|
|
Drees
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 - 10:08 schreef ferfan het volgende:Gelijk spelen in luhansk zou voldoende moeten zijn.. manchester wint ook bij fener. Dan gaan we op doelsaldo sowieso door al word er verloren thuis.. ik denk dat je iets te voorbarig bent. Weet het niet heel zeker, maar eerst onderling resultaat toch? Dus als je verliest ben je niet door. |
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
Dan zou feyenoord boven manchester moeten staan nu.. en als ik teletekst mot geloven gaat doelsaldo dus boven onderling resultaat |
|
|
|
|
Drees
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 - 11:06 schreef ferfan het volgende:Dan zou feyenoord boven manchester moeten staan nu.. en als ik teletekst mot geloven gaat doelsaldo dus boven onderling resultaat Feyenoord heeft donderdagavond goede zaken gedaan in Groep A van de Europa League. De ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst bezet na drie speelronden samen met Manchester United de eerste plaats. United heeft evenveel punten en een beter doelsaldo, maar op basis van het onderlinge resultaat staat Feyenoord boven de Engelsen. |
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 - 03:39 schreef Bosifyable het volgende:Klein geluk, uiteindelijk niets meegekregen en pas net de goal gezien in de herhaling. Grote mooi..! *duim omhoog* Ik zat te twijfelen je te appen Bosi.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 - 11:06 schreef ferfan het volgende:Dan zou feyenoord boven manchester moeten staan nu.. en als ik teletekst mot geloven gaat doelsaldo dus boven onderling resultaat Kwestie van winnen in Manchester. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ferfan