|
|
Fart
|
|
|
Ja daar ga je nat .. was een afleider |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nijmegen: 1 straat en klaar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ook grachten .............en een overloop trainer................. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Leuke feestjes gehad in de jaarbeurs en voordrinken rond de dom en daarna weer afterparty. Veel verwende mokkels uit omgeving Hilversum/Bussum daar ook, van die paardenchicks die ook wel eens een nachtje het woeste avontuur zochten. Tja best goede herinneringen aan Utrecht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Liefst 5 dagen naar het carnaval dit jaar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik heb iets wat waarschijnlijk door veel Rotterdammers gewild is. Wat aardig wat geld waard is, uniek is, maar waar ik niet over mag praten omdat ik het onrechtmatig heb verkregen. Das best een last op mijn schouders. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vorige week samen met een maat in Utrecht, alleen waren we met een mercedes camper uit 83. Konden nog net omdraaien onder het milieuzone bord. Wat een poppenkast is dat dan eigenlijk he. Symboolpolitiek, maar ook een aanslag op je financiën als je even niet oplet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 januari 2018 door tomson -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nog een paar daagjes , en dan CARNAVAL. Officieel zondag tot en met woensdag , maar we beginnen hier gewoon vanaf donderdag avond. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Zit er aan te denken om een nieuw cinema set te kopen enkel omdat mijn afstandsbediening van mijn huidige het niet meer doet. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Glas bier overheen gevallen Fart? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Haha nee dat niet. Hoewel wel aannemelijk
Wilde hem oppakken en liet hem tegen de plavuizen kletteren. Toen deed ie ineens niks meer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er bestaan toch ook universele afstandbedieningen ? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ja voor €24.95 Heb ik ook besteld, maar dat hoort niet bij elkaar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Maatje van me een apple tv afstandbediening verneukt met liqour 43 hahaha |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dat is echt meuk om over je elektronica te hebben haha |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Maarja .. als je een nieuwe set koopt, hoort daar ook een nieuwe tv bij ..... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Lol... net een goed lotje gehad ofzo ? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Haha nee dat niet, was het maar waar. Maar heb nog nooit een lijkenwagen met aanhanger gezien, dus van mij mag het allemaal op. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 04 februari 2018 - 14:13 schreef Fart het volgende:Haha nee dat niet, was het maar waar. Maar heb nog nooit een lijkenwagen met aanhanger gezien, dus van mij mag het allemaal op. Hier in de buurt heb je een gezegde : in een doodskleed zitten geen zakken :) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hij gaat als Annet. Maar wilde eigenlijk gaan als Patricia Paay. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, dan wil ie onder gezeken worden. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik hoop op Lucifer als trainer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kan wel janken wederom de teloor gang van de trotse kampioen, ik heb iet heel lelijke gezegd over v Bronckhorst......pannenkoek |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 04 februari 2018 - 17:42 schreef piet de paler het volgende:Kan wel janken wederom de teloor gang van de trotse kampioen, ik heb iet heel lelijke gezegd over v Bronckhorst......pannenkoek Jij durft |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio zal het begrijpen. Hij begrijpt uiteindelijk heel veel. Hij begrijpt iedereen. Hij begrijpt alles. En anders heeft ie er begrp voor. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ben al bijna jaar gestopt met alles wat over je longen gaat, maar heb stiekem hash gehaald voor een cake die nu gebakken wordt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Fart er zijn zoveel alternatieven, maar cake blijft natuurlijk altijd lekkers. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik heb dr weer 1
Ik heb ooit meegedaan met idols, volgens mij was dat seizoen 2 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Nee was een serieus onmogelijk nummer. Wyclef Jean en Odette Ortiz met two wrongs
Ik deed gewoon allebei de stemmen. Met dansje en alles
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 februari 2018 door Fart -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Maarja, weddenachap verloren en een grote bek hebben. Dan moet je wel eens met je billen bloot. En dat was idols |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
40 jaar geleden spoot ik tegen het plafond aan ! |
|
|
|