|
|
Loetje
|
|
|
quote: Heb jij ooit iemand zo jong gezien die werkelijk alles beheerst? Dit ventje kan in ieder systeem spelen. Snel, sterk, balvast, sterk in de lucht, goed in de combinatie, geweldige looplijnen, positioneel echt altijd goed en een godgruwelijk goed schot |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zeker aan die clubs met geld. Why not |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 21:52 schreef Loetje het volgende:[..] Fout! In Denemarken werd massaal tegen hem gezegd dat hij naar Ajax moest en het de juiste stap is in zijn carrière. Olsen, Steen Olsen, Petterson, Grønkjaer, zijn oude club en zelfs Jesper Olsen. Allemaal erop gehamerd dat hij naar Ajax zou gaan. Ik denk dat hij erop doelde dat Dolberg in Denemarken niet als een gigantisch groot talent werd gezien. En dat is gewoon waar, des te knapper het is van Steen Olsen dat ie hem gescout heeft voor Ajax. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 21:52 schreef Loetje het volgende:[..] Fout! In Denemarken werd massaal tegen hem gezegd dat hij naar Ajax moest en het de juiste stap is in zijn carrière. Olsen, Steen Olsen, Petterson, Grønkjaer, zijn oude club en zelfs Jesper Olsen. Allemaal erop gehamerd dat hij naar Ajax zou gaan. Perez zei dat ze verrast waren dat het zo snel ging met Dolberg. Dat hadden ze niet verwacht.
Wellicht heb ik het verkeerd verwoord, excuus! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik heb de afgelopen weken meer van Ajax genoten sinds jaren. Alleen het afgelopen weekend was wel weer ff een teleurstelling. Omdat het puur aan de instelling lag. Ajax heeft meer kwaliteit en potentie dan vorig jaar. Ik geloof ook dat de Boer hier prima mee uit de voeten had gekund. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 21:54 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat hij erop doelde dat Dolberg in Denemarken niet als een gigantisch groot talent werd gezien. En dat is gewoon waar, des te knapper het is van Steen Olsen dat ie hem gescout heeft voor Ajax. Ook niet helemaal eens eigenlijk. De mensen die het zeiden waren eigenlijk ook de mensen die in Denemarken niet meer serieus genomen worden. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Dolberg wat een klasse @@@@ |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 21:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Perez zei dat ze verrast waren dat het zo snel ging met Dolberg. Dat hadden ze niet verwacht. Wellicht heb ik het verkeerd verwoord, excuus! Kan best hoor, maar ik vind Perez eigenlijk een niksnut die amper verstand van voetbal heeft. En al helemaal niet kan onderbouwen. Kenneth wordt ook niet graag gezien in Denemarken |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 21:54 schreef Bobby1972 het volgende:Ik heb de afgelopen weken meer van Ajax genoten sinds jaren. Alleen het afgelopen weekend was wel weer ff een teleurstelling. Omdat het puur aan de instelling lag. Ajax heeft meer kwaliteit en potentie dan vorig jaar. Ik geloof ook dat de Boer hier prima mee uit de voeten had gekund. Nu nog resultaatgericht |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 21:54 schreef Loetje het volgende:[..] Heb jij ooit iemand zo jong gezien die werkelijk alles beheerst? Dit ventje kan in ieder systeem spelen. Snel, sterk, balvast, sterk in de lucht, goed in de combinatie, geweldige looplijnen, positioneel echt altijd goed en een godgruwelijk goed schot Het is de rust en het gemak. Als het zo doorgaat gaan ze in de zomer al aan hem trekken. Ajax moet hem gewoon niet verkopen. Ook al krijgen ze 30 miljoen. Ook denk ik dat het te vroeg voor hem is. En dat hij niet snel onverstandige dingen zou doen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Haal Iniesta en Messi weg, wat heb je dan over van Barca?? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 21:54 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat hij erop doelde dat Dolberg in Denemarken niet als een gigantisch groot talent werd gezien. En dat is gewoon waar, des te knapper het is van Steen Olsen dat ie hem gescout heeft voor Ajax. Dat bedoelde ik idd, dank voor de goede verwoording!!! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: Ik ben alleen geïrriteerd over de lakse houding die er soms ineens weer de kop opsteekt. Ik dacht nou dat is nu wel minder. Maar vorig weekend deed het me toch weer aan vorig seizoen denken. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 21:56 schreef Loetje het volgende:[..] Kan best hoor, maar ik vind Perez eigenlijk een niksnut die amper verstand van voetbal heeft. En al helemaal niet kan onderbouwen. Kenneth wordt ook niet graag gezien in Denemarken Hij vertelde enkel alleen hoe ze in denemarken naar dolberg keken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 21:55 schreef Loetje het volgende:[..] Ook niet helemaal eens eigenlijk. De mensen die het zeiden waren eigenlijk ook de mensen die in Denemarken niet meer serieus genomen worden. Veller is iemand die wel degelijk serieus genomen wordt bij de jeugdopleidingen.
Perez is ook geen koekebakker.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 21:56 schreef Loetje het volgende:[..] Kan best hoor, maar ik vind Perez eigenlijk een niksnut die amper verstand van voetbal heeft. En al helemaal niet kan onderbouwen. Kenneth wordt ook niet graag gezien in Denemarken Kenneth niet graag gezien daar? Sorry maar daar zit je echt naast.
In mijn optiek echt 1 van de betere analisten van Nederland.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Geef mij dan Suarez!! We hebben wel wat miljoenen liggen, voor een nieuwe rechtsbuiten! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Voor het eerst sinds Huntelaar heeft Ajax eindelijk de spits waar we al jaren op hoopten. Dan mag je als supporter wel heel erg dankbaar zijn. Omdat we allemaal weten hoe moeilijk en klein de kans is om dit te vinden. Dit is een 'groei'briljant. Ik zou er maar heel zuinig op zijn als ik Ajax was. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik bedoel er mee te zeggen dat je een elftal nodig hebt dat hard werkt om andere mensen te laten renderen.
Klaassen bijvoorbeeld speelt vandaag gewoon echt een hele goede wedstrijd. Om over Sinkgraven en Sanchez maar te zwijgen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 22:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Geef mij dan Suarez!! We hebben wel wat miljoenen liggen, voor een nieuwe rechtsbuiten! Is geen rechtsbuiten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 22:01 schreef remco k het volgende:[..] Kenneth niet graag gezien daar? Sorry maar daar zit je echt naast. In mijn optiek echt 1 van de betere analisten van Nederland.. In Denemarken echt uitgekotst. Met betreft verstand van voetbal verschillen we dan van mening maar onderbouwen kan hij voor mij echt niet. Echt totaal niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Leon Bailey wordt trouwens wel met de week beter. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gaan we het weer weggeven of kunnen we voor het eerst dit jaar 90 minuten scherp blijven? Op een een of andere manier hebben we nog teveel nonchalante fases |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 22:00 schreef remco k het volgende:[..] Veller is iemand die wel degelijk serieus genomen wordt bij de jeugdopleidingen. Perez is ook geen koekebakker.. Toch zei Veller ook dat hij dit had van Karlsson. Tenminste als ik Extrabladet mag geloven. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Speelde dat wel, of je moet vinden dat we met 2 spitsen hebben gespeeld. Maar volgens mij speelde we een tijdlang met sulejmani, el hamlap en Suarez voorin.
Bij Barca speelt hij spits. Maar er is daar zoveel wisselingen dat ze daar niet echt een vaste positie hebben. De 3 krijgen gewoon heel veel vrijheid, om te doen wat ze willen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 22:05 schreef Loetje het volgende:[..] In Denemarken echt uitgekotst. Met betreft verstand van voetbal verschillen we dan van mening maar onderbouwen kan hij voor mij echt niet. Echt totaal niet. Dan snap ik niet zo goed wat jij met onderbouwen bedoelt. Want hij geeft zijn mening, en legt vervolgens vrijwel altijd uit hoe hij het bedoelt en wat ie daarmee bedoelt. Volgens mij is dat je mening onderbouwen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Geen idee. Ging erom dat dit in Denemarken werd gezegd over Dolberg. En ik heb het van meer mensen gelezen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Perez kan wel eens uitgekotst zijn omdat hij wel een behoorlijk negatief was over een aantal deense spelers. Dat vinden ze waarschijnlijk niet heel leuk van een Deen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 22:09 schreef remco k het volgende:[..] Dan snap ik niet zo goed wat jij met onderbouwen bedoelt. Want hij geeft zijn mening, en legt vervolgens vrijwel altijd uit hoe hij het bedoelt en wat ie daarmee bedoelt. Volgens mij is dat je mening onderbouwen. Maar wat is onderbouwen gap, wat wij doen of zeggen dat iemand goed is omdat ie goed is... Dat vind ik geen onderbouwen. Nogmaals, hierin verschillen we denk ik |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 22:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Perez kan wel eens uitgekotst zijn omdat hij wel een behoorlijk negatief was over een aantal deense spelers. Dat vinden ze waarschijnlijk niet heel leuk van een Deen. Dat had met zijn gedrag in het land zelf te maken. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Hoe vinden Riedewald spelen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoe kan je daar in hemelsnaam een overtreding in zien man.. Bal spelen, geen gestrekt been.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wordt weer minder en minder |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik erg goed op 1 moment.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 22:15 schreef Loetje het volgende:[..] Maar wat is onderbouwen gap, wat wij doen of zeggen dat iemand goed is omdat ie goed is... Dat vind ik geen onderbouwen. Nogmaals, hierin verschillen we denk ik Daarom vraag ik. Wat is in jouw optiek onderbouwen?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zelfde start als de eerste helft.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Celta speelt wat beter. Ajax heeft een aantal spelers die de bal snel verliezen, waaronder traore |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Je hebt niks aan younes verdedigend laat hij ook telkens zn man lopen wat irriteer ik me aan hem en die traore ook geen enkele besef gewoon spelen op het pleintje |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Tot in detail kunnen uitleggen wat je bedoeld en wanneer iemand er tegenin gaat net zo goed kunnen blijven onderbouwen zonder ineens allerlei andere dingen erbij te gaan halen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wachten tot het een keer fout gaat |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 22:23 schreef Loetje het volgende:[..] Tot in detail kunnen uitleggen wat je bedoeld en wanneer iemand er tegenin gaat net zo goed kunnen blijven onderbouwen zonder ineens allerlei andere dingen erbij te gaan halen. NIet veel anders dan wat een aantal hier prima kunnen en wat een Perez ook prima doet..
Dat we het niet eens zijn met meningen is iets anders.
Ik ben het met je eens dat de Analisten elkaar niet uitdagen in elkaars beargumenteren, maar ook dat is een andere discussie. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Dan kan je denk ik lang wachten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoppa.
En weer prima van Traore.... |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Eindelijk doet hij iets goeds die traore |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Duidelijk welke 2 spelers de belangrijkste zijn voor dit Ajax!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 22:26 schreef remco k het volgende:[..] NIet veel anders dan wat een aantal hier prima kunnen en wat een Perez ook prima doet.. Dat we het niet eens zijn met meningen is iets anders. Ik ben het met je eens dat de Analisten elkaar niet uitdagen in elkaars beargumenteren, maar ook dat is een andere discussie. Ik denk dat dat juist is dat je kunt blijven onderbouwen. Maar ik vind zijn argumenten vaak ook niet sterk. Ik heb zelf meer met Ronald de Boer en Jan van Halst |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Knappe actie van Traore zeg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 22:28 schreef Loetje het volgende:[..] Ik denk dat dat juist is dat je kunt blijven onderbouwen. Maar ik vind zijn argumenten vaak ook niet sterk. Ik heb zelf meer met Ronald de Boer en Jan van Halst Beiden ook prima.. Maar zoals ik zei. Ze krijgen geen tegengas. Het kunnen blijven beargumenteren is iets dat niet aan de orde is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hehe. Heerlijke goal van Youness zeg.... Hopppaaaaa!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|