BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Ajaks (Zondag 23 oktober 2016, 14:30 uur) 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 18 oktober 2016 - 21:09   quote  deeplink  
Ben benieuwd of ze geen last hebben van het 020 syndroom ...
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 18 oktober 2016 - 22:07   quote  deeplink  
Zou zo lekker zijn als we een goeie pot spelen en gewoon winnen...
Milo
 Milo - dinsdag 18 oktober 2016 - 23:11   quote  deeplink  
Ik zou 4-4-2 spelen. Met een versterkt middenveld.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 oktober 2016 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2016 - 23:11 schreef Milo het volgende:
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 oktober 2016 - 06:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2016 - 23:11 schreef Milo het volgende:
Dus eigenlijk hoe we altijd al spelen met Toornstra erbij?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 oktober 2016 - 10:53   quote  deeplink  
Gewoon 3-0 bij rust en rustig uitvoetballen...

..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 19 oktober 2016 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2016 - 19:36 schreef Dirk1 het volgende:

[..]

ik zat te denken aan dirk spits en jorgensen op tien,een taktiesche zet voor gio.
Kan, maar het gaat op zich toch goed met Jorgensen in de spits. Dat gaat Gio echt niet omgooien ineens.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 19 oktober 2016 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2016 - 19:59 schreef Gerard_FR het volgende:
Kuyt op 10 in een wedstrijd die op het middenveld beslist gaat worden is vragen om problemen.
Mwah, hoeft niet zo te zijn, hoor. Hij staat dan tegenover Schone, nou niet bepaald de beste verdedigende middenvelder. Voetballend heel goed, maar is natuurlijk geen echte balafpakker. Ik wil weleens zien hoe dat gaat. Ik zie Schone ook niet heel de tijd bij Kuyt staan, dus levert ook ruimte voor Dirk op.
ar
 ar - woensdag 19 oktober 2016 - 11:31   quote  deeplink  
Op dat moment is dirk overal, behalve in de spits denk ik.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 oktober 2016 - 17:45   quote  deeplink  
Toch weer leuk die chocolade letters

2i6kxh.jpg
ar
 ar - woensdag 19 oktober 2016 - 18:07   quote  deeplink  
Hahaha..
Mafketel:)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 oktober 2016 - 18:09   quote  deeplink  
Hallo Jumbo
tomson
 tomson - woensdag 19 oktober 2016 - 18:26   quote  deeplink  
Hehehe
Milo
 Milo - woensdag 19 oktober 2016 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2016 - 06:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dus eigenlijk hoe we altijd al spelen met Toornstra erbij?
Ja en nee kuyt naast jorgensen toornstra naar achter dus vilhena tapia karim toornstra
CobusIII
 CobusIII - donderdag 20 oktober 2016 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2016 - 19:30 schreef Milo het volgende:

[..]

Ja en nee kuyt naast jorgensen toornstra naar achter dus vilhena tapia karim toornstra
Dan heb je dus totaal geen diepte meer in je spel....
VVout
 VVout - donderdag 20 oktober 2016 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2016 - 19:13 schreef RenatoBos het volgende:
Ik weet het ik weet het maar zeg lekker niks..d:-)
Ah joh hé.
ar
 ar - donderdag 20 oktober 2016 - 12:59   quote  deeplink  
Weet iemand een stream voor deze pot?
Milo
 Milo - donderdag 20 oktober 2016 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2016 - 08:24 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Dan heb je dus totaal geen diepte meer in je spel....
Vilhena en tapia zijn vooruit spelende spelers toornstra ook.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 oktober 2016 - 20:14   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 oktober 2016 - 20:17   quote  deeplink  
Whahahaaaaa
ar
 ar - donderdag 20 oktober 2016 - 20:17   quote  deeplink  
:))
ar
 ar - donderdag 20 oktober 2016 - 20:18   quote  deeplink  
Wie fluit hoort niet op zuid..hahaha
CobusIII
 CobusIII - donderdag 20 oktober 2016 - 23:09   quote  deeplink  
Vind Feyenoord minder gaan voetballen, dat baart me zorgen voor zondag...Ik hoop dat ze 120% geven en 020 opvreten...
van geil
 van geil - donderdag 20 oktober 2016 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2016 - 23:09 schreef CobusIII het volgende:
Vind Feyenoord minder gaan voetballen, dat baart me zorgen voor zondag...Ik hoop dat ze 120% geven en 020 opvreten...
Dat is al n paar weken .
Zorgwekkend voor de rest van het seizoen.
EL Vilhena Toornstra vallen enorm terug. Bijna n kopie van afgelopen seizoen.
T lijkt wel of de motoren weer te weinig brandstof hebben.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 20 oktober 2016 - 23:15   quote  deeplink  
eens
ar
 ar - donderdag 20 oktober 2016 - 23:27   quote  deeplink  
Dr op klappuh!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 20 oktober 2016 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2016 - 23:14 schreef van geil het volgende:

[..]

Dat is al n paar weken .
Zorgwekkend voor de rest van het seizoen.
EL Vilhena Toornstra vallen enorm terug. Bijna n kopie van afgelopen seizoen.
T lijkt wel of de motoren weer te weinig brandstof hebben.
mwa zo ernstig vind ik het ook weer niet. De enige die echt is teruggevallen van die 3 is Toornstra. El Ahmadi is nog steeds belangrijk en Vilhena heeft dit seizoen eigenlijk nog nauwelijks echt een stempel weten te drukken. Die vond ik eigenlijk in de afgelopen paar jaar alleen eind vorig seizoen echt een wat hoger niveau aantikken.
van geil
 van geil - vrijdag 21 oktober 2016 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2016 - 23:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mwa zo ernstig vind ik het ook weer niet. De enige die echt is teruggevallen van die 3 is Toornstra. El Ahmadi is nog steeds belangrijk en Vilhena heeft dit seizoen eigenlijk nog nauwelijks echt een stempel weten te drukken. Die vond ik eigenlijk in de afgelopen paar jaar alleen eind vorig seizoen echt een wat hoger niveau aantikken.
Ik vind het wel ernstig.
Toornstra gaat van gemiddeld 6,5 /7 naar 4
El van 7,5 naar 5,5
Vihena van 6,5 naar 4,5.
En alles wat er achter zit is nog minder. Zeker voor de laatste 2.
Toornstra is nog redelijk goed op te vangen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 oktober 2016 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 21 oktober 2016 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2016 - 23:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zie ik ook zo. Dit Feyenoord lijkt meer berekenend te spelen. Vol op de aanval wanneer het moet en kan, zoals tegen een meegespeeld NEC. Tapia vond ik behoorlijk vanavond, Vilhena verdient een reserverol intussen. Ook bij Torrnstra is het beste eraf. Elia/Berghuis het alternatief.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 oktober 2016 - 01:09   quote  deeplink  
Torrnstra ? Komt ie uit Denenmarken..(?)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 21 oktober 2016 - 01:26   quote  deeplink  
Ja.
En vergeet die 4 andere vikingen niet.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - vrijdag 21 oktober 2016 - 01:42   quote  deeplink  
Hard hoofd in. Ons voetbal gaat steeds meer op werkvoetbal lijken terwijl de neuzen steeds makkelijker lijken te spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 oktober 2016 door Feijenoord1908 --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 oktober 2016 - 01:48   quote  deeplink  
Waren ze zo best dan tegen Celta, ik heb er niks van kunnen zien..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 oktober 2016 - 07:38   quote  deeplink  
Celta was niks
Nibke
 Nibke - vrijdag 21 oktober 2016 - 08:14   quote  deeplink  
Ziyech laat de neuzen makkelijker voetballen. El A. moet hem uitschakelen dan komt het goed!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 oktober 2016 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2016 - 07:38 schreef Stylzz het volgende:
Celta was niks
Ha dan moet ajaks ook niet veel zijn geweest dus..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 oktober 2016 - 12:35   quote  deeplink  
De Klassiekert..

(https://youtu.be/_tB1RjHob1Q)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 oktober 2016 - 21:41   quote  deeplink  
Stress slaat reeds toe bij me..
tomson
 tomson - vrijdag 21 oktober 2016 - 21:48   quote  deeplink  
Das mooi op tijd dan
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 21 oktober 2016 - 23:21   quote  deeplink  
Deze gaan we niet zomaar winnen...
Maar ik heb er vertrouwen in
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 oktober 2016 - 23:35   quote  deeplink  
Mooi zo dat stelt me wat gerust..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 oktober 2016 - 23:36   quote  deeplink  
DE KUIP DECOR VAN LAATSTE TRAINING VOOR KLASSIEKER

29nvtd4.jpg

Feyenoord werkt de afsluitende training voor de Klassieker tegen Ajaks zaterdagmiddag af in De Kuip. De oefensessie onder leiding van hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst begint om 14:00 uur en is toegankelijk voor pers en publiek. Stadion Feijenoord is geopend vanaf 13:30 uur en toegankelijk via poort 19 tot en met 24. Voor mindervaliden is poort 25 geopend. Zij kunnen de training bekijken vanaf Vak Z.

Op het bezoeken van de groepstraining zijn de huis- en gedragsregels van Feyenoord van toepassing, alsmede de standaardvoorwaarden van de KNVB. Dit betekent dat het meenemen en/of afsteken van vuurwerk verboden is, net als het aanzetten tot of deelnemen aan kwetsende spreekkoren. Bij het betreden van De Kuip zal fouillering door stewards plaatsvinden.

Van de Gerard Meijer Tribune zal naast Vak X alleen de eerste ring geopend zijn. Daarnaast dienen W1, W2 en Vak V als familievakken. Het meenemen van eten en (non-alcoholisch) drinken is toegestaan. Op de gele sector is een verkoopcounter geopend waar supporters drinken kunnen kopen.

De Klassieker wordt aanstaande zondag 23 oktober om 14:30 uur gespeeld in De Kuip. Het duel is al weken uitverkocht. 
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 oktober 2016 - 23:40   quote  deeplink  
STEUN FEYENOORD POSITIEF BIJ DE KLASSIEKER

9a66wl.jpg

Aanstaande zondag is De Kuip toneel van de mooiste wedstrijd van het jaar: de Klassieker. De topper tussen Feyenoord en Ajaks is al weken volledig uitverkocht, waardoor het team van trainer Giovanni van Bronckhorst kan rekenen op massale steun van het legioen. Feyenoord verzoekt supporters daarbij zich te onthouden van kwetsende spreekkoren, het gooien van voorwerpen richting het veld en het afsteken van vuurwerk. Helaas komt het voor dat sommige supporters hier geen gehoor aan geven, met alle gevolgen van dien voor hen, de club en medesupporters.

Aanhoudingen

Bij verschillende thuiswedstrijden tegen Ajaks in de laatste jaren zijn sommige supporters aangehouden en in staat van beschuldiging gesteld vanwege het afsteken van vuurwerk en/of omdat zij, onder meer bij de aankomst van de Ajaks-bus en in het stadion, kwetsende spreekkoren hebben geuit. In de meeste gevallen hebben de betreffende supporters uiteindelijk een landelijk stadionverbod ontvangen.

Termijn stadionverbod

Als je wordt aangehouden vanwege een overtreding van de Nederlandse wet, de standaardvoorwaarden van de KNVB en/of de huis- en gedragsregels van Feyenoord kan dat leiden tot een boete (afhankelijk van de leeftijd) én een stadionverbod. Volgens de richtlijnen van de KNVB staat voor het in het bezit hebben en/of voorhanden hebben en/of afsteken van vuurwerk een stadionverbodtermijn van achttien maanden. Terwijl voor beledigende en kwetsende spreekkoren een stadionverbodtermijn van maar liefst zestig maanden kan worden gehanteerd.

Boetes

Naar aanleiding van het afsteken van illegaal vuurwerk krijgt de club boetes opgelegd. In de voorgaande voetbalseizoenen is Feyenoord herhaaldelijk hard aangepakt hiervoor. Daarnaast is de club bestraft vanwege kwetsende spreekkoren. De consequenties die hieruit kunnen voortvloeien treffen de club financieel, maar ook de supporters door een thuiswedstrijd met verplicht (gedeeltelijk) lege tribunes. Het moge ook duidelijk zijn dat Feyenoord dergelijk gedrag afkeurt.

Sta achter Feyenoord

De steun van het legioen kan zondag goud waard zijn voor Feyenoord, dat bij een overwinning op Ajaks de koppositie in de Eredivisie verstevigt. De club hoopt dan ook dat alle supporters op positieve wijze achter het elftal gaan staan en wenst alle supporters een prachtige en succesvolle Klassieker toe. Kwetsen is zinloos, steunen is goud!
van geil
 van geil - zaterdag 22 oktober 2016 - 02:32   quote  deeplink  
N geniepige 2-1
Matchwinnaar Kramer
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 22 oktober 2016 - 09:53   quote  deeplink  
Botteghin redt ons.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 22 oktober 2016 - 10:29   quote  deeplink  
Veel plezier morgen en dat we mogen winnen. Ik vertrek zo naar de Verenigde staten of Amerika
voor de F1 . Succes !!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 oktober 2016 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2016 - 10:29 schreef lijdensweg het volgende:
Veel plezier morgen en dat we mogen winnen. Ik vertrek zo naar de Verenigde staten of Amerika
voor de F1 . Succes !!!
Goeie enkele reis maat..!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 oktober 2016 - 10:44   quote  deeplink  
''Feyenoord wint dankzij twaalfde man''

2vnf6vl.jpg

Feyenoord is nog zonder puntverlies in de competitie dit seizoen en oud-Feyenoord trainer Gert-Jan Verbeek geeft de Rotterdammers een goede kans dat dat zo blijft: Feyenoord gaat namelijk De Klassieker winnen.

In het voetbalprogramma Voetbal Inside legt hij uit waarom. "Ze hebben heel veel vertrouwen. Ik denk, met een volle Kuip er achter en het degelijke van Feyenoord, dat Ajaks zich daar stuk op loopt en dat die twaalfde man ze net weer die extra 'push' geeft om de wedstrijd winnend af te sluiten."

Mocht die voorspelling uitkomen dan relativeert Verbeek zijn voorspelling ook weer. "Acht punten is niet zoveel."

Feyenoord wint dankzij twaalfde man

(https://youtu.be/MtrHSG-kfvA)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 oktober 2016 - 10:45   quote  deeplink  
''Als supporter had ik al extra spanning''

oqzwbc.jpg

De wedstrijd tussen Feyenoord en Ajaks is zondag tevens het duel tussen de nummer één en twee van de Eredivisie. Volgens trainer Giovanni van Bronckhorst maakt dat de Klassieker niet extra beladen. ''Dit zijn altijd wedstrijden op zich, hoe de stand ook is,’ zegt hij in gesprek met Feyenoord TV. ''Wij zullen strijden tot de laatste seconde en voor elke meter gaan om het resultaat te behalen wat we willen. En wij willen als winnaar het veld afstappen.''

Net als Feyenoord steekt Ajaks in goede vorm. De Amsterdommers wonnen de laatste zes wedstrijden in de Eredivisie. ''Ik verwacht dat zij met vertrouwen hier naartoe komen. Het is mooi dat beide ploegen vertrouwen hebben,'' aldus Van Bronckhorst.

Voor de coach blijven de duels met Ajaks bijzonder. ''Het is een van de mooiste wedstrijden voor een Feyenoorder. Als supporter had ik al extra spanning voor deze wedstrijden, als speler had ik die en nu ook als trainer. Dat geeft aan hoe mooi en belangrijk deze wedstrijd is. Iedereen leeft naar deze wedstrijd toe, binnen de club maar ook er omheen.''

Gio over Feyenoord - Ajaks

(https://youtu.be/oZAUorijDro)
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 22 oktober 2016 - 10:45   quote  deeplink  
Met 2 koffers tot de rand gevuld met coke
@RB

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 oktober 2016 door Vincent1970 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5186
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Ajaks (Zondag 23 oktober 2016, 14:30 uur) 1-1

0.0074419