|
|
RenatoBos
|
|
|
''De mensen in Oekraïne kijken uit naar het grote Feyenoord''
Feyenoord neemt het donderdagavond in Odessa op tegen Zorya Luhansk. De club uit Oekraïne speelt zijn Europese thuiswedstrijden in het Stadion Chornomorets omdat het in de thuisstad, Luhansk, niet veilig is. Volgens Evgeniy Levchenko, oud-voetballer en kenner van het Oekrainse voetbal, komt dit de sfeer niet ten goede.
“Je merkt vooral dat er geen supporters bij de wedstrijden zijn”, zegt ‘Lev’ tegenover FeyenoordTV. “Dat knaagt aan de spelers. Toen zij tegen Feyenoord in de Kuip speelden kwamen er reacties van ‘wauw, wat leuk om hier voor iemand te spelen.’ In Oekraïne worden alleen de topwedstrijden goed bezocht, dat is het nadeel van die competitie. Alles wat je doet als voetballers doe je voor de fans en dat ontbreekt op dit moment. Het is geen ideale situatie.”
Ondanks dat, zal het volgens de analist wel een leuke avond worden. “Mensen houden van voetbal in Oekraïne. Het is niet zo dat het Kuip-gevoel in Odessa nagebootst zal worden, maar de mensen kijken wel uit naar ‘het grote Feyenoord’. In de pers wordt ook veel geschreven over Feyenoord en hoe zij spelen op dit moment.” Volgens Levchenko zijn er zo’n 17.000 wedstrijdkaarten verkocht.
“Ik verwacht dat Zorya snel een doelpunt gaat proberen te maken tegen Feyenoord om ze te ontregelen”, vervolgt hij. “Maar ik denk dat Feyenoord genoeg kwaliteit heeft om daar niet in paniek door te raken. Als Feyenoord het eerste doelpunt tegen krijgt, kan het gek gaan lopen. Dan gaat Zorya meer aanvallen. Ze kunnen kansen creëren, vooral via de zijkanten. Trainer Vernydub heeft een paar spelers rust gegeven voor deze wedstrijd. Hij wil de kans grijpen om Feyenoord pijn te doen.” |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vermoedelijke opstelling: Jones; Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, Kongolo Tapia, Kuyt, Vejinovic Basacikoglu, Jorgensen en Toornstra. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens zou ik t anders oplossen. Jones Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, Kongolo, Woudenberg Kuyt, Tapia, Toornstra Jorgensen, Elia Met van der Heijden iets voor de verdediging. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 08:45 schreef Stylzz het volgende:Overigens zou ik t anders oplossen. Jones Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, Kongolo, Woudenberg Kuyt, Tapia, Toornstra Jorgensen, Elia Met van der Heijden iets voor de verdediging. Met hoeveel spitsen speelt de tegenstander dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T gaat me meer om het middenveld. Ik verwacht dat we de slag niet gaan winnen daar, omdat t werkvoetbal wordt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 07:21 schreef RenatoBos het volgende:Vermoedelijke opstelling: Jones; Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, Kongolo Tapia, Kuyt, Vejinovic Basacikoglu, Jorgensen en Toornstra. Of Elia erbij en Toornstra op t middenveld. Kan ook. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Klus afgezegd. Kijken vanavond. .hoppaa. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
T kriebelt. Motten deze echt winnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
FF lekker krabben dan (nee, niet Krabbendam). |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik wacht af, ik hoop zo op een doorbraak van Veijnovic en Tapia en het doorbreken van Bilal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vreemde opstelling. Zou Dirk op rechts staan, of op tien? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Weer een beetje hakken daar in de Oekraïne. 30 tegen 2 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is dat hele land ,... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gekke plek voor Willem 2 supporters! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Paar kennissjes zijn daar aanwezig. Hou mn hart vast. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fijne wedstrijd zodadelijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Er waren er meer van ons betrokken, maar twee waren er niet best aan toe. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Elia in plaats van Bilal om wedstrijdritme op te doen of serieuze keuze?
Vraag aangezien Elia nog niet helemaal de oude is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 november 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos