BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaccio
 Jaccio - maandag 29 mei 2017 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 mei 2017 - 13:27 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Als ik zie wat voor jeugdspelers eraan komen, dan zit dat wel goed met de breedte van de selectie. Daarbij zie ik spelers groeien en dus wordt Ajax alleen maar beter volgend jaar, zelfs als Klaassen weggaat. Er staat altijd een nieuwe speler op . Ik hoop ook dat Bosz gaat doorselecteren.
Kwa breedte maak ik me ook niet zo heel veel zorgen inderdaad.

Alleen, de verwachtingen waren er dit seizoen niet echt, dus ze konden vrijuit voetballen.. Maar dat zal volgend seizoen heel anders zijn.

Ik maak me voor de ED niet zo heel veel zorgen, maar wil je Europees mee blijven doen moet je je ook kunnen wapenen in wedstrijden zoals de finale tegen ManU.

We zijn niet langer de underdog, het worden dus heel ander soort wedstrijden. Als Klaassen vertrekt, wie moet dan de kar gaan trekken zoals Davy opstond op beslissende momenten?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 mei 2017 door Jaccio --
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 29 mei 2017 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 mei 2017 - 14:02 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Kwa breedte maak ik me ook niet zo heel veel zorgen inderdaad.

Alleen, de verwachtingen waren er dit seizoen niet echt, dus ze konden vrijuit voetballen.. Maar dat zal volgend seizoen heel anders zijn.

Ik maak me voor de ED niet zo heel veel zorgen, maar wil je Europees mee blijven doen moet je je ook kunnen wapenen in wedstrijden zoals de finale tegen ManU.

We zijn niet langer de underdog, het worden dus heel ander soort wedstrijden. Als Klaassen vertrekt, wie moet dan de kar gaan trekken zoals Davy opstond op beslissende momenten?
Er staat altijd iemand op bij Ajax. Dat is het voordeel van zo'n jong team.
Jaccio
 Jaccio - maandag 29 mei 2017 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 mei 2017 - 14:07 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Er staat altijd iemand op bij Ajax. Dat is het voordeel van zo'n jong team.
Ik hoop het man. Zou alleen wel wat aan ervaring en fysiek aankopen
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 30 mei 2017 - 07:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 mei 2017 - 14:13 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik hoop het man. Zou alleen wel wat aan ervaring en fysiek aankopen
Nigel de Jong
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 30 mei 2017 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 mei 2017 - 07:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nigel de Jong
Ik zou dat een topaankoop vinden.
Merk wel dat de meningen daarover op het forum flink verdeeld zijn.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 30 mei 2017 - 13:37   quote  deeplink  
Tja ik weet niet of hij nog zo goed is, wel brengt hij ervaring met zich mee, maar meer ook niet. Ik geef eerlijk toe dat ik hem niet heb zien spelen de laatste jaren
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 31 mei 2017 - 07:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 mei 2017 - 11:39 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Zijn ze weer redelijk laat mee want hij had eerder een optie kunnen zijn. Maar met 32 jaar kan het misschien nog net volgens mij is hij nog redelijk fit ook. Ik denk dat dit type 6 makkelijker meekan dan een Schöne in de grote wedstrijden.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 31 mei 2017 - 07:36   quote  deeplink  
Huntelaar,Sneijder en Maxwell erbij haha
p111
 p111 - woensdag 31 mei 2017 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 mei 2017 - 11:39 schreef Jaccio het volgende:

[..]

En terecht is niet meer de Jong van een paar jaar geleden,als die gasten terug komen dan graag een paar jaar eerder
p111
 p111 - woensdag 31 mei 2017 - 08:28   quote  deeplink  
Gewoon Frenkie de Jong een geweldig talent
Jaccio
 Jaccio - woensdag 31 mei 2017 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 08:28 schreef p111 het volgende:
Gewoon Frenkie de Jong een geweldig talent
Enorm talent, maar heeft niet het fysiek. In sommige wedstrijden heb je gewoon fysiek en ervaring nodig op het middenveld.
En een leider niet te vergeten. Als Klaassen vertrekt mis je die wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 mei 2017 door Jaccio --
AkaS
 AkaS - woensdag 31 mei 2017 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 09:21 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Enorm talent, maar heeft niet het fysiek. In sommige wedstrijden heb je gewoon fysiek en ervaring nodig op het middenveld.
Helemaal mee eens. Iedereen is enthousiast over de komende periode maar ik moet het nog zien...

Ajax had een zeer talentvolle groep talenten met de combi techniek en fysiek, echter worden deze systematisch weggepest. Of tenminste wordt het hen niet aantrekkelijk gemaakt om te blijven.

Terwijl je in het hedendaagse voetbal echt fysieke power in je team moet hebben, anders word je weggeblazen of anderzijds afgebluft.

Daarnaast heeft Bosz op het moment der momenten laten zien dat hij tactisch erg zwak is en bovendien erg slecht zijn fouten wil inzien. Helaas.

Daarnaast lees ik net een artikel van Overmars waarin hij zich al aan het indekken is voor de aanstaande verkopen. Dit doet hij super sluw door Leicster City aan te halen en deze club te vergelijken met Ajax...

Hoezo??? Heeft Leicster 3 sterren op de borst, is Leicster al een eeuw toonaangevend in eigen land en hebben zij internationale bekers gewonnen?

Nee! Het is een sympathieke club die door samenloop van omstandigheden een seizoen had waarin alles klopte, meezat en de selectie ver boven zichzelf uitsteeg. Deze mannen verdiende een dikke pluim en inderdaad geen verdriedubbeling van hun contract. Het was een eendagsvlieg en moesten genieten en cashen!

Maar Ajax is geen omhooggevallen eendagsvlieg en wij hoeven niet te cashen!

Wij moeten ophouden om op de verkeerde (brave) spelers te gokken...

Veltman de hemel in prijzen en Tete wegtreiteren. Yeah wright!

We zijn weer terug bij af! Hadden we een paar jaar geleden niet het inzicht ontwikkelt dat Ajax slechts 2e en 3e keuze buitenspelers had en dat de goede overal en nergens speelden doordat ze in de jeugd bij Ajax weggestuurd waren omdat ze "lastig" waren. En zouden we dat niet meer laten gebeuren???

Bazoer, Tete, Riedewald zijn voetballers met internationale topvoetbal DNA maar mogen door onze vriend en geweldenaar Peter Bosz worden afgeserveerd.

Tel hierbij de verkoop van de spelers op waarvoor Overmars zich alvast voor aan het indekken is en we vallen weer keihard terug!

Ik hoop dat ik het verkeerd zie
remco k
 remco k - woensdag 31 mei 2017 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 09:21 schreef Jaccio het volgende:

[..]

En een leider niet te vergeten. Als Klaassen vertrekt mis je die wel.
Ach, aan het begin van dit seizoen was hoer de discussie nog dat Klaassen geen leider zou zijn van dit elftal, daarvoor was die discussie over Blind, en over Vertongen, en ga zo allemaal maar door..

Er staat er altijd 1 op bij Ajax... Ik denk dat vd Beek , Nouri, Zyech, de Jong allemaal jongens zijn die een elftal bij de hand kunnen nemen, iedereen op zijn eigen vlak..
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 31 mei 2017 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 10:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach, aan het begin van dit seizoen was hoer de discussie nog dat Klaassen geen leider zou zijn van dit elftal, daarvoor was die discussie over Blind, en over Vertongen, en ga zo allemaal maar door..

Er staat er altijd 1 op bij Ajax... Ik denk dat vd Beek , Nouri, Zyech, de Jong allemaal jongens zijn die een elftal bij de hand kunnen nemen, iedereen op zijn eigen vlak..
idd leeftijd maakt ook niet uit, je hebt het in je of niet en natuurlijk is ervaring belangrijk, maar talent kan een hoop goedmaken
Jaccio
 Jaccio - woensdag 31 mei 2017 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 10:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik hoop dat Ziyech dat kan doen en iets meer dan Klaassen. In westrijden als Lyon uit en ManU ook opstaan. Niet bewerend dat Klaassen niks deed, maar je ziet in dat soort wedstrijden wel dat als de ploeg verzoop, Klaassen ook niet echt iets kon forceren.

Neemt overigens niet weg dat we naar mijn mening wel de fysiek en ervaring van de Jong goed kunnen gebruiken.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 31 mei 2017 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 09:49 schreef AkaS het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Iedereen is enthousiast over de komende periode maar ik moet het nog zien...

Ajax had een zeer talentvolle groep talenten met de combi techniek en fysiek, echter worden deze systematisch weggepest. Of tenminste wordt het hen niet aantrekkelijk gemaakt om te blijven.

Terwijl je in het hedendaagse voetbal echt fysieke power in je team moet hebben, anders word je weggeblazen of anderzijds afgebluft.

Daarnaast heeft Bosz op het moment der momenten laten zien dat hij tactisch erg zwak is en bovendien erg slecht zijn fouten wil inzien. Helaas.

Daarnaast lees ik net een artikel van Overmars waarin hij zich al aan het indekken is voor de aanstaande verkopen. Dit doet hij super sluw door Leicster City aan te halen en deze club te vergelijken met Ajax...

Hoezo??? Heeft Leicster 3 sterren op de borst, is Leicster al een eeuw toonaangevend in eigen land en hebben zij internationale bekers gewonnen?

Nee! Het is een sympathieke club die door samenloop van omstandigheden een seizoen had waarin alles klopte, meezat en de selectie ver boven zichzelf uitsteeg. Deze mannen verdiende een dikke pluim en inderdaad geen verdriedubbeling van hun contract. Het was een eendagsvlieg en moesten genieten en cashen!

Maar Ajax is geen omhooggevallen eendagsvlieg en wij hoeven niet te cashen!

Wij moeten ophouden om op de verkeerde (brave) spelers te gokken...

Veltman de hemel in prijzen en Tete wegtreiteren. Yeah wright!

We zijn weer terug bij af! Hadden we een paar jaar geleden niet het inzicht ontwikkelt dat Ajax slechts 2e en 3e keuze buitenspelers had en dat de goede overal en nergens speelden doordat ze in de jeugd bij Ajax weggestuurd waren omdat ze "lastig" waren. En zouden we dat niet meer laten gebeuren???

Bazoer, Tete, Riedewald zijn voetballers met internationale topvoetbal DNA maar mogen door onze vriend en geweldenaar Peter Bosz worden afgeserveerd.

Tel hierbij de verkoop van de spelers op waarvoor Overmars zich alvast voor aan het indekken is en we vallen weer keihard terug!

Ik hoop dat ik het verkeerd zie
Is het Bosz zijn keuze of krijgt hij van bovenaf door dat een Veltman opgesteld moet worden ipv van Tete? Tete zelf wil schijnbaar bijtekenen en Ajax blijkbaar niet. Riedewald vind ik tot nu toe ook maar wisselvallig in zijn optredens. Bazoer, Gudelj en Ghazi hebben het er zelf naar gemaakt volgens mij?

Tuurlijk dekt hij zich nu al in hij kan en wil de kern echt niet ten koste van alles bij elkaar houden. Bij goed bod is iedereen te koop. Dit is ook niet erg als je het geld slim investeert.
AkaS
 AkaS - woensdag 31 mei 2017 - 15:47   quote  deeplink  
Riedewald neem ik niets kwalijk. Tete is echt een uitzondering, zo groots presteren terwijl je totaal geen ritme heb.

Het zou wat zijn als Ajax van bovenaf oplegt dat Veltman moet spelen ten koste van Tete....
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 31 mei 2017 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 15:47 schreef AkaS het volgende:
Riedewald neem ik niets kwalijk. Tete is echt een uitzondering, zo groots presteren terwijl je totaal geen ritme heb.

Het zou wat zijn als Ajax van bovenaf oplegt dat Veltman moet spelen ten koste van Tete....
Ajax is een bedrijf? Misschien problemen met Tete zijn zaakwaarnemer? Tete wilt bijtekenen, Overmars zegt van niet?(media) Ik denk dat Ajax van Tete afwilt anders had het toch wel tot een contractverlenging kunnen komen lijkt me? Iedereen ziet de potentie van Tete.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 31 mei 2017 - 18:30   quote  deeplink  
Las net dat Anita Transfervrij is. Kan cvm en eventueel linksback voor nood. Is dit nog iets?
p111
 p111 - woensdag 31 mei 2017 - 18:39   quote  deeplink  
Ik zie liever Anita als VM maar is ook weer zo klein,ik gok toch op Frenkie.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 31 mei 2017 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 18:39 schreef p111 het volgende:
Ja Frenkie en Donny kunnen er ook prima dat is ook weer zo. Sinkgraven verhuren Tete,Riedewald die mogelijk vertrekken. Dan vind ik Anita ook wel handig om er bij te hebben.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 31 mei 2017 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 18:30 schreef Hummel10 het volgende:
Las net dat Anita Transfervrij is. Kan cvm en eventueel linksback voor nood. Is dit nog iets?
Weer zo een klein ventje.
Doe mij maar een stevige sterke kerel die een kopduel kan winnen op het middenveld.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 31 mei 2017 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 22:14 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Weer zo een klein ventje.
Doe mij maar een stevige sterke kerel die een kopduel kan winnen op het middenveld.
Wat heb je aan koppende middenvelders?
Jaccio
 Jaccio - woensdag 31 mei 2017 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 22:39 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wat heb je aan koppende middenvelders?
Duels winnen tegen spelers als Fellaini en Pogba..
p111
 p111 - woensdag 31 mei 2017 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 20:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja Frenkie en Donny kunnen er ook prima dat is ook weer zo. Sinkgraven verhuren Tete,Riedewald die mogelijk vertrekken. Dan vind ik Anita ook wel handig om er bij te hebben.
Ik denk dat Sinkgraven gewoon de linksback bij Ajax blijft.
p111
 p111 - woensdag 31 mei 2017 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 22:43 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Dat komt 1x per jaar voor,koppende middenvelders zijn bijzaak !
Jaccio
 Jaccio - woensdag 31 mei 2017 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 23:04 schreef p111 het volgende:

[..]

Dat komt 1x per jaar voor,koppende middenvelders zijn bijzaak !
Nee man. Wil je serieus in Europa mee blijven doen dan heb je ook gewoon fysiek nodig op dat middenveld.
Iemand die kopduels kan winnen op het middenveld moet je juist altijd achter de hand hebben.
Of vinden we het ok als we met mooi voetbal Europees naast prijzen blijven grijpen?
Ik niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 mei 2017 door Jaccio --
AkaS
 AkaS - donderdag 01 juni 2017 - 00:28   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hahaha inderdaad!!!
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 01 juni 2017 - 07:23   quote  deeplink  
quote:

[..]

Net of dat je elke week tegen Man u speelt?
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 01 juni 2017 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 23:03 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik denk dat Sinkgraven gewoon de linksback bij Ajax blijft.
Hoop het niet
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 01 juni 2017 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 23:14 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Nee man. Wil je serieus in Europa mee blijven doen dan heb je ook gewoon fysiek nodig op dat middenveld.
Iemand die kopduels kan winnen op het middenveld moet je juist altijd achter de hand hebben.
Of vinden we het ok als we met mooi voetbal Europees naast prijzen blijven grijpen?
Ik niet.
Dat hangt toch niet af van een paar kopduels op het middenveld?
En dan nog als je iets groter bent en een slechte timing hebt dan leg je het in kopduels nog af. Fysiek prima maar selecteren omdat je op het middenveld kopduels wilt winnen vind ik onzin haha.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 01 juni 2017 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 07:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Net of dat je elke week tegen Man u speelt?
Spelers zoals Fellaini en Pogba.
ManU is echt niet de enige ploeg hoor in Europa met fysieke kopsterke middenvelders..
Jaccio
 Jaccio - donderdag 01 juni 2017 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 07:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat hangt toch niet af van een paar kopduels op het middenveld?
En dan nog als je iets groter bent en een slechte timing hebt dan leg je het in kopduels nog af. Fysiek prima maar selecteren omdat je op het middenveld kopduels wilt winnen vind ik onzin haha.
Ik vind dat het heel belangrijk is dat je iemand voor het middenveld hebt die een kopduel kan winnen.
Zeker nu heel de wereld heeft gezien hoe je het 'jeugdige wonderteam' van Ajax moet bestrijden.
Strooien met hoge ballen richting het middenveld en je beheerst het hele middenveld en dus de wedstrijd, aangezien dat de achilleshiel van Ajax is.

Appie, Frenkie, Ziyech, vd Beek.. Voetballend perfect, maar geef een hoge bal en je wint hem 9,5 van de 10x tegen deze jongens.

Overigens pleit ik voor iemand die sterk is en een kopduel kan winnen. Niet voor iemand die alleen een kopduel kan winnen. Gewoon iemand die zijn mannetje kan staan in de fysieke wedstrijden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 01 juni 2017 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 07:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoop het niet
Ik ook niet!
remco k
 remco k - donderdag 01 juni 2017 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 13:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Is het Bosz zijn keuze of krijgt hij van bovenaf door dat een Veltman opgesteld moet worden ipv van Tete? Tete zelf wil schijnbaar bijtekenen en Ajax blijkbaar niet. Riedewald vind ik tot nu toe ook maar wisselvallig in zijn optredens. Bazoer, Gudelj en Ghazi hebben het er zelf naar gemaakt volgens mij?

Tuurlijk dekt hij zich nu al in hij kan en wil de kern echt niet ten koste van alles bij elkaar houden. Bij goed bod is iedereen te koop. Dit is ook niet erg als je het geld slim investeert.
Ghazi vind ik echt bullshit dat die het er zelf naar gemaakt zou hebben..
remco k
 remco k - donderdag 01 juni 2017 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 18:39 schreef p111 het volgende:
Je vindt Anita klein, maar gokt op Frenkie.. Gaat die nog groeien dan?
remco k
 remco k - donderdag 01 juni 2017 - 09:59   quote  deeplink  
quote:

[..]

Daar ga je uberhaubt geen kopduel van winnen, ook Sanchez en de Ligt lukte dat niet, en dat is ook helemaal niet nodig, je moet dan slimmer zijn/worden en zorgen dat de tweede bal voor Ajax is.
remco k
 remco k - donderdag 01 juni 2017 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 23:14 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik niet.
Je verliest niet door Duelkracht..
Jaccio
 Jaccio - donderdag 01 juni 2017 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 09:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Je verliest niet door Duelkracht..
Ben ik niet helemaal met je eens. Ajax heeft moeite tegen elke tegenstander die fysiek speelt. Ook in de ED. Dat beetje extra fysiek zou dus denk ik zeker geen kwaad kunnen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 juni 2017 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 09:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ghazi vind ik echt bullshit dat die het er zelf naar gemaakt zou hebben..
ok dus een trainer duwen etc omdat je niet om kan gaan met teleurstellingen heb jij het er niet zelf naar gemaakt... kzou zeggen doe het is een keer bij je baas als je het ergens niet mee eens bent..
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 01 juni 2017 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 18:30 schreef Hummel10 het volgende:
Salaris Kunnen we nu al niet meer betalen, maar ik vind hem echt goed bij Ajax op die plek. Daardoor werd Ajax zo vaak kampioen
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 01 juni 2017 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 08:58 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik vind dat het heel belangrijk is dat je iemand voor het middenveld hebt die een kopduel kan winnen.
Zeker nu heel de wereld heeft gezien hoe je het 'jeugdige wonderteam' van Ajax moet bestrijden.
Strooien met hoge ballen richting het middenveld en je beheerst het hele middenveld en dus de wedstrijd, aangezien dat de achilleshiel van Ajax is.

Appie, Frenkie, Ziyech, vd Beek.. Voetballend perfect, maar geef een hoge bal en je wint hem 9,5 van de 10x tegen deze jongens.

Overigens pleit ik voor iemand die sterk is en een kopduel kan winnen. Niet voor iemand die alleen een kopduel kan winnen. Gewoon iemand die zijn mannetje kan staan in de fysieke wedstrijden.
vergeet niet dat Man Utd wel een heel sterk team heeft. Je moet er gewoon een antwoord op zien te vinden.
remco k
 remco k - donderdag 01 juni 2017 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 10:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ok dus een trainer duwen etc omdat je niet om kan gaan met teleurstellingen heb jij het er niet zelf naar gemaakt... kzou zeggen doe het is een keer bij je baas als je het ergens niet mee eens bent..
Daar is ie voor gestraft door hem terug te zetten.. Zijn hele reserve rol was meer dan onverdiend en compleet belachelijk..

Overigens wordt je echt lang niet overal ontslagen als je iemand een duwtje geeft..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 02 juni 2017 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 22:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar is ie voor gestraft door hem terug te zetten.. Zijn hele reserve rol was meer dan onverdiend en compleet belachelijk..

Overigens wordt je echt lang niet overal ontslagen als je iemand een duwtje geeft..
verschil van mening of het terecht was of niet.. gaat namelijk ook om houding binnen de groep.. noubgeloof me dat als jeje baas duwt da je op staandevoet ontslag krijgt... zo niet wil graag de naam van de baas en solliciteer ik gelijk
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 juni 2017 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2017 - 07:36 schreef Hummel10 het volgende:
Huntelaar,Sneijder en Maxwell erbij haha
Maxwell, De Jong en Vermaelen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 juni 2017 door Loetje --
AkaS
 AkaS - vrijdag 02 juni 2017 - 09:48   quote  deeplink  
Gezien de druk naar voren en de grote ruimtes in de rug is snelheid achterin noodzakelijk.

Europees gezien zal je naar gelang je verder komt niet altijd kunnen domineren en zal je gezien de kwaliteit van de tegenstanders meer duels krijgen en heb je fysieke power nodig.

Dat lijken mij abctjes
remco k
 remco k - vrijdag 02 juni 2017 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 00:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

verschil van mening of het terecht was of niet.. gaat namelijk ook om houding binnen de groep.. noubgeloof me dat als jeje baas duwt da je op staandevoet ontslag krijgt... zo niet wil graag de naam van de baas en solliciteer ik gelijk
Ik ben zelf leidinggevende. En er is altijd meer dan alleen ontslag.
AkaS
 AkaS - vrijdag 02 juni 2017 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 13:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben zelf leidinggevende. En er is altijd meer dan alleen ontslag.
Ligt natuurlijk aan de aanleiding en mate van zelfreflectie van zo'n baas in dat geval.

Bosz kan trouwens mogelijk een stap naar Dortmund maken. Hahaha is dit top of flop? En welke trainer zou de ontstane vacature kunnen invullen..

Misschien een return van FdB?

Ben benieuwd naar zijn kunnen met een goede selectie en wellicht blijft Tete dan ook wel???
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 02 juni 2017 - 15:51   quote  deeplink  
FdB terug, nou nee bedankt.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 02 juni 2017 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 15:28 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ligt natuurlijk aan de aanleiding en mate van zelfreflectie van zo'n baas in dat geval.

Bosz kan trouwens mogelijk een stap naar Dortmund maken. Hahaha is dit top of flop? En welke trainer zou de ontstane vacature kunnen invullen..

Misschien een return van FdB?

Ben benieuwd naar zijn kunnen met een goede selectie en wellicht blijft Tete dan ook wel???
Heel snel je mond spoelen we zijn het FDB spelletje net een beetje kwijt. Hoezo had Frank geen goede selectie dan? Het spel werd slechter onder hem en daar is hij mede verantwoordelijk voor. Als we lang geen prijzen pakken mag hij terugkomen maar voor nu kies ik voor het voetbal.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?

0.0217740