|
|
van geil
|
|
|
quote: Dan zit je er al met een idee. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is dit 1 van de daders? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens mij staat er op dezelfde pagina nog 1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou dat ruimt makkelijk op zo dan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha maar eens voor een knipbeurt naar Hardy's gaan dan.. 013-5365200. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ze moeten op de havendijk nummer 28 zijn d:-) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Discriminatie, das onderdrukking van een geloofsuiting. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Het hoogtepunt in hun armoedig bestaan in de Kermis elke zomer! Roze kermis hoort bij die KUTclub |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Meer een sekte die elkaar niet ziet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Liefst nog een zonnebril en een cap op natuurlijk, stel dat je wel een glimp opvangt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die gozer die naar beneden was gegleden hebben ze gisterenavond in Tilburg nog opgepakt..Hij was opzoek samen met 2 maatjes. Dan heb je wel ballen pfffff |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 03 oktober 2016 - 12:52 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Die gozer die naar beneden was gegleden hebben ze gisterenavond in Tilburg nog opgepakt..Hij was opzoek samen met 2 maatjes. Dan heb je wel ballen pfffff Okay, die was dus aardig over de pis nog.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, zal weinig schade gehad hebben, was niet heel hoog en een schuin wandje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
In dat opzicht mogelijk weinig schade ja, maar heel Nederland en waarschijnlijk ook daarbuiten heeft z'n kop gezien natuurlijk.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dan sta je er mooi op...Leuk voor als je thuiskomt. ..Hoi papa ik heb je nog op tv gezien...En uiteraard gezellig op verjaardagen met de familie,plus de reminders in de plaatselijke supermarkt zijn ook grappig ..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 oktober 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha je zou bijna onderduiken.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waren aardig wat treitervloggers in het stadion. Leuk om thuis te bekijken natuurlijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Ze kwamen met het hele vak op me af''
De Feyenoord-supporter die zondag uit een vak met Willem ll-supporters werd gegooid, mankeert niks. Aangifte doen ziet hij vooralsnog niet zitten. ''Ze kwamen met het hele vak op me af.''
"Het is vervelend dat overal die beelden 'rondbonjouren'," vertelt de Feyenoorder, die graag anoniem wil blijven, aan het Algemeen Dagblad. "Ze kwamen met paraplu's op me af. Het was na de 0-2 of zo. Ik stond gewoon te juichen. Daarna kwamen ze onze kant op. Ze stonden op een gegeven moment met een stuk of tien man om me heen. Ja, dan kun je geen kant op."
Volgens enkele Willem II-supporters was de man, die vlakbij Tilburg woont, niet zomaar aan het juichen, maar bewust aan het provoceren. "Ik juich gewoon zoals ik juich. We hebben met 2-0 gewonnen en dat kunnen ze lekker in hun... je weet wel steken. Ik maak niemand belachelijk. Ik stond te juichen en ze kwamen gelijk mijn kant op", meent de Feyenoorder.
"En dan meteen met 40 man want zo stoer zijn ze niet, die mannetjes. Je ziet ook niet alles op de foto's. Op een gegeven moment zit ik op m'n knieƫn en staan er vijf op m'n hoofd te schoppen. Toen ben ik zelf maar die gracht in gedoken.'' |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was getekend: Dennis the Menace. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar het kan ook Lijdensweg zijn. Blijft een vervelend kereltje. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik dacht dat alleen ouwe vrouwtjes met paraplu's mepte, wat een sukkels. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het was in deze verplicht om met capuchon op te meppen. Dat weerhield de oude vrouwtjes.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 oktober 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: ZO zielig ben ik niet ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat zegt ie niet, vervelend ventje d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De politie heeft nog drie verdachten aangehouden in het onderzoek naar de supportersrellen rond de voetbalwedstrijd Willem II - Feyenoord (0-2). Het zijn twee Tilburgers en een man uit Goirle. De Tilburgers zitten nog vast. |
|
|
|