BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bosz erkent: 'In de winterstop evalueren we het middenveld van Ajax'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 27 oktober 2016 - 22:26
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Bosz erkent: 'In de winterstop evalueren we het middenveld van Ajax' (VoetbalZone)

Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 30 oktober 2016 - 12:14   quote  deeplink  
Ajax speelde op de training een partij vorm, 11 tegen 11.
Daar zat el ghazi niet bij en dat pikte hij niet.
Toen mocht hij de training verlaten.

Dat is niet eens zo grote ramp. Bosz kon hem wel op de training laten maar de oefening die hij met clement zou doen, zou waarschijnlijk niet heel goed gaan. Omdat hij geëmotioneerd was. Laat hem dan maar afkoelen, zat ook zonder woede uitbarsting niet bij de selectie.

Dat cerny hem voorbij gaat in rangorde is voor mij terecht.
Het gaat ook niet lang meer duren of traore zit op de bank.

Dat traore niet goed speelt, dat doet niets aan het feit dat el ghazi ook niet goed speelt. Wellicht is el ghazi aanvallend beter, maar verdedigend is traore beter. Dan kijk je naar het geheel en dan is traore beter
Pietje
 Pietje - zondag 30 oktober 2016 - 12:36   quote  deeplink  
Kan (en wil) iemand mij uitleggen waarom Traoré (nog) in de basis staat?
Ziet Peter Bosz iets wat ik niet zie?
Die jongen misstaat op dit moment heel erg in mijn ogen. Hij overdrijft z'n acties en werkt vreselijk vertragend in de combinaties. Bovendien komt hij veel te vaak z'n mannetje niet voorbij.

Dan zie ik toch veel liever El Ghazi (er van uitgaand dat hij weer in genade wordt aangenomen) of vooral ook Cerny als rechter aanvaller spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 oktober 2016 door Pietje --
Jaccio
 Jaccio - zondag 30 oktober 2016 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 12:36 schreef Pietje het volgende:
Die jongen misstaat op dit moment heel erg in mijn ogen. Hij overdrijft z'n acties en werkt vreselijk vertragend in de combinaties. Bovendien komt hij veel te vaak z'n mannetje niet voorbij.

Dan zie ik toch veel liever El Ghazi (er van uitgaand dat hij weer in genade wordt aangenomen) of vooral ook Cerny als rechter aanvaller spelen.
Ik zie het ook niet. Daar komt ook nog bij kijken dat het slechts een huurling is die volgend seizoen weer weg is en dus onze eigen spelers gewoon in de weg staat. Zal niet fijn zijn voor een El Ghazi om te zien dat zo iemand wordt voorgetrokken.
remco k
 remco k - zondag 30 oktober 2016 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 09:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wie en waar?
Het hele elftal. En op Feyenoord en Excelsior na de laatste 9 wedstrijden.
remco k
 remco k - zondag 30 oktober 2016 - 12:49   quote  deeplink  
Zeker.
remco k
 remco k - zondag 30 oktober 2016 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 12:46 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik zie het ook niet. Daar komt ook nog bij kijken dat het slechts een huurling is die volgend seizoen weer weg is en dus onze eigen spelers gewoon in de weg staat. Zal niet fijn zijn voor een El Ghazi om te zien dat zo iemand wordt voorgetrokken.
Helemaal eens.
Pietje
 Pietje - zondag 30 oktober 2016 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 12:46 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik denk dat Traoré "moet" spelen omdat Peter Bosz hem nog kent vanuit zijn Vitesse-tijd. Toen vond ik Traoré een fenomeen met nogal wat magistrale (loop)acties en doelpunten. Bosz zal nu waarschijnlijk hopen op vergelijkbare acties en goals. Maar op dit moment haal Traoré week in week uit een onvoldoende.

En wat je schrijft: hij staat als huurling de eigen spelers (El Ghazi, maar vooral Cerny) in de weg.
p111
 p111 - zondag 30 oktober 2016 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 12:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk dat Traoré "moet" spelen omdat Peter Bosz hem nog kent vanuit zijn Vitesse-tijd. Toen vond ik Traoré een fenomeen met nogal wat magistrale (loop)acties en doelpunten. Bosz zal nu waarschijnlijk hopen op vergelijkbare acties en goals. Maar op dit moment haal Traoré week in week uit een onvoldoende.

En wat je schrijft: hij staat als huurling de eigen spelers (El Ghazi, maar vooral Cerny) in de weg.
En ik denk de 2 miljoen huurgeld wat best op Bos drukt want ik denk dat Bos die Traore heeft doorgedrukt bij directie.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 30 oktober 2016 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2016 - 10:20 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Kom op man, Ajax is geen liefdadigheidsinstelling. Kijk die reactie van El Ghazi maar eens na die 1e goal van Cassierra tegen Kozakken Boys, dat zegt genoeg. Typisch zo´n speler die chagrijnig is als een teamgenoot scoort en hij zelf niet. Dan mag je lekker bij een ander team de grote meneer uit gaan hangen, met zo'n spelers schiet Ajax niets op!
Dat is overigens iets wat Ghazi afgelopen seizoen ook meerdere malen deed. Heb ik hier nogal eens aangegeven.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 30 oktober 2016 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 12:36 schreef Pietje het volgende:

Ja, dat wil ik wel.

Er is een verschil tussen El Ghazi en Traore, is dat Traore best goed mee verdedigd.
Aanvaller is toch de 1ste verdediger, Traore is gewoon goed bezig met verdedigen. Het lukt hem zelfs om ballen te veroveren. Dat is wat Bosz wil, snel de bal veroveren en dat lukt traore.

Aanvallend stelt zowel El Ghazi als Traore niet veel voor!
Pietje
 Pietje - zondag 30 oktober 2016 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 14:58 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ja, dat wil ik wel.

Er is een verschil tussen El Ghazi en Traore, is dat Traore best goed mee verdedigd.
Aanvaller is toch de 1ste verdediger, Traore is gewoon goed bezig met verdedigen. Het lukt hem zelfs om ballen te veroveren. Dat is wat Bosz wil, snel de bal veroveren en dat lukt traore.

Ik weet het. En toch beoordeel ik een aanvaller met name om z'n aanvallende acties. En die vind ik van Traoré zeer onvoldoende, sterker, zelfs remmend.
p111
 p111 - zondag 30 oktober 2016 - 16:28   quote  deeplink  
Ik kom weer terug op een slimme geweldige voetballer Larsson van Heerenveen weer heel belangrijk tegen Feyenoord.
Scout2
 Scout2 - zondag 30 oktober 2016 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 15:02 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik weet het. En toch beoordeel ik een aanvaller met name om z'n aanvallende acties. En die vind ik van Traoré zeer onvoldoende, sterker, zelfs remmend.
Meschien hem eens op 6 proberen.. alleen jammer dat het een huurling is, dus ja wat maakt het uit.
remco k
 remco k - zondag 30 oktober 2016 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 14:58 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ja, dat wil ik wel.

Sorry, maar ik zie echt geen enkel verschil in de uitvoering van de defensieve taken van Ghazi of Traore. Beiden doen daarin gewoon hun werk. En laten we aub ook niet gaan doen alsof dat iets bijzonders is..

Maar als je dat als reden aanvoert, zou Youness er naast moeten staan, want die laat heel erg vaak zijn man lopen..
remco k
 remco k - zondag 30 oktober 2016 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 16:41 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Meschien hem eens op 6 proberen.. alleen jammer dat het een huurling is, dus ja wat maakt het uit.
Een spits als controlerende middenvelder??

De man die het zwakst in de passing is van alle spelers??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 oktober 2016 door remco k --
Eide
 Eide - zondag 30 oktober 2016 - 17:12   quote  deeplink  
Als Traoré het op z'n heupen krijgt is hij een plaag voor elke defensie. Het is alleen weer zo'n wisselvallige gozer. Er zijn wedstrijden bij dat alles lukt maar ook dat er niets lukt. Younes is trouwens ook zo'n speler.

Het is ook wel een beetje inherent aan buitenspelers lijkt het. Slechts heel zelden brengrn ze elke wedstrijd weer hetzelfde. De buitenspelers die dat wel kunnen zijn ook meteen fenomenaal. Jongens als Robben, Overmars en dergelijke. Dat niveau.

Ik weet eerlijk gezegd niet zeker wat je er mee moet. Ook Cerny heeft dit hoor, die is ook wel eens een hele wedstrijd onzichtbaar bij Jong Ajax.
Jaccio
 Jaccio - zondag 30 oktober 2016 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 17:12 schreef Eide het volgende:
Als Traoré het op z'n heupen krijgt is hij een plaag voor elke defensie. Het is alleen weer zo'n wisselvallige gozer. Er zijn wedstrijden bij dat alles lukt maar ook dat er niets lukt. Younes is trouwens ook zo'n speler.

Het is ook wel een beetje inherent aan buitenspelers lijkt het. Slechts heel zelden brengrn ze elke wedstrijd weer hetzelfde. De buitenspelers die dat wel kunnen zijn ook meteen fenomenaal. Jongens als Robben, Overmars en dergelijke. Dat niveau.

Ik weet eerlijk gezegd niet zeker wat je er mee moet. Ook Cerny heeft dit hoor, die is ook wel eens een hele wedstrijd onzichtbaar bij Jong Ajax.
Bij Traore krijg ik vaak het gevoel dat hij het allemaal niet zo heel serieus neemt. Heel laks komt hij over.
Beetje Balotelli (binnen het veld dan)

Ze kunnen geweldig goed voetballen, maar het lijkt gewoon alsof ze er geen zin in hebben. Weet niet zo goed hoe ik het verwoorden kan, maar dat gevoel krijg ik bij hem
remco k
 remco k - zondag 30 oktober 2016 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 17:12 schreef Eide het volgende:

Bij Ajax nu twee goede wedstrijden gespeed. Dat is gewoon te weinig voor een vleugel speler. Zeker aangezien ie gehuurd is als de man die er meteen moest staan.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 31 oktober 2016 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 17:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar ik zie echt geen enkel verschil in de uitvoering van de defensieve taken van Ghazi of Traore. Beiden doen daarin gewoon hun werk. En laten we aub ook niet gaan doen alsof dat iets bijzonders is..

Maar als je dat als reden aanvoert, zou Youness er naast moeten staan, want die laat heel erg vaak zijn man lopen..
Heb je gezien hoe el ghazi erbij liep als zijn tegenstander van hem weg rende?

Man, als je zo je werk doet in een proefperiode dan krijg je ook niet de baan, ook al is degene waar je tegen strijd net zo slecht maar doet er tenminste wel wat alsof het hem wel interesseert.

Sorry, maar El Ghazi is gewoon een zoutzak. Prima dat is messi ook in het mee verdedigen, zulke dingen heb ik hem ook zien doen. Maar die laat als hij de bal heeft wel iets bijzonders zien. Kan ik niet van El Ghazi zeggen.

En over Younes, dat is toch ook zo. Tegen Feyenoord word hij gewisseld en nu tegen excelsior.
Volgens werd hij wel heel vaak gewisseld. Het probleem is, is dat zijn enige echte concurrent verkocht is. Sinkgraven is nu linkback, cassiera is stand in van dolberg.
Dus Bosz is zeker niet tevreden over Youness. Als hij een betere had dan had hij hem gewisseld, hij heeft gewoon geen betere of is het beter om die achter de hand te houden(strategie)

Nee, het is niet bijzonders om mee te verdedigen als dat je taak is, ook al bak je weinig van en het lukt niet, dan is het ook niet bijzonder.

Wat bijzonder is dat je het niet doet wat van je verwacht word, ook al was het alleen mee lopen met de tegenstander, sorry maar toen ze el ghazi uitligt tijdens een analyse toen wist ik direct waarom hij niet speelt en traore wel.

Sorry, maar dit vind ik en jij vind het vast een grote flauwekul. Zoals 98% van alle berichten van mij
Hummel10
 Hummel10 - maandag 31 oktober 2016 - 06:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 12:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Het hele elftal. En op Feyenoord en Excelsior na de laatste 9 wedstrijden.
Toch swingt het minder dan jong Ajax dat was mijn mening..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 31 oktober 2016 - 06:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 14:20 schreef p111 het volgende:

[..]

En ik denk de 2 miljoen huurgeld wat best op Bos drukt want ik denk dat Bos die Traore heeft doorgedrukt bij directie.
Hier werd verkondigd dat Overmaas dat goed gedaan had..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 31 oktober 2016 - 06:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 17:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij Ajax nu twee goede wedstrijden gespeed. Dat is gewoon te weinig voor een vleugel speler. Zeker aangezien ie gehuurd is als de man die er meteen moest staan.
Hij werd ook gehaald als spits maar Bosz kon niet meer om Dolberg heen en rechts was nog een vacature om dat Ghazi wisselvallig was. Eerst mocht Ziyech daar even en daarna Traore(doe het niet eens goed doet). Dan vragen mensen zich af waarom Ghazi er verloren bijloopt. A hij is lang uit vorm. B Twee aankopen (1 huur) krijgen voorrang op hem. C die concurrent van buitenaf presteert ook niet. D Cerny lijkt hem ook voorbij te zijn.

Tja dan zou ik er ook de pest in hebben. Trotse jongens gaan dan kniezen. Slimme jongens gaan dan harder werken.
Eide
 Eide - maandag 31 oktober 2016 - 07:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2016 - 06:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij werd ook gehaald als spits maar Bosz kon niet meer om Dolberg heen en rechts was nog een vacature om dat Ghazi wisselvallig was. Eerst mocht Ziyech daar even en daarna Traore(doe het niet eens goed doet). Dan vragen mensen zich af waarom Ghazi er verloren bijloopt. A hij is lang uit vorm. B Twee aankopen (1 huur) krijgen voorrang op hem. C die concurrent van buitenaf presteert ook niet. D Cerny lijkt hem ook voorbij te zijn.

Tja dan zou ik er ook de pest in hebben. Trotse jongens gaan dan kniezen. Slimme jongens gaan dan harder werken.
Spijker op de kop, hoewel ik niet denk dat El Ghazi loopt te kniezen. Het is een jonge vent. Z'n frustratie kwam boven. Dat gebeurt nu eenmaal, zeker bij jonge mensen. Mensen maken fouten, laat hem er maar van leren.

Ik denk dat je hier verder geen verstrekkende conclusies aan moet verbinden. Als ik, als leidinggevende, elke jonge vent die een keertje over de schreef ging had afgeserveerd had ik weinig kerels over gehad. Ook dit hoort erbij.
remco k
 remco k - maandag 31 oktober 2016 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2016 - 01:07 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Man, als je zo je werk doet in een proefperiode dan krijg je ook niet de baan, ook al is degene waar je tegen strijd net zo slecht maar doet er tenminste wel wat alsof het hem wel interesseert.

Sorry, maar El Ghazi is gewoon een zoutzak. Prima dat is messi ook in het mee verdedigen, zulke dingen heb ik hem ook zien doen. Maar die laat als hij de bal heeft wel iets bijzonders zien. Kan ik niet van El Ghazi zeggen.

En over Younes, dat is toch ook zo. Tegen Feyenoord word hij gewisseld en nu tegen excelsior.
Volgens werd hij wel heel vaak gewisseld. Het probleem is, is dat zijn enige echte concurrent verkocht is. Sinkgraven is nu linkback, cassiera is stand in van dolberg.
Dus Bosz is zeker niet tevreden over Youness. Als hij een betere had dan had hij hem gewisseld, hij heeft gewoon geen betere of is het beter om die achter de hand te houden(strategie)

Nee, het is niet bijzonders om mee te verdedigen als dat je taak is, ook al bak je weinig van en het lukt niet, dan is het ook niet bijzonder.

Wat bijzonder is dat je het niet doet wat van je verwacht word, ook al was het alleen mee lopen met de tegenstander, sorry maar toen ze el ghazi uitligt tijdens een analyse toen wist ik direct waarom hij niet speelt en traore wel.

Sorry, maar dit vind ik en jij vind het vast een grote flauwekul. Zoals 98% van alle berichten van mij
Leuk man 1 wedstrijd beoordelen en daar je hele relaas om heen te bouwen.

Ghazi verdedigd altijd gewoon goed mee. Deed ie onder de Boer al en in de periodes in de "echte" wedstrijden dit seizoen ook gewoon prima op dat vlak..

En aangezien het gaat om de aanvallende kwaliteiten, 100 keer liever Ghazi dan Traore. Geef die jongen het vertrouwen, en die levert gewoon 10 tot 15 assists en een goal of 8 tot 12 per seizoen.. Ook dit seizoen gewoon prima begonnen met een aantal assists, en volledig onterecht afgeserveerd om een gehuurde speler voorrang te geven..

Echt een belachelijk beslissing van Bosz...
remco k
 remco k - maandag 31 oktober 2016 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2016 - 06:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Toch swingt het minder dan jong Ajax dat was mijn mening..
Jong Ajax thuis is heel frivool. Uit helemaal niet zelfs.
remco k
 remco k - maandag 31 oktober 2016 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2016 - 06:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik vind ook nog steeds dat ie dat voortreffelijk gedaan heeft.

Alleen brengt die jongen totaal niet wat ie moet brengen, en heeft ie absoluut niet de vorm van bij Vitesse..

En ja dan moet je door selecteren en je verlies nemen.. Gewoon terug sturen in de winterstop en kijken naar een andere optie..
remco k
 remco k - maandag 31 oktober 2016 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2016 - 06:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Eens, maar dat ga ik zelf ook al aan..
p111
 p111 - maandag 31 oktober 2016 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2016 - 01:07 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ben het vaak niet met je eens, in dit geval wel als El Ghazi wat wil bereiken zal hij wat aan zijn instelling moeten doen met deze instelling gaat hij het niet redden.
p111
 p111 - maandag 31 oktober 2016 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2016 - 06:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

ja naar de buitenwereld doet Overmars dit allemaal,maar het zal bij Overmars op het bordje gegooid zijn door Bos !! de afhandeling zal Marc wel gedaan hebben.
p111
 p111 - maandag 31 oktober 2016 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2016 - 09:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Ghazi verdedigd altijd gewoon goed mee. Deed ie onder de Boer al en in de periodes in de "echte" wedstrijden dit seizoen ook gewoon prima op dat vlak..

En aangezien het gaat om de aanvallende kwaliteiten, 100 keer liever Ghazi dan Traore. Geef die jongen het vertrouwen, en die levert gewoon 10 tot 15 assists en een goal of 8 tot 12 per seizoen.. Ook dit seizoen gewoon prima begonnen met een aantal assists, en volledig onterecht afgeserveerd om een gehuurde speler voorrang te geven..

Ik hoop op een goede El Ghazi maar ik blijf wel neutraal kijken en het is gelul dat hij mee verdedigd, daar is hij gewoon heel slecht in zelfs vorige week tegen feyenoord maakt een prima actie omspeeld de keeper laat kinderlijk eenvoudig de bal afpakken door Karsdorp en verzet geen meter om die bal terug te pakken !!!! terwijl hij nog okselfris was en Karsdorp al 10 km gelopen had daarin heeft hij een shit mentaliteit .
Scout2
 Scout2 - maandag 31 oktober 2016 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2016 - 10:02 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik hoop op een goede El Ghazi maar ik blijf wel neutraal kijken en het is gelul dat hij mee verdedigd, daar is hij gewoon heel slecht in zelfs vorige week tegen feyenoord maakt een prima actie omspeeld de keeper laat kinderlijk eenvoudig de bal afpakken door Karsdorp en verzet geen meter om die bal terug te pakken !!!! terwijl hij nog okselfris was en Karsdorp al 10 km gelopen had daarin heeft hij een shit mentaliteit .
Valt wel op dat de instelling vaak mist, is het arrogantie,.. is het bosz... is het denken dat ze er al zijn ?
Heb het al vaker gezegd... evaluatie gesprekje met de spelers kan af en toe geen kwaad,
wat gaat er in die koppies om.. vraag naar hun denken... en leg ze duidelijk uit waarom..enz
Scout2
 Scout2 - maandag 31 oktober 2016 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2016 - 10:02 schreef p111 het volgende:

[..]

Valt wel op dat de instelling vaak mist, is het arrogantie,.. is het bosz... is het denken dat ze er al zijn ?
Heb het al vaker gezegd... evaluatie gesprekje met de spelers kan af en toe geen kwaad,
wat gaat er in die koppies om.. vraag naar hun denken... en leg ze duidelijk uit waarom..enz
remco k
 remco k - maandag 31 oktober 2016 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2016 - 10:52 schreef Scout2 het volgende:

[..]

En wie zegt dat dit niet gebeurt dan?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 31 oktober 2016 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2016 - 09:21 schreef remco k het volgende:

[..]

El Ghazi begon vorig jaar heel goed aan het seizoen. 6 doelpunten in 4 wedstrijden. Raakte daarna geblesseerd. Daarna nog wedstrijden gespeeld 8 doelpunten in 9 wedstrijden. Heeft 27 wedstrijden gespeeld in de competitie om 11 doelpunten te komen.

De boer heeft vanaf 28 Februari (was thuis tegen AZ, kreeg 2x geel), hem 1x een basisplek gegeven. Die we overigens gelijkspeelde, thuis tegen Utrecht. Vanaf 28 Februari speelde we nog 9 wedstrijden, 8 wedstrijden omdat hij na 2x geel, 1 wedstrijd geschorst was. 7 wedstrijden omdat hij 1 wedstrijd moest laten gaan, vanwege een blessure aan zijn lies. Dus van de 7 wedstrijden die hij kon spelen liet de boer hem 1x in de basis beginnen en 5x invallen en 1 liet de boer hem op de bank. Dus probleem voor hem begon vorig seizoen.

Bosz heeft hem weer een kans gegeven, om een basisplek te veroveren. Die kans heeft hij niet gepakt.

Dit jaar heeft El Ghazi 4 doelpunten gemaakt en 3 assists gegeven, in 1513 minuten.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 31 oktober 2016 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2016 - 07:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Spijker op de kop, hoewel ik niet denk dat El Ghazi loopt te kniezen. Het is een jonge vent. Z'n frustratie kwam boven. Dat gebeurt nu eenmaal, zeker bij jonge mensen. Mensen maken fouten, laat hem er maar van leren.

Ik denk dat je hier verder geen verstrekkende conclusies aan moet verbinden. Als ik, als leidinggevende, elke jonge vent die een keertje over de schreef ging had afgeserveerd had ik weinig kerels over gehad. Ook dit hoort erbij.
Daarom maar nu moet hij zijn voeten weer laten spreken en zijn koppie erbij houden. Je hebt gewoon een sterke selectie en bank nu. Dat er af en toe een slachtoffer valt vind ik alleen maar bij topsport horen. Dus deze concurrentie strijd op diversen posities is goed(mits er geen mensen voorgetrokken worden)
Hummel10
 Hummel10 - maandag 31 oktober 2016 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2016 - 09:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Jong Ajax thuis is heel frivool. Uit helemaal niet zelfs.
Grote Ajax ook nog niet vaak genoeg helaas.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 31 oktober 2016 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2016 - 09:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Alleen brengt die jongen totaal niet wat ie moet brengen, en heeft ie absoluut niet de vorm van bij Vitesse..

En ja dan moet je door selecteren en je verlies nemen.. Gewoon terug sturen in de winterstop en kijken naar een andere optie..
Zo is dat. Misschien Huntelaar voor achter Dolberg?
remco k
 remco k - maandag 31 oktober 2016 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2016 - 12:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

El Ghazi begon vorig jaar heel goed aan het seizoen. 6 doelpunten in 4 wedstrijden. Raakte daarna geblesseerd. Daarna nog wedstrijden gespeeld 8 doelpunten in 9 wedstrijden. Heeft 27 wedstrijden gespeeld in de competitie om 11 doelpunten te komen.

De boer heeft vanaf 28 Februari (was thuis tegen AZ, kreeg 2x geel), hem 1x een basisplek gegeven. Die we overigens gelijkspeelde, thuis tegen Utrecht. Vanaf 28 Februari speelde we nog 9 wedstrijden, 8 wedstrijden omdat hij na 2x geel, 1 wedstrijd geschorst was. 7 wedstrijden omdat hij 1 wedstrijd moest laten gaan, vanwege een blessure aan zijn lies. Dus van de 7 wedstrijden die hij kon spelen liet de boer hem 1x in de basis beginnen en 5x invallen en 1 liet de boer hem op de bank. Dus probleem voor hem begon vorig seizoen.

Bosz heeft hem weer een kans gegeven, om een basisplek te veroveren. Die kans heeft hij niet gepakt.

Dit jaar heeft El Ghazi 4 doelpunten gemaakt en 3 assists gegeven, in 1513 minuten.
De cijfers ken ik. En ik vind dat hij die kans wel heeft gepakt. 1513 minuten en bij 7 goals betrokken.. Dan moet hij dus spelen en niet Traore.

Overigens zie ik het liefst Cerny spelen.
remco k
 remco k - maandag 31 oktober 2016 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2016 - 13:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zo is dat. Misschien Huntelaar voor achter Dolberg?
Nee Cassiera..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 31 oktober 2016 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2016 - 14:39 schreef remco k het volgende:

[..]

De cijfers ken ik. En ik vind dat hij die kans wel heeft gepakt. 1513 minuten en bij 7 goals betrokken.. Dan moet hij dus spelen en niet Traore.

Overigens zie ik het liefst Cerny spelen.
Ik zou niet weten waarom El Ghazi voor traore moet staan in de pikorde?

Traore heeft bij Ajax 1184 minuten gemaakt en 3 doelpunten en 2 assists. Nog 3,5 wedstrijd heeft Traore nodig om bij 2 goals betrokken te zijn, dan heeft hij dezelfde cijfers als El Ghazi.

Cerny ben ik ook wel voorstander van, beter invorm dan de andere 2
hjf
 hjf - maandag 31 oktober 2016 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2016 - 09:23 schreef remco k het volgende:

[..]

100% mee eens. Andere optie: El Ghazi en Cerny lekker uit laten vechten.
remco k
 remco k - maandag 31 oktober 2016 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2016 - 12:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Je cijfers kloppen trouwens niet.

Hij heeft slechts 705 minuten gemaakt Daarin 1 keer gescoord en 2 assists gegeven.

Traore heeft in 1184 minuten gemaakt, 2 goals en 2 assists gegeven.

http://www.transfermarkt.nl/anwar-el-ghazi/profil/spieler/183720
Jaccio
 Jaccio - maandag 31 oktober 2016 - 21:26   quote  deeplink  
El Ghazi voor een maand naar jong Ajax.
Moet wel iets heel ergs voorgevallen zijn dan als je zo een straf opgelegd krijgt.

Managen Bosz. Nu mag je laten zien wat je kan
Geldt overigens ook voor Anwar
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 31 oktober 2016 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2016 - 21:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Je cijfers kloppen trouwens niet.

Hij heeft slechts 705 minuten gemaakt Daarin 1 keer gescoord en 2 assists gegeven.

Traore heeft in 1184 minuten gemaakt, 2 goals en 2 assists gegeven.

http://www.transfermarkt.nl/anwar-el-ghazi/profil/spieler/183720
Als je goed gelezen had, had ik het over dit jaar en niet dit seizoen.

Over traore had ik over dit seizoen bij Ajax

Jij maakt wel een fout want traore heeft 3x gescoord, met het aantal minuten die je noemt.
2x in de competitie en 1 in el. Hij maakte 1 assist in de comp en 1 assist in de el

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 oktober 2016 door Positieve Arrogantie --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 01 november 2016 - 06:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2016 - 14:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee Cassiera..
Die hoef je niet te halen dus dat scheelt weer..
remco k
 remco k - dinsdag 01 november 2016 - 07:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2016 - 22:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als je goed gelezen had, had ik het over dit jaar en niet dit seizoen.

Over traore had ik over dit seizoen bij Ajax

Jij maakt wel een fout want traore heeft 3x gescoord, met het aantal minuten die je noemt.
2x in de competitie en 1 in el. Hij maakte 1 assist in de comp en 1 assist in de el
Is toch een vergelijking van niks kerel. Het gaat om het nu.

En inderdaad een type foutje.

Maar op basis hiervan. Is er geen enkele reden om voor traore te kiezen. Zeker niet aangezien hij een gehuurde speler is. En hij nu dus de ontwikkeling van Grazia in de weg staat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 november 2016 door remco k --
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 01 november 2016 - 09:08   quote  deeplink  
Op dat vlak ben ik het met Remco eens.
El Ghazi kan in potentie een hele goede flankspeler worden, maar zijn mentaliteit is niet zo best. Iets waar toch echt keihard aan moet werken, mocht hij ooit op een hoger niveau willen spelen.
Dat je Traore brengt in zijn plaats als een soort statement, begrijp ik nog. Ga eens keihard je best doen en dan heb je je plek terug. Maar om hem wedstrijd na wedstrijd dan niet te brengen, breek je hem mentaal nog verder en ik denk dat dit bij hem averechts werkt.
Heb overigens gehoord dat ie het met Bosz aan de stok heeft gehad op de training?
Traore klonk als een op zich redelijke keuze bij het binnenhalen, maar wat ik tot nu toe van hem gezien heb, kan mij totaal niet vrolijk maken.
Vind dat ze hem veel beter doen lijken dan wat ie laat zien. Een goede actie of pass kan iedereen geven zo nu en dan. Maar hij is de koning in zichzelf dollen met de bol en kansen om zeep helpen. Damn, hij schiet ze met een leeg doel nog mis.
Nou doe dan maar Ghazi. Dan Cerny rustig laten proeven en die Traore lekker terug sturen.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 01 november 2016 - 09:11   quote  deeplink  
p.s. Ik moet ook 1 ding toegeven. Daar ben ik vent genoeg voor. Ik zag het totaal niet zitten met Ziyech, maar ik ben tot nu toe blij verrast met zijn spel en aanpassing bij Ajax. Hij zou staan in mijn basis middenveld.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 01 november 2016 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2016 - 07:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Is toch een vergelijking van niks kerel. Het gaat om het nu.

En inderdaad een type foutje.

Maar op basis hiervan. Is er geen enkele reden om voor traore te kiezen. Zeker niet aangezien hij een gehuurde speler is. En hij nu dus de ontwikkeling van Grazia in de weg staat.
Ik zou niet weten waarom ik deze minuten niet met elkaar kan vergelijken.
Het gaat om dit jaar, niet om vorig jaar of 29 jaar geleden.

Maar oke, kan het niet zo makkelijk vergelijken, prima jouw zin. Wat ik enkel wil bewijzen is dat El Ghazi al langer met zijn vorm loopt te klooien.

Ik vind zowel traore als El Ghazi prut. Op de manier hoe ze nu spelen. Maar ik denk eerder dat traore zijn vorm van Vitesse terug heeft dan El Ghazi van begin vorig seizoen.

Over dat traore een gehuurde speler is en dat Bosz sterk voor zijn komst heeft gemaakt, vind ik spijkers op laag water zoeken. Wat boeit het mij of El Ghazi voor 40 of voor 4 miljoen wordt verkocht. Het is geld wat we toch niet of nauwelijks besteden.

Ik wil dat Ajax wint en ik denk met traore de kans daarop groter is dan met El Ghazi.

Maar deze discussie is nu niet meer relevant want el ghazi is naar Jong Ajax verbannen.
Over een maand is deze discussie relevant en dan kunnen we kijken of El Ghazi zijn vorm terug heeft, of dat hij zijn bijltje erbij neer gegooid heeft.

Over Cerny, die gaat echt wel minuten maken, nu El Ghazi zijn plek inneemt bij Jong.

Denk eerder dat traore en El ghazi samen op de bank zitten
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 november 2016 - 10:52   quote  deeplink  
Ik vind het echt walgelijk wat er met El Ghazi gebeurd. Ik ben er heilig van overtuigd dat deze jongen fouten gemaakt heeft maar dit lijkt totaal nergens op.

Hij laat het nu minder zien maar hij heeft echt alles om gewoon een zeer goede speler te worden. Zegt ook genoeg dat hij vorig jaar ondanks regelmatig slecht spel gewoon de meest productieve buitenspeler in de Eredivisie was.

Hij is altijd strijdbaar, zelden tot nooit negatief en de trainingen die ik gezien heb ook altijd zeer aanwezig. Soms erger ik me dood aan zijn spel, maar in goede doen beheerst hij gewoon alles.

Als hij geduwd heeft is een sanctie zeker aanvaardbaar, maar zoals ik voor het seizoen al zei over de aanstelling van Bosz, deze dingen gebeuren wel erg vaak onder zijn leiding. Schijnt een vreselijk kille man te zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5880
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bosz erkent: 'In de winterstop evalueren we het middenveld van Ajax'

0.0095131