|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima goal Kuyt. Kut dat we niet winnen. Wel mooi om te zien dat we toch nog goed kunnen voetballen. Maar oh oh wat een kansen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
10 wedstrijden ongeslagen en eerste plaats.. Jan jood van Gangele vond een gelijkspel wel terecht maar die heeft een Ajax face |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Voelt als een verlies. Joden hadden niks te zoeken hier. bah... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Gelojkspel verdiend? Welke wedstrijd heb jij zitten kijken? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Pas op hoor, hij heeft er verstand van. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2016 - 16:25 schreef Leon FR1908 het volgende:10 wedstrijden ongeslagen en eerste plaats.. Jan jood van Gangele vond een gelijkspel wel terecht maar die heeft een Ajax face <3 PELLE hahaha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hij heeft een ajaks face hé! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: De statistieken bieden troost maatje.. 5 punten voor geconsolideerd en nog fier aan kop 2 punten op de lampies is het enige verlies van dit weekend imo.. |
|
|
|
|
wim de ruit
|
|
|
Feyenoord speelt gelijk. . van Bronkhorst verliest. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2016 - 16:24 schreef van geil het volgende:Prima goal Kuyt. Kut dat we niet winnen. Wel mooi om te zien dat we toch nog goed kunnen voetballen. Maar oh oh wat een kansen. Ja de kansen een paar van die moeten gewoon zitten en als je ze niet maken dan weet je maar toch sterk om blijven te voetballen en de gelijk maker nog te maken dat vind ik dan verdiend |
|
|
|
|
craven
|
|
|
We worden gewoon kampioen... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: heel zielig om zo iets te mailen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Deze wedstrijd hadden we niet moeten verliezen. Afgelopen jaren waren we steeds de betere maar kunnen we het niet in winst omzetten.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2016 - 16:37 schreef RenatoBos het volgende:Deze wedstrijd hadden we niet moeten verliezen. Afgelopen jaren waren we steeds de betere maar kunnen we het niet in winst omzetten.. Komt goed pik, uit winnen we 1-3 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ongelofelijk dat ik Kuyt graag gewisseld had zien worden,en toch de gelijkmaker er nog even inkopt |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
ik ga nu lekker iets op drinken met bekende mensen en dan nadenken over de cijfers en dan richting Denemarken |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Toch tevreden. Vaak veloren we thuis onnodig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2016 - 16:41 schreef de bluffer het volgende:ik ga nu lekker iets op drinken met bekende mensen en dan nadenken over de cijfers en dan richting Denemarken Doe Pierre van Hooijdonk de groeten van mij en een goede reis. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gemengde gevoelens hier. Zeker niet de slechtste wedstrijd dit seizoen. Hadden 3 punten moeten zijn. Maar na de tegengoal toch soort van blij met een puntje. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2016 - 16:41 schreef Leon FR1908 het volgende:Ongelofelijk dat ik Kuyt graag gewisseld had zien worden,en toch de gelijkmaker er nog even inkopt dat had ik ook , blijft een probleem kuyt op 10 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Iedere keer weer hetzelfde geneuzel. . We missen de kwaliteit/rust om het om te buigen. Deze wedstrijd kun je volgend jaar ook laten zien..no diffrence |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat een overmacht de eerste helft, en dan geen goals 1-1 is zelfs teveel voor die neuzen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2016 - 16:55 schreef piet de paler het volgende:Wat een overmacht de eerste helft, en dan geen goals 1-1 is zelfs teveel voor die neuzen. Hebben enorm gezwijnd inderdaad. Slechtste neuzen elftal in jaren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Valt me nog mee van Klaassen, vond dat Ajaks duidelijk de mindere was |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is geen prototype Ajacied |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Ik vond Kuyt gewoon goed spelen vandaag, hoor. Was uiteindelijk ook nog zeer belangrijk met zijn goal. Typisch Kuyt om met al die kritiek toch weer op te staan op een belangrijk moment. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Had rood moeten krijgen. Kuipers floot vreselijk. (Klaassen)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2016 door MightyAce -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die kwam heel goed weg, zei ie zelf net ook op de radio |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Nee, hij is reëel. Dus geen ajaksied |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Dat was inderdaad donkerrood. Snap ook niet dat Perez daar nog zo'n twijfelend antwoord op moest geven, maar dat heeft vast met zijn achtergrond te maken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Overigens, qua fitheid stond Feyenoord er goed op. Veel energie in de wedstrijd gelegd en op het eind toch meer overhebben dan Ajax. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maarja, zelf weer laten liggen as usual.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik kan er ook niet echt blij van worden. Beter zijn en niet winnen...verleden jaar ook al niet...Feyenoord laat wel zien dat ze titelkandidaat zijn... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2016 - 17:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Overigens, qua fitheid stond Feyenoord er goed op. Veel energie in de wedstrijd gelegd en op het eind toch meer overhebben dan Ajax. Dit had ik nooit verwacht idd maar gebeurde wel |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote: en dan maar 4 minuten bijtellen: 6 wissels, Zyiech geblesseerd, en alleen al die kutpeeper heeft 4 minuten tijdgerekt zonder dat hij een kaart kreeg. Er is vanaf de 70e minuut bijna 10 minuten lang nauwelijks gevoetbald. Echt ongelooflijk. En iedereen vindt het kennelijk prima ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2016 door de kromme2 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2016 - 17:27 schreef de kromme2 het volgende:[..] en dan maar 4 minuten bijtellen, een lousy minuutje meer dan standaard: 6 wissels, Zyiech geblesseerd, en alleen la die kutpeeper heeft 4 minuten tijdgerekt. Echt ongelooflijk. En iedereen vindt het kennelijk prima ... Vond ik ook verbijsterend. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2016 - 17:27 schreef de kromme2 het volgende:[..] en dan maar 4 minuten bijtellen, een lousy minuutje meer dan standaard: 6 wissels, Zyiech geblesseerd, en alleen la die kutpeeper heeft 4 minuten tijdgerekt. Echt ongelooflijk. En iedereen vindt het kennelijk prima ... Niemand vindt het prima, maar wat doe je eraan..scheidsrechters trekken zelden veel meer tijd erbij, behalve dan Nijhuis wanneer het PSV betreft tegen Groningen.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2016 - 17:14 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Ik vond Kuyt gewoon goed spelen vandaag, hoor. Was uiteindelijk ook nog zeer belangrijk met zijn goal. Typisch Kuyt om met al die kritiek toch weer op te staan op een belangrijk moment. Eens. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Klaassen komt in het veld heel anders over dan voor de camera. Mediatraining? |
|
|
|