|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kan ook op links. Mag Larsson Toornstra aflossen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben vergeten Paulaner te kopen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ah, dat ben ik dan wel eens. Maar de kans dat ik miljonair word is groter |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Denk ik ook ar, zo'n hoerentent loopt as een tiet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is ook het enige dat we nog hopen kunnen kwa veranderingen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als MVG op Sinistera gaat zitten kom hij niet vooruit Bluf. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik weet niets van die middenstip! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mevr v Geel die op Sinistera zit .....brrrrrrrr |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Kom net met de vrachtwagen uit de Kinkerstraat, en ik had er wel willen blijven vanavond/nacht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
TJONGEJONGE v geil, dat kan toch niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gerard hou eens op over dat dorp ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Brrr, viage del sol op een eilandje rond de evenaar maar daar van zijn levensdagen niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij komt in aanmerking voor proffesionele hulp.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik snap de reacties wel. Maar misschien helpt het als ik erbij zeg dat de amsterdammer inmiddels een uitstervend ras is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eigenlijk heb ik niets tegen Amsterdammers. 020 successupporters kan ik slechter verdragen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 09 september 2018 - 18:23 schreef Gerard_FR het volgende:Ik snap de reacties wel. Maar misschien helpt het als ik erbij zeg dat de amsterdammer inmiddels een uitstervend ras is. Die wonen allemaal in Lelystad en Almere |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 09 september 2018 - 18:23 schreef Gerard_FR het volgende:Ik snap de reacties wel. Maar misschien helpt het als ik erbij zeg dat de amsterdammer inmiddels een uitstervend ras is. Die wonen allemaal in Lelystad en Almere |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 09 september 2018 - 18:23 schreef Gerard_FR het volgende:Ik snap de reacties wel. Maar misschien helpt het als ik erbij zeg dat de amsterdammer inmiddels een uitstervend ras is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Purmerend, zo'n 75.000. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Okay , die wist ik niet |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Geloof me, amsterdommers zijn aso's en grootmuilen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
80 procent of meer van mijn familie is Amsterdammer |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
:0 Die was easy :) Al ben ik er zelf geen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 september 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Mijn moeder is een Amsterdamse , uit een gezin van 13. 11 zijn er daar gebleven , allemaal kids en klein kids , tja dan tikt het aardig door. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Purmerend heeft nu bijna 100.000 inwoners. In de jaren 70 nog amper 11.000 zielen, en toen kwam de trek op gang. Heb er gewerkt en hele buurten zijn een soort 020-enclave. Tweede generatie langzamerhand, en allen toen verhuisd omdat ze hun ouwe stad niet meer herkenden, althans, de mensen. Qua kleding haal je die toenmalige Amsterdammers er zó uit, met name de dames.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 september 2018 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: In het begin. Maar als je zelf ook gebekt bent dan is het easy job. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik ben sociaal rationeel opgevoed. Dus ja.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 09 september 2018 - 20:15 schreef van geil het volgende:[..] Mijn moeder is een Amsterdamse , uit een gezin van 13. 11 zijn er daar gebleven , allemaal kids en klein kids , tja dan tikt het aardig door. Das flink. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zijn daar medicijnen voor? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Helaas. Dat is aangeboren. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Almere daar woon ik nu meer dan 15 jaar! Amsterdammers valt ruzie mee hoor, wel een hoop rotterdammers |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Je bent waar je woont. Als je in Almere gaat wonen ben je een Almeriër. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 september 2018 - 20:15 schreef van geil het volgende:[..] Mijn moeder is een Amsterdamse , uit een gezin van 13. 11 zijn er daar gebleven , allemaal kids en klein kids , tja dan tikt het aardig door. Dat is de gereformeerde kant zeker? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik doe 1,5u over de boodschappen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als van Geil zich in de Geleenstraat vertoont ,tikken de dames niet tegen de ramen. Maar openen ze de deur :) Met 50 euro in de handjes.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 september 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 12 september 2018 - 22:14 schreef van geil het volgende:Als van Geil zich in de Geleenstraat vertoont ,tikken de dames niet tegen de ramen. Maar openen ze de deur :) Met 50 euro in de handjes. Ga weg!!!? Je bent souteneur? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De 1 is een mentale souteneur,de ander een fysieke Henk haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar Henk ik denk dat geile deze pagina open had laten staan en even een biertje is gaan halen. Ik denk dat zijn vrouw toen zijn berichtjes heeft gelezen. Tenminste niks meer van m vernomen haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil