BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 26 september 2017 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 21:44 schreef Loetje het volgende:
Jep. Al is Leipzig aanzienlijk minder dan afgelopen jaar. Nou is Besiktas een ploeg die al jaren behoorlijk presteert hoor.
Toch vaak lang niet zo overtuigend wat spel betreft als het spel dat ze nu spelen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 september 2017 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 21:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch vaak lang niet zo overtuigend wat spel betreft als het spel dat ze nu spelen.
Wel enorm veel drive en kwaliteit hebben ze ook echt wel. Zeker nu ze meer en meer spelers buiten Turkeye zoeken. Dat verschil zie je wel
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 september 2017 - 21:54   quote  deeplink  
In ieder geval 0-2
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 september 2017 - 21:58   quote  deeplink  
1-2. Kwam uit het niets
remco k
 remco k - dinsdag 26 september 2017 - 22:07   quote  deeplink  
Hahahah. Helemaal niks aan de hand.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 27 september 2017 - 13:29   quote  deeplink  
Toch zie ik bij Dortmund het spel terug dat Ajax vorig jaar speelde (misschien een beetje naief, maar wel leuk) dat was leuk om naar te kijken. Bij Keizer zie ik dat helemaal niet terug. Hij laat zijn team heel anders voetballen en alles gaat met twijfel. Ik denk echt dat Keizer met een ervaren man naast hem veel kan bereiken, maar niet met Lami en spijkerman naast zich. Hij gaat de kerst niet halen zo
remco k
 remco k - woensdag 27 september 2017 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2017 - 13:29 schreef Ajax we love you het volgende:
Toch zie ik bij Dortmund het spel terug dat Ajax vorig jaar speelde (misschien een beetje naief, maar wel leuk) dat was leuk om naar te kijken. Bij Keizer zie ik dat helemaal niet terug. Hij laat zijn team heel anders voetballen en alles gaat met twijfel. Ik denk echt dat Keizer met een ervaren man naast hem veel kan bereiken, maar niet met Lami en spijkerman naast zich. Hij gaat de kerst niet halen zo
Dortmund speelt in de bundesliga juist anders dan Ajax vorig jaar, veel vanuit de omschakeling.
Overigens is dat spel wel heel leuk om naar te kijken en laat dat zeker zien dat het een prima trainer is die in de Bundeliga fantastisch gestart is, maar in de CL is het tot nu toe een groot drama...
p111
 p111 - woensdag 27 september 2017 - 13:46   quote  deeplink  
Ik mis Bosz, ik zit weer naar tikkie breed te krijgen gelukkig trekt Frenkie zich daar niks van aan,het enige lichtpuntje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 september 2017 door p111 --
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 29 september 2017 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2017 - 13:46 schreef p111 het volgende:
Ik mis Bosz, ik zit weer naar tikkie breed te krijgen gelukkig trekt Frenkie zich daar niks van aan,het enige lichtpuntje.
Dat tikkie breed komt van Spijkerman. Die kon het niet aanzien dat de bal naar voren werd geschoten
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 oktober 2017 - 08:28   quote  deeplink  
Ach kijk nou, mijnheertje kakkerlak krijgt ineens praatjes!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 14 oktober 2017 - 11:09   quote  deeplink  
praatjes ? weet nie hoor maar dit word toch allanger gezegt.. en waarom zou vdsar anders eruit zijn gegaan ? denk dat het gevolg is van dit stukje..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 oktober 2017 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2017 - 11:09 schreef nummer10 het volgende:
praatjes ? weet nie hoor maar dit word toch allanger gezegt.. en waarom zou vdsar anders eruit zijn gegaan ? denk dat het gevolg is van dit stukje..
Ik wist dat jij als eerste zou reageren!

Het werd inderdaad langer geroepen maar niet door Bosz! Wat wil hij hiermee bereiken? Zijn boek is gesloten! Opgerot met die leugenaar!! En kijk, gelijk verlies in Duitsland! Eerste echte topwedstrijd onderuit gegaan!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 14 oktober 2017 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2017 - 20:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik wist dat jij als eerste zou reageren!

Het werd inderdaad langer geroepen maar niet door Bosz! Wat wil hij hiermee bereiken? Zijn boek is gesloten! Opgerot met die leugenaar!! En kijk, gelijk verlies in Duitsland! Eerste echte topwedstrijd onderuit gegaan!
ook gezien hoe ? welke leugenaar ? heeft nooit een woord gelogen.. iedereen weet welk wespennest ajax is...
Eide
 Eide - zondag 15 oktober 2017 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2017 - 23:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ook gezien hoe ? welke leugenaar ? heeft nooit een woord gelogen.. iedereen weet welk wespennest ajax is...
Pardon? Twee weken voor Bosz naar Dortmund vertrok zei hij zeer stellig dat hij zijn contract bij Ajax ging uitdienen. Dat hij geen intresse in een vertrek had en dat hij met deze selectie wilde groeien. Twee weken later was hij weg en nu zegt hij plots dat hij hoe dan ook was vertrokken...

Hoe bedoel je geen leugenaar? Hij heeft linksom of rechtsom ergens glashard staan liegen. Dat Ajax een wespennest is is duidelijk, maar Bosz heeft wel degelijk het grote publiek staan voorliegen, of toen of nu.
nummer10
 nummer10 - zondag 15 oktober 2017 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 oktober 2017 - 00:04 schreef Eide het volgende:

[..]

Pardon? Twee weken voor Bosz naar Dortmund vertrok zei hij zeer stellig dat hij zijn contract bij Ajax ging uitdienen. Dat hij geen intresse in een vertrek had en dat hij met deze selectie wilde groeien. Twee weken later was hij weg en nu zegt hij plots dat hij hoe dan ook was vertrokken...

Hoe bedoel je geen leugenaar? Hij heeft linksom of rechtsom ergens glashard staan liegen. Dat Ajax een wespennest is is duidelijk, maar Bosz heeft wel degelijk het grote publiek staan voorliegen, of toen of nu.
doe thet th en ajax dit niet al jaren ??? bosz hoopte op een ommekeer.. helaas.. er is niet voor niks een reden dat vdsar die inspraak niet meer heeft.. en vanavond win je dan wel.. maar ben je blij met het vertoonde spel en de wissels ? ik niet namelijk
Eide
 Eide - zondag 15 oktober 2017 - 08:03   quote  deeplink  
Goed verhaal, maar we hadden het over Bosz. Wat mij betreft is duidelijk dat Bosz gewoon een smerig spelletje heeft gespeeld. Dat Ajax daarmee niet onschuldig is klopt ook wel, maar dat is hier het punt niet.

Ik geloof ook niet dat de beslissing om uit de TH te stappen hierdoor is ingegeven. Van der Sar is toen ingestapt om beter controle te kunnen voeren over het TH. Toen was daar al veel over te doen. Nu Vd Sar weeruitstapt is de normale situatie terug gekeerd. De verklaring dat de positie van Vd Sar in het TH een tijdelijke maatregel is geweest is dus ook prima te verdedigen.

En misschien heb jij wel belijk hoor. Misschien is de bovenstaande verklaring. Misschien is er wel een heel andere reden. Ik weet het niet en het boeit mij niet. Wat mij boeit is dat mensen het beste voor moeten hebben met Ajax. Bosz had dat duidelijk niet aangezien hij bewezen heeft staan liegen.

Overigens was de eerste seizoenshelft onder Bosz ook niet goed. Lees maar een terug hoe slecht Ajax vorig seizoen begon.
nummer10
 nummer10 - zondag 15 oktober 2017 - 10:18   quote  deeplink  
het maakt verder ook niks uit.. het gaat om nu
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 oktober 2017 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 oktober 2017 - 10:18 schreef nummer10 het volgende:
het maakt verder ook niks uit.. het gaat om nu
Dat doe jij altijd. Het verhaal afsluiten als je tegenreactie krijgt met feiten! Bosz is gewoon een smerige leugenaar! En dat is een feit.
nummer10
 nummer10 - maandag 16 oktober 2017 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 oktober 2017 - 20:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat doe jij altijd. Het verhaal afsluiten als je tegenreactie krijgt met feiten! Bosz is gewoon een smerige leugenaar! En dat is een feit.
jou mening ;) maar nogmaals ik maak me er niet meer druk om.. maak me meer druk om keizer en het nu..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 oktober 2017 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 oktober 2017 - 12:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

jou mening ;) maar nogmaals ik maak me er niet meer druk om.. maak me meer druk om keizer en het nu..
Je maakt je niet druk, maar je bent er wel altijd als eerste bij om hem te verdedigen! Zou bijna denken dat je zijn persoonlijke assistente bent!
nummer10
 nummer10 - maandag 16 oktober 2017 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 oktober 2017 - 21:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je maakt je niet druk, maar je bent er wel altijd als eerste bij om hem te verdedigen! Zou bijna denken dat je zijn persoonlijke assistente bent!
had ik wat meer geld gehad.. ;) ps reageer overal eigenlijk vrij snel hoor als ik van die domme lampies op et forum zie :P
remco k
 remco k - dinsdag 31 oktober 2017 - 09:20   quote  deeplink  
Gaat lekker met Bosz, gestart op de basis van de vorige trainer, daarmee even succesvol, en nu lijkt hij in een vrije val terecht gekomen. Ploeg speelt ook gewoon niet goed meer.

Benieuwd of ie dit weer om kan draaien..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 31 oktober 2017 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2017 - 09:20 schreef remco k het volgende:
Gaat lekker met Bosz, gestart op de basis van de vorige trainer, daarmee even succesvol, en nu lijkt hij in een vrije val terecht gekomen. Ploeg speelt ook gewoon niet goed meer.

Benieuwd of ie dit weer om kan draaien..
ik ook.. maar vind die keeper okk nie best.. zal me niks verbazen of hij gaat voor onana
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 31 oktober 2017 - 12:14   quote  deeplink  
Benieuwd ook of hij morgen gaat winnen van APOEL. Uitwedstrijd was een belabberde 1-1, dus hij zal thuis nu moeten winnen. Met een gelijkspel is het nog een redelijk grote kans dat hij volledig uit Europa wordt geflikkerd.
remco k
 remco k - dinsdag 31 oktober 2017 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2017 - 11:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik ook.. maar vind die keeper okk nie best.. zal me niks verbazen of hij gaat voor onana
je bedoelt die keeper die het record pakte van de langste tijd geen tegengoal begin dit seizoen? En die speciaal naar Dortmund is gehaald om zijn voetballende kwaliteiten? En die vorig jaar vaak geroemd werd door zijn trainer??
nummer10
 nummer10 - dinsdag 31 oktober 2017 - 13:00   quote  deeplink  
klopt.. en toch vind ik hem niet zo de laatste potten
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 31 oktober 2017 - 13:44   quote  deeplink  
Vind het ook geen topkeeper eerlijk gezegd. Vind naast Neuer ook een Fahrman en Leno bijvoorbeeld gewoon beter.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 04 november 2017 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
'Bijtekenen bij Ajax zat er niet in. Wie doet dat nou als hij op de bank zit?'

Kenny Tete vindt dat hij 'puur aan de kant is gezet' door Ajax. De 22-jarige rechtsback, sinds afgelopen zomer in dienst van Olympique Lyon, vertelt dat in een uitgebreid interview met ELF Voetbal. Onder Peter Bosz raakte Tete vorig seizoen zijn basisplaats kwijt in Amsterdam.

"Al vrij snel werd me duidelijk dat het niet goed zat. Bijtekenen zat er niet meer in. Wie gaat er nou bijtekenen terwijl hij op de bank zit?", blikt de Oranje-international terug. "Ik werd volledig over het hoofd gezien. Na de winterstop zat het seizoen er eigenlijk al op. Voor mij was het duidelijk dat ik voor mezelf moest kiezen."

Tete raakt steeds minder gemotiveerd, maar op advies van zijn moeder blijft hij hard trainen. "Zij bleef zeggen: doe je stinkende best, meer kun je niet doen. Maar ik wilde gewoon iedere wedstrijd spelen. Vond dat ik in de basis hoorde."

"Ik weet niet of het lastig was voor de trainer. Het team draaide. Ik denk dat hij er wel uit was wat hij wilde. Eigenlijk ben ik gewoon puur aan de kant gezet", besluit Tete. Lyon kocht de back in juli voor ongeveer vier miljoen euro.
Blijkbaar al heel snel de keuze gemaakt.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 04 november 2017 - 17:28   quote  deeplink  
hij vond dat hij in de basis hoorde.. tjah.. slimme keus geweest ? nee.. maar gebeurt dat nu niet nog meer met onze jeugd ? waar zijn de spelers van jong ajax ? ik zie ze namelijk niet meer...
remco k
 remco k - zaterdag 04 november 2017 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 november 2017 - 17:28 schreef nummer10 het volgende:
hij vond dat hij in de basis hoorde.. tjah.. slimme keus geweest ? nee.. maar gebeurt dat nu niet nog meer met onze jeugd ? waar zijn de spelers van jong ajax ? ik zie ze namelijk niet meer...
Een hele slimme keuze van hem. Hij is nu basis in een sterkere competitie bij een ploeg die het beter doet in Europa dan Ajax gemiddeld genomen en waarvandaan veel spelers de weg vinden naar de echte top. Daarnaast veel meer geld gaan verdienen. Dus in welke wereld geen hoede keuze van Tete?

Overigens wordt hiermee bewezen dat het dus wel volledig aan bosz lag dat ie vertrokken is.
remco k
 remco k - zaterdag 04 november 2017 - 17:47   quote  deeplink  
Je andere opmerking over jong Ajax negeer ik maar.
remco k
 remco k - zaterdag 04 november 2017 - 18:51   quote  deeplink  
Bosz al weer 1-0 achter tegen Bayern. Ze kunnen het gewoon niet belopen achterin. Een tactische blunder van formaat om met zulke langzame cv's zo te willen spelen.
remco k
 remco k - zaterdag 04 november 2017 - 19:03   quote  deeplink  
Wel een heerlijke open pot.
remco k
 remco k - zaterdag 04 november 2017 - 19:12   quote  deeplink  
2-0 Bayern. Klaar.
remco k
 remco k - zaterdag 04 november 2017 - 19:13   quote  deeplink  
Onbegrijpelijk dat Bosz zijn speelwijze van de eerste 8 potten heeft veranderd. Dat kan helemaal niet met deze defensie.
remco k
 remco k - zaterdag 04 november 2017 - 19:56   quote  deeplink  
0-3 Bayern. Een pak slaag in eigen huis voor Bosz.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 04 november 2017 - 20:45   quote  deeplink  
Die eet met de kerst gewoon thuis.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 04 november 2017 - 20:57   quote  deeplink  
Van 5 punten voorsprong naar 6 punten achterstand. Geblameerd in Europa. En dat met een elftal wat in verhouding beter is dan het elftal van Ajax vorig jaar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 04 november 2017 - 20:57   quote  deeplink  
Maar Ja, geen Spijkerman die hem nu af en toe van goede raad voorziet! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 04 november 2017 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 november 2017 - 17:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Een hele slimme keuze van hem. Hij is nu basis in een sterkere competitie bij een ploeg die het beter doet in Europa dan Ajax gemiddeld genomen en waarvandaan veel spelers de weg vinden naar de echte top. Daarnaast veel meer geld gaan verdienen. Dus in welke wereld geen hoede keuze van Tete?

Overigens wordt hiermee bewezen dat het dus wel volledig aan bosz lag dat ie vertrokken is.
Ik zeg even niets....... ;-)
nummer10
 nummer10 - zondag 05 november 2017 - 02:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 november 2017 - 20:57 schreef Ajax Warrior het volgende:
Maar Ja, geen Spijkerman die hem nu af en toe van goede raad voorziet! ;-)
hahhhaaha
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 21 november 2017 - 19:19   quote  deeplink  
Tja, zijn kop gaat rollen denk ik. Met de kerst kan Ajax hem weer oppikken.... ;-) en dan gaat Marcel als assistent werken, zoasl hij dat al eerder wilde en kan Spijkerman naar jong Ajax.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 22 november 2017 - 08:01   quote  deeplink  
Gaat natuurlijk niet gebeuren. Voor een terugkeer van Bosz moeten er eerst wat mensen vertrekken. Bovendien moeten we het zelf niet willen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 22 november 2017 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 november 2017 - 08:01 schreef NatjosFC het volgende:
Gaat natuurlijk niet gebeuren. Voor een terugkeer van Bosz moeten er eerst wat mensen vertrekken. Bovendien moeten we het zelf niet willen.
Het was ook als grapje bedoeld, zou wel heel raar zijn als Bosz nu ineens terugkomt na zo'n ruzie
remco k
 remco k - zondag 10 december 2017 - 13:24   quote  deeplink  
In Dortmund een hele grote flop. Vandaag ontslagen.
Pietje
 Pietje - zondag 10 december 2017 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 13:24 schreef remco k het volgende:
Het is nu definitief inderdaad. Maar de geruchten gonsden al een aantal weken. Dus ook hier bleek: waar rook is, is vuur. Zijn succes daar was van korte duur.
p111
 p111 - zondag 10 december 2017 - 13:36   quote  deeplink  
Het is wat van Gaal zegt je krijgt tegen woordig te weinig tijd om een ploeg op te bouwen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 10 december 2017 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 13:24 schreef remco k het volgende:
Verbaasde me dat het zo lang heeft moeten duren. Bosz is dus uiteindelijk hiermee niks opgeschoten. Als hij nou gewoon had gebleven bij Ajax, ach ja..
Pietje
 Pietje - zondag 10 december 2017 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 13:36 schreef p111 het volgende:
Het is wat van Gaal zegt je krijgt tegen woordig te weinig tijd om een ploeg op te bouwen.
Dat is natuurlijk wel zo, maar er zijn ook uitzonderingen. Kijk naar Cocu bij PSV, die een paar seizoenen geleden Guus Hiddink naast zich kreeg om hem te begeleiden. En twee seizoenen geleden kreeg Giovanni Van Bronckhorst bij Feyenoord gezelschap van Dick Advocaat.

Maar toegegeven, dit zijn wel uitzonderingen gebleken. Over het algemeen moet er stante pede succes zijn en dat heeft Peter Bosz in Dortmund opgebroken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 december 2017 door Pietje --
remco k
 remco k - zondag 10 december 2017 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 13:36 schreef p111 het volgende:
Hij heeft juist die tijd gekregen. Alleen gaat hij onderuit door zijn eigenwijsheid. Je kan niet zo hoog spelen met zon ventraal verdedigings duo.

1x winnen op 13 potjes. Sorry hoor maar rijd zat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?

0.0246570