|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Het hangt ervan af wie op het middenveld de baas is''
Nick Viergever neemt het aanstaande zondag op met Ajaks tegen Feyenoord in De Kuip. De verdediger kijkt uit naar De Klassieker en is benieuwd hoe de Rotterdamse club gaat presteren nu ze koploper zijn van de Eredivisie. ''Ik ben benieuwd hoe ze omgaan met de kampioensdruk die er nu al is.''
''Ik reken op een open wedstrijd, nadat we allebei uit een Europees duel komen'', vervolgt Viergever in gesprek met De Telegraf. ''Wij willen in De Kuip het spel maken en Feyenoord zal met het publiek erachter voor elke meter strijden. Het hangt ervan af wie op het middenveld de baas is.''
En dat gaat niet makkelijk worden in De Kuip. ''Feyenoord zit er goed in en ze hebben op de juiste momenten wat mazzel. Ik hoorde dat ze bij NEC een mindere wedstrijd hebben gespeeld, maar weten die wedstrijd toch winnend af te sluiten. De ploeg zit goed in elkaar. Ze hebben iedereen binnenboord gehouden en hebben op vorig seizoen voortgeborduurd.''
In aanloop naar De Klassieker hoeft de verdediger niet te rekenen op steun van zijn directe omgeving. ''Veel familieleden en vrienden zijn voor Feyenoord. Dat maakt het wel leuk. Nee, ik ben nooit voor Feyenoord geweest. Ik ging op jonge leeftijd naar Sparta en dan is de rivaliteit met Feyenoord groot. Spartanen neigen meer naar Ajaks'', lachte hij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voor Giovanni van Bronckhorst ontstaat er deze week een luxeprobleem. Eljero Elia en Sven van Beek mogen vanavond in Jong Feyenoord bewijzen dat ze weer klaar zijn voor een rentree in de hoofdmacht. Dit weet het Algemeen Dagblad te melden. Als alles naar wens verloopt, kunnen beide spelers zondag voor de Klassieker op de bank plaatsnemen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Het kan niet elke week goed zijn''
De moeizame overwinning op NEC heeft Feyenoord veel kracht gekost. De Rotterdammers hadden veel moeite om kansen te creëren tegen ‘de muur van Nijmegen’. Desondanks slaagde de ploeg van Van Bronckhorst erin om, zij het met het nodige geluk, de drie punten mee terug te nemen naar Rotterdam. In Studio Voetbal werden de prestaties van Feyenoord besproken.
Voormalig bondscoach en oud-Feyenoordtrainer Bert van Marwijk is van menig dat Feyenoord niet elke wedstrijd kan winnen. “Ze hebben een elftal om te winnen. Als je goed speelt en je verliest, heb je er niks aan. In vergelijking met andere clubs houden ze de bank rustig, dat is niet zoals bij Ajaks”, concludeert Van Marwijk. Oud-voetballer Khalid Sinouh voegt toe: “Feyenoord heeft veel kwaliteit. Vorig seizoen hadden ze dan wel de serie van nederlagen, maar toen hadden ze ook gewoon kwaliteit. Alleen nu komt het er meer uit.”
Chef sport van de Volkskrant Willem Vissers is van menig dat de hosanna rondom Feyenoord niet terecht is. “Er zijn pas negen wedstrijden gespeeld. Volgende week is De Klassieker, maar dat is nog vroeg in het seizoen. Stel, Ajaks wint zondag, dan ligt het weer helemaal open. Maar Ajaks mag niet veel steken meer laten vallen.”
Oud-Feyenoorder Pierre van Hooijdonk kijkt dit duel met vertrouwen aan. “Feyenoord zit nu in een flow, ondanks dat ze niet hun beste spel laten zien. Daar ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren als deze ploeg écht goed gaat spelen.” |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2016 - 17:57 schreef RenatoBos het volgende:[..] Voorin hadden wij het vandaag moeilijk, terwijl ajaks het achterin juist moeilijk heeft. Benieuwd hoe Gio dat gaat aanpakken.. Voorin wordt het voor ons makkelijker als je Bilal weer op de bank zet en Berghuis of Elia erin brengt. Je zag gisteren ook weer hoe belangrijk Berghuis toch was. Is gewoon een goede voetballer en geeft Karsdorp, doordat hij naar binnen trekt, veel meer de ruime om mee op te komen. Toornstra zou ik denk ik wel laten staan. Verder is het van belang het middenveld onder controle te krijgen. Ze hebben daar drie goede voetballer staan met Ziyech, Klaassen en Schone. Ziyech en Klaassen moeten worden opgevangen door El Ahmadi en Vilhena. Schone staat, als hij speelt tegenover Kuyt. Dat heeft twee kanten: Kuyt zal vermoedelijk niet meegaan tot aan onze eigen zestien, maar ik zie Schone ook niet als de verdedigende middenvelder die Kuyt in zijn zak kan stoppen. Ben heel benieuwd. Het wordt een mooie wedstrijd, waarbij de punten hopelijk toch echt in Rotterdam blijven. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 17 oktober 2016 - 10:45 schreef RenatoBos het volgende:Voor Giovanni van Bronckhorst ontstaat er deze week een luxeprobleem. Eljero Elia en Sven van Beek mogen vanavond in Jong Feyenoord bewijzen dat ze weer klaar zijn voor een rentree in de hoofdmacht. Dit weet het Algemeen Dagblad te melden. Als alles naar wens verloopt, kunnen beide spelers zondag voor de Klassieker op de bank plaatsnemen. In principe ben ik geen voorstander om spelers direct in de basis te gooien. Liever eerst eens invallen. Van Beek nu sowieso geen basis, want van der Heijden en Botteghin doen het meer dan prima. Elia heeft dan weer iets minder ritme nodig, verwacht ik, maar ik denk dat ik Elia op de bank zou houden om te starten met Toornstra en Berghuis. Elia kan dan tweede helft invallen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Beek heeft inderdaad nogal wat voor hem te dulden. Die moet echt zijn plaats maar weer zien terug te veroveren. Ik voorzie toch wel een basisplaats voor Elia op basis van gisteren van links kwam er werkelijk niks, van rechts ook niet eigenlijk maar daar kan Bilal nog een weekje op oefenen. Elia vanavond laten starten tegen jong ADO en donderdag nog wat minuten tegen Luhansk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 oktober 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 17 oktober 2016 - 10:56 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Voorin wordt het voor ons makkelijker als je Bilal weer op de bank zet en Berghuis of Elia erin brengt. Je zag gisteren ook weer hoe belangrijk Berghuis toch was. Is gewoon een goede voetballer en geeft Karsdorp, doordat hij naar binnen trekt, veel meer de ruime om mee op te komen. Toornstra zou ik denk ik wel laten staan. Verder is het van belang het middenveld onder controle te krijgen. Ze hebben daar drie goede voetballer staan met Ziyech, Klaassen en Schone. Ziyech en Klaassen moeten worden opgevangen door El Ahmadi en Vilhena. Schone staat, als hij speelt tegenover Kuyt. Dat heeft twee kanten: Kuyt zal vermoedelijk niet meegaan tot aan onze eigen zestien, maar ik zie Schone ook niet als de verdedigende middenvelder die Kuyt in zijn zak kan stoppen. Ben heel benieuwd. Het wordt een mooie wedstrijd, waarbij de punten hopelijk toch echt in Rotterdam blijven. Ik zie ook liever een goede Berghuis op rechts dan Bilal. Karsdorp en Bilal werkte ook niet goed samen. De drie punten blijven in Rotterdam..!!! |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 17 oktober 2016 - 13:07 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik zie ook liever een goede Berghuis op rechts dan Bilal. Karsdorp en Bilal werkte ook niet goed samen. De drie punten blijven in Rotterdam..!!! +1908 |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 17 oktober 2016 - 13:05 schreef RenatoBos het volgende:Van Beek heeft inderdaad nogal wat voor hem te dulden. Die moet echt zijn plaats maar weer zien terug te veroveren. Ik voorzie toch wel een basisplaats voor Elia op basis van gisteren van links kwam er werkelijk niks, van rechts ook niet eigenlijk maar daar kan Bilal nog een weekje op oefenen. Emilia vanavond laten starten tegen jong ADO en donderdag nog wat minuten tegen Luhansk. Maar hoe zie je dat dan, met betrekking tot een eventuele basisplaats tegen Ajax, voor je? Berghuis ook nog op rechts en Toornstra slachtofferen? Of gewoon Toornstra op rechts en Elia op links?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 oktober 2016 door feyenoord!!! -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 17 oktober 2016 - 13:07 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik zie ook liever een goede Berghuis op rechts dan Bilal. Karsdorp en Bilal werkte ook niet goed samen. De drie punten blijven in Rotterdam..!!! denk je dat, ik hoop op een punt dan ga ik ook met een goed gevoel richting Denemarken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 17 oktober 2016 - 13:18 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Maar hoe zie je dat dan, met betrekking tot een eventuele basisplaats tegen Ajax, voor je? Berghuis ook nog op rechts en Toornstra slachtofferen? Of gewoon Toornstra op rechts en Elia op links? Na wat ik gisteren gezien hebt van Berghuis ga ik nu voor hem op rechts en Elia op links, Toornstra tweede helft laten spelen in plaats voor Kuyt. Kunnen ze allebei 1 helft vol knallen, daar ze toch beide moeite hebben dat de volle 90 minuten op te brengen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 17 oktober 2016 - 13:26 schreef de bluffer het volgende:[..] denk je dat, ik hoop op een punt dan ga ik ook met een goed gevoel richting Denemarken Ik hoop op drie punten en goede reis voor jou naar denenmarken.. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 17 oktober 2016 - 13:29 schreef RenatoBos het volgende:[..] Na wat ik gisteren gezien hebt van Berghuis ga ik nu voor hem op rechts en Elia op links, Toornstra tweede helft laten spelen in plaats voor Kuyt. Kunnen ze allebei 1 helft vol knallen, daar ze toch beide moeite hebben dat de volle 90 minuten op te brengen.. Geeft wel veel onvoorspelbaarheid via de flanken, dus wat dat betreft een goede optie. Aan de andere kant is Toornstra ook met zijn extra verdedigende werk, natuurlijk altijd erg nuttig gebleken dit seizoen. Moeilijke keuzes. Goed dat we daar Gio voor hebben ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 17 oktober 2016 - 13:56 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Geeft wel veel onvoorspelbaarheid via de flanken, dus wat dat betreft een goede optie. Aan de andere kant is Toornstra ook met zijn extra verdedigende werk, natuurlijk altijd erg nuttig gebleken dit seizoen. Moeilijke keuzes. Goed dat we daar Gio voor hebben ;) Ja juist ja. Er zijn voldoende opties.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Feyenoord is favoriet tegen Ajaks"
Bart Latuheru was blij, toen hij zondag in de Goffert zag dat Michiel Kramer in de blessuretijd de 2-1 binnenschoot tegen NEC. De inwoner van Bergschenhoek is supporter van Feyenoord en speelde zelf vijf seizoenen in Nijmegen. "Gezien de andere uitslagen dit weekend hebben ze een goede stap gezet."
Na afloop spraken mensen over 'het geluk van de aanstaand kampioen'. Latuheru: "Feyenoord was inderdaad niet ongelukkig, maar ze hebben het afgedwongen. Giovanni van Bronckhorst stelde wee spitsen op en twee buitenspelers. Ze gingen alles of niets spelen. Dat het dan zo uitpakt is zuur voor de mensen in Nijmegen, maar voor alle mensen in Rotterdam hartstikke mooi."
Net als tegen PSV mocht Feyenoord in Nijmegen niet klagen met de overwinning. Het spel was zeker niet goed. "Er was weinig creativiteit op de flanken bij Feyenoord. Bilal Basicikoglu kwam de eerste helft wel langs z'n tegenstander, maar de eindpass was nooit goed. Toen Berghuis kwam ging het een stuk beter.
Feyenoord kan nu met een goed gevoel naar volgende week als ze tegen Ajaks spelen. Ze hebben een behoorlijke voorsprong op beide concurrenten. Feyenoord is favoriet en kan z'n eigen spel spelen", aldus Latuheru.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 oktober 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En Bart bid nie voor bruine bonen..of godenzonen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dit is natuurlijk geluk geweest van Feyenoord, dat ze zo laat twee doelpunten weten te maken zonder in het begin overtuigend gespeeld te hebben", aldus Bosz |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
3-1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Viergever, die moet in tranen van t veld |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ex Spartanen die zo praten moeten jankend van t veld |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord - Ajaks eindelijk weer een échte topper
Feyenoord - Ajaks is komend weekeinde voor het eerst sinds lange tijd weer eens een échte topper. Kan de stoere koploper Feyenoord eindelijk afrekenen met het Ajaks-complex? Of stapt Ajaks straks toch weer lachend het veld af in de Kuip? AD Sportwereld toetst de scenario's en beschrijft de kracht en zwakte van de twee ploegen.
Waarom Feyenoord wint
In de Kuip schoof gisteren de ene na de andere speler aan bij de media. Bilal Basacikoglu, Karim El Ahmadi, Nicolai Jørgensen en Dirk Kuyt, stuk voor stuk vertelden ze over de geweldige, foutloze start van Feyenoord in de eredivisie. Negen wedstrijden gespeeld, negen wedstrijden gewonnen.
Maar duel nummer tien is er zondag eentje uit de buitencategorie, met niets te vergelijken. ,,Ik won in de competitie nog nooit van Ajaks'', zei Karim El Ahmadi, daarnaast benadrukkend dat de focus eerst ligt bij de Europese confrontatie met Zoerja Loehansk komende donderdag.
Waarom zou Feyenoord dit keer wel winnen van Ajaks? 'Haben sie eine stunde', zou Leo Beenhakker, de trainer die Feyenoord in 1999 de laatste landstitel bezorgde, hebben kunnen antwoorden. Feyenoord barst van het zelfvertrouwen, negen wedstrijden op rij gewonnen, maar ook een geweldig slot van het afgelopen seizoen.
En de critici die zeggen dat ze vooral middelmaat hebben getroffen dit seizoen? Die vergeten dan voor het gemak even de uitoverwinning bij PSV of de Europese zege op Manchester United.
Maar er is meer. Hardop durven ze het nauwelijks uit te spreken, maar de spelers voelen het al weken. Er ligt een unieke kans om Ajaks nu al op een enorme achterstand van acht punten te zetten. Natuurlijk nog geen beslissend gat, maar wel één dat je voorlopig als ongekende weelde zou kunnen betitelen.
Kiezen En Ajaks komt ook nog eens op bezoek in de Kuip, terwijl Feyenoord over een topfitte selectie beschikt. Als er donderdag tegen Zoerja Loehansk op fysiek vlak niets mis gaat, heeft trainer Giovanni van Bronckhorst nogal iets te kiezen.
Zeker nu smaakmaker Eljero Elia weer beschikbaar zijn. Elia heeft zijn droomrentree al weken in zijn hoofd: als Ajaks ooit op het juiste moment naar de Kuip komt, is het zondag wel. Niet alleen voor Elia, maar voor heel Feyenoord.
Waarom Feyenoord niet wint
Als koploper in de Kuip beginnen tegen Ajaks. Het is al jarenlang niet meer voorgekomen. Als Feyenoord dan eens kans rook om de aartsrivaal te verslaan, dan kwam het negen van de tien keer van een koude kermis thuis. Van de recente edities in de competitie was alleen 2011 een feest voor de fanatieke aanhang van Feyenoord. John Guidetti voorspelde een hattrick en hield nog woord ook. Maar het was een uitzondering.
Ajaks is in de Kuip toch vaak de bovenliggende partij. De doemdenkers in Rotterdam weten: waar Ajaks de stijgende lijn inmiddels te pakken heeft, draait het bij Feyenoord toch wat stroever dan vorige maand. Vergelijk de worsteling zondag uit bij NEC maar eens met de uitoverwinning bij FC Groningen in augustus.
En NEC liet het zondag meer dan een uur zien: als routinier Dirk Kuyt zo akelig dicht achter diepe spits Nicolai Jørgensen speelt, dan ligt er werkelijk een zee aan ruimte achter de Katwijker. Het maakt Feyenoord bij balverlies kwetsbaar. Karim El Ahmadi en Tonny Vilhena slagen er al weken in om de controle te houden, maar Ajax heeft juist wel de kwaliteit om onder de druk van dat tweetal uit te voetballen.
Nachtmerrie En dit Ajax dat ook nog eens de juiste vorm benadert. Het kan voor twijfel zorgen in het Rotterdamse kamp. Een kamp ook waarin spelers opvallend realistisch zijn. Na negen overwinningen op een rij loert steeds nadrukkelijker het gevaar dat het een keer niet goed komt, weten ze. En voor de fans een nachtmerrie: toch niet uitgerekend Ajax zal zondag een einde maken aan de schitterende serie.
Waarom Ajaks wint
Gek eigenlijk. Feyenoord staat vijf punten los, maar in de onderbuik is toch Ajaks zondag favoriet. Kijk alleen gewoon even naar afgelopen weekend. Beide ploegen hadden een lastige uitwedstrijd. Waar Feyenoord zwijnde bij NEC, kon Ajaks op halve kracht en bijna belachelijk simpel van ADO Den Haag winnen.
Het gaat de laatste tijd sowieso allemaal wel heel makkelijk in Amsterdom. Trainer Peter Bosz heeft zijn winnende formatie gevonden. Ja, daarvoor moest hij zonder verdoving in eigen vlees snijden door vaste basisspelers een reserverol te geven. Maar als je wint, blijft die onvrede onderhuids.
Karakter En Ajaks wint dus. Steeds meer ziet Peter Bosz terug wat hij wil. De bekende kreten als dominantie, aanvallend, attractief voetbal. Maar waar hij stiekem misschien nog veel vrolijker van wordt: Ajaks kan ook wedstrijden winnen op karakter, het zal nodig zijn in de Kuip. Ook dat is pure winst in vergelijking met de eerste periode van het seizoen.
Symbool daarvoor staat Davinson Sánchez, de Colombiaanse beul achterin die al weken achter elkaar de beste Ajacied is. Twintig jaar nog maar en klaar voor zijn eerste Klassieker. Of hij in de war raakt van een volle, vijandige Kuip? Mwah, Sánchez won drie maanden geleden nog de Copa Libertadores, de Champions League van Zuid-Amerika, met zijn oude club Atlético Nacional. Daar zijn ze wel wat gewend.
Nog zoiets: Ajaks heeft weer de klassespelers op wie je kunt rekenen als er een topper gespeeld wordt. Zoals vroeger ook altijd Ajacieden opstonden in de Kuip. De individuele klasse van Bertrand Traoré, Hakim Ziyech en Kasper Dolberg gaat de doorslag geven.
Waarom Ajaks niet wint
Ook trainer Peter Bosz had zich gestoord aan Bertrand Traoré. Dat de Afrikaan overloopt van kwaliteit is inmiddels wel bekend, maar tegen ADO pingelde hij om het pingelen. Storend laconiek en daardoor ook het spel vertragend. En dan kun je schoppen krijgen, zei Bosz. Om er aan toe te voegen dat hij in soortgelijke gevallen op de training ook niet fluit. Moet je die bal maar eerder spelen.
Laconiek dus. Of een tikkeltje hooghartig, zo u wil. Traoré is niet de enige Ajacied die er net te vaak last van heeft. Met die instelling tegen Feyenoord spelen? Laat het maar uit je hoofd. Dan kun je pas schoppen krijgen in de opgefokte Kuip.
Euvel Bovendien: kijk eens naar dat aantal tegendoelpunten van Feyenoord. Drie in negen wedstrijden. Drie! Tegen ADO Den Haag kon Ajaks het zich permitteren om een handvol kansen te missen. Het is sowieso een euvel waar de Amsterdommers dit seizoen last van hebben: het duurt vaak te lang voordat een wedstrijd beslist is. Dat kun je tegen dit Feyenoord niet hebben. Elke kans moet een doelpunt zijn.
En dan die reeks van Ajaks. Negen wedstrijden op rij zijn er nu gewonnen. Knap natuurlijk, erg knap. Maar de échte test zat er nog niet bij. Panathinaikos bleek een matige ploeg en tegen Standard Luik ging het ook maar net goed. Het is járen geleden dat Feyenoord met zoveel zelfvertrouwen aan de Klassieker begon. Die succesvolle reeks van Ajaks moet een keer gestopt worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Rijsbergen: ''Goal Kuyt in de laatste minuut''
Wim Rijsbergen denkt dat Feyenoord zondag de grote favoriet is in de Klassieker tegen Ajaks. Het thuisvoordeel en het zelfvertrouwen moeten de Rotterdammers de tiende competitieoverwinning gaan opleveren.
''Tegen NEC speelde Feyenoord niet briljant, maar ondanks de achterstand raakten ze niet van slag. Dat zegt genoeg over het team'', meent Rijsbergen in het Algemeen Dagblad. ''Zondag moeten ze gewoon laten zien dat er niets te halen valt in De Kuip. Ajaks zal tegen Feyenoord het initiatief willen nemen. Zij moeten winnen en nemen geen genoegen met een punt.''
Giovanni van Bronckhorst gaat mogelijk voor een behoudende tactiek kiezen. ''Anders heeft Eric Botteghin te veel ruimte in zijn rug en dat vindt hij niet fijn. Bovendien kan Ajaks met de snelle jongens die het heeft voor veel gevaar zorgen. Maar Feyenoord wint, ik denk met 1-0. Met een goal van Dirk Kuyt in de laatste minuut.'' |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 17 oktober 2016 - 13:07 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik zie ook liever een goede Berghuis op rechts dan Bilal. Karsdorp en Bilal werkte ook niet goed samen. De drie punten blijven in Rotterdam..!!! Mee eens , liep echt niet lekker. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 17 oktober 2016 - 13:07 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik zie ook liever een goede Berghuis op rechts dan Bilal. Karsdorp en Bilal werkte ook niet goed samen. De drie punten blijven in Rotterdam..!!! zal aan je denken ik hoop het ook, maar het wordt wel moeilijk |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Tukker Kuipers fluit zondag, vind ik jammer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
KUIPERS LEIDT KLASSIEKER IN DE KUIP
De KNVB heeft Björn Kuipers aangesteld als scheidsrechter voor de Klassieker die aanstaande zondag op het programma staat. De arbiter wordt bijgestaan door zijn assistenten Van Roekel en Zeinstra. Vierde official is de heer Gözübüyük. De kraker tussen Feyenoord en Ajaks begint zondag 23 oktober om 14:30 uur.
De Klassieker is zondag onderdeel van de tiende speelronde van de Eredivisie. Feyenoord is nog zonder puntenverlies en staat met 27 punten uit 9 duels bovenaan, met Ajaks als eerste achtervolger. De Amsterdommers wonnen de laatste zes competitieduels en staan met 22 punten op de tweede plaats.
Feyenoord – Ajaks is al weken volledig uitverkocht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mooi ik denk ook altijd aan jou..d:-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
daar is de pb toch voor bedoeld? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo is het, maar tja je hebt nieuwsgierigaagjes he.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En mensen die op het forum wijzen naar een pb hé... |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
En mensen die op andere for a lezen ... dus misschien is het wel voor jouw oogjes bestemd, maar niet voor die van iedereen |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik weet het ik weet het maar zeg lekker niks..d:-) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Deze is meer voor het sjonge jonge topic. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote:Op maandag 17 oktober 2016 - 13:56 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Geeft wel veel onvoorspelbaarheid via de flanken, dus wat dat betreft een goede optie. Aan de andere kant is Toornstra ook met zijn extra verdedigende werk, natuurlijk altijd erg nuttig gebleken dit seizoen. Moeilijke keuzes. Goed dat we daar Gio voor hebben ;) ik zat te denken aan dirk spits en jorgensen op tien,een taktiesche zet voor gio. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Kuyt op 10 in een wedstrijd die op het middenveld beslist gaat worden is vragen om problemen. |
|
|
|