|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2016 - 15:21 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Is dat zo dat zijn voorzetten zwak zijn?Komt dat misschien ook door de goede verdediging van NEC? Beiden... als jij goed meeloopt wordt de ruimte voor een goede voorzet wel kleiner natuurlijk. Neemt niet weg dat ik nog steeds denk dat hij zich veel te veel aan het bewijzen is. Beetje wat wij met Fischer hadden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vind het wel mee vallen met bilal...gaat continu zijn man voorbij, maar zijn eindpass is onvoldoende...ook wordt er slecht vrij gelopen voor de goal. Net wat Geil zegt, met zijn alle naar de eerste paal |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Traag tempo, slap in duels, slechte voorzetten, bah wat een grafwedstrijd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2016 - 15:21 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Is dat zo dat zijn voorzetten zwak zijn?Komt dat misschien ook door de goede verdediging van NEC? Voorzetten komen op kuthoogte bij de eerste paal? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Prima maat, maar dit is een wedstrijdtopic he, daar komen we niet bij elkaar is de ongeschreven regel, scheelt straks weer een hoop hommeless.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Daar vragen ze hem. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2016 - 15:22 schreef CobusIII het volgende:Vind het wel mee vallen met bilal...gaat continu zijn man voorbij, maar zijn eindpass is onvoldoende...ook wordt er slecht vrij gelopen voor de goal. Net wat Geil zegt, met zijn alle naar de eerste paal Eens :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goede analyse van Bruggink bij die tegengoal.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Precies en het houd niet op .. Ga nu lekker bij de 2de paal hangen met z' n allen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vilhena, Kuijt, el Ahmadi en toornstra is natuurlijk ook kut vandaag... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2016 - 15:23 schreef RenatoBos het volgende:[..] Prima maat, maar dit is een wedstrijdtopic he, daar komen we niet bij elkaar is de ongeschreven regel, scheelt straks weer een hoop hommeless.. Dacht dat dit enkel bij de klassieker was. Neemt niet weg dat als er problemen mee zijn ik het niet doe. Is ook geen gram negatief noch uitdagend bedoeld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2016 - 15:25 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Precies en het houd niet op .. Ga nu lekker bij de 2de paal hangen met z' n allen Is niet, hij heeft meerdere opties, maar doet aldoor hetzelfde. Ook bij de 'hoge ballen'.
Gewoon nog ff oefenen Bilal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik vind er eigenlijk niet 1 een voldoende verdienen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Even peilen, winnen we nog vrienden? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2016 - 15:26 schreef Loetje het volgende:[..] Dacht dat dit enkel bij de klassieker was. Neemt niet weg dat als er problemen mee zijn ik het niet doe. Is ook geen gram negatief noch uitdagend bedoeld. Bij alle wedstrijden Syl.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Als je voor de 60e minuut gelijk maakt ja. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee wat Els al aangaf,dat gevoel is terug in het lichaam. |
|
|
|
|
DaanFR1997
|
|
|
quote: true that zsm orde op zaken stellen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die heeft strafpunten voor de voortzetting. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
DaanFR1997
|
|
|
quote: zijn acties zijn prima zijn voorzetten compleet drama laat hem na de volgende training maar een uurtje op voorzetten oefenen pff |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En Botteghin Jan Arie Kongolo . ik vind Toornstra en Kuyt redelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nu vlammen ,,, ALLEMAAL GRAAG. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou van Geil heeft gewoon gelijk...Kuijt Toornstra en Jorgensen bieden zichzelf telkens aan bij de eerste paal |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Precies. Ik heb dat voor 75 min.dan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2016 - 15:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou van Geil heeft gewoon gelijk...Kuijt Toornstra en Jorgensen bieden zichzelf telkens aan bij de eerste paal Nee, niet aldoor. Wel vaak. Maar er staan ook mensen rand 16. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Yes come on Feyenooooord! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie niet al twee voorbeelden waar er vier spelers in de 16 staan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Donderspeech gehad. Hoppaaaa.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is leuk maar NEC is altijd optijd terug met 10 man .. Gewoon meer aanbieden bij de tweede paal..En dan vooral Jørgensen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sneller omschakelen als ze in balbezit komen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2016 - 15:23 schreef RenatoBos het volgende:[..] Prima maat, maar dit is een wedstrijdtopic he, daar komen we niet bij elkaar is de ongeschreven regel, scheelt straks weer een hoop hommeless.. Hé Renato, de zon schijnt buiten, we staan bovenaan. Niet te moeilijk doen, joh. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik heb er absoluut geen vertrouwen in. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha.. Vind het gewoon niet handig om bij je rivaal te posten als ze achter staan, dat scheelt straks een hoop gezeik waar niemand op zit te wachten.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toornstra wat kut, een vrije trap op die plek zo weggeven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Deze was iets te snel omgeschakeld van Toornstra |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar das meestal een goed teken..d:-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mag ik Kuyt heel matig vinden? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat een verval zeg zelfs een vrije trap is al drama |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: ja hoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2016 door ar -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Klopt. Nu maar hopen dat dit seizoen niet alles anders is. |
|
|
|