|
|
RenatoBos
|
|
|
Vermoedelijke opstelling AD: Jones; Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, Kongolo; El Ahmadi, Kuyt, Vilhena; Berghuis, Jorgensen en Toornstra.
Giovanni van Bronckhorst kondigde vrijdag op de persconferentie al aan weinig te zullen wijzigen in zijn 'normale' basisopstelling. Aanvoerder Dirk Kuyt lijkt zeker terug te keren in de basis. Hij zal zijn plaats als aanvallende middenvelder weer innemen. Dat gaat dan ten koste van Renato Tapia.
Volgens het Algemeen Dagblad is het nog onduidelijk of Van Bronckhorst op de rechtsbuitenpositie zal gaan kiezen voor Bilal Basacikoglu of een terugkeer van Steven Berghuis. De krant zet uiteindelijk in op de laatste. Eljero Elia zal vanaf de bank beginnen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Gaaap.. die reist niet verder dan de supermarkt vandaag joh.. praatjesmakert |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Joh d:-) Boodschapjes doen met de Jaguar natuurlijk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Oproep: Feyenoord-thuis, Gekkenhuis!
Nog maar één dag te gaan voor de dag der dagen. Op elke voetbalkalender staat deze wedstrijd met dikke stift omcirkelt. De klassieker in De Kuip. De enige echte klassieker in een magisch stadion. De 010 tegen het 020. Het is Feyenoord tegen Ajaks en de belangen waren voor Feyenoord nog nooit zo groot, maar ook gingen we nog nooit met zoveel luxe de wedstrijd in.
Feyenoord als ongeslagen koploper in eigen huis. Deze wedstrijd kunnen we misschien wel verliezen, maar we mogen hem eigenlijk niet verliezen en daarom zeggen wij: Neem je spandoek mee, neem je sjaal mee, neem je vlag mee en boven alles; neem je stem mee. Je gaat hem nodig hebben!
(https://youtu.be/qVhClD11Mk8) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
HOPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Toen was alles nog "normaal" |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Er is altijd wel iets rondom een wedstrijd,maar dit is wel heel slecht gepland |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Word dan toch wel extra bussen en of trams ingezet.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja en extra parkeerplaatsen verderop, waarbij je op vertoon van je ticket gratis kan reizen met lijn 23 en nig eentje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 oktober 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Okay das wel netjes opgelost dan, desalniettemin slecht gepland.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoop dat feyenoord veel druk zet, zodat er veel verdedigend werk gedaan moet worden . Een van de opties is flanken bezetten met Elia , en Berghuis. Ik denk dat deze spelers te veel techniek hebben voor de beperkte verdedigers van ajax. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor borrelen in de sportkantine
Morgen kater! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Man man, geen rust in me kont.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In mijn kont wel. De rest is wel onrustig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat niet is kan nog komen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou het meespelen dat als we verliezen, wat ik niet denk, maar dat we dan nog bovenaan staan? En ale we winnen 8 punten voor staan. Dan ligt de druk toch bij de neuzen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 - 20:43 schreef piet de paler het volgende:Zou het meespelen dat als we verliezen, wat ik niet denk, maar dat we dan nog bovenaan staan? En ale we winnen 8 punten voor staan. Dan ligt de druk toch bij de neuzen Daar heb je wel een punt waar niemamd het ook zoals jou benaderd heeft... Jammer dat ik zoiets niet gelezen heb in de media..Beetje druk opbouwend |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wie durft te gaan voor leverstoot?
De twee rivalen in topvorm tegenover elkaar. De Klassieker kan niet op een beter moment worden gespeeld. Het onverzettelijke Feyenoord tegenover het frivole Ajaks, het belooft morgen een prachtmiddag te worden in de Kuip.
Giovanni van Bronckhorst wipte gisteren na een vraag op zijn stoel heen en weer. Zijn Feyenoord is koploper in de Eredivisie, heeft de meeste doelpunten gemaakt en incasseerde de minste tegentreffers. Is de bekerwinnaar dan ook niet gewoon beter dan Ajaks, dat al op acht punten achterstand kan worden gezet?
,,Dat is altijd gevaarlijk”, zei de immer voorzichtige Van Bronckhorst. ,,De 27 punten die wij tot op heden hebben verzameld, pakten we niet tegen Ajaks. Dus laten we gewoon zondag afwachten.”
Máár, zo benadrukte de trainer van Feyenoord nog maar eens. ,,We kijken wel uit naar zondag.”
En wie doet dat eigenlijk niet in Nederland? Ook in Amsterdom tellen ze de minuten af tot de de aftrap van de Klassieker, die meer dan ooit een confrontatie zal worden tussen de twee sterkste elftallen van Nederland. Althans, op dit meetmoment. Het makkelijk voetballende Ajaks tegen het grimmige, ervaren Feyenoord. Al is de wedstrijd maar half zo leuk als alle beschouwingen vooraf, dan nog zal het meer dan de moeite waard zijn.
Het supertalent Kasper Dolberg uit Denemarken recht tegenover de bikkelharde Eric Botteghin, in Rotterdam al liefkozend ‘de rots van Sao Paulo’ genoemd. Of de topscorer van Nederland, het Deense ijskonijn Nicolai Jørgensen tegenover de Colombiaanse sloper Davinson Sánchez. Of de kersverse international Rick Karsdorp die natuurlijk ook wel weet dat Amin Younes net doet of hij buitenom gaat, maar vervolgens gewoon binnendoor duikt om met een gekruld schot de verre hoek te zoeken. Alleen, wanneer doet de Duitse Libanees dat nou precies?
Peter Bosz, die na een moeilijke start in Amsterdom de trein inmiddels gewoon op de rails heeft gezet, snapt dat voetbalminnend Nederland aftelt. ,,Maar we gingen laatst met z’n allen ook zitten voor Liverpool-Manchester United, maar dat werd een draak van een wedstrijd”, trapte de coach van Ajaks gisteren toch nog op de rem. Om vervolgens, zoals wel vaker handig manoeuvrerend, het balletje richting de rivaal te duwen. ,,Ajaks geeft ruimte weg aan de tegenstander en dan krijg je snel een leuke wedstrijd. Ik weet natuurlijk niet wat de intenties van Feyenoord zijn, of zij ook naar voren durven spelen. Dat zou het wel meer open en aantrekkelijk maken.”
Dat is op voorhand inderdaad een legitieme vraag. Wat durft Feyenoord, in topvorm, morgen écht in de eigen Kuip? De Rotterdammers staan vijf punten voor en zouden op voorhand best kunnen leven met een gelijkspelletje. Of willen ze juist nu een leverstoot uitdelen aan de rivaal. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
voordeel van ajaks is dat zij moeten winnen...Feyenoord kan nog wel eens op twee gedachten gaan hinken (winnen of gelijkspel) Feyenoord moet gewoon vol op de winst.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nu kom ik een voor mij onbekend nummer tegen van Cock van der Palm, waarom hoor ik dit nooit bij wedstrijden of een open dag? Vind het wel catchy *zonnebril op*
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ben er klaar voor, 3 punten vandaag! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2016 - 02:26 schreef Bosifyable het volgende:Nu kom ik een voor mij onbekend nummer tegen van Cock van der Palm, waarom hoor ik dit nooit bij wedstrijden of een open dag? Vind het wel catchy *zonnebril op* [ filmpje ] Deze komt weleens voorbij Bosi,met een hele grote nadruk op weleens.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wie stopt vanmiddag Ziyech af ik ben bang dat hij het kan beslissen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zn maatje El Al natuurlijk |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Mijn zoontje zegt het wordt een Deense middag Succes allemaal: 2-1 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Hoe oud is Søren inmiddels bluffert? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Aha indekken ,dan komt t minder hard aan.. Mochten wij winnen dan heb je dubbel geluk ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Succes iedereen die Feyenoord een warm hart toedraagt, ik ga richting Roffa..
COME ON FEYENOORD..!!! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: hij wordt 10 zo heet hij niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Sorry kerel, dan heb ik het mis |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2016 - 10:44 schreef RenatoBos het volgende:Succes iedereen die Feyenoord een warm hart toedraagt, ik ga richting Roffa.. COME ON FEYENOORD..!!! dan ben je al vroeg op pad, Grote KENNER |
|
|
|