|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Op en top Valentijn
Huub en Claire vieren in de Private Room volop Valentijn. "Ik hoop dat je hier gewoon je eigen keuzes kunt maken. Luister niet naar Eric of wie dan ook...", zegt Huub zacht. Claire lacht bij deze woorden en alle Gaby's, groupies en adviezen van papa zijn plotsklaps verdwenen als sneeuw voor de zon. "Ik maak de keuze dat ik heel erg gek op je ben...", fluistert ze en ze vervallen in een hartstochtelijke zoen. Echte liefde! Het bestaat nog...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Nou over 1 ding valt niet meer te twijfelen, Claire is echt blond, wat een dom, dom, dom wicht is dat. Nou Pappa van Claire, als je die nog langer daar laat zitten kost het je straks klauwen met geld aan therapie, om die weer terug op niveau te krijgen. en mamma van Claire laat jij je dochter zo gebruiken door een boer uit Oldenzaal? kom op Tilburgers pikken dit toch niet? Als het mijn dochter was, had ik haar kicken and screaming de kooi uitgetrokken die gast maakt tv over juliie dochters rug. schandalig. Vraag een gesprek aan met Lieke, voor het te laat is. |
|
|
|
|
mister
|
|
|
Denk dat ze al zo ver gezonken is dat een redding niet meer van toepassing is :) |
|
|
|
|
sarina
|
|
|
nou over een paar dagen zit ze weer te janken op de bank |
|
|
|