|
|
Klaar mee
|
|
|
Laat Vitesse lekker stoppen vergallen iedere week mijn weekend bietje klaar met dat zooitje laat ze lekker gaan biljarten en die fraser snapt er ook geen reet van |
|
|
|
|
Jona86
|
|
|
Stuk ongeduld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2016 door Jona86 -- |
|
|
|
|
Jona86
|
|
|
Misschien moet je zelf gaan voetballen als jij het beter kan?! Of kan je beter coachen? Misschien je bier lekker laten staan en een nieuwe carrière starten? Het is misschien niet wat het zou moeten zijn, heb je de lat niet te hoog gelegd? Als we 5e of 6e worden kunnen we tevreden zijn We moeten Vitesse blijven steunen anders lijken we straks nog Ajax supporters! Ze moeten wennen aan een nieuw systeem, een verdedigend systeem. Niet dat aanvallende voetbal van Bosz, en dat duurt even. We zullen het aan het einde van het seizoen wel zien! |
|
|
|
|
Klaar mee
|
|
|
Steun de club al jaren maar als het voetbal pijn aan de ogen doet nog steeds na 7 wedstrijden zie ik geen progressie. Vervolgens zelf voetballen heeft geen zin meer die tijd heb ik gehad heb overigens hoofdklasse gevoetbald dan ben je misschien bevoorrecht om zo'n wedstrijd op een bepaalde manier te benaderen. Bier is overigens wel lekker |
|
|
|
|
Jona86
|
|
|
We komen al vaak genoeg (onterecht) negatief in de media Vitesse mag en moet beter gaan presteren, maar geef Fraser de tijd goed te maken wat Bosz en Maas vorig jaar verpest hebben. Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in dat het beter gaat worden dit seizoen! Fraser gaat onze jongens nog wel africhten! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2016 - 16:17 schreef Klaar mee het volgende:Laat Vitesse lekker stoppen vergallen iedere week mijn weekend bietje klaar met dat zooitje laat ze lekker gaan biljarten en die fraser snapt er ook geen reet van Je hebt helemaal gelijk.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Meen je dat nou? Vind je echt dat ze moeten gaan biljarten?
Misschien heb je gelijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat je daaraan twijfelt pffffff.. d:-) |
|
|