|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Komende zondag is het zover, zorgen dat er punten gesnoept worden in de kuip!
Zo niet ---》slotje! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mafkees d:-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 oktober 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hahaha allemaal wanhoop ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Dit topic blijft geopend heren! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik vind jou een naar ventje maat.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Je bent niet consequent Altijd Prijs. Je had het over punten die gesnoept zouden worden. Dat is niet het geval, dus het slot mag erop.
Zo houden we het een beetje overzichtelijk in dit hectische subforum. ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 november 2016 door netsurfer -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2016 - 13:52 schreef netsurfer het volgende:Je bent niet consequent Altijd Prijs. Je had het over punt en die gesnoept zouden worden. Dat is niet het geval, dus het slot mag erop. Zo houden we het een beetje overzichtelijk in dit hectische subforum. ;) 2 is punten toch? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Volgens mij heeft Heerenveen maar 1 punt meegenomen naar het hoge noorden. Maar ik snap waar je heen wil, wij hebben er inderdaad 2 ingeleverd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 12:42 schreef netsurfer het volgende:[..] Volgens mij heeft Heerenveen maar 1 punt meegenomen naar het hoge noorden. Maar ik snap waar je heen wil, wij hebben er inderdaad 2 ingeleverd. Inderdaad, wat Heerenveen meeneemt is niet zo relevant. Wat jullie achterlaten wel..:-) |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Slotje dan maar...
Maar toch 2 afgesnoept van jullie en uiteindelijk maar 1 opgegeten... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Lekker laten staan joh, misschien heb je er volgende jaar nog eens plezier van. ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Uppen zal wel niet nodig zijn volgend jaar *( -_- )* |
|
|
|