|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T ging hard, bier per tien minuten zo ongeveer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2016 - 10:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Aha indekken ,dan komt t minder hard aan.. Mochten wij winnen dan heb je dubbel geluk ;) Nee een echte, op de weg maar de supermarkt nu. Zo eieren met spek |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jammer. 10 is best een leuke naam. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mede Feyenoord supporters veel succes, van veraf leef ik mee. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: nummer 10 had mijn grote idool en dat is hij nu nog |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ben jij er vanmiddag niet bij |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat klinkt wel heel dramatisch. Ben je Mufasa in de wolken ofzo? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Omdat ik me zenuwen thuis niet kan bedwingen.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Nog een kleine 3 uur ik ga kapot van de spanning p |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nee ik heb een paar weekjes aanmijzelf gewerkt in de provence en nu weer iin Marseille, volgende week krijg ik te horen of ik naar mijn vakantie huisje mag. Jammer maar soms moet je aan jezelf denken. Ik ga het wel volgen via internet |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: jij komt uit zeeland wat moet ik dan niet voelen met een zoontje in de auto die de hele weg over de wedstrijd heeft vanuit Denemarken. HET KOMT WEL GOED KENNER |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2016 - 11:35 schreef piet de paler het volgende:[..] Nee ik heb een paar weekjes aanmijzelf gewerkt in de provence en nu weer iin Marseille, volgende week krijg ik te horen of ik naar mijn vakantie huisje mag. Jammer maar soms moet je aan jezelf denken. Ik ga het wel volgen via internet Sterkte en succes |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
Gaat ie dan!! Vandaag winnen, winnen, winnen!! 3-0! Bam!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zometeen rijden vanuit slagharen! Op tijd zijn jonguhh! Kom op Feyenoord! !! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
We moeten gvd winnen....ik sterf al van de zenuwen.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb nul spanning. Gewoon thuiswedstrijdje. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Gisteren moesten die 020 ers bij ons in het dorp en wedstrijdje spelen....ik heb de hond losgelaten....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2016 door CobusIII -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2016 - 12:30 schreef CobusIII het volgende:Gisteren moesten die 010 ers bij ons in het dorp en wedstrijdje spelen....ik heb de hond losgelaten.... Sorry? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
hahahahaa moest natuurlijk de 020 ers zijn...gelukkig kende de hond wel het verschil... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik heb het toch maar ff geedit voor de zekerheid...zijn de zenuwen.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Te laat, die kakkerlak heeft je al gequote.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2016 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2016 - 12:57 schreef CobusIII het volgende:hahahahaa moest natuurlijk de 020 ers zijn...gelukkig kende de hond wel het verschil... Nee nee dit is er 1 voor de biechtstoel! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Haha niet gaan mokken hé |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2016 - 11:35 schreef de bluffer het volgende:[..] jij komt uit zeeland wat moet ik dan niet voelen met een zoontje in de auto die de hele weg over de wedstrijd heeft vanuit Denemarken. HET KOMT WEL GOED KENNER Hou ik je aan, fijne wedstrijd Bluffie..!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zoek een plaatsje in de zon..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opstelling Feyenoord Jones, Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, Kongolo, El Ahmadi, Kuyt, Vilhena; Toornstra, Jørgensen en Başacıkoğlu.
Wisselspelers Hansson, Bijlow, Nelom, Woudenberg, Nieuwkoop, Vejinovic, Tapia, Gustafson, Berghuis, Elia, Kramer. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Zou blij zijn als het binnen een kwartier 3-0 staat. Neemt een stukje spanning weg. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
hoop dat bassie op sinkgraven staat... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Tja dat hangt er vanaf wie achter wie aan moet. |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
hele fijne wedstrijd allemaal, Feyenoord vrienden |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2016 - 13:44 schreef Vincent1970 het volgende:Zou blij zijn als het binnen een kwartier 3-0 staat. Neemt een stukje spanning weg. Een spannende kraker is ook leuk. Als we maar winnen! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Natuurlijk. Maar niet gezond voor d veteranen op dit forum :) |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Nee niet goed voor de rikketik haha. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Echt hè, bloed en bloednerveus. De hoop is in tijden niet zo groot geweest. Maar na al die jaren heb ik ook geleerd dat die hoop ergens gedurende het seizoen de grond in wordt geboord. Vaak hardhandig. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ga mezelf daar ook maar toe rekenen.. kabonk kabonk kabonk |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Prachtig he maat, hoe ons cluppie het hartje sneller ken laten kloppen. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Vooral in deze tijden. 30 punten uit 10. 020 met staart tussen hun pote terug sturen. Kom op jonges! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz