|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Bosz erkent: 'In de winterstop evalueren we het middenveld van Ajax' (VoetbalZone)
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2016 - 09:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ik zou niet weten waarom ik deze minuten niet met elkaar kan vergelijken. Het gaat om dit jaar, niet om vorig jaar of 29 jaar geleden. Maar oke, kan het niet zo makkelijk vergelijken, prima jouw zin. Wat ik enkel wil bewijzen is dat El Ghazi al langer met zijn vorm loopt te klooien. Ik vind zowel traore als El Ghazi prut. Op de manier hoe ze nu spelen. Maar ik denk eerder dat traore zijn vorm van Vitesse terug heeft dan El Ghazi van begin vorig seizoen. Over dat traore een gehuurde speler is en dat Bosz sterk voor zijn komst heeft gemaakt, vind ik spijkers op laag water zoeken. Wat boeit het mij of El Ghazi voor 40 of voor 4 miljoen wordt verkocht. Het is geld wat we toch niet of nauwelijks besteden. Ik wil dat Ajax wint en ik denk met traore de kans daarop groter is dan met El Ghazi. Maar deze discussie is nu niet meer relevant want el ghazi is naar Jong Ajax verbannen. Over een maand is deze discussie relevant en dan kunnen we kijken of El Ghazi zijn vorm terug heeft, of dat hij zijn bijltje erbij neer gegooid heeft. Over Cerny, die gaat echt wel minuten maken, nu El Ghazi zijn plek inneemt bij Jong. Denk eerder dat traore en El ghazi samen op de bank zitten Het gaat om de prestaties dit seizoen. Zo vaak en zo veel spelers hebben de ene keer een goed seizoen en de andere keer niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2016 - 10:52 schreef Loetje het volgende:Ik vind het echt walgelijk wat er met El Ghazi gebeurd. Ik ben er heilig van overtuigd dat deze jongen fouten gemaakt heeft maar dit lijkt totaal nergens op. Hij laat het nu minder zien maar hij heeft echt alles om gewoon een zeer goede speler te worden. Zegt ook genoeg dat hij vorig jaar ondanks regelmatig slecht spel gewoon de meest productieve buitenspeler in de Eredivisie was. Hij is altijd strijdbaar, zelden tot nooit negatief en de trainingen die ik gezien heb ook altijd zeer aanwezig. Soms erger ik me dood aan zijn spel, maar in goede doen beheerst hij gewoon alles. Als hij geduwd heeft is een sanctie zeker aanvaardbaar, maar zoals ik voor het seizoen al zei over de aanstelling van Bosz, deze dingen gebeuren wel erg vaak onder zijn leiding. Schijnt een vreselijk kille man te zijn. Eens. Helemaal eens. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2016 - 10:52 schreef Loetje het volgende:Ik vind het echt walgelijk wat er met El Ghazi gebeurd. Ik ben er heilig van overtuigd dat deze jongen fouten gemaakt heeft maar dit lijkt totaal nergens op. Hij laat het nu minder zien maar hij heeft echt alles om gewoon een zeer goede speler te worden. Zegt ook genoeg dat hij vorig jaar ondanks regelmatig slecht spel gewoon de meest productieve buitenspeler in de Eredivisie was. Hij is altijd strijdbaar, zelden tot nooit negatief en de trainingen die ik gezien heb ook altijd zeer aanwezig. Soms erger ik me dood aan zijn spel, maar in goede doen beheerst hij gewoon alles. Als hij geduwd heeft is een sanctie zeker aanvaardbaar, maar zoals ik voor het seizoen al zei over de aanstelling van Bosz, deze dingen gebeuren wel erg vaak onder zijn leiding. Schijnt een vreselijk kille man te zijn. Volledig mee eens. Ik ben vooral benieuwd naar hoe El Ghazi dit oppakt en wat zijn reactie zal zijn. Hopelijk is die jongen mentaal sterk genoeg om hier, hoe belachelijk ook, een positieve draai aan te geven en sterker terug te komen. Zijn omgeving en met name zaakwaarnemer zullen hier een grote rol in gaan spelen. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2016 - 15:06 schreef Jaccio het volgende:[..] Volledig mee eens. Ik ben vooral benieuwd naar hoe El Ghazi dit oppakt en wat zijn reactie zal zijn. Hopelijk is die jongen mentaal sterk genoeg om hier, hoe belachelijk ook, een positieve draai aan te geven en sterker terug te komen. Zijn omgeving en met name zaakwaarnemer zullen hier een grote rol in gaan spelen. Als hij de trainer fysiek heeft benaderd, als het waar is. Dan is het nog maar een heel zachte straf. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2016 - 15:12 schreef Ztjes het volgende:[..] Als hij de trainer fysiek heeft benaderd, als het waar is. Dan is het nog maar een heel zachte straf. Een straf kan, kijk de andere kant eens.... Dit heeft geheid 2 kanten. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2016 - 15:12 schreef Ztjes het volgende:[..] Als hij de trainer fysiek heeft benaderd, als het waar is. Dan is het nog maar een heel zachte straf. Als het waar is, is dit idd nog maar een heel zachte straf. Valt niet goed te praten. Het respect voor Bosz is dan wel echt heel ver te zoeken als een jongen als El Ghazi (die op mij en vele anderen juist overkwam als zeer rustig, verstandig en gebalanceerd) zoiets doet. Zal ook wat met de groep doen
Nogmaals, als hij dit echt gedaan heeft valt het niet goed te praten. Maar er moet ook echt wel naar de rol van Bosz gekeken worden hierin. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2016 - 15:48 schreef Jaccio het volgende:[..] Als het waar is, is dit idd nog maar een heel zachte straf. Valt niet goed te praten. Het respect voor Bosz is dan wel echt heel ver te zoeken als een jongen als El Ghazi (die op mij en vele anderen juist overkwam als zeer rustig, verstandig en gebalanceerd) zoiets doet. Zal ook wat met de groep doen Nogmaals, als hij dit echt gedaan heeft valt het niet goed te praten. Maar er moet ook echt wel naar de rol van Bosz gekeken worden hierin. Weet je wat ik zo raar vind, overa, maar echt overal waar Bosz zit gebeuren exact dezelfde dingen. Dat vind ik echt krankjorum |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2016 - 16:05 schreef Loetje het volgende:[..] Weet je wat ik zo raar vind, overa, maar echt overal waar Bosz zit gebeuren exact dezelfde dingen. Dat vind ik echt krankjorum Eerder een probleem van de huidige jeugd, weinig respect tegenover ouderen, gezaghebbende, trainers, etc.. Misschien is Bosz een trainer, die hier tegen optreedt. Is het zijn probleem of die van El Ghazi.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 november 2016 door Ztjes -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Het is weer 1 grote poppenkast bij Ajax...
Net wanneer het spel beter begon te worden, gaan we weer onrust krijgen....zie wedstrijd tegen excelsior afgelopen zaterdag. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2016 - 16:05 schreef Loetje het volgende:[..] Weet je wat ik zo raar vind, overa, maar echt overal waar Bosz zit gebeuren exact dezelfde dingen. Dat vind ik echt krankjorum Maar het is wel frustrerend Loetje, dat je concurrent, die notabene gehuurd is, er helemaal niets van bakt. Ik zou zeggen: in de winterstop enkeltje terug naar Chelski en laat El Ghazi en Cerny het samen lekker uit vechten. Goed idee toch? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Haal Larsson er in de winterstop bij achter Younes !! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2016 - 16:21 schreef Ztjes het volgende:[..] Eerder een probleem van de huidige jeugd, weinig respect tegenover ouderen, gezaghebbende, trainers, etc.. Misschien is Bosz een trainer, die hier tegen optreedt. Is het zijn probleem of die van El Ghazi. Ik denk dat er omtrent de jeugd een veel en veel groter probleem ligt dat de jeugd zelf.
Bosz had het ook met ervaren spelers dus dat slaat nergens op |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2016 - 18:08 schreef hjf het volgende:[..] Maar het is wel frustrerend Loetje, dat je concurrent, die notabene gehuurd is, er helemaal niets van bakt. Ik zou zeggen: in de winterstop enkeltje terug naar Chelski en laat El Ghazi en Cerny het samen lekker uit vechten. Goed idee toch? Ik was fel voorstander van Traoré, maar hij laat echt niks zien. Dan moet je consequent zijn en hem ook wisselen. El Ghazi was al snel uit de basis en datzelfde geld voor Dijks, Riedewald en Bazoer. Dan moet je Traoré er ook uit flikkeren. Zeker aangezien op die positie momenteel iemand in bloedvorm is. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2016 - 22:59 schreef Loetje het volgende:[..] Ik was fel voorstander van Traoré, maar hij laat echt niks zien. Dan moet je consequent zijn en hem ook wisselen. El Ghazi was al snel uit de basis en datzelfde geld voor Dijks, Riedewald en Bazoer. Dan moet je Traoré er ook uit flikkeren. Zeker aangezien op die positie momenteel iemand in bloedvorm is. 100% eens! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2016 - 15:48 schreef Jaccio het volgende:[..] Als het waar is, is dit idd nog maar een heel zachte straf. Valt niet goed te praten. Het respect voor Bosz is dan wel echt heel ver te zoeken als een jongen als El Ghazi (die op mij en vele anderen juist overkwam als zeer rustig, verstandig en gebalanceerd) zoiets doet. Zal ook wat met de groep doen Nogmaals, als hij dit echt gedaan heeft valt het niet goed te praten. Maar er moet ook echt wel naar de rol van Bosz gekeken worden hierin. Ach mensen laten we even normaal doen. Het valt niet goed te praten? Hij mag dit natuurlijk niet doen. Maar kom op zeg, hou eens op met dat overdrijven. Al zou hij hem een duw hebben gegeven. Zoals Loetje zegt. Alles heeft twee kanten. En ik begrijp de frustratie van Ghazi voor 100% dat die traore wel speelt als een dweil en hij niet mee mag doen. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2016 - 08:15 schreef remco k het volgende:[..] Ach mensen laten we even normaal doen. Het valt niet goed te praten? Hij mag dit natuurlijk niet doen. Maar kom op zeg, hou eens op met dat overdrijven. Al zou hij hem een duw hebben gegeven. Zoals Loetje zegt. Alles heeft twee kanten. En ik begrijp de frustratie van Ghazi voor 100% dat die traore wel speelt als een dweil en hij niet mee mag doen. Er valt niets goed te praten. Hij moet gewoon met zijn klauwen van de trainer afblijven. Laat het zelf maar eerst op het veld zien, is als slecht sinds de vorige winterstop. Traoré verdedigd in ieder geval nog mee. Gewoon weer de mentaliteit van een berber, zou denk ik onze vriend die er niet meer onder ons is, hebben gezegd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 november 2016 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Tja... ik was voorstander van Bosz maar eerlijk gezegd heb ik mijn vraagtekens. Ajax speelt inmiddels stukken beter maar dat is geen direct gevolg van de voetbalvisie van Bosz.
De door de strot geduwde komst van Ziyech is een enorme kwaliteitsimpuls aangevuld met toeval. Want dat is het functioneren van onze Deense supersub op 6. En die andere jongeman in de spits!
Tegelijk spelen Riedewald, Tete en Bazoer niet en als het aan Bosz lag hadden we nog steeds naar Gudelj moeten gluren.
Ghazi is dubbel. Ik snap zijn frustratie maar niet hij is de aangewezen speler voor een kans achter Traoré maar Cerny omdat Ghazi zelf meerdere kansen heeft gehad en meerdere malen ook ondermaats heeft gepresteerd!
Bosz duwen is natuurlijk not done en wordt hij nog mild gestraft.
Ik denk dat er nog meer uit deze selectie te halen valt maar twijfel ernstig of Bosz hiervoor de man is...?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 november 2016 door Stanley -- |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2016 - 08:42 schreef Stanley het volgende:Tja... ik was voorstander van Bosz maar eerlijk gezegd heb ik mijn vraagtekens. Ajax speelt inmiddels stukken beter maar dat is geen direct gevolg van de voetbalvisie van Bosz. De door de strot geduwde komst van Ziyech is een enorme kwaliteitsimpuls aangevuld met toeval. Want dat is het functioneren van onze Deense supersub op 6. En die andere jongeman in de spits! Tegelijk spelen Riedewald, Tete en Bazoer niet en als het aan Bosz lag hadden we nog steeds naar Gudelj moeten gluren. Ghazi is dubbel. Ik snap zijn frustratie maar niet hij is de aangewezen speler voor een kans achter Traoré maar Cerny omdat Ghazi zelf meerdere kansen heeft gehad en meerdere malen ook ondermaats heeft gepresteerd! Bosz duwen is natuurlijk not done en wordt hij nog mild gestraft. Ik denk dat er nog meer uit deze selectie te halen valt maar twijfel ernstig of Bosz hiervoor de man is...? We kunnen toch weer Frank de Boer terughalen, die is binnen 3 maanden bij Inter aan de straat gezet. En dan kunnen we weer na het geweldige voetbal kijken van de afgelopen 3 jaar. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Laten we nou niet alles op Bosch afschuiven als Anwar goed had gespeeld had hij dit probleem niet gehad,maar met alle respect Anwar speelt als een zoutzak hij zal echt uit een heel ander vaatje moeten tappen wil hij zich weer in de basis spelen.Op dit moment is het terecht dat hij er naast staat,ik vind eerder dat Cerny meer recht van spreken heeft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 november 2016 door p111 -- |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2016 - 09:05 schreef p111 het volgende:Laten we nou niet alles op Bosch afschuiven als Anwar goed had gespeeld had hij dit probleem niet gehad,maar met alle respect Anwar speelt als een zoutzak hij zal echt uit een heel ander vaatje moeten tappen wil hij zich weer in de basis spelen.Op dit moment is het terecht dat hij er naast staat,ik vind eerder dat Cerny meer recht van spreken heeft. Mee eens. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Zowel tete, bazoer en El Ghazi hebben de laatste paar wedstrijden onder frank op de bank gezeten.
Het is niet verwonderlijk dat ze ook nu weer op de bank zitten.
Enige die er bij is komen te zitten is Riedewald |
|
|
|
|
p111
|
|
|
In mijn ogen hoort Riedewald op de plek van Viergever te spelen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2016 - 08:15 schreef remco k het volgende:[..] Ach mensen laten we even normaal doen. Het valt niet goed te praten? Hij mag dit natuurlijk niet doen. Maar kom op zeg, hou eens op met dat overdrijven. Al zou hij hem een duw hebben gegeven. Zoals Loetje zegt. Alles heeft twee kanten. En ik begrijp de frustratie van Ghazi voor 100% dat die traore wel speelt als een dweil en hij niet mee mag doen. Sorry maar je als je zelf ook bijzonder weinig presteert. Ook tegen een stelletje amateurs zo'n beetje de slechtste van het veld was dan vervolgens ook nog met je klauwen aan de trainer zit dan heb je geen recht van spreken en moet je je dood schamen voor je gedrag. Traore presteert inderdaad niet veel maar El Ghazi ook niet. De enige die recht van spreke heeft is Cerny. Is wekelijks een van de beste bij JA. Ik ben nog steeds fan van El Ghazi maar dit gedrag is ontoelaatbaar en dat mensen nog enigszins begrip kunnen opbrengen voor zijn gedrag vind ik nog vreemder. Elke normale werknemer die zijn werkgever/baas een duw geeft krijgt op staande voet ontslag. Nu begrijp ik ook wel dat je dat als club niet kan doen want je gooit 8 tot 10 miljoen weg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 november 2016 door Brandje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: En Tete heel snel op de plek van Veltman. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Dit zijn de spelende middevelders van AC Milan: Giacomo Bonaventura, Riccardo Montolivo, Juraj Kucka, Gustavo Gomez, Andrea Poli, Keisuke Honda en nog een paar meer op de loonlijst. Veel succes Bazoer, wordt ook een gevalletje als Frank de Boer bij Inter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 november 2016 door Ztjes -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gaat dis we lekker. Bazoer is met afstand het grootste talent dat Nederland de laatste paar jaar heeft voortgebracht. En die wil weg omdat ie niet speelt. Dat zou echt een dikke fout van bosz zijn. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Bazoer moet spelen voor wie ? de enige die ik kan bedenken is Schone |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2016 - 13:52 schreef remco k het volgende:Gaat dis we lekker. Bazoer is met afstand het grootste talent dat Nederland de laatste paar jaar heeft voortgebracht. En die wil weg omdat ie niet speelt. Dat zou echt een dikke fout van bosz zijn. Je moet je basisplek niet veroveren door te dreigen met vertrek maar door beter te spelen dan je concurrent.
Om nou te zeggen dat hij niet Schone of Klaassen uit de selectie kan spelen, daar geloof ik niet in.
En over een fout te spreken van Bosz is ridicuul. Hij stelt zijn beste spelers op, beste op dit moment. Dat is geen fout, dat is wat je moet doen bij een voetbalclub. Ajax is geen peuterspeelzaal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 november 2016 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2016 - 13:52 schreef remco k het volgende:Gaat dis we lekker. Bazoer is met afstand het grootste talent dat Nederland de laatste paar jaar heeft voortgebracht. En die wil weg omdat ie niet speelt. Dat zou echt een dikke fout van bosz zijn. Van Bosz? Bazoer vluchtte bij Psv weg en nu doet hij het weer. Die jongen was helemaal niet in vorm. Wie denkt hij dat hij is om een basisplaats te eisen?
Ghazi last zich kennen en nu Bazoer ook. Laat die snotapen maar lekker in hun sopje gaarkoken! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2016 - 15:40 schreef Hummel10 het volgende:[..] Van Bosz? Bazoer vluchtte bij Psv weg en nu doet hij het weer. Die jongen was helemaal niet in vorm. Wie denkt hij dat hij is om een basisplaats te eisen? Ghazi last zich kennen en nu Bazoer ook. Laat die snotapen maar lekker in hun sopje gaarkoken! Als trainer kan je het ook anders in vullen. Mensen kansen geven tijdens wedstrijden. Dus voor een Schone inbrengen in de 60e minuut bij een voorsprong.
Zou het echt aan alle talenten zelf liggen dat er niemand speelt??
Alleen Veltman en Klaassen spelen van de zelf opgeleide jongens.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Bazoer mag weg, zo'n beetje het grootste talent wat er momenteel al speelt in de Eredivisie. Dan laat ik alles wat in de jeugd speelt en nog niet volwaardig basisspeler is of was even weg.... Lekker bezig.... Hoelang zal het duren voor Riedewald en Tete volgen?
Ongelooflijk gewoon |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2016 - 16:27 schreef remco k het volgende:[..] Als trainer kan je het ook anders in vullen. Mensen kansen geven tijdens wedstrijden. Dus voor een Schone inbrengen in de 60e minuut bij een voorsprong. Zou het echt aan alle talenten zelf liggen dat er niemand speelt?? Alleen Veltman en Klaassen spelen van de zelf opgeleide jongens.. Mij irriteert het gewoon vreselijk dat sommige om het geringste eruit mogen en andere spelers gewoon maandenlang kut mogen spelen en er nog in staan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2016 - 14:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Je moet je basisplek niet veroveren door te dreigen met vertrek maar door beter te spelen dan je concurrent. Om nou te zeggen dat hij niet Schone of Klaassen uit de selectie kan spelen, daar geloof ik niet in. En over een fout te spreken van Bosz is ridicuul. Hij stelt zijn beste spelers op, beste op dit moment. Dat is geen fout, dat is wat je moet doen bij een voetbalclub. Ajax is geen peuterspeelzaal. Ik betwijfel of dat nu de beste spelers zijn.. Riedewald speelde gewoon prima wedstrijden, Tete en Dijks idemdito. Bazoer was minder in vorm, maar krijgt gewoon ineens amper een kans.
En natuurlijk moet zon jongen geen basis speler zijn als ie niet goed genoeg speelt. Maar laat die jongen dan veel vaker in vallen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2016 - 16:28 schreef Loetje het volgende:[..] Mij irriteert het gewoon vreselijk dat sommige om het geringste eruit mogen en andere spelers gewoon maandenlang kut mogen spelen en er nog in staan. Juist// |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2016 - 16:28 schreef remco k het volgende:[..] Ik betwijfel of dat nu de beste spelers zijn.. Riedewald speelde gewoon prima wedstrijden, Tete en Dijks idemdito. Bazoer was minder in vorm, maar krijgt gewoon ineens amper een kans. En natuurlijk moet zon jongen geen basis speler zijn als ie niet goed genoeg speelt. Maar laat die jongen dan veel vaker in vallen... Veltman draait over het algemeen nog niet top dit seizoen, Tete zou dan in ieder geval niet helemaal buiten beeld mogen zijn. Viergever is niet top dus Riedewald zou zeker daar meer kansen mogen krijgen. De 6 blijft ook gewoon een lastig verhaal en zouden Riedewald en Bazoer nooit buiten beeld mogen zijn aangezien wat ze al hebben laten zien en ook omdat dat een cruciale positie is bij ons. Ik snap er echt niks meer van en vind het nu persoonlijk erger als voorheen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 november 2016 door Loetje -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2016 - 16:27 schreef remco k het volgende:[..] Als trainer kan je het ook anders in vullen. Mensen kansen geven tijdens wedstrijden. Dus voor een Schone inbrengen in de 60e minuut bij een voorsprong. Zou het echt aan alle talenten zelf liggen dat er niemand speelt?? Alleen Veltman en Klaassen spelen van de zelf opgeleide jongens.. klopt en mogen ze wel spelen dan spelen ze dramatisch.. 1 tegenslag en het ligt aan de trainer en gaan ze lopen janken.. vergeet niet deboer had bazoer ook al uit de basis gehaald vorig seizoen omdat die drama was (tehoog in de bol gekregen?).. ook elghazi was geen vaste waarde (schone younes milik) en tete was op dat moment beter als vrhijn.. riedewald is gewoon nummer 1 reserver voor de nummer 6 en centraal voor viergever..
vind het eigenlijk best logische keuzes.. traore blijft gewoon gevaarlijk ondanks da die de vorm nog nie heeft.. maar neem elghazi en bazoer die er nog nie eens met kop en schouders bovenuitsteken bij een amateurclub.. dat waren vbeek nouri cerny.. en een clement deligt etc.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2016 - 16:28 schreef Loetje het volgende:[..] Mij irriteert het gewoon vreselijk dat sommige om het geringste eruit mogen en andere spelers gewoon maandenlang kut mogen spelen en er nog in staan. Ben ik het ook mee eens en het vaste team van Bosz is zeker niet mijn team want Tete, Bazoer op zes en Riedewald zouden bij mij altijd spelen maar juist een El Ghazi die er geen klote van bakt, heeft geen recht om te zeiken en nog minder recht om aan de trainer te zitten. Wat ik al eerder zei. Cerny die heeft pas recht van spreken want is wekelijks itblinker bij Jong Ajax. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Eigenlijk wel mee eens Brandje. Een middenveld met Bazoer, Riedewald en Ziyech zag ik ook nog voor me. Ondanks ik fan ben van Klaassen en hij in het lopen gewoon creatief en goed is vind ik hem ook teveel onder de maat. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2016 - 16:47 schreef Brandje het volgende:[..] Ben ik het ook mee eens en het vaste team van Bosz is zeker niet mijn team want Tete, Bazoer op zes en Riedewald zouden bij mij altijd spelen maar juist een El Ghazi die er geen klote van bakt, heeft geen recht om te zeiken en nog minder recht om aan de trainer te zitten. Wat ik al eerder zei. Cerny die heeft pas recht van spreken want is wekelijks itblinker bij Jong Ajax. tete voor veltman of sanchez ?? bazoer voor klaassen ziyech of schone ?? riedewald viergever zou ik persoonlijk wel voor riedewald gaan.. elghazi denkt al zins zijn debuut dat hij ronaldo is.. waardeloze instelling ook.. dan kom je bij sinkgraven of dijks.. sinkgraven moet wennen en absoluut niet erg om hem als eyeopener te hebben gebruikt en doet het prima als nieuweling..
dus nee vind de keuzes niet zo gek..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 november 2016 door nummer10 -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Tete voor Veltman en Riedewald zeer zeker voor Viergever.Ja en Bazoer zou alleen voor Schone kunnen,maar ook Bazoer is nog lang niet in topvorm. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Bosz ........!!! En meer zeg ik niet meer!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2016 - 17:15 schreef p111 het volgende:Tete voor Veltman en Riedewald zeer zeker voor Viergever.Ja en Bazoer zou alleen voor Schone kunnen,maar ook Bazoer is nog lang niet in topvorm. vind jij tete beter als veltman op dit moment ? ik durf die niet tezeggen... persoonlijke voorkeur is wat anders dan daadwerkelijk beter zijn.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2016 - 16:28 schreef remco k het volgende:[..] Ik betwijfel of dat nu de beste spelers zijn.. Riedewald speelde gewoon prima wedstrijden, Tete en Dijks idemdito. Bazoer was minder in vorm, maar krijgt gewoon ineens amper een kans. En natuurlijk moet zon jongen geen basis speler zijn als ie niet goed genoeg speelt. Maar laat die jongen dan veel vaker in vallen... Alleen younes en traore horen niet te spelen, dan kan je cerny als vervanger gebruiken. Maar dan houd het ook wel op. Nouri minuten maken op de linkerflank, maar dat is geen linksbuiten. Anders zou ik het niet weten.
Schone speelt gewoon prima en het gaat moeizamer als hij niet speelt.
Dijks vond ik niet goed spelen, logisch dat je daar wat voor anders zoekt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2016 - 17:43 schreef nummer10 het volgende:[..] vind jij tete beter als veltman op dit moment ? ik durf die niet tezeggen... persoonlijke voorkeur is wat anders dan daadwerkelijk beter zijn.. Een verdediger moet in eerste instantie toch verdedigen? Dat is wat ik nog steeds vind en vind Tete dan wel erg sterk. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2016 - 17:43 schreef nummer10 het volgende:[..] vind jij tete beter als veltman op dit moment ? ik durf die niet tezeggen... persoonlijke voorkeur is wat anders dan daadwerkelijk beter zijn.. Nee ik vind Tete en Veltman niet echt veel verschil in zitten,maar Viergever en Riedewald wel. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2016 - 17:00 schreef nummer10 het volgende:[..] tete voor veltman of sanchez ?? bazoer voor klaassen ziyech of schone ?? riedewald viergever zou ik persoonlijk wel voor riedewald gaan.. elghazi denkt al zins zijn debuut dat hij ronaldo is.. waardeloze instelling ook.. dan kom je bij sinkgraven of dijks.. sinkgraven moet wennen en absoluut niet erg om hem als eyeopener te hebben gebruikt en doet het prima als nieuweling.. dus nee vind de keuzes niet zo gek.. Tete absoluut voor Veltman. Veltman voegt aanvallend niks maar dan ook helemaal niks toe. Wat juist de reden is dat hij de voorkeur krijgt. Verdedigend vind ik hem sowieso 3 klassen minder dan tete. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|