|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Veltman mag van mij gewoon blijven staan. 1 slechte pot betekend niet meteen wissel. En was de afgelopen weken juist gewoon goed... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sjezus wat doen ze allemaal zeg.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Schöne wordt ook keer op keer overlopen. Ik heb de overdreven blijdschap ook nooit echt begrepen want het gebeurd elke wedstrijd meerdere keren en of je nu tegen Zwolle, Utrecht, Luik, Feyenoord of Celta speelt. Het gebeurd te vaak.
Al met al blij met het resultaat en de overwintering |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 22:53 schreef remco k het volgende:[..] Veltman mag van mij gewoon blijven staan. 1 slechte pot betekend niet meteen wissel. En was de afgelopen weken juist gewoon goed... Klopt. Maar ik ben fan van Tete en wil hem al lang zien. Veltman mag van mij ook centraal maar dat wil men niet, 2 spelers die gelijkbenig zijn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 22:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Dat heeft te maken dat de wedstrijd opdat moment gespeeld was. Dan geef je de beste spelers rust voor de volgende wedstrijd Dan doe je dat door spelers te brengen voor die positie. Gudelj is geen speler voor de aanvallende plek op het middenveld.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Poeh, wat maakt Ajax het zichzelf nog moeilijk. 80 minuten lang niets weggegeven en dan nog 10 minuten paniekvoetbal. Maar wel 80 minuten lang heer en meester. Niet altijd goed maar wel duidelijk beter. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 22:53 schreef remco k het volgende:[..] Veltman mag van mij gewoon blijven staan. 1 slechte pot betekend niet meteen wissel. En was de afgelopen weken juist gewoon goed... De reden dat hij speelde voor tete was omdat hij beter kan opkomen toch? Nou ik zie er niks van. Voor een jongen die al jaren in het eerste meedraait verwacht ik nou eenmaal meer! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 22:54 schreef Loetje het volgende:[..] Klopt. Maar ik ben fan van Tete en wil hem al lang zien. Veltman mag van mij ook centraal maar dat wil men niet, 2 spelers die gelijkbenig zijn Tete mag van mij ook zeker minuten maken hoor. Maar VEltman doet het gewoon goed op die positie.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die Aspas is wel echt goed hoor |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 22:55 schreef 3sterren het volgende:[..] De reden dat hij speelde voor tete was omdat hij beter kan opkomen toch? Nou ik zie er niks van. Voor een jongen die al jaren in het eerste meedraait verwacht ik nou eenmaal meer! Is normaal defensief onpasseerbaar, speelt veelal vooruit. Is alleen niet de man van de voorzet.
Ik ben er meer dan tevreden over. Eerste taak van een verdediger is verdedigen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Jup, alleen staat Veltman wel redelijk stil vind ik nu |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 22:53 schreef remco k het volgende:[..] Veltman mag van mij gewoon blijven staan. 1 slechte pot betekend niet meteen wissel. En was de afgelopen weken juist gewoon goed... Beste Remco, Veltman is al weken zeer matig tot slecht. Vandaag bij de 3-1 staat ie te slapen en heft hij buitenspel op. Is bijna verantwoordelijk voor de 3-3. Staat tegen Feyenoord op 3 meter van Elia die alle tijd heeft voor de voorzet. Was tegen Ado zeer slecht. Er zit geen groei meer in bij hem dus aub heel maar dan ook heel snel Tete terug in de basis. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Cerny liep warm om in te vallen voor een van de buitenspelers, maar Ajax maakte de 3-0. Bosz dacht dat de wedstrijd gespeeld was, zo zag het er ook naar uit.
Dan wissel je zo.
Het probleem is, is dat Ajax achter over ging leunen en celta nog wat gas af. Het is eerder dat de spelers dit niet mogen laten gebeuren.
Gudelj valt gewoon slecht in. Wint geen bal, verliest de bal. Had geen inbreng. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 22:54 schreef Brandje het volgende:[..] Schöne wordt ook keer op keer overlopen. Ik heb de overdreven blijdschap ook nooit echt begrepen want het gebeurd elke wedstrijd meerdere keren en of je nu tegen Zwolle, Utrecht, Luik, Feyenoord of Celta speelt. Het gebeurd te vaak. Al met al blij met het resultaat en de overwintering Over Schone heb ik de euforie ook niet echt begrepen. In mijn optiek behoort Bazoer daar gewoon te spelen.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: ? Omdat zijn man er 4 keer langs is gekomen?
Nou dan speelt iedere verdediger dus slecht...ook Sanchez dus... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 22:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Cerny liep warm om in te vallen voor een van de buitenspelers, maar Ajax maakte de 3-0. Bosz dacht dat de wedstrijd gespeeld was, zo zag het er ook naar uit. Dan wissel je zo. Het probleem is, is dat Ajax achter over ging leunen en celta nog wat gas af. Het is eerder dat de spelers dit niet mogen laten gebeuren. Gudelj valt gewoon slecht in. Wint geen bal, verliest de bal. Had geen inbreng. Zelfs bij een gelopen wedstrijd zijn het onlogische wissels. CAssiera kan ik goed begrijpen. Maar je had gewoon Schone eraf moeten halen als je defensief wil wisselen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 22:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] ? Omdat zijn man er 4 keer langs is gekomen? Nou dan speelt iedere verdediger dus slecht...ook Sanchez dus... Is al weken slecht. Heel snel Kenny weer in de basis Bovendien mag best je tegenstander je passeren maar je mag niet buitenspel opheffen zoals bij de 3-1 en waar de 3-3 bijna uit kwam zet hij een sliding in met zijn verkeerde been.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 november 2016 door Brandje -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 22:54 schreef remco k het volgende:[..] Dan doe je dat door spelers te brengen voor die positie. Gudelj is geen speler voor de aanvallende plek op het middenveld.. Gudelj heeft bij az en nac ook op die positie gespeeld.
Maar als je dat vind dan verschillen we daar van mening.
Ik had eerder bazoer gebracht, als er iemand niet in vorm is dan is het gudelj wel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 22:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] ? Omdat zijn man er 4 keer langs is gekomen? Nou dan speelt iedere verdediger dus slecht...ook Sanchez dus... Rare opmerking. Als iedere verdediger 4 keer per wedstrijd op zon manier gepasseerd wordt, verlies je iedere pot met 12 goals tegen..
Veltman was vandaag aan de bal slecht, positioneel slecht, in de duels slecht, en stapt twee keer niet op buitenspel waar dat wel moet..
Hard werken doen ze maar in de kuip. Hier wil ik ook gewoon goed spel zien, en mensen die laten zien beter te zijn.
Ik ben fan van Veltman, maar vandaag gewoon heel erg slecht... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Gudelj heeft bij az en nac ook op die positie gespeeld. Maar als je dat vind dan verschillen we daar van mening. Ik had eerder bazoer gebracht, als er iemand niet in vorm is dan is het gudelj wel. Nee hoor, toen speelde hij als box to box speler. Niet op 10. Ajax speelt met een ander type middenveld.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 22:58 schreef remco k het volgende:[..] Zelfs bij een gelopen wedstrijd zijn het onlogische wissels. CAssiera kan ik goed begrijpen. Maar je had gewoon Schone eraf moeten halen als je defensief wil wisselen. Oh ja, je had ook best voor schone kunnen kiezen. Maar ziyech had tegen feyenoord al last van vermoeidheid(liesklachten).
Maar ik denk dat Bosz ziyech belangrijker vind voor het team dan schone. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:00 schreef remco k het volgende:[..] Rare opmerking. Als iedere verdediger 4 keer per wedstrijd op zon manier gepasseerd wordt, verlies je iedere pot met 12 goals tegen.. Veltman was vandaag aan de bal slecht, positioneel slecht, in de duels slecht, en stapt twee keer niet op buitenspel waar dat wel moet.. Hard werken doen ze maar in de kuip. Hier wil ik ook gewoon goed spel zien, en mensen die laten zien beter te zijn. Ik ben fan van Veltman, maar vandaag gewoon heel erg slecht... Rekenen kan je niet zo goed he...
Zijn er dan 3 goals gevallen doordat de man van veltman hem voorbij ging? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:02 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Oh ja, je had ook best voor schone kunnen kiezen. Maar ziyech had tegen feyenoord al last van vermoeidheid(liesklachten). Maar ik denk dat Bosz ziyech belangrijker vind voor het team dan schone. Dan had je een speler moeten brengen die Zyech kan vervangen.
Of je had Schone en Gudelj moeten omwisselen. Schone was gewoon matig in de tweede helft. Werd op gegeven moment overlopen..En dan moet je ingrijpen.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:01 schreef remco k het volgende:[..] Nee hoor, toen speelde hij als box to box speler. Niet op 10. Ajax speelt met een ander type middenveld.. Dan speelt klaassen toch op tien en gudelj als box to box |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Rekenen kan je niet zo goed he... Zijn er dan 3 goals gevallen doordat de man van veltman hem voorbij ging? Hijw erd zeker 6 keer voorbij gelopen. Echt opletten kan je zelf dus niet..
Maar wat heb je op je lever joh. Mag je niet zeggen dat een speler een slechte wedstrijd heeft gespeeld..
Nou dan heb je echt pech kerel... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:03 schreef remco k het volgende:[..] Dan had je een speler moeten brengen die Zyech kan vervangen. Of je had Schone en Gudelj moeten omwisselen. Schone was gewoon matig in de tweede helft. Werd op gegeven moment overlopen..En dan moet je ingrijpen.. Op de bank zat geen speler die creativiteit had. Je kan ook gudelj en klaassen omwisselen, zo speelde ze te minste de laatste weken(vorig seizoen) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dan had je dat zo moeten invullen. Maar dat deed Bosz niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:05 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Op de bank zat geen speler die creativiteit had. Je kan ook gudelj en klaassen omwisselen, zo speelde ze te minste de laatste weken(vorig seizoen) Goh, en wie zijn schuld is het dat die kwaliteit niet op de bank zit.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En toen kwamen de laatste minuten en zag je ineens de wisselvalligheid bij onze verdediging. Niet alleen bij Veltman, maar ook de andere 3 waren ineens nerveus! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:05 schreef remco k het volgende:[..] Hijw erd zeker 6 keer voorbij gelopen. Echt opletten kan je zelf dus niet.. Maar wat heb je op je lever joh. Mag je niet zeggen dat een speler een slechte wedstrijd heeft gespeeld.. Nou dan heb je echt pech kerel... Ehm wedstrijd tegen feijenoord vergeten? Toen het over Sinkgraven ging? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wel bijzonder trouwens..
Van de wedstrijd tegen de Graafschap slechts twee basis spelers van toen ook nu basis.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Heeft nouri niet gistere gespeeld dan? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:06 schreef Ajax Warrior het volgende:En toen kwamen de laatste minuten en zag je ineens de wisselvalligheid bij onze verdediging. Niet alleen bij Veltman, maar ook de andere 3 waren ineens nerveus! Komt door het grootste gedeelte ook omdat de heren Klaassen, Gudelj en Schöne werden overlopen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Jammer dat Ajax Celta nog zo ver terug liet komen want het had makkelijk nog 3-3 kunnen worden. Gelukkig zijn we door en hopelijk wil Ajax die laatste 2 potjes nog wat laten zien. Thuis winnen van Panathinaikos betekent groepswinst in ieder geval |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Compleet andere discussie. Ging om een fout of niet een fout.. Niks te maken met mogen zeggen dat spelers wel of niet goed spelen.
Maar het duurde weer even voordat je er was man.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:06 schreef Ajax Warrior het volgende:En toen kwamen de laatste minuten en zag je ineens de wisselvalligheid bij onze verdediging. Niet alleen bij Veltman, maar ook de andere 3 waren ineens nerveus! Raar he, en daarvoor eigenlijk niets weg gegeven. Zelfs Sanchez was het kwijt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: ??? Is er giscter gespeeld dan?
Als zou dat zo zijn. Dat is nog steeds een keuze van Bosz..
Hij maakt gewoon foute keuzes vandaag, en niet voor de eerste keer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:06 schreef Ajax Warrior het volgende:En toen kwamen de laatste minuten en zag je ineens de wisselvalligheid bij onze verdediging. Niet alleen bij Veltman, maar ook de andere 3 waren ineens nerveus! Heel slecht die laatste periode.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Op Bosz geeft de spelers wel de opdracht, maar word slecht uitgevoerd door de spelers. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:10 schreef remco k het volgende:[..] ??? Is er giscter gespeeld dan? Als zou dat zo zijn. Dat is nog steeds een keuze van Bosz.. Hij maakt gewoon foute keuzes vandaag, en niet voor de eerste keer. Jeugd leauge toch? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:09 schreef remco k het volgende:[..] Compleet andere discussie. Ging om een fout of niet een fout.. Niks te maken met mogen zeggen dat spelers wel of niet goed spelen. Maar het duurde weer even voordat je er was man.. Pardon precies dezelfde discussie. Toen werd Sinkgraven ook een aantal maal voorbij gelopen en speelde hij slecht. Net als in andere wedstrijden maar toen mocht het niet aangegeven worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee, en al zou dat zo zijn. Dan nog is dat een keuze van Bosz.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik kan daar inderdaad niet bij met mijn verstand. 80 minuten enorm geconcentreerd en dan ineens flierenfluitend proberen de wedstrijd uit te spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:12 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Pardon precies dezelfde discussie. Toen werd Sinkgraven ook een aantal maal voorbij gelopen en speelde hij slecht. Net als in andere wedstrijden maar toen mocht het niet aangegeven worden. Ik herinner het me weer.
Ik gaf toen zelf aan dat ie gewisseld moest worden.. Dus waar heb je het over... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:09 schreef remco k het volgende:[..] Compleet andere discussie. Ging om een fout of niet een fout.. Niks te maken met mogen zeggen dat spelers wel of niet goed spelen. Maar het duurde weer even voordat je er was man.. En wat betreft je laatste opmerking. Ik heb inderdaad belangrijkere dingen aan mijn hoofd dan enkel op het forum te hangen! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Altijd het is een keuze., maar je kan prima de plek van ziyech laten innemen.
Schone, Gudelj(rol wisselen met Klaassen), Sinkgraven, Bazoer(Rol wisselen met Klaassen) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:15 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En wat betreft je laatste opmerking. Ik heb inderdaad belangrijkere dingen aan mijn hoofd dan enkel op het forum te hangen! Ach ja, iedere keer als je de kans krijgt op zoiets te reageren ben je er wel.. Dus dat zal wel meevallen pik.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:14 schreef remco k het volgende:[..] Ik herinner het me weer. Ik gaf toen zelf aan dat ie gewisseld moest worden.. Dus waar heb je het over... Het gaat om meerdere wedstrijden. Sinkgraven is geen linksback en Veltman geen rechtsback. Uiteindelijk is er een trainer die ze daar neerzet en blijkbaar accepteert dat deze spelers af en toe een fout maken of wedstrijden slecht spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Altijd het is een keuze., maar je kan prima de plek van ziyech laten innemen. Schone, Gudelj(rol wisselen met Klaassen), Sinkgraven, Bazoer(Rol wisselen met Klaassen) Volgens mij geef ik verschillende opties die mogelijk zijn met de mensen die er waren, en de mensen die er niet waren. Allemaal opties waar Bosz voor had kunnen kiezen, en hij kiest voor de meest foute optie.. |
|
|
|