|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik kan verdorie alleen de 2e helft zien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kwestie van prioriteiten stellen ar.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Pure desinteresse. Gloryhuntert |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ga we dan winnen morgenavond |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wij organiseren een kerstborrel voor onze klanten morgenavond. Beetje lullig als ik plots afwezig ben..niet? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2016 - 18:52 schreef ar het volgende:Wij organiseren een kerstborrel voor onze klanten morgenavond. Beetje lullig als ik plots afwezig ben..niet? Ze kunnen toch wel een andere sukkel vinden voor in de bediening.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Wij zijn met een klein team, en hebben een winter BBQ opgezet Er komt een mannetje of 60, dus ik kan hem niet skippen:) Tis niet anders..begint om 17.00, misschien kan ik de eerste nog inhaken. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2016 - 20:01 schreef ar het volgende:[..] Wij zijn met een klein team, en hebben een winter BBQ opgezet Er komt een mannetje of 60, dus ik kan hem niet skippen:) Tis niet anders..begint om 17.00, misschien kan ik de eerste nog inhaken. Gloryhuntert.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jullie zijn gemeen op de topic. Naarlingen..:( |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ga lekker bbq-en joh jankert.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
En donderdagavond met z'n bord eten op schoot om half zeven naar die snavels kijken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En waag het niet te juichen als Cambuur scoort.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ik helemaal niet zaterdag wel |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: zal ik niet doen als ik Gio was gewoon het kampioens team opstellen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Benieuwd of Gio kiest voor andere spelers. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Dirk staat er vast en zeker in! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vandaag kan ik er mee leven. Zaterdag niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hopelijk Baco op de bank ivm opstelling zaterdag. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Denk dat Terence nog extra rusttijd nodig heeft om geheel fit te zijn. Kon ook nog geen hele wedstrijd afgelopen weekend. Maar zal vanavond ongetwijfeld minuten gaan maken. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Nu niet meer. We hebben geen Europa meer, beker en competitie moeten deze jongens wel aankunnen. Alleen nog maar met de sterkst mogelijke opstellingen spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eens, beker is een prijs, wel een prijsje, maar t is een prijs. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je kunt het ook anders benaderen . Dan juist met n B-elftal zodat de toekomstige wissels weer wat minuten in de benen hebben. Dat komt de kracht ten goed. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 14 december 2016 - 18:07 schreef van geil het volgende:Je kunt het ook anders benaderen . Dan juist met n B-elftal zodat de toekomstige wissels weer wat minuten in de benen hebben. Dat komt de kracht ten goed. Selectie is breed genoeg natuurlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je moet alleen verstandig vervangen. En El ahmadi én Vilena kan niet. Dan haal je de power er uit. Bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ijzersterke bank Henk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tegen FC Osss, eerste wedstrijd, waren er 4 of 5 vervangingen. Teveel, waardoor het gehele verband uit het team was weggerukt. 2 of 3 max. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We zullen straks de keuzes weten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een schijtlazer die Gio.
Gewoon de basisopstelling van zondag maar met Kuyt, Berghuis op de bank.
Kuyt basis oke maar dan in een 2e elftal, dus bij spelers die rust krijgen.
Trut |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bilal zal wel weer invallen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En dan valt iedereen straks over hem heen wanneer hij slechr invalt.. Vind je het gek, 0 vertrouwen van de coach |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen Berghuis? Mag Gio uitleggen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Blijkbaar denkt hij dat t een toevalstreffer was het spel van zondag, anders had hij er aan vast gehouden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wel, hij zal het moeten uitleggen, die vraag komt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 14 december 2016 - 19:54 schreef Stylzz het volgende:Blijkbaar denkt hij dat t een toevalstreffer was het spel van zondag, anders had hij er aan vast gehouden. Maanden vast gehouden aan voetbal dat niet aan te zien was. Geef dit dan ook een kans.
Gio is gewoon slap. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Op naar de Kuip, wel chago door die opstelling. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kuyt kan er best 3 maken vanavond maar het gaat om vertrouwen in Berghuis en meer echt voetbal |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens mij snapt heel Nederland dat Kuyt speelt vanavond. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En 14% niet. Dus snappen er niets van. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Had ook verwacht dat Kuyt gewoon zou spelen. Belangrijkste signaal naar Berghuis is m.i. of ie er zaterdag instaat, niet per se vandaag. |
|
|
|