BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: NEC - Feyenoord (Zondag 16 oktober 2016, 14:30 uur) 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 oktober 2016 - 22:19   quote  deeplink  
Ik wist dat het hier op uit zou gaan draaien..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 oktober 2016 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2016 - 22:07 schreef van geil het volgende:

[..]

Vertel
Bedankt he..
van geil
 van geil - zondag 16 oktober 2016 - 22:31   quote  deeplink  
We zijn wel n stuk wijzer nu.
ar
 ar - zondag 16 oktober 2016 - 22:53   quote  deeplink  
Inmiddels kwijt.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 oktober 2016 - 23:08   quote  deeplink  
Iemand Henk gezien..(¿)
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 oktober 2016 - 23:14   quote  deeplink  
Geen idee, ben aan het dementeren, weet je nie?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 oktober 2016 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2016 - 23:14 schreef FR-Henk het volgende:
Geen idee, ben aan het dementeren, weet je nie?
Minder aan die druipgrotten slobberen Henk dat helpt..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 oktober 2016 - 23:17   quote  deeplink  
;)
de bluffer
 de bluffer - zondag 16 oktober 2016 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2016 - 16:17 schreef ar het volgende:
Fluit maar af
Futloos
dat deed Nijhuis wel bij de Gloeilampen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 oktober 2016 - 23:20   quote  deeplink  
We sturen Ar wel naar Het Valkenburg Bordeel, die heeft me nog een partij zaad, wie weet kan ie de granny's wel zo enthousiast krijgen met zijn kunsten dat die druipgrotten zeker een dag nodig hebben om geheel uit te lekken om weer enigszins te verslobberen zijn..
@ Henk (we kunnen die oma's natuurlijk niet met onze blufster opschepen..)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2016 door RenatoBos --
ar
 ar - zondag 16 oktober 2016 - 23:24   quote  deeplink  
En noemt mij ransbak..whoehaha
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 oktober 2016 - 23:25   quote  deeplink  
Dat is niet om te lachen ar, je bent er echt 1
ar
 ar - zondag 16 oktober 2016 - 23:31   quote  deeplink  
Wacht even.
Jij bent erger maat, je beseft het alleen niet.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 oktober 2016 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2016 - 23:31 schreef ar het volgende:
Wacht even.
Jij bent erger maat, je beseft het alleen niet.
Ik ben helemaal niet erger, niet jezelf proberen goed te praten over mijn rug he ranzige zaadsilo..
ar
 ar - zondag 16 oktober 2016 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2016 - 23:34 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet erger, niet jezelf proberen goed te praten over mijn rug he ranzige zaadsilo..
Nee, nee, neen..ik had het over radio 1, JIJ maakt er weer een ranzige gedachte van he.
Dus!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 oktober 2016 - 10:11   quote  deeplink  
Ja ja ja wie begon er over schunnige gedachten.........juist..!!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 oktober 2016 - 13:23   quote  deeplink  
De Wolf: ''Ze kunnen altijd overstappen op Plan B''

sl4sw5.jpg

De 1-2 overwinning van Feyenoord op NEC heeft voor veel verbazing gezorgd bij de analisten. Niet zozeer omdat de Rotterdammers hebben gewonnen, maar omdat het moeizaam ging. En zodra de basisploeg moeite heeft om het spel te maken tegen een compact-staande ploeg, ben je afhankelijk van de invallers. Gelukkig voor Feyenoord was dat ook het geval gisteren.

“Dat Feyenoord de te kloppen ploeg is, is voor heel Nederland wel duidelijk. Maar als zelfs de invallers hun bijdrage beginnen te leveren, dan kan dit Feyenoord heel ver komen”, aldus John de Wolf bij Fox Sports. De oud-Feyenoorder was lyrisch over Steven Berghuis. “Berghuis was echt dominant toen hij erin kwam, hij heeft een fantastische linkerpoot.”

De Wolf is verder erg te spreken over het wisselbeleid van Giovanni van Bronckhorst. “Gio durft te wisselen als hij ziet dat het niet zo lekker loopt. Dat is een belangrijke eigenschap van een trainer. Ze kunnen altijd overstappen op Plan B. De bank is zo belangrijk voor dit Feyenoord. Ze gooien Kramer en Berghuis erin en hun speelstijl verandert.”

Dat Feyenoord de achterstand tegen NEC heeft weten om te zetten naar een overwinning is inmiddels geen verrassing meer. Maar liefst zes competitieduels op rij – inclusief vier van vorig seizoen – werden alsnog in winst of gelijkspel omgezet nadat Feyenoord eerst op achterstand kwam
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 oktober 2016 - 13:36   quote  deeplink  
Samenvatting NEC - Feyenoord 1-2

(https://youtu.be/euy3VrrJIHA)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 oktober 2016 - 06:12   quote  deeplink  
'Dat is toch wel echt een belangrijk wapen''

mjxo54.jpg

Feyenoord boekte zondag bij NEC in Nijmegen de negende competitiezege op rij (1-2). Makkelijk ging het echter niet. Volgens Sinclair Bischop, Feyenoord-watcher van RTV Rijnmond, was de fitheid van de ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst gisteren de sleutel tot succes.

Bischop constateerde dat Feyenoord in de eerste helft apathisch speelde. ‘’En waar dat dan aan ligt? Feyenoord heeft natuurlijk niet echt optimaal kunnen trainen, omdat er de laatste weken heel veel spelers uitgewaaierd waren door de interlandperiode. Sommige spelers keerden niet helemaal fit terug. Karsdorp bijvoorbeeld, die nog wat last van zijn schouder had.'' Toch konden de Rotterdammers enkele dagen later strijd leveren tot het laatste fluitsignaal.

''Wat dan wel weer positief is, is dat je in die eindfase merkt hoe fit de spelers van Feyenoord zijn. Want als je dat – wat Feyenoord deed in de laatste twintig minuten – nog kan brengen, dan is dat toch wel een belangrijk wapen. Feyenoord oogt in zo’n slotfase echt fit en dat moet je er toch nog maar even uit zien te persen. In de slotfase had NEC niets meer te vertellen. Dat is een pré voor de ploeg van Giovanni van Bronckhorst,'' aldus de journalist in Feyenoord TV.
van geil
 van geil - dinsdag 18 oktober 2016 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2016 - 15:45 schreef van geil het volgende:
Kramer er maar bij
..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: NEC - Feyenoord (Zondag 16 oktober 2016, 14:30 uur) 1-2

0.0128028