|
|
Fart
|
|
|
Dat is niet echt een biecht, meer een feit |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik heb op dit moment het nummer van Snelle en Maan op staan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In het land der eenzamen, hahaha! Ach gossie. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Mijn guilty plessure: Hits van eigen bodem |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ben zo geil als een beer . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Daar kun je wmb ook maar beter niet aan vast zitten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
God? Al eeuwen als zalvend junkfood gebruikt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En wat heeft dit onderwerp eigenlijk met Feyenoord van doen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik wacht op het wedstrijd topic. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mona Keijzer, we zijn het helemaal eens! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Beetje sneu. Ga lekker in Oostenrijk wonen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beetje opdringerig, niet? Niet slim ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Niet sneu. Ga lekker in Braziliƫ wonen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Tijdje geleden door de overbuurman gevraagd of ik komend seizoen mee wil doen met 'Walking football' bij de plaatselijke club. Ik heb ja gezegd. Sindsdien breekt het zweet me uit. Ik praat er ook niet makkelijk over.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2022 door CobusIII -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 - 13:21 schreef CobusIII het volgende:Tijdje geleden door de overbuurman gevraagd of ik komend seizoen mee wil doen met 'Walking football' bij de plaatselijke club. Ik heb ja gezegd. Sindsdien breekt het zweet me uit. Ik praat er ook niet makkelijk over. Wat zit je dan dwars Cobus? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
In mijn hoofd kan ik nog zo goed voetballen en voel ik me jong. Het voelt alsof ik in de winter van mijn leven ben terecht gekomen....Het is de confrontatie. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het is ook om 11.00 's ochtends en daarna gezellig met zijn alle koffie drinken. Ik ben ws de jongste... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Komt allemaal goed joh, jij word de beste op het veld..
ALLE BALLEN OP COBUS!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 - 13:29 schreef CobusIII het volgende:Het is ook om 11.00 's ochtends en daarna gezellig met zijn alle koffie drinken. Ik ben ws de jongste... Mijn vader doet dit ook. Die is 72. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 - 13:32 schreef RenatoBos het volgende:Komt allemaal goed joh, jij word de beste op het veld.. ALLE BALLEN OP COBUS!!!! Dat doet me goed... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dat doet me minder goed... |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 - 13:21 schreef CobusIII het volgende:Tijdje geleden door de overbuurman gevraagd of ik komend seizoen mee wil doen met 'Walking football' bij de plaatselijke club. Ik heb ja gezegd. Sindsdien breekt het zweet me uit. Ik praat er ook niet makkelijk over. Dit is helemaal top joh. Op deze leeftijd moet je niet meer tegen jonge honden willen spelen die veel te fanatiek zijn. Meer tactisch en positionering, in beweging blijven en beetje slap lullen met een groep nieuwe vrienden.
Vervolgens weer maandag fit en zonder blessures op je werk kunnen verschijnen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Kijk, daar kan ik wat mee.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je begint op kleine doeltjes, dan pupillen doelen, dan grote doelen en uiteindelijk eindig je weer waar je begon |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Maar dit is een compliment. Een teken dat dit fysiek goed te doen is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zelfde als Bij geboorte geen tandjes, incontinent, moeilijk lopen, praten, geen haartjes Bij ouder worden zie opsomming boven |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 - 13:28 schreef CobusIII het volgende:In mijn hoofd kan ik nog zo goed voetballen en voel ik me jong. Het voelt alsof ik in de winter van mijn leven ben terecht gekomen....Het is de confrontatie. Das realiteit Cobus, maar wees gewoon blij met elke dag dat je ouder wordt. Het is een groter probleem als je dat niet meer wordt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als je dood ben is het onmogelijk problemen te hebben. Maar oog houden voor wat je wel kunt is belangrijker. Lekker voetballen dus. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, en daarna bier en jenever hoppa |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De 3e helft ja, das dubbel genieten. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Maar ik heb nog haar en tandjes en ik heb dit jaar zelfs nog seks gehad (met mijn vrouw. Ik zeg het er maar ff bij want anders gaat Geile weer los). Is het dan niet te vroeg om Walking Football te doen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Henk, ben jij er al aan toe? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Haha, beetje rennen gaat nog prima, maar laag tempo. Tis de lol die je hebt en tezamen lachen om wat je niet meer kan. Gewoon doen, Cobus. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Weet je nog dat je dolgedraaid was? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ben dat gezeik over regenbogen binnen een dag spuugzat, weet niet of dat de intentie erachter was? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind een beetje gay,best ok. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik lees nergens at poep beter uit je overhemd gaat dan lipstick hahahaha Heb zelden zoveel homos gezien , als in Islamitische landen, zo was het heel normaal in Afghanistan dat een oude dorps oudste een zgn dansertje had. Dit was meestal een jong jongetje met vrouwelijke trekjes, die danste en thee zette..........en meer Ook lokale jongens die je bij patrouilles betrapte op sexuale handelingen bij elkaar........ Maar ook heel lang geleden ( ver voor mijn tijd) hadden ze bij het Legioen ook vrouwelijk ingestelde mannen, die voor een geringe vergoeding handelingen deden .... Tja |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
even voor de beeldvorming ik ben 100% hetero, met als motto When you go black you never go back
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 oktober 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat verklaard die poep op je overhemd.. |
|
|
|