|
|
Stylzz
|
|
|
ADO had een strafschop verdiend |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Aantal verkeerde beslissingen van Jansen is belachelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Geloof me, spelers maken meer fouten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nergens voor nodig inderdaad. Kost hem nu de volgende ronde. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Joh. Maar die mogen niet aan hun fluitje zitten tijdens de wedstrijd... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En dat thuis tegen 020... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hattrick. Maar hij had al op een dubbele hattrick kunnen staan onderhand. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dus als verdediger doorgebroken man scoringskans ontneemt , rood. Maar keeper niet? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat n feest. De Dirk Kuyt show. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En berghuis krijgt ook zo zijn podium |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vind ik weer fijn invallen. Echte voetballer |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Mooi he alle jankerds weer snel jullie hok in! Na jorgensen meest scorende speler |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Allemaal mooie goede ontwikkelingen, heerlijk. Jammer van de winterstop. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zit je er zo mee joh? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ziet er allemaal beter uit, maar ADO is allang aan een bakkie Chinees aan het denken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Niemand vind Kuyt ruk. Maar op het middenveld zijn er betere opties. Net als dat je liever een echte vleugel hebt. Dat was t punt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat was goed verdedigd ;') |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Renato is nu woedend waarschijnlijk :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 14 december 2016 - 22:28 schreef Stylzz het volgende:[..] Niemand vind Kuyt ruk. Maar op het middenveld zijn er betere opties. Net als dat je liever een echte vleugel hebt. Dat was t punt Dat verschilt per wedstrijd denk ik. Berghuis heeft ook wat ruimte nodig. In de kuip is dat vaak lastig. Gewoon mooi dat we keuzes kunnen maken. En Gio doet en durft het. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 14 december 2016 - 22:31 schreef van geil het volgende:[..] Dat verschilt per wedstrijd denk ik. Berghuis heeft ook wat ruimte nodig. In de kuip is dat vaak lastig. Gewoon mooi dat we keuzes kunnen maken. En Gio doet en durft het. Moet ik ook toegeven. Je ziet Gio steeds meer schuiven en variƫren. Doet ie goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als zelfs Perez enthousiast wordt moet je uitkijken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Je hebt altijd Gijp nog, die zal het wel ruk vinden allemaal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heerlijke avond, mooi voor het publiek ook. Alleen Renato zal er de pest in hebben. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik vind hem de beste analist. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik hoop wel dat Ado wint van Sparta dit weekend. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kut ooievaart, waarom waarom.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Klopt nu jij nog en ik ga er echt in geloven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Spartanen zullen nooit duizende knuffels gooien naar zieke kinderen in de kuip |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Spartanen zijn Rotterdamse Joden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laat maar ,is een Rotterdams dingetje hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tweede helft prima, bij vlagen goed voetbal. Ik durf het niet te zeggen maar vond Berghuis ook weer fijn spelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 14 december 2016 - 22:56 schreef MMM het volgende:Tweede helft prima, bij vlagen goed voetbal. Ik durf het niet te zeggen maar vond Berghuis ook weer fijn spelen. Hij liet goed voetbal zien ,zeker weten. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Uitstekend gevoetbald feyenoord vanavond en ga zo door. Scherp blijven en in de winterstop een of twee versterkingen erbij halen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 14 december 2016 - 23:24 schreef ras het volgende:Uitstekend gevoetbald feyenoord vanavond en ga zo door. Scherp blijven en in de winterstop een of twee versterkingen erbij halen. Eens, anders is het pure minachting voor het sportieve vlak en al die tienduizenden supporters.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 december 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
El Ahmadi naar de Afrika Cup en Vilhena geschorst, volgende ronde beker. Poeh |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Volendam volgende ronde dan maar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 14 december 2016 - 22:56 schreef MMM het volgende:Tweede helft prima, bij vlagen goed voetbal. Ik durf het niet te zeggen maar vond Berghuis ook weer fijn spelen. Goed voetbal tegen een elftal dat het al lang had opgegeven... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij hebt ook zeker een rollator..(?) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
5-1 Was het zo goed of was Den Haag zo slecht ik kon het niet zien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 december 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat wil je beweren dan ?Dat het oude sentimenten zijn? Je moet niet alles geloven wat je lees ;p |
|
|
|