|
|
Eide
|
|
|
En toch, ik begrijp dat je tegen Celta en Feyenoord de sterksten wil hebben maar dan had hij afgelopen weekend ook al kunnen ingrijpen op 1 of 2 posities. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2016 - 19:41 schreef Eide het volgende:En toch, ik begrijp dat je tegen Celta en Feyenoord de sterksten wil hebben maar dan had hij afgelopen weekend ook al kunnen ingrijpen op 1 of 2 posities. Wie had hij moeten sparen?
Viergever, Sinkgraven en Veltman speelde niet toen de andere wel speelde bij hun land. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2016 - 18:51 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ben het met je eens alleen Dolberg is geen Messi en gaat hij niet worden ook.. Younes vind ik ook niet zo laatste weken(celta mooie goal na). Traore niet erg bijzonder nog. Veltman, Viergever mwah vind ze nuttig maar vaak niet meer dan dat. Ik kom er weer op terug koop Larsson van Heerenveen is een man met actie een goed schot en overzicht.ik vind Younes goed maar vaak ook onzichtbaar. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
En Riedewald voor Viergever |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Alleen Onana, Sanchez, Ziyech, Traore en Klaassen speelde alle wedstrijden in 4 weken, die ze konden spelen. Schone haakte donderdag af vanwege een blessure en Dolberg haakte af bij jong Denenmarken vanwege een blessure. Alleen deze spelers kunnen vermoeid gaan raken.
De rest speelt niet alles, vooral bij hun land niet. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Toch denk ik dat Peter Bosz zijn redenen heeft om Viergever op te stellen ipv Riedewald..... ik zou niet weten waarom hij hij dat niet doet. Overigens hebben Lasse Schöne en Nick Viergever meer ervaring hebben dan Riedewald. Gudelj was geblesseerd achter gebleven in Amsterdam en Bazoer steekt ook niet in zijn beste vorm. Wat dat aangaat kan ik de keuze van Bosz voor Viergever en Schöne wel begrijpen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: In iedere wedstrijd zowat dit seizoen dat ie speelde, hij begon als basis speler en had toen een aantal assists. Werd toen al onterecht eraf gehaald. En ook nu als invaller is het iedere keer beter dan de man voor wei hij komt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2016 - 19:30 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Klaassen speelt al sinds het begin in dienst van het elftal. Hij moet dit seizoen alleen wat meer werk doen. Dat doet hij met heel veel energie dat hij niet heel veel meer voor de goal komt, wat daarvoor geregeld het geval was. Zo slecht is dat niet En toch gewoon onze top scoorder.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2016 - 19:48 schreef p111 het volgende:[..] Ik kom er weer op terug koop Larsson van Heerenveen is een man met actie een goed schot en overzicht.ik vind Younes goed maar vaak ook onzichtbaar. Larson is geen man voor de kleine ruimte als het echt druk is, en is te wisselvallig.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Yup, nuttig en de buffel, vechter en werker die Ajax ook keihard nodig heeft. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2016 - 20:01 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Toch denk ik dat Peter Bosz zijn redenen heeft om Viergever op te stellen ipv Riedewald..... ik zou niet weten waarom hij hij dat niet doet. Overigens hebben Lasse Schöne en Nick Viergever meer ervaring hebben dan Riedewald. Gudelj was geblesseerd achter gebleven in Amsterdam en Bazoer steekt ook niet in zijn beste vorm. Wat dat aangaat kan ik de keuze van Bosz voor Viergever en Schöne wel begrijpen.... Ervaring van een subtopper als Viergever zie ik niet als meerwaarde,in mijn ogen laat je een betere voetballer daarvoor niet op de bank zitten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Begrijp het gezever op hem dan ook van geen kant. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2016 - 20:19 schreef remco k het volgende:[..] Larson is geen man voor de kleine ruimte als het echt druk is, en is te wisselvallig.. Ook Younes is best wisselvallig,en heeft jammer genoeg weinig oog voor zijn medespelers dat vind ik jammer |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Een paar wedstrijden terug was het één of twee keer een stuk minder, maar Klaassen was vandaag gewoon prima bezig. Je hebt ook dergelijke jongens nodig die het harde werk verzetten. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Klaasen is gewoon een heel belangrijke sleutelspeler voor Ajax. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Kon alleen het slot niet vinden vandaag :) |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Alleen een sleutel die al een tijdje niet meer goed past. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2016 - 21:04 schreef Eide het volgende:[..] Een paar wedstrijden terug was het één of twee keer een stuk minder, maar Klaassen was vandaag gewoon prima bezig. Je hebt ook dergelijke jongens nodig die het harde werk verzetten. Jij kunt de slechts spelende middenvelder, maar blijven verdedigen. Ook de cijfers geven toch een ander beeld weer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2016 - 23:38 schreef Ztjes het volgende:[..] Jij kunt de slechts spelende middenvelder, maar blijven verdedigen. Ook de cijfers geven toch een ander beeld weer. De cijfers? Topscorer van Ajax bedoel je? |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: De laatste keer dat hij gescoord heeft, is ook alweer een tijdje geleden. Dat was het enige waar hij zich als "middenvelder" mee kon onderscheiden, Oh ja, en hard werken. Wel. een smerige overtreding, omdat hij weer eens te laat is, waar eigenlijk rood voor staat. Hij krijgt in elke poll en spelerswaardering als enige middenvelder een onvoldoende.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 oktober 2016 door Ztjes -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Hij is op dit moment niet top maar hij is wel echt belangrijk voor Ajax zijn harde werken daardoor neemt hij mensen mee van de tegenparty dus trekt gaten voor Zyech en Dolberg is constant dreigend in en bij de 16 en scoort ook nog regelmatig.En zo,n middenvelder heb je echt nodig.Hij moet nog iets rustiger aan de bal worden maar hij is echt belangrijk voor Ajax. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2016 - 09:31 schreef p111 het volgende:Hij is op dit moment niet top maar hij is wel echt belangrijk voor Ajax zijn harde werken daardoor neemt hij mensen mee van de tegenparty dus trekt gaten voor Zyech en Dolberg is constant dreigend in en bij de 16 en scoort ook nog regelmatig.En zo,n middenvelder heb je echt nodig.Hij moet nog iets rustiger aan de bal worden maar hij is echt belangrijk voor Ajax. Harde werkers spelen bij een andere ploeg. Ajax heeft ook een echte harde werker nodig op het middenveld, maar een andere speler als Klaassen. Iemand die positioneel bijna altijd goed staat en duel sterk is en dat is Davy in ieder geval totaal niet. En daardoor krijgen we met sterke tegenstanders geen echt overwicht op het middenveld. Met Davy speel je praktisch met een speler minder op het middenveld. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2016 - 08:22 schreef Ztjes het volgende:[..] De laatste keer dat hij gescoord heeft, is ook alweer een tijdje geleden. Dat was het enige waar hij zich als "middenvelder" mee kon onderscheiden, Oh ja, en hard werken. Wel. een smerige overtreding, omdat hij weer eens te laat is, waar eigenlijk rood voor staat. Hij krijgt in elke poll en spelerswaardering als enige middenvelder een onvoldoende. Inderdaad een hele tijd geleden. Vorige week nog in de wedstrijd tegen Ado. Is inderdaad erg lang geleden. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2016 - 09:44 schreef Ztjes het volgende:[..] Harde werkers spelen bij een andere ploeg. Ajax heeft ook een echte harde werker nodig op het middenveld, maar een andere speler als Klaassen. Iemand die positioneel bijna altijd goed staat en duel sterk is en dat is Davy in ieder geval totaal niet. En daardoor krijgen we met sterke tegenstanders geen echt overwicht op het middenveld. Met Davy speel je praktisch met een speler minder op het middenveld. Met alleen zondags voetballers win je geen wedstrijd !!! Je hebt met Zyech en Schone een type Klaasen nodig. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2016 - 09:56 schreef p111 het volgende:[..] Met alleen zondags voetballers win je geen wedstrijd !!! Je hebt met Zyech en Schone een type Klaasen nodig. Ik zie Zyech bikkelharde duels tot zelfs over het randje uitvechten. Klaassen is meer het type zondagsvoetballer, liever een type Bazoer. Klaassen verdedigd veel te slecht en is totaal niet duel sterk. Bazoer is ook niet echt in vorm, maar Klaassen ook niet. Kijk eens hoe hij een kopduel in gaat, draait zijn hoofd altijd opzij, speelt veel te veel ballen blind direct door. Hij is allang niet meer de speler, die hij was voor zijn aanvoerderschap en blessure. Bij de kans van Botteghin staat hij 2 keer te pitten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 oktober 2016 door Ztjes -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2016 - 08:22 schreef Ztjes het volgende:[..] De laatste keer dat hij gescoord heeft, is ook alweer een tijdje geleden. Dat was het enige waar hij zich als "middenvelder" mee kon onderscheiden, Oh ja, en hard werken. Wel. een smerige overtreding, omdat hij weer eens te laat is, waar eigenlijk rood voor staat. Hij krijgt in elke poll en spelerswaardering als enige middenvelder een onvoldoende. Vorige week volgens mij. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Klopt, een zwaluw maakt nog een zomer. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2016 - 10:03 schreef Ztjes het volgende:[..] Ik zie Zyech bikkelharde duels tot zelfs over het randje uitvechten. Klaassen is meer het type zondagsvoetballer, liever een type Bazoer. Klaassen verdedigd veel te slecht en is totaal niet duel sterk. Bazoer is ook niet echt in vorm, maar Klaassen ook niet. Kijk eens hoe hij een kopduel in gaat, draait zijn hoofd altijd opzij, speelt veel te veel ballen blind direct door. Hij is allang niet meer de speler, die hij was voor zijn aanvoerderschap en blessure. Bij de kans van Botteghin staat hij 2 keer te pitten. Dus Klaasen moet de beste kopper van Feyenoord dekken ?? Dat lijkt mij meer de taak van de verdediging of Veltman of Sanchez. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Topscoorder op dit moment dus misschien toch zomer |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Zijn inbreng zijn alleen zijn goals (waarvan hoeveel penalties) dan moet hij in de spits spelen en niet op het middenveld. Maar zie daar toch verl liever Dolberg. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2016 - 10:30 schreef p111 het volgende:[..] Dus Klaasen moet de beste kopper van Feyenoord dekken ?? Dat lijkt mij meer de taak van de verdediging of Veltman of Sanchez. Er zijn veel goede koppers (bijv. Kuyt, Jorgensen) bij Feyenoord, ik weet niet wie wie moet dekken. En in die situatie doet hij 2x niets. Je komt in situaties dat je moet reageren en Klaassen staat veel te vaak lucht te dekken net voor de 16-meter.
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
klaassen mag dan wel topscorer zijn.. maar daar stopt het op dit moment.. corners laat die zijn man lopen en ook op het middenveld.. en aanvallen stoppen veel al bij hem door balverlies of gewoon een kut pass tegeven.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2016 - 11:18 schreef nummer10 het volgende:klaassen mag dan wel topscorer zijn.. maar daar stopt het op dit moment.. corners laat die zijn man lopen en ook op het middenveld.. en aanvallen stoppen veel al bij hem door balverlies of gewoon een kut pass tegeven.. Helemaal mee eens. |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Jammer dat het niet bij 0-1 bleef, maar dat is een open deur. Onbegrijpelijk dat Dijks met dat sterke lijf Kuijt niet achter hem houdt. Kramer die schopt de keeper nog even tegen zijn hoofd volgens mij expres wat een rare kerel is dat toch. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2016 - 11:29 schreef Danielson 1448 het volgende:Jammer dat het niet bij 0-1 bleef, maar dat is een open deur. Onbegrijpelijk dat Dijks met dat sterke lijf Kuijt niet achter hem houdt. Kramer die schopt de keeper nog even tegen zijn hoofd volgens mij expres wat een rare kerel is dat toch. Dijks inderdaad zeer slecht verdedigt maar wat denk je van Veltman dan die op 5 meter staat van Elia. Hem vind ik net zo schuldig als Dijks bij de 1-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 oktober 2016 door Brandje -- |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2016 - 11:29 schreef Danielson 1448 het volgende:Jammer dat het niet bij 0-1 bleef, maar dat is een open deur. Onbegrijpelijk dat Dijks met dat sterke lijf Kuijt niet achter hem houdt. Kramer die schopt de keeper nog even tegen zijn hoofd volgens mij expres wat een rare kerel is dat toch. Inderdaad erg jammer. Alles wat Sinkgraven wordt verweten als verdediger, maar Dijks die in een cruciaal duel Kuijt niet de baas is en daardoor spelen we uiteindelijk maar gelijk. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2016 - 11:34 schreef Brandje het volgende:[..] Dijks inderdaad zeer slecht verdedigt maar wat denk je van Veltman dan die op 5 meter staat van Elia. Hem vind ik net zo schuldig als Dijks bij de 1-1 Klopt, we hadden maar 2 uitblinkers, een jonge Deen en een jonge Colombiaan. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2016 - 11:34 schreef Brandje het volgende:[..] Dijks inderdaad zeer slecht verdedigt maar wat denk je van Veltman dan die op 5 meter staat van Elia. Hem vind ik net zo schuldig als Dijks bij de 1-1 Dat klopt helemaal, Brandje. En Veltman geeft dat ook ruiterlijk toe:
bron |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: De jonge Deen maakte een weergaloos doelpunt maar vond hem verder vrij onzichtbaar als ik eerlijk ben. Zeker als je ziet hoe makkelijk Botteghin en vd Heijden konden opbouwen dan is mijn mening dat hij ook verdedigend meer kan doen. Dat wil niet zeggen dat hij als dolle stier moet gaan storen maar het de tegenstander wat moeilijker maken zou geen overbodige luxe zijn. Sanchez is al weken de beste man aan Ajaxzijde. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ik word een beetje simpel van Veltman en vind het nog steeds onbegrijpelijk dat hij speelt ten koste van Tete. Zeker als je reden van Bosz bekijkt. Velttman zou de betere voetballer zijn maar hij komt amper mee op. De zogenaamde passes vooruit kan Kenny ook prima geven maar die laatste is verdedigend een beest en had Elia nooit die voorzet laten geven. Waar Kenny de beste sliding van Nederland heeft grossiert Veltman in domme gele kaarten op posities waar je helemaal geen slidings moet maken. Maar ook onze aanvoerder die voetballend helemaal niks toevoegt staat al op vier keer geel en zijn allemaal ovetredingen op het middenveld. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2016 - 11:51 schreef Brandje het volgende:[..] De jonge Deen maakte een weergaloos doelpunt maar vond hem verder vrij onzichtbaar als ik eerlijk ben. Zeker als je ziet hoe makkelijk Botteghin en vd Heijden konden opbouwen dan is mijn mening dat hij ook verdedigend meer kan doen. Dat wil niet zeggen dat hij als dolle stier moet gaan storen maar het de tegenstander wat moeilijker maken zou geen overbodige luxe zijn. Sanchez is al weken de beste man aan Ajaxzijde. Een spits wordt beoordeeld op zijn doelpunten en kun je hem niet verwijten dat hij niet keihard meewerkt, misschien niet altijd even gelukkig, maar met 2 centrale verdedigers moet er nog iemand anders meehelpen. Ook Onana vond ik prima, eigenlijk alle jeugdige aankopen, behalve de Ajax (ex)-talenten. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2016 - 11:55 schreef Brandje het volgende:[..] Ik word een beetje simpel van Veltman en vind het nog steeds onbegrijpelijk dat hij speelt ten koste van Tete. Zeker als je reden van Bosz bekijkt. Velttman zou de betere voetballer zijn maar hij komt amper mee op. De zogenaamde passes vooruit kan Kenny ook prima geven maar die laatste is verdedigend een beest en had Elia nooit die voorzet laten geven. Waar Kenny de beste sliding van Nederland heeft grossiert Veltman in domme gele kaarten op posities waar je helemaal geen slidings moet maken. Maar ook onze aanvoerder die voetballend helemaal niks toevoegt staat al op vier keer geel en zijn allemaal ovetredingen op het middenveld. Ook helemaal mee eens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Helemaal gelijk. Gelukkig ben ik de andere 9 goals van hem dit seizoen nog niet vergeten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2016 - 10:03 schreef Ztjes het volgende:[..] Ik zie Zyech bikkelharde duels tot zelfs over het randje uitvechten. Klaassen is meer het type zondagsvoetballer, liever een type Bazoer. Klaassen verdedigd veel te slecht en is totaal niet duel sterk. Bazoer is ook niet echt in vorm, maar Klaassen ook niet. Kijk eens hoe hij een kopduel in gaat, draait zijn hoofd altijd opzij, speelt veel te veel ballen blind direct door. Hij is allang niet meer de speler, die hij was voor zijn aanvoerderschap en blessure. Bij de kans van Botteghin staat hij 2 keer te pitten. De kans van Botteghin is volledig de fout van Viergever, die moet gewoon blijven staan in plaats van als een kamikazepiloot ergens heen rennen waar die niks kan betekenen..
Heeft Klaassen helemaal niets mee te maken.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2016 - 12:01 schreef remco k het volgende:[..] Helemaal gelijk. Gelukkig ben ik de andere 9 goals van hem dit seizoen nog niet vergeten.. Je kunt het blijven roepen, maar Klaassen speelt gewoon vreselijk slecht, helaas Ajax onwaardig. Je komt enkel en alleen met zijn doelpunten en verder totaal niets of is het onze nieuwe spits. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2016 - 12:02 schreef remco k het volgende:[..] De kans van Botteghin is volledig de fout van Viergever, die moet gewoon blijven staan in plaats van als een kamikazepiloot ergens heen rennen waar die niks kan betekenen.. Heeft Klaassen helemaal niets mee te maken.. Kijk gewoon de samenvatting en je ziet onze Klaas Vaak weer slapen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik heb de wedstrijd gezien en kijk de wedstrijd vrijwel altijd in zijn geheel nogmaals terug.. En jij zeikt om het zeiken, gister was ie niet de beste, maar al zeker niet de minste.. Jij Vilhena gister gezien??? Dat was namelijk zijn directe tegenstander, een jongen die de laatste weken iedere week erg belangrijk is voor dit Feyenoord, compleet uit de wedstrijd gespeeld door Klaassen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2016 - 12:51 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb de wedstrijd gezien en kijk de wedstrijd vrijwel altijd in zijn geheel nogmaals terug.. En jij zeikt om het zeiken, gister was ie niet de beste, maar al zeker niet de minste.. Jij Vilhena gister gezien??? Dat was namelijk zijn directe tegenstander, een jongen die de laatste weken iedere week erg belangrijk is voor dit Feyenoord, compleet uit de wedstrijd gespeeld door Klaassen. Ik zeik niet om te zieken, maar omdat Klaassen hier gehyped wordt en al heel lang waardeloos speelt en totaal geen meerwaarde op het middenveld is. En het middenveld van Feyenoord overheerste het overgrote deel van de wedstrijd ons middenveld, dat door alles en iedereen wordt beaamd en nu kom jij weer met zo'n kul argumentatie van Vilhena met Klaassen. Kijk eens hoe vaak Vilhena een bal vrij kan aannemen en waar is onze Klaas. |
|
|
|