|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 - 13:19 schreef van geil het volgende:[..] Dat doet Gio ook helemaal niet. Als er een of twee spelers rust krijgen zal daar een gegronde reden voor zijn. Klopt maar dat zeg ik ook niet, we gaan er nu vanuit dat Jørgensen rist gaat krijgen volgens de media ik zie niet in waarom, want juist voor die positie is er geen vervangend alternatief. Kramer vind ik een stuk minder dan Nicolai. Mocht ie wel rust krijgen ben ik serieus benieuwd naar de reden.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 - 13:04 schreef RenatoBos het volgende:[..] En ik denk dat iedereen het daar mee eens is maar als we Europees laten liggen geeft dat nog geen garantie dat we kampioen worden maatje. We hebben niet voor niks een brede selectie dit seizoen, zonde om je pijlen op nu al zo vroeg op 1 prijs te richten daar hebben we al die spelers niet voor, di enen je omdat je op diverse fronten mee wilt strijden.. Klopt. Echt laten varen kan ook niet. Maar je staat er nu dusdanig voor in de competitie dat je daar de 100% focus op moet leggen vindt ik. Neemt niet weg dat de Europa leaque een fantastisch podium is, en goed voor Feyenoord. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 - 13:31 schreef ar het volgende:[..] Klopt. Echt laten varen kan ook niet. Maar je staat er nu dusdanig voor in de competitie dat je daar de 100% focus op moet leggen vindt ik. Neemt niet weg dat de Europa leaque een fantastisch podium is, en goed voor Feyenoord. Precies, maar verdomme ar de competitie is nog ver hoor. Ik zie momenteel echt liever de 100% focus op de eerstvolgende wedstrijd.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jorgensen was toch ook weer actief voor Denemarken, afgelopen weken? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Werken vanavond :( Ach, ik vindt wel een tv. Fijne wedstrijd allemaal vanavond. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Auw, succes met het vinden van een tv d:-) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Dank je! Wordt om 02:30 nog een keer herhaald op Fox, anders kijk ik die ;) Maar goed Fox staat er bekend om 2x de 1e helft uit te zenden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 - 13:32 schreef RenatoBos het volgende:[..]? Precies, maar verdomme ar de competitie is nog ver hoor. Ik zie momenteel echt liever de 100% focus op de eerstvolgende wedstrijd.. Snap. maar je kunt nú een slag slaan, geen garantie. .eens. De koe bij de hoorns vatten zeg maar. Hoe meer je uitloopt hoe beter, en mag je event.later in de competitie een slippertje maken. Natuurlijk hoop ik wel vurig op winst vanavond. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Waar ligt dat? Wonen daar Dene? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zou kunnen. Worden er ook verwekt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 - 13:50 schreef ar het volgende:[..] Snap. maar je kunt nú een slag slaan, geen garantie. .eens. De koe bij de hoorns vatten zeg maar. Hoe meer je uitloopt hoe beter, en mag je event.later in de competitie een slippertje maken. Natuurlijk hoop ik wel vurig op winst vanavond. En op winst zondag !!!!!! d:-) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 - 12:32 schreef van geil het volgende:[..] Ik vind het nogal overdreven eerlijk gezegd. En iedereen zal toch zien dat hij iedere keer stukken minder wordt in de 2de helft. Is op dit moment de meest waardevolle speler in de eredivisie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Nou, voor Feyenoord wel, ben ik eens. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De Europa League-wedstrijd tussen Feyenoord en Zorja Loehansk is uitverkocht. Voor de Feyenoord-supporters zijn geen kaarten meer verkrijgbaar. De wedstrijd tegen Zorja begint vanavond om 21:05 in De Kuip en wordt live uitgezonden op RTL7 en Fox Sports 5. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Meeste goals en bij meeste goals betrokken |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 - 16:19 schreef RenatoBos het volgende:De Europa League-wedstrijd tussen Feyenoord en Zorja Loehansk is uitverkocht. Voor de Feyenoord-supporters zijn geen kaarten meer verkrijgbaar. De wedstrijd tegen Zorja begint vanavond om 21:05 in De Kuip en wordt live uitgezonden op RTL7 en Fox Sports 5. KENNER ben jij er ook bij |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ben onderweg rij nu langs Bergen op Zoom. Jij ook Bluffie..(?) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Die gaat eerst even dineren in Kopen Hagen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Word ik om half 7 ineens herinnerd aan een concert wat vandaag op de agenda stond.
Gelukkig lees ik net dat het om half 3 herhaald wordt, dus wordt een latertje..! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 - 19:16 schreef Bosifyable het volgende:Word ik om half 7 ineens herinnerd aan een concert wat vandaag op de agenda stond. Gelukkig lees ik net dat het om half 3 herhaald wordt, dus wordt een latertje..! Wat voor concert? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Fu Manchu in de Effenaar, Eindhoven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Al een opstelling bekend..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zal wel weer een saaie pot worden met een bevredigend resultaat .... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Kramer basis waarschijnlijk en Tapia ook. V. Beek zit bij de selectie, begint op de bank.
Aldus Fox |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Uitslag op TT kijken, maak je allen het bevredigende gevoel mee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou het toch echt triest vinden als kramer speelt om Jørgensen rust te gunnen.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Tapia op het middenveld, Toornstra, Bilal op de zijkanten en Vilhena op 10 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: TT van assen dan toch wel zeker voor hem |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ik ook. Hoop dat hij lachende 3de is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Als het maar niet hier is |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Fox zeiden ze net wat anders. Geef jou in dit geval voordeel van de twijfel. Kut Fox |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lang geleden, vandaag weer voor t eerst erbij:
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Komt van de officiële Feyenoord Twitter af, zal wel kloppen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mooi zo met Jørgensen dus |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Had al wel verwacht dat je het van betrouwbare bron had. Vandaar het voordeel Kut Fox |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die zal zich toch weer op nieuw moeten bewijzen om een basisplaats af te dwingen.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Was al weer lang geleden dat je niet snakte naar de terugkeer van een speler na een blessure |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Van Beek er weer bij ja. Goede zaak. |
|
|
|