|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ruzie, zitten zeker weer supporters van ons tussen het klapvee van Willem II. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gelukkig hebben wij altijd supporters die een goed seizoen in een negatief daglicht kunnen stellen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Jammer dat gezeik weer op de tribune. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2016 - 16:05 schreef Stylzz het volgende:Gelukkig hebben wij altijd supporters die een goed seizoen in een negatief daglicht kunnen stellen. Het zijn dit keer de supporters van Willem 2. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ben even weg en een relletje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2016 - 16:05 schreef Stylzz het volgende:Gelukkig hebben wij altijd supporters die een goed seizoen in een negatief daglicht kunnen stellen. Gelukkig hebben wij supporters die ervan uitgaan dat dit gelijk weer Feyenoord supporters zijn.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Knap dat je dat kunt zien en beoordelen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2016 - 16:07 schreef RenatoBos het volgende:[..] Gelukkig hebben wij supporters die ervan uitgaan dat dit gelijk weer Feyenoord supporters zijn.. Das een mooie |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2016 - 16:07 schreef RenatoBos het volgende:[..] Gelukkig hebben wij supporters die ervan uitgaan dat dit gelijk weer Feyenoord supporters zijn.. Weet jij het weet ik het... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar goed. 0-2 Gouden wissel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2016 - 16:07 schreef RenatoBos het volgende:[..] Gelukkig hebben wij supporters die ervan uitgaan dat dit gelijk weer Feyenoord supporters zijn.. Zijn het ook, die zitten er namelijk tussen. let maar op. Die juichen bij de 0-2, WII supporters kunnen daar niet tegen. Rellen.
Je moet daar niet zitten. Of dan niet juichen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zag het even niet ,maar eens! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Geen idee, maar wel bijzonder veel aandacht (spel 2 min stil) voor weinig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik zag geen Feyenoorders in ieder geval, zou misschien best kunnen maar omdat nou gelijk te cocluderen.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2016 - 16:05 schreef Stylzz het volgende:Gelukkig hebben wij altijd supporters die een goed seizoen in een negatief daglicht kunnen stellen. Volgens mij zat Willem2 aan het wijf van Willem1. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2016 - 16:08 schreef Stylzz het volgende:[..] Zijn het ook, die zitten er namelijk tussen. let maar op. Die juichen bij de 0-2, WII supporters kunnen daar niet tegen. Rellen. Je moet daar niet zitten. Of dan niet juichen. Dat geeft wrijving. Maar dan nog, het is een potje voetbal man. Is dat nou echt nodig? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2016 - 16:09 schreef MightyAce het volgende:[..] Dat geeft wrijving. Maar dan nog, het is een potje voetbal man. Is dat nou echt nodig? Nee, maar zo gaat dat in deze tijd, zelfs bij Willem II. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2016 - 16:08 schreef Stylzz het volgende:[..] Zijn het ook, die zitten er namelijk tussen. let maar op. Die juichen bij de 0-2, WII supporters kunnen daar niet tegen. Rellen. Je moet daar niet zitten. Of dan niet juichen. Moet ik toch maar bij Hans Anders langs want heb geen Feyenoord shirt of attribuut gezien, ook supporters onderling kunnen vechten.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2016 - 16:08 schreef Stylzz het volgende:[..] Zijn het ook, die zitten er namelijk tussen. let maar op. Die juichen bij de 0-2, WII supporters kunnen daar niet tegen. Rellen. Je moet daar niet zitten. Of dan niet juichen. Beetje vreemd,heb zo vaak andere supporters zien juichen in mij oude vak...Gebeurde nooit wat op 1x na |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Fucking triest man. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2016 - 16:10 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Beetje vreemd,heb zo vaak andere supporters zien juichen in mij oude vak...Gebeurde nooit wat op 1x na Is bij ons al vaak gebeurd he. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2016 - 16:09 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik zag geen Feyenoorders in ieder geval, zou misschien best kunnen maar omdat nou gelijk te cocluderen.. Ik zag het ook niet maarja.. Ze hebben dan waarschijnlijk ook geen Feyenoord kleuren aan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Inderdaad nogal een reputatie bij uitwedstrijden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2016 - 16:10 schreef RenatoBos het volgende:[..] Moet ik toch maar bij Hans Anders langs want heb geen Feyenoord shirt of attribuut gezien, ook supporters onderling kunnen vechten.. Nee dan komen ze t vak natuurlijk niet op he |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja Joden zijn niet welkom... Maar Utrechters Heraclieden en Ado wel |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2016 - 16:08 schreef Stylzz het volgende:[..] Zijn het ook, die zitten er namelijk tussen. let maar op. Die juichen bij de 0-2, WII supporters kunnen daar niet tegen. Rellen. Je moet daar niet zitten. Of dan niet juichen. Ik ben het met je eens dat dit de verklaring zal zijn en dat het inderdaad niet kan. Maar toch is het de wereld op zijn kop. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2016 - 16:12 schreef ar het volgende:[..] Ik zag het ook niet maarja.. Ze hebben dan waarschijnlijk ook geen Feyenoord kleuren aan. Maar ff afwachten tot de identiteiten bekend zijn.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Heraclieden zowiezo hahaha. Heb mijn maat al vaker dan 1 keer meegenomen naar de Kuip :D |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2016 - 16:14 schreef tomson het volgende:[..] Heraclieden zowiezo hahaha. Heb mijn maat al vaker dan 1 keer meegenomen naar de Kuip :D De slaapkop d:-))) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2016 - 16:13 schreef Els het volgende:[..] Ik ben het met je eens dat dit de verklaring zal zijn en dat het inderdaad niet kan. Maar toch is het de wereld op zijn kop. Eens, maar zo is de tijdgeest. |
|
|
|