|
|
van geil
|
|
|
Ben ietwat opgewonden vandaag. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Koude douche en jezelf afkolven |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De tyfus ermee. KUTMENTALITEIT |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Geen wedstrijd dit weekend en ik ben er blij mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind t chagrijn wat overtrokken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is het ook, alsof de ineenstorting begonnen is. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Realiteit/Verwachting=gemoedstoestand |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t allemaal best. Toen de selectie zo laat en nog niet eens helemaal rond kwam wist je eigenlijk genoeg |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 - 15:31 schreef Stylzz het volgende:Ik vind t allemaal best. Toen de selectie zo laat en nog niet eens helemaal rond kwam wist je eigenlijk genoeg Je hoopt dat er een stijgende lijn in zit, maar helaas is dat nog niet te ontdekken, maar dat de verwachtingen snel overspannen raken is een feit... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zoals altijd bij onze club |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 - 15:53 schreef CobusIII het volgende:[..] Je hoopt dat er een stijgende lijn in zit, maar helaas is dat nog niet te ontdekken, maar dat de verwachtingen snel overspannen raken is een feit... Het aanvallende en bepalende spel en een klein stapje vooruit, dat is wat ik als voorwaarde heb gesteld. 3e plaats een in ieder geval overwintering Europees en halve finale beker. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Europees overwinteren is voor Feyenoord meer uitzondering dan regel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je meet het af aan de beschikbare selectie, alsmede kwaliteit. En alles is inschatting. Vorig seizoen sloten spelers en slpeopvatting aan, nu (nog) niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 - 15:53 schreef CobusIII het volgende:[..] Je hoopt dat er een stijgende lijn in zit, maar helaas is dat nog niet te ontdekken, maar dat de verwachtingen snel overspannen raken is een feit... Ik verwacht sowieso dat de spelers zich volledig inzetten. Dat gevoel heb ik momenteel niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2022 - 09:20 schreef MightyAce het volgende:[..] Ik verwacht sowieso dat de spelers zich volledig inzetten. Dat gevoel heb ik momenteel niet. Precies, en dan heb ik er de pleuris in. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hier nog één, allemaal naar de zandbak er mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker een stukje maroc verkruimeld. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Goh net nog 2 toeters gefikst.. eerst even de stuf opgewarmd in t kleine zakkie van mn spijkerbroek. Dat verkruimelt net even wat lekkerder, zonder de THC/smaak te vernaggelen met je aansteker ;) Lekker joh zo'n biechtstoel |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2022 - 23:20 schreef tomson het volgende:[..] Goh net nog 2 toeters gefikst.. eerst even de stuf opgewarmd in t kleine zakkie van mn spijkerbroek. Dat verkruimelt net even wat lekkerder, zonder de THC/smaak te vernaggelen met je aansteker ;) Lekker joh zo'n biechtstoel Uch, lekker hè :)
Ik wikkel het altijd in een stukje folie en heb z'n aansteker met een blauwe vlam. Kan je het gewoon in de folie opwarmen open maken en brokkelen. Vroeger kreeg je het in de Puck ook in folie gerold verkocht, vond dat wel makkelijk en is me bij gebleven. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zaterdag eindelijk weer een beetje echt voetbal |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Had vaak respect voor de passie van de Argentijnen. Maar alle respect voor deze ratten heeft plaats gemaakt voor walging. Dit volk hoort niet thuis op een mondiaal toernooi. Geen grammetje cachet. KARMA |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maak je niet druk man.
Hup Feyenoord. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik mis seizoen 2022-2023 al. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Er is vast wel een ouderencentrum in je buurt open. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bedankt voor de tip, respect voor iedereen hoor. Maar niet mijn fetisj. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Er valt niks te biechten, man of vrouw, iedereen wil lekkere tieten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Absoluut, dus is het erg dat ik bij deze monokini weer promoot. Lekker in het zonnetje met die dingen. |
|
|
|