|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: jij dan ga eerst nog even lunchen in Nijmegen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik heb gehoord dat er een paar hele leuke tentjes zitten in Nijmegen. Smakelijk ! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat zouden wij ook allemaal wel willen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: We zijn wel vaker in Nijmegen geweest Restaurant de Hemel ,, Nibbles
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Weet niet precies hoe die ene tent heette, daar hadden ze laatst een samenscholingsverbod voor Feyenoord supporters.. beetje jammer. Maar jij weet de weg toch al he. |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
Van wolfswinkel spreekt openlijk zijn liefde uit voor feyenoord bij de tafel van kees. Dit is echt een jongen die ik graag nog in toekomst voor ons wil zien spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2016 door rcrd -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2016 - 11:30 schreef rcrd het volgende:Van wolfswinkel spreekt openlijk zijn liefde uit voor feyenoord bij de tafel van kees. Dit is echt een jongen die ik graag nog in toekomst voor ons wil zien spelen. Heeft hier wel meer fans...En nog een goeie smaak ook dus :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik heb net de woonkamer schoongemaakt, het oud glas en papier weggebracht en verse broodjes voor de vrouw gehaald. Ik kijk thuis voor de buis.. Succes en eet smakelijk maat.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nog 1,5 uur
Tiktak tiktak tiktak.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De shirts van de spelers liggen al klaar..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opstelling Feyenoord: Jones, Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, Kongolo, El Ahmadi, Vilhena, Kuyt, Bilal, Jorgensen en Toornstra.
Wissels: Bijlow, Hansson, Vejinović, Woudenberg, Nelom, Berghuis, Tapia, Nieuwkoop, Gustafson, Kramer en El Hankouri
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Berghuis nog maar even banken dus. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2016 - 12:09 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik heb net de woonkamer schoongemaakt, het oud glas en papier weggebracht en verse broodjes voor de vrouw gehaald. Ik kijk thuis voor de buis.. Succes en eet smakelijk maat.. Erg goed bezig. Je vrouwtje boft maar met zo,n kerel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2016 - 11:30 schreef tomson het volgende:[..] Weet niet precies hoe die ene tent heette, daar hadden ze laatst een samenscholingsverbod voor Feyenoord supporters.. beetje jammer. Maar jij weet de weg toch al he. Whoehaha.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zo. Lekker gedoucht, kop kaal geschoren. Klaar voor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Poesta nootjes op tafel..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daar gaan we weer. Succes allemaal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Kadjang dit keer:) Jij? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ben er klaar voor..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee ice-tea, ik drink niet he, ik ben een nette man..d:-) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nee kan niet Eerder ice tea |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hoi Ar, hoe is het? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb jij nog katjang..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T kan niet altijd meezitten. |
|
|
|