|
|
tomson
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 oktober 2018 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 01 oktober 2018 - 10:42 schreef Fart het volgende:Dacht na een uurte neem nog een muffun, de vorige wil niet zo vlot. Vanaf daar ging het hard..... Ik heb wel eens zelf wietboter gemaakt. En best wel een behoorlijke batch :) Als je daar mee ging bakken moest je 1 op 5 met gewone boter doen. Die verhouding hadden we zelf met schade en schande uitgevonden.... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dat afmeten is wel een beetje een ding ja. Normaal gooide we er een Afgaan in en dit keer het heldere idee voor een groene buitenplant. Wij smelten het dan ook met de boter mee.
Maar deze kwamnpas na zo'n 2 uur binnen en de muffin daarna 2x zo hard. Dus was gezellig chill avondje met wat muziek op :p |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Duurt altijd wel even voor die inkickt maar dan is het ook altijd goed raak.. Vergissen zoveel mensen zich na een half uurtje een uurtje in, vreten ze nog effe wat extra :) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mijn specialiteit is cake met appel en kaneel en dan z’n weeïge Thai wiet. Gewoon te lekker en met gevolg trap ik er steeds weer in, haha.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 oktober 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Klinkt eigenlijk wel lekker VVout haha Zou dr honger van krijgen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Op tv hoor je vaak de geluiden niet die je in het stadion hoor,maar Emile Roemert van de SP schrijft dat bij ons in t stadon tot de laatste minuut steunen. Persoonlijk vond ik de laatste jaren in het stadion die steun achteruitgegaan. Maar via de tv kreeg ik echt het idee dat het legioen pas wakker werd na het doelpunt van van Persie. En ook op vele forums vind zie je er ook niet veel van terug. Lig het nou aan mij of wat?
Emile Roemer hield twee weken geleden een aan Feyenoord gewijde talkshow in het Rotterdamse Theater Walhalla. De politicus van de SP is al jarenlang supporter van Feyenoord, net als veel partijgenoten.
"Er zijn veel raakvlakken tussen Feyenoord en de SP", zegt Roemer in Voetbal International. "Voor allebei geldt: niet zwetsen, maar doen. Het zijn clubs van werkers. Persoonlijk heb ik altijd vooral genoten van de vechtvoetballers. Laseroms, Israel, Van Duivenbode: fantastisch. Later John de Wolf. Al had-ie zijn halve kop eraf liggen, dan was het: hup, een doek eromheen en doorvoetballen. Magnifiek."
Roemer is nu interim-burgemeester van Heerlen, maar bezoekt nog regelmatig wedstrijden van Feyenoord. "Ik móét een paar keer per jaar naar Feyenoord. Als ik niet kan gaan, dan leef ik mee via tv en twitter. Het is een gevoel van saamhorigheid. Iedereen in deze samenleving heeft steeds minder het gevoel van wij, maar bij Feyenoord bestaat dat nog."
"Ik zie ook weleens wedstrijden van clubs waar het even niet zo goed gaat", vervolgt de politicus. "Lopen de tribunes tien minuten voor het einde al leeg. Dan denk ik: Wat een stelletje idioten. Bij Feyenoord zul je dat nooit zien. Wij steunen onze club tot de laatste snik."
"Ook Roemer moet er niet aan denken dat De Kuip verdwijnt. "Los van al het sentiment: ik zie niet hoe je een investering van vierhonderd miljoen eruit gaat halen. Feyenoord moet vooruit, maar volgens mij kan dat ook met een grote renovatie en een extra ring", aldus Roemer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Omzin geen rode rakker meer in het stadion heb je niet genoeg geleerd, Jos vd Vegt was ook een topper ?????!!!! Gewoon een echte zakenman neerzetten, en een Feyenoord hart is dan meegenomen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 oktober 2018 - 18:34 schreef piet de paler het volgende:Omzin geen rode rakker meer in het stadion heb je niet genoeg geleerd, Jos vd Vegt was ook een topper ?????!!!! Gewoon een echte zakenman neerzetten, en een Feyenoord hart is dan meegenomen Rode rakkers zijn de roots van de club, je kan de geschiedenis niet verloochenen. Dat links rechts is geworden en het gat wordt opgevuld door (rechts)populisten doet daar niks aan af. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 oktober 2018 - 18:34 schreef piet de paler het volgende:Omzin geen rode rakker meer in het stadion heb je niet genoeg geleerd, Jos vd Vegt was ook een topper ?????!!!! Gewoon een echte zakenman neerzetten, en een Feyenoord hart is dan meegenomen Waarom? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 oktober 2018 - 18:34 schreef piet de paler het volgende:Omzin geen rode rakker meer in het stadion heb je niet genoeg geleerd, Jos vd Vegt was ook een topper ?????!!!! Gewoon een echte zakenman neerzetten, en een Feyenoord hart is dan meegenomen Links, rechts als het om geloofwaardigheid gaat is het één pot nat, beloven maar al weten dat het vaak gewoon niet kan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 oktober 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Losse floddertje van piet. Wat roepen en een naampje. Tsja en dan is iedereen zo. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja ja tuurlijk, echter wat doet iemand met een linkse achtergrond waar geld verdient moet worden ? En dat de roots van de ploeg nou dan moet je ook wakker worden, tijden zijn veranderd en er MOET geld verdient worden. Waarom geen man die ter zake kundig is in de sport en geld zaken ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jouw beeld van links en rechts is sterk verouderd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als we hem dan maar weer niet aan het kruis nagelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Verdedigende middenvelder nummer 7 , met 1 goal in zijn loopbaan ! Precies wat we zoeken. Smullen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kopen. Al is het maar omdat van geil het niet wil. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha, O oh heerlijk toch dit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gisteren bij De Dijk geweest ; indrukwekkend goed. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tuurlijk, Zaankanters. Niet mijn smaak maar eerlijke muziek. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik heb thuis nog nooit iets van ze opgezet . Maar live vond ik ze geweldig! Het speelde wel mee dat het in de Orangerie was ( een kerk) Zeer imponerend, dat vonden ze zelf ook, speelden 2,5 uur non stop . Met de afsluitende grap, nu allemaal zingend de kerk uit ! :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 - 10:52 schreef van geil het volgende:[..] Ik heb thuis nog nooit iets van ze opgezet . Maar live vond ik ze geweldig! Het speelde wel mee dat het in de Orangerie was ( een kerk) Zeer imponerend, dat vonden ze zelf ook, speelden 2,5 uur non stop . Met de afsluitende grap, nu allemaal zingend de kerk uit ! :) Kerken hebben altijd wel een geweldig dragend geluid. De Dijk live veel directer dan studio. 2,5 uur, waar voor je geld. Nou niet volgende keer naar de Toppers, hè? ;) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Deze zomer gezien bij Zwarte Cross. Leuk optreden idd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kan bijna niet wachten op de winterstop. Ik popel om die kneus volledig af te branden . De sloper uit Tilburg , kruikenzeiker eerste klas. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Leuk, gaan we wat amusement tegenover zetten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik sla vant weekend flink wat borrelnoten in |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Vindt van Gaal sympathieker dan José Mourinho |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Na afloop zakdoekjes in de prullenbak graag. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Valt mee, alles wat ik in dit topic geschreven heb is gelogen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ah, je bent bestuurder . |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Om je niet de waarheid te zeggen moet ik daar nee op antwoorden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik heb al bijna een jaar niets gedaan waar ik voor zou moeten/kunnen biechten en het bevalt mij best. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Biechten is gewoon ranzig. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 december 2018 - 17:39 schreef van geil het volgende:Kan bijna niet wachten op de winterstop. Ik popel om die kneus volledig af te branden . De sloper uit Tilburg , kruikenzeiker eerste klas. ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hahaha, die is al weg joh. Verleden tijd. |
|
|
|