|
|
hjf
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2016 - 21:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Ajax heeft gewoon heel netjes stand gehouden bij een team die net 9 x op rij heeft gewonnen en ook nog eens thuis speelde met ook nog eens alleen thuissupporters...en bovendien is het feyenoord die uiteindelijk goed wegkomt. De drie 100% kansen die zij kregen, kregen ze van ons zelf aangeboden en kwam niet door een zogenaamd goed spel van hunzelf. We verdienden misschien niet te winnen, maar zij zeker niet! Over de kaarten/overtredingen: scheids was niet slecht, vergat alleen wel de nodige kaarten/vrije trappen te geven op een paar zeer belangrijke (doorbraak) momenten van Ajax en natuurlijk rood voor Klaasen. Toch meegegaan in de "kolkende" kuip, die overigens niet echt kolkte zondag. Onana geef ik een 9, die heeft zeer belangrijke ballen gepakt en Sanchéz krijgt er nog een halve punt bij, god wat is die professioneel zeg! Meteen contract aanpassen, 4 ton loonsverhoging en in contract zetten dat er minimaal 35 miljoen geboden moet worden om hem te kopen. Al met al, knap van Ajax om zo in de kuip de eerste punten weg te nemen van feyenoord en juist dit seizoen, met een boel nieuwe spelers en ook nog eens een nieuwe trainer èn tactiek! Ik voorspel een mooie reeks voor Ajax en morsende concurenten! Proost gappies! Wow. Wat een mooi opgebouwd en positieve post APIK. Ik heb slechts 1 opmerking: 35 miljoen daar lachen de "rijke" clubs om. Ik zou het minimaal op € 50 miljoen (het tienvoudige wat ervoor betaald is) vast zetten. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
En 50 voor onze jonge spits gaat lekkerrr |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Ik wil geen 50 voor Dolberg of Sanchez. Ik wil graag nog een tijdje na de Arena gaan voor een spits als Dolberg of een verdediger als Sanchez. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Uiteraard maar de realiteit is dat echt super talenten snel weg zijn,als er zoveel geld wordt geboden zijn ze niet te houden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2016 - 22:51 schreef Stanley het volgende:[..] Sorry Warrior, dit neigt naar samenspannen ;-) Eerlijk is eerlijk, behalve de prachtige goal tegen ADO speelt onze vriend Klaassen al een tijdje bedroevend slecht. Heel veel balverlies en onnodige trucjes op momenten dat hij functioneel moet handelen. Ik ben het er mee eens dat Klaassen al een tijdje eigenlijk niet het Ajax niveau haalt. We kunnen natuurlijk elkaar pakken op details en daar is Remco natuurlijk altijd een groot voorbeeld in, maar het gaat om de grote lijn en dat is dat Ztjes wil aangeven dat Klaassen al een tijdje zeer slecht speelt. En dat is gewoon keihard waar ;) Samenspannen met PA of Remco??? Ben je wel lekker in je bovenkamer? ;-)
Het ging mij erom dat Ztjes zelf eerst de fout maakt door te roepen dat Klaassen al een tijd droog staat maar vervolgens wel PA op zijn plek zet omdat die roept dat hij tegen Vigo nog heeft gescoord. Beiden feitelijk dus onjuist, neemt echter niet weg dat Klaassen inderdaad beter kan en moet spelen. Maar zo zijn er helaas nog enkelen aan te stippen in het elftal. Overigens moet je wel beamen dat veel van zijn doelpunten dit seizoen erg belangrijk zijn.
En overigens heb ik niet zo lang geleden geroepen dat ik iemand anders in het elftal liever aanvoerder wil hebben, namelijk Sanchez.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Sanchez moet eerst verstaanbaar zijn anders kan je geen aanvoerder zijn. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 - 09:29 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Samenspannen met PA of Remco??? Ben je wel lekker in je bovenkamer? ;-) Het ging mij erom dat Ztjes zelf eerst de fout maakt door te roepen dat Klaassen al een tijd droog staat maar vervolgens wel PA op zijn plek zet omdat die roept dat hij tegen Vigo nog heeft gescoord. Beiden feitelijk dus onjuist, neemt echter niet weg dat Klaassen inderdaad beter kan en moet spelen. Maar zo zijn er helaas nog enkelen aan te stippen in het elftal. Overigens moet je wel beamen dat veel van zijn doelpunten dit seizoen erg belangrijk zijn. En overigens heb ik niet zo lang geleden geroepen dat ik iemand anders in het elftal liever aanvoerder wil hebben, namelijk Sanchez. Hoor je, wat je zegt: Sanchez aanvoerder maken. Een nieuwe 20-jarige (Colombiaanse) speler, spreekt de taal (ook Engels is slecht) nog niet en is net 4 maanden in Europa/Nederland. Zijn onze (ex)-talenten/spelers hier niet toe in staat, daarmee geef je zelf de armoede in kwaliteit/leiderschap op en naast het veld aan. Voor Klaassen denk ik dat het goed zal zijn om die druk van zijn schouders te gaan halen. Ik zou voor Schöne kiezen, een van de weinige mogelijke opties. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat heb ik toen ook aangegeven. Ik zie hem graag als aanvoerder. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 - 11:21 schreef Ztjes het volgende:[..] Hoor je, wat je zegt: Sanchez aanvoerder maken. Een nieuwe 20-jarige (Colombiaanse) speler, spreekt de taal (ook Engels is slecht) nog niet en is net 4 maanden in Europa/Nederland. Zijn onze (ex)-talenten/spelers hier niet toe in staat, daarmee geef je zelf de armoede in kwaliteit/leiderschap op en naast het veld aan. Voor Klaassen denk ik dat het goed zal zijn om die druk van zijn schouders te gaan halen. Ik zou voor Schöne kiezen, een van de weinige mogelijke opties. Ik heb die optie eerder geopperd maar wel pas wanneer hij goed de Engelse of Nederlandse taal machtig is. Toen zat Schöne nog warm op de bank en was voor hem geen plaats. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 - 11:40 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik heb die optie eerder geopperd maar wel pas wanneer hij goed de Engelse of Nederlandse taal machtig is. Toen zat Schöne nog warm op de bank en was voor hem geen plaats. Jij weet ook, dat ik al jaren geleden heb aangegeven om spelers uit Zuid-Amerika te gaan halen. Voor vooral hun mentaliteit en instelling t.a.v. onze koorknaapjes. Toen vond een gedeelte op dit forum, dat het niet mogelijk was i.v.m. dat de grote clubs hier hun scouts hadden zitten. Wat blijkt met het halen van een scout als Henk Veldmate, dat het helemaal niet zo moeilijk is. Onze verdedigers verbleken totaal bij een speler als Sanchez. Ik heb soms zelf medelijden met Sanchez met de verdedigers, die hij naast zich heeft staan. Hoop ook dat Tete weer heel snel terug komt in de basisselectie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2016 door Ztjes -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 - 12:00 schreef Ztjes het volgende:[..] Jij weet ook, dat ik al jaren geleden heb aangegeven om spelers uit Zuid-Amerika te gaan halen. Voor vooral hun mentaliteit en instelling t.a.v. onze koorknaapjes. Toen vond een gedeelte op dit forum, dat het niet mogelijk was i.v.m. dat de grote clubs hier hun scouts hadden zitten. Wat blijkt met het halen van een scout als Henk Veldmate, dat het helemaal niet zo moeilijk is. Onze verdedigers verbleken totaal bij een speler als Sanchez. Ik heb soms zelf medelijden met Sanchez met de verdedigers, die hij naast zich heeft staan. Hoop ook dat Tete weer heel snel terug komt in de basisselectie. Volgens mij is er nooit iemand geweest die tegen het halen van spelers uit die landen is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 - 12:42 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij is er nooit iemand geweest die tegen het halen van spelers uit die landen is.. Dat zeg ik ook niet. Ik zeg men vond, dat Ajax geen spelers uit die landen kon halen, omdat de scouts van de grote clubs, daar zwaar vertegenwoordig zijn en elke bruikbare speler kopen. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Zit inderdaad zwaar in de dip en je kunt met cijfers blijven zwaaien. Ik heb de 2e kamer jaren cijfers moeten aanleveren om toestemming/geld voor projecten te krijgen en ze konden ze krijgen zoals ze wilden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2016 door Ztjes -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 - 12:52 schreef Ztjes het volgende:[..] Zit inderdaad zwaar in de dip en je kunt met cijfers blijven zwaaien. Ik heb de 2e kamer jaren cijfers moeten aanleveren om toestemming/geld voor projecten te krijgen en ze konden ze krijgen zoals ze wilden. En toch. Op basis van statistieken doet Klaassen het beter als in eerdere seizoenen. Jij bedient jezelf van andere argumenten. Dat is prima maar dat maakt de getoonde cijfers niet minder waar of minder relevant.
Dergelijke statistieken zouden juist voor een nuancering in de discussie moeten zorgen in mijn beleving. Die nuancering is overigens al meermaals gezocht door verschillende personen. De zwakkere wedstrijden van Klaassen zijn terecht aangehaald. Daar staat tegenover dat de goede zaken ook belicht mogen en moeten worden denk ik. Pas dan kom je tot een eerlijk oordeel.
Ik mis die nuance bij jouw een beetje eerlijk gezegd. Natuurlijk, jouw mening moet je vooral hebben, maar als de uitspraak is dat je met Klaassen op het veld met een man minder speelt moet je ook niet gek opkijken als veel anderen dat een ruim overdreven uitspraak vinden, zeker als je de statistieken erbij pak.
Je haalt zelf de column van Menno Pot aan, die spreekt over een mindere periode. Hij oppert dat Klaassen misschien wel te veel moet werken. Dat is ten minste een genuanceerde mening waar ik persoonlijk wel in mee kan gaan. Op een middenveld met Ziyech en Schone is Klaassen fysiek ruimschoots de sterkste man en verzet hij onnoemelijk veel werk. Misschien is die balans momenteel niet goed. Klaassen is voetballend inderdaad minder bepalend als voorheen, dat wel.
Maar Klaassen is heel belangrijk en zelfs in een mindere periode (als dat al waar is, zie de statistieken) hoort hij natuurlijk gewoon de eerste te zijn die op het lijstje staat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Slechts de mening van een persoon.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 - 12:52 schreef Ztjes het volgende:[..] Zit inderdaad zwaar in de dip en je kunt met cijfers blijven zwaaien. Ik heb de 2e kamer jaren cijfers moeten aanleveren om toestemming/geld voor projecten te krijgen en ze konden ze krijgen zoals ze wilden. Sorry kerel. Maar dit zijn toch gewoon feiten..
En natuurlijk heeft hij mindere wedstrijden gespeeld en zien we hem dingen doen die niet handig zijn of zelfs niet goed zijn..
Maar jij blijft stellen dat je met hem met een man minder speelt.. Sorry, maar dan wijzen deze harde cijfers gewoon uit dat je uit je nek lult.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 - 13:36 schreef Eide het volgende:[..] En toch. Op basis van statistieken doet Klaassen het beter als in eerdere seizoenen. Jij bedient jezelf van andere argumenten. Dat is prima maar dat maakt de getoonde cijfers niet minder waar of minder relevant. Dergelijke statistieken zouden juist voor een nuancering in de discussie moeten zorgen in mijn beleving. Die nuancering is overigens al meermaals gezocht door verschillende personen. De zwakkere wedstrijden van Klaassen zijn terecht aangehaald. Daar staat tegenover dat de goede zaken ook belicht mogen en moeten worden denk ik. Pas dan kom je tot een eerlijk oordeel. Ik mis die nuance bij jouw een beetje eerlijk gezegd. Natuurlijk, jouw mening moet je vooral hebben, maar als de uitspraak is dat je met Klaassen op het veld met een man minder speelt moet je ook niet gek opkijken als veel anderen dat een ruim overdreven uitspraak vinden, zeker als je de statistieken erbij pak. Je haalt zelf de column van Menno Pot aan, die spreekt over een mindere periode. Hij oppert dat Klaassen misschien wel te veel moet werken. Dat is ten minste een genuanceerde mening waar ik persoonlijk wel in mee kan gaan. Op een middenveld met Ziyech en Schone is Klaassen fysiek ruimschoots de sterkste man en verzet hij onnoemelijk veel werk. Misschien is die balans momenteel niet goed. Klaassen is voetballend inderdaad minder bepalend als voorheen, dat wel. Maar Klaassen is heel belangrijk en zelfs in een mindere periode (als dat al waar is, zie de statistieken) hoort hij natuurlijk gewoon de eerste te zijn die op het lijstje staat. Mijn vader zei altijd, "Met een papieren tijger win je geen enkele oorlog". Deze uitspraak zou jou zeker moeten aanspreken.
Weet je wat mij altijd opvalt, als er onvrede optreedt t.a.v. gebeurtenissen bij bekende personen, in de politiek, etc., dan komen er altijd berichten/statistieken boven water die dit tegenspreken. Daarnaast speelde Ziyech de 1e wedstrijden nog niet mee bij Ajax en daarna eerst als buitenaanvaller, dus hoe zijn de cijfers in de wedstrijden met een middenveld met Ziyech, Schöne en Klaassen. Zijn het toch weer appels met peren....
Die mening dat in een middenveld met Ziyech en Schöne, Klaassen niet past blijf ik ook hebben. Daarnaast moet in mijn ogen een veel fysiekere en duelsterkere speler staan en dat is Klaassen niet en gaat hij ook nooit worden.
Ik heb nergens de mening van Menno Pot aangehaald.
Helaas vul ik hem in op de reservebank van mijn lijstje, in deze vorm en samenstelling van het middenveld. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 - 08:35 schreef hjf het volgende:[..] Wow. Wat een mooi opgebouwd en positieve post APIK. Ik heb slechts 1 opmerking: 35 miljoen daar lachen de "rijke" clubs om. Ik zou het minimaal op € 50 miljoen (het tienvoudige wat ervoor betaald is) vast zetten. Dank je man, ik kan wel een beetje normaal schrijven ;)
Misschien heb je wel gelijk, 35 mio is tekort voor zo'n beest.
50 miljoen is een mooie vraagprijs!
Eens! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: een mening die heel veel mensen delen en die iedereen duidelijk kan waarnemen.. ;) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: snap hier dan weer totaal niks van... zo duidelijk te zien.. dus als je iemand opzettelijk de benen kapot wil schoppen maar het mislukt je is er niks aan de hand ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2016 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Correct, dat was nummer10 ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
haha eide.. ja later pas... ;) maar gaat me niet perse om menno pot.. maar hij deelt wel de mening van vele ajacieden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je bedoelt de mening dat is extreem belangrijk is en eigenlijk onmisbaar is voor dit Ajax? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 - 16:03 schreef nummer10 het volgende:haha eide.. ja later pas... ;) maar gaat me niet perse om menno pot.. maar hij deelt wel de mening van vele ajacieden.. Iedere mening vind uiteindelijk wel volgers. Sommigen volgen mensen blind, bij anderen is het ook daadwerkelijk hun mening |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 - 16:03 schreef nummer10 het volgende:haha eide.. ja later pas... ;) maar gaat me niet perse om menno pot.. maar hij deelt wel de mening van vele ajacieden.. Ik snap die mening wel, maar tegelijkertijd is en blijft Klaassen heel erg belangrijk. Op een middenveld met Ziyech en Schone zal het fysieke beulswerk snel van iemand als Klaassen moeten komen. Komt bij dat Klaassen onverminderd effectief blijft. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik denk eerder dat mensen een mening gaan vormen omdat bepaalde personen op televisie of in de krant deze mening uiten. Toch heeft Remco een link geplaatst waarin met feiten wordt geschreven dat het dus eigenlijk allemaal wel meevalt. Neemt niet weg dat het beter kan hoor, maar feiten zijn waarheden en die gaan meestal voor meningen! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 - 16:15 schreef Eide het volgende:[..] Ik snap die mening wel, maar tegelijkertijd is en blijft Klaassen heel erg belangrijk. Op een middenveld met Ziyech en Schone zal het fysieke beulswerk snel van iemand als Klaassen moeten komen. Komt bij dat Klaassen onverminderd effectief blijft. Hier komt ons grote verschil in mening en ik acht Klaassen hier niet toe in staat. Bij mij komt eerst Ziyech en daarna Schöne op het lijstje en dan kan ik geen plaats meer inruimen voor Davy. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 - 13:36 schreef Eide het volgende:[..] En toch. Op basis van statistieken doet Klaassen het beter als in eerdere seizoenen. Jij bedient jezelf van andere argumenten. Dat is prima maar dat maakt de getoonde cijfers niet minder waar of minder relevant. Dergelijke statistieken zouden juist voor een nuancering in de discussie moeten zorgen in mijn beleving. Die nuancering is overigens al meermaals gezocht door verschillende personen. De zwakkere wedstrijden van Klaassen zijn terecht aangehaald. Daar staat tegenover dat de goede zaken ook belicht mogen en moeten worden denk ik. Pas dan kom je tot een eerlijk oordeel. Ik mis die nuance bij jouw een beetje eerlijk gezegd. Natuurlijk, jouw mening moet je vooral hebben, maar als de uitspraak is dat je met Klaassen op het veld met een man minder speelt moet je ook niet gek opkijken als veel anderen dat een ruim overdreven uitspraak vinden, zeker als je de statistieken erbij pak. Je haalt zelf de column van Menno Pot aan, die spreekt over een mindere periode. Hij oppert dat Klaassen misschien wel te veel moet werken. Dat is ten minste een genuanceerde mening waar ik persoonlijk wel in mee kan gaan. Op een middenveld met Ziyech en Schone is Klaassen fysiek ruimschoots de sterkste man en verzet hij onnoemelijk veel werk. Misschien is die balans momenteel niet goed. Klaassen is voetballend inderdaad minder bepalend als voorheen, dat wel. Maar Klaassen is heel belangrijk en zelfs in een mindere periode (als dat al waar is, zie de statistieken) hoort hij natuurlijk gewoon de eerste te zijn die op het lijstje staat. Ik ben echt heel nieuwsgierig naar die statistiek en wat daarin exact wordt weergegeven. Ik ben namelijk fan van Davey Klaassen en vind het daarom opvallend hoe hij speelt en vaak op de verkeerde momenten grijpt naar frivoliteitjes en hierbij de bal verspeelt, waar hij eigenlijk functioneel moet handelen en voor balbezit moet gaan. Niet alleen in het shirt van Ajax maar ook in oranje viel me dit op.
En tot slot.... ik ben echt niet goed bij mijn bovenkamer Warrior ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Die statistiek werd hier gelinkt, was van Ajaxlife dacht ik. Dat is natuurlijk maar een deel van de realiteit, maar toch.
Ik vond dat frivole en onnodige balverlies met name iets van de wedstrijden tegen Utrecht en Standard. Daarna vind ik Klaassen al weer veel rustiger en stabieler spelen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 - 16:51 schreef Stanley het volgende:[..] Ik ben echt heel nieuwsgierig naar die statistiek en wat daarin exact wordt weergegeven. Ik ben namelijk fan van Davey Klaassen en vind het daarom opvallend hoe hij speelt en vaak op de verkeerde momenten grijpt naar frivoliteitjes en hierbij de bal verspeelt, waar hij eigenlijk functioneel moet handelen en voor balbezit moet gaan. Niet alleen in het shirt van Ajax maar ook in oranje viel me dit op. En tot slot.... ik ben echt niet goed bij mijn bovenkamer Warrior ;-) Zie je Stanley, dat laatste vermoedde ik al! ;-) |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 - 09:29 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Samenspannen met PA of Remco??? Ben je wel lekker in je bovenkamer? ;-) Het ging mij erom dat Ztjes zelf eerst de fout maakt door te roepen dat Klaassen al een tijd droog staat maar vervolgens wel PA op zijn plek zet omdat die roept dat hij tegen Vigo nog heeft gescoord. Beiden feitelijk dus onjuist, neemt echter niet weg dat Klaassen inderdaad beter kan en moet spelen. Maar zo zijn er helaas nog enkelen aan te stippen in het elftal. Overigens moet je wel beamen dat veel van zijn doelpunten dit seizoen erg belangrijk zijn. En overigens heb ik niet zo lang geleden geroepen dat ik iemand anders in het elftal liever aanvoerder wil hebben, namelijk Sanchez. + 1 Syl |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 - 16:09 schreef remco k het volgende:[..] Iedere mening vind uiteindelijk wel volgers. Sommigen volgen mensen blind, bij anderen is het ook daadwerkelijk hun mening en het is dus daadwerkelijk ook mijn mening.. las dit later pas dan dat ik het al had gezegt... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 - 16:15 schreef Eide het volgende:[..] Ik snap die mening wel, maar tegelijkertijd is en blijft Klaassen heel erg belangrijk. Op een middenveld met Ziyech en Schone zal het fysieke beulswerk snel van iemand als Klaassen moeten komen. Komt bij dat Klaassen onverminderd effectief blijft. en juist dat werk mis ik bij hem op dit moment.. kan me herrinderen, een wedstrijd tegen barca hoe hij de ballen afjaagde.. kort op de man zat etc etc.. heb nu het idee dat hij teveel wil sturen ipv met zijn eigenspel bezig tezijn.. loopt met zijn armpjes te zwaaien als hijzelf een verkeerde bal geeft alsof die anderen dan nie goed stonden en dat stoort mij enorm.. WERKEN moet hij want zoon type voetballer is het... de andere 2 zijn de spelverdelers die de lijnen uit moeten zetten, mijn voorkeur gaat dan ook uit naar een aanvoerder zoals schone.. overziet op die possitie meer als klaassen... maar dit is slechts mijn MENING ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 - 08:27 schreef nummer10 het volgende:[..] en juist dat werk mis ik bij hem op dit moment.. kan me herrinderen, een wedstrijd tegen barca hoe hij de ballen afjaagde.. kort op de man zat etc etc.. heb nu het idee dat hij teveel wil sturen ipv met zijn eigenspel bezig tezijn.. loopt met zijn armpjes te zwaaien als hijzelf een verkeerde bal geeft alsof die anderen dan nie goed stonden en dat stoort mij enorm.. WERKEN moet hij want zoon type voetballer is het... de andere 2 zijn de spelverdelers die de lijnen uit moeten zetten, mijn voorkeur gaat dan ook uit naar een aanvoerder zoals schone.. overziet op die possitie meer als klaassen... maar dit is slechts mijn MENING ;) Loopt iedere wedstrijd meer dan anderen, gaat meer duels aan dan welke andere middenvelder. Dus werken doet ie wel lijkt me.
Schone zou nooit aanvoerder moeten zijn. Veel te lief daarvoor.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
moet een aanvoerder perse niet lief zijn dan ?? een aanvoerder moet overwicht hebben op de jonkies en moet de boel aansturen.. pirlo is ook een nette "voetballer"... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik lach me nu wel even kapot hoor. Jaren lang gezanik over perfecte schoonzonen en nu ineens het argumenten 180 graden de andere kant op. De cirkel is weer rond :D |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Geen aanklacht linksom of rechtsom hoor, geen idee wie zich daar over heeft uitgelaten met de jaren, het viel me gewoon op :D |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 - 13:26 schreef nummer10 het volgende:moet een aanvoerder perse niet lief zijn dan ?? een aanvoerder moet overwicht hebben op de jonkies en moet de boel aansturen.. pirlo is ook een nette "voetballer"... En Pirlo was ook geen aanvoerder. dat was Buffon.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
geen flauw idee eide ben jaren niet hier geweest.. een aanvoerder mag/moet hard zijn maar moet een team kunnen sturen en boven hun staan en de lijnen uit kunnen zetten. kzie klaassen gewoon niet zo.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
in nationale team remco ? buffon ook indd.. de 2 meest ervaren en beste spelers van italie in mijn ogen.. klaassen is geen baas.. en al helemaal geen eindbaas zoals deze 2... ik zeg alleen maar dat klaassen tekort komt als aanvoerder en hij het niet kan combineren.. alleen al kijkende naar de wedstrijd waar we de landstitel verloren of waar het even minder gaat weet hij het team noe de weg te wijzen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ps waarom is klaassen beter int nl elftal ? juist kan die zich puur richten op het voetballen... |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 - 14:24 schreef nummer10 het volgende:geen flauw idee eide ben jaren niet hier geweest.. een aanvoerder mag/moet hard zijn maar moet een team kunnen sturen en boven hun staan en de lijnen uit kunnen zetten. kzie klaassen gewoon niet zo.. Nummer10,
Elke aanval op onze vriend Klaassen zal door Eide en Remco worden tegengesproken. Al heeft hij door de hele Nederlandse pers en in de andere forums, hem met een onvoldoende gewaardeerd. Volgens hen heeft hij dan nog steeds keihard gewerkt, prima gespeeld, zijn tegenstander volledig uit de wedstrijd gespeeld, etc.. Worden de statistieken van een ietwat gekleurde site als Ajaxlive als de waarheid gebruikt. En bij elk commentaar van hun, wordt weer aangegeven hoe goed onze aanvoerder weer eens was. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 - 14:31 schreef nummer10 het volgende:in nationale team remco ? buffon ook indd.. de 2 meest ervaren en beste spelers van italie in mijn ogen.. klaassen is geen baas.. en al helemaal geen eindbaas zoals deze 2... ik zeg alleen maar dat klaassen tekort komt als aanvoerder en hij het niet kan combineren.. alleen al kijkende naar de wedstrijd waar we de landstitel verloren of waar het even minder gaat weet hij het team noe de weg te wijzen Bij Juventus was Buffon aanvoerder, bij Italie ook Buffon, pas op latere leeftijd werd Pirlo reserve aanvoerder..
Ik denk dat Klaassen de juiste aanvoerder is. Misschien wel iets te snel geworden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 - 15:08 schreef Ztjes het volgende:[..] Nummer10, Elke aanval op onze vriend Klaassen zal door Eide en Remco worden tegengesproken. Al heeft hij door de hele Nederlandse pers en in de andere forums, hem met een onvoldoende gewaardeerd. Volgens hen heeft hij dan nog steeds keihard gewerkt, prima gespeeld, zijn tegenstander volledig uit de wedstrijd gespeeld, etc.. Worden de statistieken van een ietwat gekleurde site als Ajaxlive als de waarheid gebruikt. En bij elk commentaar van hun, wordt weer aangegeven hoe goed onze aanvoerder weer eens was. Het is helemaal niet waar wat je zegt over die pers. Dat heb ik je met bewijzen aangetoond.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 - 16:17 schreef remco k het volgende:[..] Bij Juventus was Buffon aanvoerder, bij Italie ook Buffon, pas op latere leeftijd werd Pirlo reserve aanvoerder.. Ik denk dat Klaassen de juiste aanvoerder is. Misschien wel iets te snel geworden. Bij gebrek aan beter kan Klaassen het inderdaad prima zijn. Klaassen is momenteel echt weer zo een geval van redelijk goede cijfers maar niet altijd goed spelend. Daardoor komen er ook discussies. Zelfde was met Millik en zo zal het wel altijd blijven. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 - 14:31 schreef nummer10 het volgende:ps waarom is klaassen beter int nl elftal ? juist kan die zich puur richten op het voetballen... Dat is wel een terechte constatering misschien. |
|
|
|