|  | 

|  | MightyAce 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | MightyAce 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | windoweyes 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | van geil 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  | 

|  |  
						| Ruzie, zitten zeker weer supporters van ons tussen het klapvee van Willem II. |  |  | 

|  | 

|  | MightyAce 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | tomson 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  | 

|  |  
						| Gelukkig hebben wij altijd supporters die een goed seizoen in een negatief daglicht kunnen stellen. |  |  | 

|  | 

|  | MightyAce 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | Els 
 |  | 

|  |  
						| Jammer dat gezeik weer op de tribune. |  |  | 

|  | 

|  | windoweyes 
 |  | 

|  |  
						| quote:Het zijn dit keer de supporters van Willem 2.Op zondag 02 oktober 2016 - 16:05 schreef Stylzz het volgende:Gelukkig hebben wij altijd supporters die een goed seizoen in een negatief daglicht kunnen stellen. |  |  | 

|  | 

|  | Leon FR1908 
 |  | 

|  |  
						| Ben even weg en een relletje |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  | 

|  |  
						| quote:Gelukkig hebben wij supporters die ervan uitgaan dat dit gelijk weer Feyenoord supporters zijn..Op zondag 02 oktober 2016 - 16:05 schreef Stylzz het volgende:Gelukkig hebben wij altijd supporters die een goed seizoen in een negatief daglicht kunnen stellen. |  |  | 

|  | 

|  | MightyAce 
 |  | 

|  |  
						| quote:Knap dat je dat kunt zien en beoordelen |  |  | 

|  | 

|  | Leon FR1908 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | ar 
 |  | 

|  |  
						| quote:Das een mooieOp zondag 02 oktober 2016 - 16:07 schreef RenatoBos het volgende:[..] Gelukkig hebben wij supporters die ervan uitgaan dat dit gelijk weer Feyenoord supporters zijn.. |  |  | 

|  | 

|  | ar 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | MightyAce 
 |  | 

|  |  
						| quote:Weet jij het weet ik het...Op zondag 02 oktober 2016 - 16:07 schreef RenatoBos het volgende:[..] Gelukkig hebben wij supporters die ervan uitgaan dat dit gelijk weer Feyenoord supporters zijn.. |  |  | 

|  | 

|  | ar 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | van geil 
 |  | 

|  |  
						| Maar goed. 0-2 Gouden wissel. |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  | 

|  |  
						| quote:Zijn het ook, die zitten er namelijk tussen.Op zondag 02 oktober 2016 - 16:07 schreef RenatoBos het volgende:[..] Gelukkig hebben wij supporters die ervan uitgaan dat dit gelijk weer Feyenoord supporters zijn.. let maar op. Die juichen bij de 0-2, WII supporters kunnen daar niet tegen. Rellen.

Je moet daar niet zitten. Of dan niet juichen.
 |  |  | 

|  | 

|  | Leon FR1908 
 |  | 

|  |  
						| quote:Zag het even niet ,maar eens! |  |  | 

|  | 

|  | Alexmem 
 |  | 

|  |  
						| Geen idee, maar wel bijzonder veel aandacht (spel 2 min stil) voor weinig. |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  | 

|  |  
						| quote:Ik zag geen Feyenoorders in ieder geval, zou misschien best kunnen maar omdat nou gelijk te cocluderen.. |  |  | 

|  | 

|  | Gerard_FR 
 |  | 

|  |  
						| quote:Volgens mij zat Willem2 aan het wijf van Willem1.Op zondag 02 oktober 2016 - 16:05 schreef Stylzz het volgende:Gelukkig hebben wij altijd supporters die een goed seizoen in een negatief daglicht kunnen stellen. |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | MightyAce 
 |  | 

|  |  
						| quote:Dat geeft wrijving. Maar dan nog, het is een potje voetbal man. Is dat nou echt nodig?Op zondag 02 oktober 2016 - 16:08 schreef Stylzz het volgende:[..] Zijn het ook, die zitten er namelijk tussen. let maar op. Die juichen bij de 0-2, WII supporters kunnen daar niet tegen. Rellen. Je moet daar niet zitten. Of dan niet juichen. |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  | 

|  |  
						| quote:Nee, maar zo gaat dat in deze tijd, zelfs bij Willem II.Op zondag 02 oktober 2016 - 16:09 schreef MightyAce het volgende:[..] Dat geeft wrijving. Maar dan nog, het is een potje voetbal man. Is dat nou echt nodig? |  |  | 

|  | 

|  | Els 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  | 

|  |  
						| quote:Moet ik toch maar bij Hans Anders langs want heb geen Feyenoord shirt of attribuut gezien, ook supporters onderling kunnen vechten..Op zondag 02 oktober 2016 - 16:08 schreef Stylzz het volgende:[..] Zijn het ook, die zitten er namelijk tussen. let maar op. Die juichen bij de 0-2, WII supporters kunnen daar niet tegen. Rellen. Je moet daar niet zitten. Of dan niet juichen. |  |  | 

|  | 

|  | Leon FR1908 
 |  | 

|  |  
						| quote:Beetje vreemd,heb zo vaak andere supporters zien juichen in mij oude vak...Gebeurde nooit wat op 1x naOp zondag 02 oktober 2016 - 16:08 schreef Stylzz het volgende:[..] Zijn het ook, die zitten er namelijk tussen. let maar op. Die juichen bij de 0-2, WII supporters kunnen daar niet tegen. Rellen. Je moet daar niet zitten. Of dan niet juichen. |  |  | 

|  | 

|  | ar 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | MightyAce 
 |  | 

|  |  
						| quote:Fucking triest man. |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | tomson 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  | 

|  |  
						| quote:Is bij ons al vaak gebeurd he.Op zondag 02 oktober 2016 - 16:10 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Beetje vreemd,heb zo vaak andere supporters zien juichen in mij oude vak...Gebeurde nooit wat op 1x na |  |  | 

|  | 

|  | ar 
 |  | 

|  |  
						| quote:Ik zag het ook niet maarja..Op zondag 02 oktober 2016 - 16:09 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik zag geen Feyenoorders in ieder geval, zou misschien best kunnen maar omdat nou gelijk te cocluderen.. Ze hebben dan waarschijnlijk ook geen Feyenoord kleuren aan.
 |  |  | 

|  | 

|  | MightyAce 
 |  | 

|  |  
						| Inderdaad nogal een reputatie bij uitwedstrijden. |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  | 

|  |  
						| quote:Nee dan komen ze t vak natuurlijk niet op heOp zondag 02 oktober 2016 - 16:10 schreef RenatoBos het volgende:[..] Moet ik toch maar bij Hans Anders langs want heb geen Feyenoord shirt of attribuut gezien, ook supporters onderling kunnen vechten.. |  |  | 

|  | 

|  | Leon FR1908 
 |  | 

|  |  
						| Ja Joden zijn niet welkom... Maar Utrechters Heraclieden en Ado wel
 |  |  | 

|  | 

|  | jan366 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | Els 
 |  | 

|  |  
						| quote:Ik ben het met je eens dat dit de verklaring zal zijn en dat het inderdaad niet kan. Maar toch is het de wereld op zijn kop.Op zondag 02 oktober 2016 - 16:08 schreef Stylzz het volgende:[..] Zijn het ook, die zitten er namelijk tussen. let maar op. Die juichen bij de 0-2, WII supporters kunnen daar niet tegen. Rellen. Je moet daar niet zitten. Of dan niet juichen. |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  | 

|  |  
						| quote:Maar ff afwachten tot de identiteiten bekend zijn..Op zondag 02 oktober 2016 - 16:12 schreef ar het volgende:[..] Ik zag het ook niet maarja.. Ze hebben dan waarschijnlijk ook geen Feyenoord kleuren aan. |  |  | 

|  | 

|  | tomson 
 |  | 

|  |  
						| quote:Heraclieden zowiezo hahaha. Heb mijn maat al vaker dan 1 keer meegenomen naar de Kuip :D |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  | 

|  |  
						| quote:De slaapkop d:-)))Op zondag 02 oktober 2016 - 16:14 schreef tomson het volgende:[..] Heraclieden zowiezo hahaha. Heb mijn maat al vaker dan 1 keer meegenomen naar de Kuip :D |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  | 

|  |  
						| quote:Eens, maar zo is de tijdgeest.Op zondag 02 oktober 2016 - 16:13 schreef Els het volgende:[..] Ik ben het met je eens dat dit de verklaring zal zijn en dat het inderdaad niet kan. Maar toch is het de wereld op zijn kop. |  |  | 

|  |