|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Sterkte voor de nabestaande. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Wat een heftig nieuws. Ik heb hem zelf niet gekend, maar zulk onverwacht nieuws komt toch altijd hard aan. Sterkte voor iedereen die hem gekend heeft. Extra sterkte voor iedereen die dicht bij hem stond. Uiteraard ook sterkte aan alle Ajax-supporters. Op zulke momenten doet rivaliteit er totaal niet toe. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 10 oktober 2016 - 14:38 schreef Loetje het volgende:Kan in dit topic Ajax wel even normaal geschreven worden alsjeblieft? Echt goed bedoeld en een kleine gunst Nee dus, met Nenam ook nooit gedaan. Is gewoon een vorm van omgang waar wij nooit geen probleem van gemaakt hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb je een punt VVout, Nenam stoorde zich daar never nooit aan.. Gekker nog als ik in een post Ajax schreef of kopieerde wees hij mij er zelfs op dat ik vergeten was er Ajaks van te maken.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 10 oktober 2016 - 13:15 schreef RenatoBos het volgende:Zelf heb ik daar niet zo'n moeite mee met die verkappingen. Ik zet me liever in om het gesmijt met die ziekte uit de samenleving te krijgen.. Dat laatste, daar ben ik het zeker mee eens. Ach Renato, het was een goed bedoeld intitiatief, dat ik hier en bij Ajax al eens eerder geprobeerd heb.
(Gezonde) rivaliteit is goed en leuk, oorlog is helaas wat anders... Maar laat maar zitten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 10 oktober 2016 - 17:11 schreef Pietje het volgende:[..] Dat laatste, daar ben ik het zeker mee eens. Ach Renato, het was een goed bedoeld intitiatief, dat ik hier en bij Ajax al eens eerder geprobeerd heb. (Gezonde) rivaliteit is goed en leuk, oorlog is helaas wat anders... Maar laat maar zitten. Het siert je dat je het probeert, denk alleen dat het tegen dovemansoren is voor velen. Ik noem het ook Ajaks of 020 of snavels maar dat betekend niet dat ik jou en velen zeer respecteer.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ik had me voorgenomen niet meer te posten op dit forum. Ik maak nu graag een uitzondering vanwege deze dieptrieste gebeurtenis. Ik heb hier altijd met hem in de clinch gelegen, omdat ik vind dat hij hier niet thuishoorde. Maar dat neemt absoluut niet weg dat deze afschuwelijke gebeurtenis me heel diep raakt. Ik heb het eerste bericht in deze draad echt drie keer moeten lezen voor dat het tot me doordrong dat het echt zo was en dat het echt om hem ging. Ik kan niets anders doen dan zijn naaste familie en vrienden alle mogelijk sterkte te wensen met het verwerken van dit enorme verdriet. Rust zacht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 - 09:12 schreef nr 10 het volgende:Ik had me voorgenomen niet meer te posten op dit forum. Ik maak nu graag een uitzondering vanwege deze dieptrieste gebeurtenis. Ik heb hier altijd met hem in de clinch gelegen, omdat ik vind dat hij hier niet thuishoorde. Maar dat neemt absoluut niet weg dat deze afschuwelijke gebeurtenis me heel diep raakt. Ik heb het eerste bericht in deze draad echt drie keer moeten lezen voor dat het tot me doordrong dat het echt zo was en dat het echt om hem ging. Ik kan niets anders doen dan zijn naaste familie en vrienden alle mogelijk sterkte te wensen met het verwerken van dit enorme verdriet. Rust zacht. Heel mooi Theo.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 10 oktober 2016 - 17:44 schreef RenatoBos het volgende:[..] Het siert je dat je het probeert, denk alleen dat het tegen dovemansoren is voor velen. Ik noem het ook Ajaks of 020 of snavels maar dat betekend niet dat ik jou en velen zeer respecteer.. Niet geschoten is altijd mis... Ik heb er een bloedhekel aan wanneer ik "joden" lees of "kakkerlakken". Je kunt het opzoeken, maar ik heb er nog nooit aan meegedaan. Ik heb simpelweg teveel respect voor ons beider mooie clubs en hun supporters. Maar nogmaals Renato, laat maar zitten. Inderdaad de bekende dovemansoren (van beide kanten overigens...). |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 - 12:41 schreef Pietje het volgende:[..] Niet geschoten is altijd mis... Ik heb er een bloedhekel aan wanneer ik "joden" lees of "kakkerlakken". Je kunt het opzoeken, maar ik heb er nog nooit aan meegedaan. Ik heb simpelweg teveel respect voor ons beider mooie clubs en hun supporters. Maar nogmaals Renato, laat maar zitten. Inderdaad de bekende dovemansoren (van beide kanten overigens...). Haha en de volhouder wint zeggen ze maat.. Ik,weet precies hoe je erover denkt Piet, daar hebben we al,eerder over gediscussieerd. Ik zelf heb er niet zoveel moeite mee mits het respect blijft. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 - 12:45 schreef RenatoBos het volgende:[..] Haha en de volhouder wint zeggen ze maat.. Ik,weet precies hoe je erover denkt Piet, daar hebben we al,eerder over gediscussieerd. Ik zelf heb er niet zoveel moeite mee mits het respect blijft. :-) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Jezus! Ik schrik hier enorm van! ongelofelijk! Kerel het gaat je goed! Doe Djee de groeten! YNWA!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 - 09:12 schreef nr 10 het volgende:Ik had me voorgenomen niet meer te posten op dit forum. Ik maak nu graag een uitzondering vanwege deze dieptrieste gebeurtenis. Ik heb hier altijd met hem in de clinch gelegen, omdat ik vind dat hij hier niet thuishoorde. Maar dat neemt absoluut niet weg dat deze afschuwelijke gebeurtenis me heel diep raakt. Ik heb het eerste bericht in deze draad echt drie keer moeten lezen voor dat het tot me doordrong dat het echt zo was en dat het echt om hem ging. Ik kan niets anders doen dan zijn naaste familie en vrienden alle mogelijk sterkte te wensen met het verwerken van dit enorme verdriet. Rust zacht. Waarom niet meer posten? |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 10 oktober 2016 - 11:56 schreef Pietje het volgende:Kunnen we als eerbetoon aan Peter (en tevens alsnog aan Djee, met wie ik regelmatig contact had) niet eens stoppen met Ajakkes/Ajaks - Feijenooit - 010/020 - joden - kakkerlakken. Wij allen zijn fans van de twee mooiste clubs van Nederland. Ik heb dat al vaker geopperd op het Ajax- en Feyenoordforum. Denk er eens over na. Ik zou het toejuichen, Pietje. We zouden terug moeten naar rivaliteit en wegblijven van de haat. Feyenoord en Ajax geven kleur aan de eredivisie en hebben elkaar nodig. Frapper toujours.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Goedendag Forumleden,
Zoals jullie waarschijnlijk hebben kunnen lezen heeft vandaag de uitvaart van Peter plaatsgevonden in Weesp. Het was een erg indrukwekkende en ontroerende uitvaart waar Loetje, Renato, Missy en ik door de nabestaanden voor waren uitgenodigd. Op uitdrukkelijk verzoek van de nabestaanden was de wens om van te voren ook niet te berichten over de uitvaart. Dit omdat ze de uitvaart graag in besloten kring van familie en goede vrienden wilden houden.
Tijdens het contact tussen mij en de tweelingbroer en ex van Peter de afgelopen dagen werd voor de nabestaanden duidelijk dat Peter buiten hen ook op het forum hele goede en warme contacten onderhield met heel veel verschillende mensen. Clubvoorkeur kende Peter niet, eenieder die steun nodig had kreeg het van hem. Of je nu voor Ajax, Feijenoord of Psv was, het deed hem helemaal niets. Op het forum soms een tijger, maar achter de schermen van het forum een man met een gouden hart. Hier is tijdens de uitvaart ook bij stilgestaan door zijn tweelingbroer.
Op verzoek van ons heeft zijn tweelingbroer vanmiddag de warme reacties van eenieder in de speciaal aangemaakte topics op de clubforums gelezen. Uit naam van zijn tweelingbroer doe ik jullie dan ook een dankwoord overbrengen. Voor hem, maar ook voor andere nabestaanden, is dit een enorme steun. Zeker omdat ze weten dat Peter dus enorm geliefd was.
Door de nabestaanden is voor Peter een condoleanceregister geopend. Door op onderstaande link te klikken is deze te benaderen. Mocht je interesse hebben dan ben je vrij daar een bericht te plaatsen.
Condoleanceregister Peter
Nogmaals hartelijk dank voor alle hartverwarmende reacties. Zowel voor de nabestaanden als voor eenieder die Peter een warm hart toedroeg een enorme steun in de verwerking van dit enorme verlies.
Met vriendelijke groet,
Ajax Warrior |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 10 oktober 2016 - 14:11 schreef VVout het volgende:[..] Nou nou Pietje, dit moet je niet te letterlijk op gaan vatten maar je kan te ver gaan. Heb respect voor bijna iedereen, ook daarboven in die stad maar het is en blijft Ajaks zeg. Hoe dan ook, het is toch de rivaal hè. Z ielige !!!! |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Rivaliteit is normaal en prima. Ik ben al ruim 50 jaar Ajaxied in hart en nieren en werk heel veel in en met Rotterdammers. Wat ik met veel plezier doe. Prachtige mensen. En zeggen het recht voor hun raap en niet lullen maar poetsen. Maar wat zou het toch mooi zijn als we weer naar elkaars uitwedstrijden kunnen gaan zonder dat er sprake is van rellen of enig geweld. Met andere woorden: respect voor elkaars mening. Peter zou dat graag willen zien. Laten we deze wens dan ook gevolg gaan geven. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zielig is de persoon die woorden en daden verwisseld, heb nog nooit een mens fysiek wat aangedaan omdat hij een andere voorkeur heeft. Verbaal narren ook tijdens de wedstrijd, gezellig met een biertje onder elkaar doet geen mens kwaad. Aangezien Neman en ik dat donders goed snappen en ook redelijk veel andere op deze planeet, hoeft niet in één keer deze vorm van omgang als zielig betoond te worden. Respect voor jou alles en iedereen en hoop dat je het bij deze begrijpt. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 - 08:42 schreef hjf het volgende:Rivaliteit is normaal en prima. Ik ben al ruim 50 jaar Ajaxied in hart en nieren en werk heel veel in en met Rotterdammers. Wat ik met veel plezier doe. Prachtige mensen. En zeggen het recht voor hun raap en niet lullen maar poetsen. Maar wat zou het toch mooi zijn als we weer naar elkaars uitwedstrijden kunnen gaan zonder dat er sprake is van rellen of enig geweld. Met andere woorden: respect voor elkaars mening. Peter zou dat graag willen zien. Laten we deze wens dan ook gevolg gaan geven. Denk ik een heel nobel streven, maar diegene die rotzooi trappen zullen geen boodschap hebben aan bovenstaand. Tuurlijk kan/moet het anders, maar daar zijn velen het hier wel over eens. Maar nogmaals, dit zijn niet de personen die moeten veranderen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 - 08:36 schreef Els het volgende:[..] Ik zou het toejuichen, Pietje. We zouden terug moeten naar rivaliteit en wegblijven van de haat. Feyenoord en Ajax geven kleur aan de eredivisie en hebben elkaar nodig. Frapper toujours.... Je hebt helemaal gelijk, Els. Wat let ons om met elkaar daarmee een begin te maken?
Ik heb een tijd meegemaakt dat in het Olympisch Stadion (en De Meer) Ajax- en Feyenoordfans, soms hele gezinnen, samen in één vak zaten, gezellig keuvelend over voetbal en andere (rand)zaken. Toegegeven: het is lang geleden, maar toch... Ik verlang terug naar die tijd: er was slechts gezonde rivaliteit. Al die rellen, die oorlogen tussen supporters... Waardeloos! En het resultaat is dat De Klassieker niet toegankelijk is voor de supporters van de uitspelende club, waardoor die Klassieker geen echte Klassieker meer is. Ook al waardeloos! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 - 12:38 schreef Fart het volgende:[..] Denk ik een heel nobel streven, maar diegene die rotzooi trappen zullen geen boodschap hebben aan bovenstaand. Tuurlijk kan/moet het anders, maar daar zijn velen het hier wel over eens. Maar nogmaals, dit zijn niet de personen die moeten veranderen. Dat eerste vrees ik ook, Fart. Er is een groep zichzelf supporter noemende relnichten (van beide kanten) die niet zonder vechten kan. Het lijkt wel of ze alleen daarvoor leven en het zal hen een zorg zijn dat ze hun club benadelen alsmede de goede en echte clubfans. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En dan heb ik jullie de ergste onthouden.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Open net mijn account (geen wifi op de wijngaard) En kan alleen maar zeggen sterkte aan de familie (leven is vaak oneerlijk) Of je met het eens was of niet hij deelde een passie voor een ploeg dat het niet de onze was doet niet ter zake.Voor de dood zijn we allen gelijk.
au revoir amis |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Drank en drugs maken meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gelukkig maar. Heb geen behoefte aan dergelijke negatieve aandacht. Bijzaak. Laat het verder. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 - 11:47 schreef FR-Henk het volgende:[..] Gelukkig maar. Heb geen behoefte aan dergelijke negatieve aandacht. Bijzaak. Laat het verder. Snap wat je bedoel enkel ik kan dit niet zomaar laten gaan. Zou ie te makkelijk mee wegkomen. Mijn aandacht heeft ie.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik hoop voor hem dat dit de gevolgen zijn van een verslaving waar hij geen grip op heeft. Want als je dit met je volle verstand doet, ben je echt verdorven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan heeft ie toch wel aan de flakka gezeten.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Deze gast heeft totaal geen besef meer van de werkelijkheid. Kansloos. Dit kan niet als je enigzins kunt nadenken. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 - 12:12 schreef RenatoBos het volgende:[..] Snap wat je bedoel enkel ik kan dit niet zomaar laten gaan. Zou ie te makkelijk mee wegkomen. Mijn aandacht heeft ie.. Loetje had hem toch over de telefoon gesproken? Pleur alles op social media, met naam en telefoonnummer alles. Heeft hij voorlopig geen tijd op berichten te plaatsen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: En daarmee doe je een hond nog tekort!
Die kerel is bij "ons" ook omstreden. Het zal wel een gevalletje drank en/of drugs zijn. En een gebrek aan normen en waarden... Waarschijnlijk ook geen opvoeding gehad. Het is te triest voor woorden. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Vreselijk.. Ook ik ben er even stil van. We weten allemaal dat we haat en nijd zijn met Ajax supporters (ja voor 1 keer schrijf ik het ook normaal) maar dit gunnen we niemand. Heel veel sterkte voor familie en vrienden. Rust zacht kerel. |
|
|
|