seizoen, maar door een aantal domme keuzes verlies je de titel, keuzes waar Bosz verantwoordelijk voor is, ook daar moet je mans genoeg voor zijn om toe te geven..
De prestaties van de ploeg onder Bosz in Europa zijn geweldig, en ook dat is zijn verdienste..
Volgend seizoen zullen er prijzen gepakt moeten worden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 mei 2017 - 20:50 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ja sorry, maar ik vind het zo'n slap gelul van kampioenschap door falen. Wie bovenaan eindigt heeft het over 34 wedstrijden het beste gedaan. Juist, en zo is het altijd.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 14 mei 2017 - 22:14 schreef remco k het volgende:[..] Wat lul je toch iedere keer over de Boer kerel. Daar heb ik het helemaal niet over, ik beoordeel Bosz gewoon op wat ie laat zien.. Pas sinds Kopenhagen goed, daarvoor was het na de winterstop vaak gewoon dramatisch om naar te kijken en zeker niet vernieuwend fris en goed zoals jij pretendeert.. Hij draait een prima seizoen, maar door een aantal domme keuzes verlies je de titel, keuzes waar Bosz verantwoordelijk voor is, ook daar moet je mans genoeg voor zijn om toe te geven.. De prestaties van de ploeg onder Bosz in Europa zijn geweldig, en ook dat is zijn verdienste.. Volgend seizoen zullen er prijzen gepakt moeten worden.. het hele seizoen is al boeiender om naar tekijken.. geen wedstrijd inslaap gevallen zoals onder deboer... saai resultaat voetbal.. hou ik nie van |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 14 mei 2017 - 23:29 schreef nummer10 het volgende:[..] het hele seizoen is al boeiender om naar tekijken.. geen wedstrijd inslaap gevallen zoals onder deboer... saai resultaat voetbal.. hou ik nie van Als het voetbal voorheen slecht was ben je over het algemeen al snel tevreden. Maar dat wil niet zeggen dat het dan meteen goed is |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 14 mei 2017 - 20:50 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ja sorry, maar ik vind het zo'n slap gelul van kampioenschap door falen. Wie bovenaan eindigt heeft het over 34 wedstrijden het beste gedaan. Niemand heeft gefaald, alleen doellijntechnologie heeft Feijenoord kampieon gemaakt, dat waren 2 extra punten
Verder heeft de EL ons punten gkost, maar hoop plezier opgeleverd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 mei 2017 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Eigenlijk hebben we gewoon geen goede start gemaakt. Zeker thuis niet, als je de 1ste 2 thuis wedstrijden gelijk en verliest.
Volgens mij is dat nog in Augustus gebeurd, als je pas heel laat ziyech haalt, kan je twijfels hebben over overmars. Had zeker eerder gekund. Toch positief want andere transfers zijn prima.
Overigens zijn die wedstrijden wel bepalend voor de rest van het seizoen.
Winterstop vertrekt groot tal van de basisspelers van vorig seizoen, denk dat er niemand is die een speler mist.
Is er iemand overigens een speler mist die vorig seizoen nog Ajax shirt droeg?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 mei 2017 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Maar aan het aantal punten die we hebben gehaald, hebben we gewoon een goed seizoen gedraaid.
De boer is met minder punten kampioen geworden.
Er is een probleem, om kampioen te worden moet je meer punten hebben dan de ander. Feyenoord heeft 1 punt meer, dat is gewoon een prima seizoen van hun en jammer voor ons. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 14 mei 2017 - 21:25 schreef nummer10 het volgende:[..] zo dacht ik al voor aanvang van het seizoen en heeft het goed gedaan... Ik ook en dat is mijn mening nog steeds. Verandering vergt wat tijd en die heeft hij nu wel gehad. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 15 mei 2017 - 01:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Eigenlijk hebben we gewoon geen goede start gemaakt. Zeker thuis niet, als je de 1ste 2 thuis wedstrijden gelijk en verliest. Volgens mij is dat nog in Augustus gebeurd, als je pas heel laat ziyech haalt, kan je twijfels hebben over overmars. Had zeker eerder gekund. Toch positief want andere transfers zijn prima. Overigens zijn die wedstrijden wel bepalend voor de rest van het seizoen. Winterstop vertrekt groot tal van de basisspelers van vorig seizoen, denk dat er niemand is die een speler mist. Is er iemand overigens een speler mist die vorig seizoen nog Ajax shirt droeg? Millik scoorde wel heel makkelijk hoor. Ghazi tov Neres/Traore was ook niet slechter. Missen is een te groot woord. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 15 mei 2017 - 01:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Eigenlijk hebben we gewoon geen goede start gemaakt. Zeker thuis niet, als je de 1ste 2 thuis wedstrijden gelijk en verliest. Volgens mij is dat nog in Augustus gebeurd, als je pas heel laat ziyech haalt, kan je twijfels hebben over overmars. Had zeker eerder gekund. Toch positief want andere transfers zijn prima. Overigens zijn die wedstrijden wel bepalend voor de rest van het seizoen. Winterstop vertrekt groot tal van de basisspelers van vorig seizoen, denk dat er niemand is die een speler mist. Is er iemand overigens een speler mist die vorig seizoen nog Ajax shirt droeg? Bepalend? Op den duur stonden we in punten weer gelijk met F! Maar toen ging Bosz rare dingen doen en werden er punten verspeelt tegen Twente en psv. Uiteindelijk kan je zeggen dat die 2 puntverliezen er mede voor zorgde dat Ajax geen kampioen is geworden. Al denk ik dat er in de 2e seizoenshelft ook onnodig puntverlies is geleden bij Grunn en Excelsior. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
2de seizoenshelft hebben we meer punten gehaald dan PSV en Feijenoord, maar het was net niet genoeg.
Toch geef ik Bosz een voldoende en volgend jaar moet hij het echt waarmaken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 mei 2017 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 15 mei 2017 - 07:31 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Bepalend? Op den duur stonden we in punten weer gelijk met F! Maar toen ging Bosz rare dingen doen en werden er punten verspeelt tegen Twente en psv. Uiteindelijk kan je zeggen dat die 2 puntverliezen er mede voor zorgde dat Ajax geen kampioen is geworden. Al denk ik dat er in de 2e seizoenshelft ook onnodig puntverlies is geleden bij Grunn en Excelsior. Bepalend niet om de prijs, maar hoe en met wie er werd gespeeld.
Als je verschil ziet hoe de beker ging en competitie, Willem 2 thuis. Dan vind ik het wel bepalend over het rest van het seizoen. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 15 mei 2017 - 09:08 schreef Ajax we love you het volgende:2de seizoenshelft hebben we meer punten gehaald dan PSV en Feijenoord, maar het was net niet genoeg. Toch geef ik Bosz een voldoende en volgend jaar moet hij het echt waarmaken. En vind je dat vreemd?
Iedereen had het begin van dit seizoen over de 3 seconden regel. Geweldig! Maarja, het seizoen begint en er wordt verloren! Heey, Bosz kan er niks van! Op zo'n moment vergeet bijna iedereen dat er een verandering is geweest. Dat heeft tijd nodig. We spelen anders, dat heeft tijd nodig.
Die tijd heeft hij gekregen en ook zeer zeker nuttig gemaakt. Wat een voetbal heb ik gezien dit jaar! Kan niet wachten op volgend jaar, dan hoeven we immers niet meer te wennen aan verandering. Dan kun je wat je opgebouwd hebt verder uitbreiden. Afscheid nemen van een aantal jongens en gericht weer je selectie versterken.
Precies zoals het hoort. En precies waar het onder Frank de Boer aan schortte.
Bosz is top, absoluut geen flop! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 mei 2017 - 23:29 schreef nummer10 het volgende:[..] het hele seizoen is al boeiender om naar tekijken.. geen wedstrijd inslaap gevallen zoals onder deboer... saai resultaat voetbal.. hou ik nie van Niet mee eens. De eerste seizoenshelft slechts een aantal leuke potten gezien. De tweede seizoenshelft was het niet om aan te zien tot aan Kopenhagen, vanaf dat moment is het erg goed en leuk om naar te kijken, en ik hoop dat die lijn komend seizoen door gezet wordt.
Geen excuses meer, komend seizoen moet er vanaf de eerste seconde gepresteerd worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De mening van een persoon, daar zijn er meer van en de ene persoon vind Bosz fantastisch, de andere niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 mei 2017 - 01:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Eigenlijk hebben we gewoon geen goede start gemaakt. Zeker thuis niet, als je de 1ste 2 thuis wedstrijden gelijk en verliest. Volgens mij is dat nog in Augustus gebeurd, als je pas heel laat ziyech haalt, kan je twijfels hebben over overmars. Had zeker eerder gekund. Toch positief want andere transfers zijn prima. Overigens zijn die wedstrijden wel bepalend voor de rest van het seizoen. Winterstop vertrekt groot tal van de basisspelers van vorig seizoen, denk dat er niemand is die een speler mist. Is er iemand overigens een speler mist die vorig seizoen nog Ajax shirt droeg? Ik mis El Ghazi wel degelijk, betere buitenspeler dan wat we daarna op rechtsbuiten hebben gehad, als die het hele seizoen had gespeeld zou Dolberg er zeker een stuk of zes a 7 meer gemaakt hebben? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ben overigens oprecht benieuwd naar komend seizoen..
Want dit seizoen in de ED gewoon minder gescoorde goals, meer tegengoals en minder punten dan vorig seizoen..
Als je speelt zoals de laatste wedstrijden sinds Feyenoord thuis ga je vanzelf meer scoren zou je zeggen, benieuwd of dat komend seizoen gaat lukken. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 15 mei 2017 - 10:00 schreef remco k het volgende:[..] Ik mis El Ghazi wel degelijk, betere buitenspeler dan wat we daarna op rechtsbuiten hebben gehad, als die het hele seizoen had gespeeld zou Dolberg er zeker een stuk of zes a 7 meer gemaakt hebben? Agh, Nerres is een prima speler dus die mis ik niet voor het komende seizoen.
Zelfde geld voor de linkerkant, Fisher had genoeg wedstrijden gespeeld, zeker omdat Younes niet goed seizoen heeft. Maar met Kluivert zitten we wel gebakken. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 15 mei 2017 - 11:12 schreef remco k het volgende:Ik ben overigens oprecht benieuwd naar komend seizoen.. Want dit seizoen in de ED gewoon minder gescoorde goals, meer tegengoals en minder punten dan vorig seizoen.. Als je speelt zoals de laatste wedstrijden sinds Feyenoord thuis ga je vanzelf meer scoren zou je zeggen, benieuwd of dat komend seizoen gaat lukken. Ik ben ook benieuwd, maar dan vooral hoe de selectie volgend seizoen eruit ziet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Oja.
Bosz geeft nu zelf aan dat psv de sleutelwedstrijd was.
Of geloof je de trainer niet? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 15 mei 2017 - 20:29 schreef remco k het volgende:[..] Oja. Bosz geeft nu zelf aan dat psv de sleutelwedstrijd was. Of geloof je de trainer niet? Hahahaha nee man, liever de spelers. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Volgens mij typt ie zijn mening constant bij Google translate en spreekt die het in. Dan zegt die vrouw hem vervolgens na en denkt ie dat hij gelijk heeft |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Derksen nuanceert het kampioenschap even.
Ajax presteert spectaculair en heeft de toekomst. Feyenoord gaat niet beter worden. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 15 mei 2017 - 20:29 schreef remco k het volgende:[..] Oja. Bosz geeft nu zelf aan dat psv de sleutelwedstrijd was. Of geloof je de trainer niet? Dan weet hij zelf ook wel dat hij een fout gemaakt heeft.
Prima, iedereen maakt wel eens een fout |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 15 mei 2017 - 22:27 schreef Ronald 1960 het volgende:Derksen nuanceert het kampioenschap even. Ajax presteert spectaculair en heeft de toekomst. Feyenoord gaat niet beter worden. Logisch is het! Schanez word in verband transfer, laten we zeggen voor 25 miljoen minimaal. Maar zie jij boteghin of van der heijden voor zo'n bedrag gaan?
Zelfde geld voor keeper, spits en middenveld.
Noem eens de duurste speler qua waarde van feyenoord. Alleen de spits, maar die heeft ook al een behoorlijke leeftijd.
En dan de bank, daar zit echt een behoorlijk verschil in. En dat moet ik lachen dat we voor een groot deel van de selectie van vorig seizoen verkocht hebben. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 15 mei 2017 - 09:52 schreef JOOD het volgende:[..] En vind je dat vreemd? Iedereen had het begin van dit seizoen over de 3 seconden regel. Geweldig! Maarja, het seizoen begint en er wordt verloren! Heey, Bosz kan er niks van! Op zo'n moment vergeet bijna iedereen dat er een verandering is geweest. Dat heeft tijd nodig. We spelen anders, dat heeft tijd nodig. Die tijd heeft hij gekregen en ook zeer zeker nuttig gemaakt. Wat een voetbal heb ik gezien dit jaar! Kan niet wachten op volgend jaar, dan hoeven we immers niet meer te wennen aan verandering. Dan kun je wat je opgebouwd hebt verder uitbreiden. Afscheid nemen van een aantal jongens en gericht weer je selectie versterken. Precies zoals het hoort. En precies waar het onder Frank de Boer aan schortte. Bosz is top, absoluut geen flop! Inderdaad bij Bosz heb je het idee dat het team groeit en dat ze bij Ajax eindelijk doorhebben dat er af en toe wat extra kwaliteit bijgekocht moet worden. Daardoor kunnen we eindelijk de gewenste stappen vooruit gaan maken. Onder Frank werden we niet beter meer ondanks dat er financieel veel meer mogelijk was geweest gezien de inkomsten.
Nu moeten Ajax en Bosz doorpakken en de selectie gericht sterker maken voor het nieuwe seizoen. Hopelijk heeft Bosz ook nog iets geleerd van dit seizoen dan komt het volgens seizoen zeker goed. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 15 mei 2017 - 11:12 schreef remco k het volgende:Ik ben overigens oprecht benieuwd naar komend seizoen.. Want dit seizoen in de ED gewoon minder gescoorde goals, meer tegengoals en minder punten dan vorig seizoen.. Als je speelt zoals de laatste wedstrijden sinds Feyenoord thuis ga je vanzelf meer scoren zou je zeggen, benieuwd of dat komend seizoen gaat lukken. Dit komt omdat er best veel gefaald is door onze aanvallers heb er geen statistieken van maar denk dat er dit seizoen veel meer kansen geweest zijn maar die om zeep geholpen werden. Kijkend naar de wedstrijd tegen Feyenoord, Schalke en Lyon thuis had je al 10 doelpunten meer kunnen hebben. Minimaal 10. Younes, Traore en Ziyech(middenvelder met de meeste schotrn) zijn hier het vaakst verantwoordelijk voor geweest. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op maandag 15 mei 2017 - 22:27 schreef Ronald 1960 het volgende:Derksen nuanceert het kampioenschap even. Ajax presteert spectaculair en heeft de toekomst. Feyenoord gaat niet beter worden. Klopt Feyenoord heeft een hoog leeftijd gemiddelde,hebben hun top nu gehad dus gaat minder worden. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Ajax heeft altijd al de toekomst gehad, echter komt er niet altijd uit wat er in zit. Factor mens (= factor ego) ligt op de loer en vormt een bedreiging. Net als de keuzes die als gevolg hiervan gemaakt worden.
Allereerst is het nodig om de finale te winnen en CL af te dwingen. Hiervoor moet er een ego draai plaatsvinden en moet Ajax durven te beginnen in de opstelling zoals het geëindigd is, dus met Tete en van de Beek met Riedewald als vervanger voor Viergever.
Dan kunnen we wellicht het team bij elkaar houden en doorselecteren...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 mei 2017 door AkaS -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 15 mei 2017 - 22:46 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Logisch is het! Schanez word in verband transfer, laten we zeggen voor 25 miljoen minimaal. Maar zie jij boteghin of van der heijden voor zo'n bedrag gaan? Zelfde geld voor keeper, spits en middenveld. Noem eens de duurste speler qua waarde van feyenoord. Alleen de spits, maar die heeft ook al een behoorlijke leeftijd. En dan de bank, daar zit echt een behoorlijk verschil in. En dat moet ik lachen dat we voor een groot deel van de selectie van vorig seizoen verkocht hebben. Hoe heet die tuinkabouter van hun met die ongelooflijk lelijke sik en die geblondeerde kroeskut? Die is toch wel 4 miljoen waard? 8)) |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nou ja, die site geeft een inschatting van de waarde. Ze corrigeren echter wel op daadwerkelijk betaalde bedragen. Het is dus meer een "educated guess" als de echte waarde.
Zo staat Sanchez op 7.5 miljoen terwijl zijn echter waarde minimaal 15 en waarschijnlijk eerder 25 miljoen is. Dolberg is ook ten minste 15 miljoen waard en niet de 8 die daar staat vermeld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 mei 2017 door Eide -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Klopt, maar de laatste waardebepaling was januari. Het is en blijft natuurlijk altijd een guestimate. Ik denk ook dat dit aangeeft hoe gek de wereld is geworden om belachelijke bedragen te betalen voor spelers. UIteindelijk is het mar net wat een gek er voor geeft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 17 mei 2017 - 13:35 schreef Eide het volgende:[..] Nou ja, die site geeft een inschatting van de waarde. Ze corrigeren echter wel op daadwerkelijk betaalde bedragen. Het is dus meer een "educated guess" als de echte waarde. Zo staat Sanchez op 7.5 miljoen terwijl zijn echter waarde minimaal 15 en waarschijnlijk eerder 25 miljoen is. Dolberg is ook ten minste 15 miljoen waard en niet de 8 die daar staat vermeld. Wat is uberhaubt de waarde van een speler. Een martial die niks gepresteerd heeft werd meer dan 60 miljoen pond voor betaald..
Millik was ook geen 32 miljoen pond waard.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 17 mei 2017 - 16:53 schreef remco k het volgende:[..] Wat is uberhaubt de waarde van een speler. Een martial die niks gepresteerd heeft werd meer dan 60 miljoen pond voor betaald.. Millik was ook geen 32 miljoen pond waard.. De koper bepaald de waarde. Daardoor is het altijd een subjectief verhaal. En inderdaad, sommige spelers zijn gewoon niet waard wat er voor ze betaald is (kuchSulejmanikuch).
Overigens is Milik echt waanzinnig goed begonnen in Italië. Ik denk alleen dat ze z'n revalidatie veel te snel hebben gedaan. Van een afgescheurde kruisband kan je niet in 4 maanden herstellen. Dat bestaat niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 17 mei 2017 - 19:51 schreef Eide het volgende:[..] De koper bepaald de waarde. Daardoor is het altijd een subjectief verhaal. En inderdaad, sommige spelers zijn gewoon niet waard wat er voor ze betaald is (kuchSulejmanikuch). Overigens is Milik echt waanzinnig goed begonnen in Italië. Ik denk alleen dat ze z'n revalidatie veel te snel hebben gedaan. Van een afgescheurde kruisband kan je niet in 4 maanden herstellen. Dat bestaat niet. Nou herstellen ze in Italië doorgaans allemaal echt enorm snel. Wat dat is weet ik ook niet. Toch krijgen spelers zelden erna direct weer klachten dus helemaal fout zal het niet zijn |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat zal Loetje, maar ik heb zowel links als rechts m'n voorste kruisband afgescheurd. Alleen het goed vergroeien van de nieuwe band duurt gewoon 4 maanden. 6 maanden is al ultra snel, zelfs voor een prof. In 4 maanden kan je niet kan je niet van een VKB reconstructie herstellen. Dat is fysiologisch onmogelijk. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Wat een vaktaal hier zeg... :) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 17 mei 2017 - 22:32 schreef Eide het volgende:Dat zal Loetje, maar ik heb zowel links als rechts m'n voorste kruisband afgescheurd. Alleen het goed vergroeien van de nieuwe band duurt gewoon 4 maanden. 6 maanden is al ultra snel, zelfs voor een prof. In 4 maanden kan je niet kan je niet van een VKB reconstructie herstellen. Dat is fysiologisch onmogelijk. Hoho gap, ik strijd je niet af. Weet dat het sowieso hier lang herstellen moet. Maar dit is echt veel vaker het geval daar, ook ik weet niet waarom |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 18 mei 2017 - 03:00 schreef Loetje het volgende:[..] Hoho gap, ik strijd je niet af. Weet dat het sowieso hier lang herstellen moet. Maar dit is echt veel vaker het geval daar, ook ik weet niet waarom Het was ook niet bedoeld als strijdend toontje hoor. Ik denk echt dat ze dit gewoon te snel aan hebben gepakt. Je moet een dergelijke kwetsuur gewoon tijd geven. Dat een prof er geen 8 tot 12 maanden over doet om te herstellen, zoals wij normale stervelingen, is logisch. Maar 4 maanden... Dat gaat er bij mij niet in. |
|
|
|