|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Maar ja je weet waarom er een knop op je dop zit toch
Anders schiet je hand er af |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik kijk geen VI meer. Afgezaagd geworden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ook al een tijd niet meer. Flauwer dan Jiskefet. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: De schaamte zit er natuurlijk in dat er tijden zijn geweest dat je er wel naar gekeken hebt.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2018 - 10:04 schreef CobusIII het volgende:[..] De schaamte zit er natuurlijk in dat er tijden zijn geweest dat je er wel naar gekeken hebt.... Nee, al jaren prettig om naar wat kennis, gepeperde meningen en platte onzin te kijken. Het laatste overheerst steeds meer. Is dat taboe dan? Biecht zit 'm erin dat ik er niet meer over mee kan praten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2018 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ach, het is kantinehumor. Best leuk op zijn tijd, maar raakt een beetje uitgewerkt. Goede voetbalanalyses ben ik er zelden tegengekomen. Gijp heeft er geen kijk op...In de vroege jaren hadden ze nog wel eens nieuws over de clubs zelf en over de transfers. Dat was wel interessant.Politieke en maatschappelijke discussies zijn ronduit lachwekkend en populistisch... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Derksen noemt het satire. Het woord is meer dan hij werkelijk kan waarmaken. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Voor satire is het klimaat te commercieel bij de Mol. En voor vernieuwing staat ie al helemaal niet open, uitmelken tot de laatste cent is het concept. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik had de vader van Dolberg kunnen zijn. Maar ik wilde zijn moeder niet neuken , 25 gulden was me wat te gortig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik hou van Tapia als voetballer...... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb medelijden met Cobus |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb medelijden met Cobus |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hee geile, zeg je tweede ik even dat jij hetzelfde bericht al eerder geplaatst hebt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Leer je voor schizofrenie, piet? Komt er nog niet helemaal uit. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Feyenoord = hopen op van Persie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik heb gezondigd Bier en spacecake vandaag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ja biertje is best lekker eigenlijk. Moet nog uurtje wachten tot cakie dr in komt |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ja cakie zit er wel in dat wel .. maar hij doet nog niks |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Pak anders nog wat plakken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Pak anders nog wat plakken |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Keep you posted .. als het dadelijk ineens stil wordt hebben ze mij voorgelogen. Zou een high zijn en geen low |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Heb er 12 muffins van gebakken. Veel makkelijker met mengen beslag |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 30 september 2018 - 20:07 schreef Fart het volgende:Keep you posted .. als het dadelijk ineens stil wordt hebben ze mij voorgelogen. Zou een high zijn en geen low hasj of wiet? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nu niet,of nooit wat aan gevonden? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit een echte spits gevonden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Deels eens. Hij kan het wel invullen maar rendeert waarschijnlijk beter in 2 spitsen systeem. Net als bij Kopenhagen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Samen met van Persie een sterk aanspeelpunt. Na het kampioenschap nauwelijk gespeelt ,als hij bijna op niveau kwam dan was er wel weer iets. Vind hem geen slechte voetballer maar moet nu wel weer een keer gaan aanhaken zodat iedereen het weer prima vind dat hij basis waardig is. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Notmaal deed ik hasj, nu een wiet |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als ik sommige hier lees, spontaan aan de crack |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En nog niet stoned ? Dan doe je wat verkeerd :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ze hebben hem die oregano aangesmeerd van die shop laatst. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dacht na een uurte neem nog een muffun, de vorige wil niet zo vlot. Vanaf daar ging het hard..... |
|
|
|