|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:18 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Het gaat om meerdere wedstrijden. Sinkgraven is geen linksback en Veltman geen rechtsback. Uiteindelijk is er een trainer die ze daar neerzet en blijkbaar accepteert dat deze spelers af en toe een fout maken of wedstrijden slecht spelen. Sinkgraven was vandaag fantastisch goed..
En af en toe een fout is helemaal niet zo erg.. Dat hoort bij een elftal als Ajax.
Maar 10 keer in een wedstrijd is wel wat veel. En dan mag je toch gewoon zeggen dat iemand slecht speelt..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 november 2016 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ben weg. MOrgen 5:00 wekkertje.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:18 schreef remco k het volgende:[..] Ach ja, iedere keer als je de kans krijgt op zoiets te reageren ben je er wel.. Dus dat zal wel meevallen pik.. Zal wel meevallen???? Jij bent echt gek en weet totaal niet wat er op dit moment allemaal hier gebeurt. Dus ja, ik probeer tussen alle stress door af en toe te reageren en dan vallen jouw reacties meestal als eerste op! Zie het als een eer! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 november 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:19 schreef remco k het volgende:[..] Sinkgraven was vandaag fantastisch goed.. En af en toe een fout is helemaal niet zo erg.. Dat hoort bij een elftal als Ajax. Maar 10 keer in een wedstrijd is wel wat veel. En dan mag je toch gewoon zeggen dat iemand slecht speelt.. En toen dat in 1 van de eerste wedstrijden van Sinkgraven als linjsback gebeurde moesten we niet klagen want ja hij was er pas neergezet. Mag je dan niet zeggen dat iemand slecht speelt??
En fantastisch goed?? Alsjeblieft zeg, speelde gewoon zoals je mag verwachten maar de meeste dreiging ging over de zijde van Veltman. Dus echt op de proef gesteld werd hij niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 november 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Maar blij met de uitslag en plaatsing voor volgende ronde maar zeker niet met de laatste 15 minuten. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:18 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij geef ik verschillende opties die mogelijk zijn met de mensen die er waren, en de mensen die er niet waren. Allemaal opties waar Bosz voor had kunnen kiezen, en hij kiest voor de meest foute optie.. Ik had ook eerder cerny en bazoer in gebracht, maar wel ziyech en dolberg gewisseld.
Wellicht had ik ook dijks voor schone ingebracht en sinkgraven op het middenveld laten spelen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Alleen jammer dat Sanchez al geel had anders had hij die opgefokte kakkerlak nog een ongelofelijke keek op zijn stinksmoel kunnen geven. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ik had ook eerder cerny en bazoer in gebracht, maar wel ziyech en dolberg gewisseld. Wellicht had ik ook dijks voor schone ingebracht en sinkgraven op het middenveld laten spelen. Waarom allemaal drastische wisselingen terwijl het 75 minuten gewoon goed staat? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Nu wel hopen dat ze de laatste 2 wedstrijden ook serieus nemen, want nog zes puntjes erbij zou prima uitkomen voor het Nederlandse voetbal. Zeker nu PiSVee en die kaasboeren het behoorlijk laten liggen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Overmoed? Het idee hebben dat de wedstrijd al gespeeld was? Helaas kan Ajax zich die houding nog niet veroorloven. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Zo drastisch is het niet, spelers kunnen op meerdere posities spelen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:36 schreef pth het volgende:[..] Overmoed? Het idee hebben dat de wedstrijd al gespeeld was? Helaas kan Ajax zich die houding nog niet veroorloven. Houding kan je wel veroorloven als ze het gewoon goed uitspelen, dat kan gewoon.
We hebben gewonnen en ook spelers gespaard, prima toch.
Plus we hebben overwinterd, hopelijk kunnen de andere dat ook! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 22:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Cerny liep warm om in te vallen voor een van de buitenspelers, maar Ajax maakte de 3-0. Bosz dacht dat de wedstrijd gespeeld was, zo zag het er ook naar uit. Dan wissel je zo. Het probleem is, is dat Ajax achter over ging leunen en celta nog wat gas af. Het is eerder dat de spelers dit niet mogen laten gebeuren. Gudelj valt gewoon slecht in. Wint geen bal, verliest de bal. Had geen inbreng. Gewoon een hele domme wissel die Gudelj is gewoon te traag voor de top hij doet alles op een tempo en dat breekt je tegen goede ploegen op. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 22:58 schreef remco k het volgende:[..] Zelfs bij een gelopen wedstrijd zijn het onlogische wissels. CAssiera kan ik goed begrijpen. Maar je had gewoon Schone eraf moeten halen als je defensief wil wisselen. Inderdaad Schone er af en Bazoer er in een drama wissel van Bosch |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Gezien de laatste 10 minuten en enkele eerdere wedstrijden blijkbaar niet. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Ajax ging achteruit lopen en dat kunnen ze niet. Ze hadden gewoon door moeten voetballen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:47 schreef p111 het volgende:[..] Gewoon een hele domme wissel die Gudelj is gewoon te traag voor de top hij doet alles op een tempo en dat breekt je tegen goede ploegen op. Wissel van Ziyech is niet dom.
Gudelj heeft de vorm niet, speelt gewoon slecht. Ik had eerder voor Bazoer gekozen, ook al heeft hij de vorm niet echt, maar wel beter dan gudelj.
Gudelj heeft veel kracht, maar doet er vervolgens niks mee, gewoon slecht.
Gudelj inbrengen is niet slim, ziyech eruit halen wel(althans dat vind ik) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Maar ik hou mij hart vast als ziyech naar afrika cup gaat |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Onder Frank was het controleren en eindeloos gebrei. Vandaag heb ik eindelijk weer eens gezien, wat ik sinds Suarez, Eriksen niet meer heb gezien. Acties, lef en vooruit denken. Dolberg die 4 keer zijn man passeert met een snelle voetbeweging of de assist van Traore, waar hij een man op het verkeerde been zet. Ik zat de eerste helft met open mond naar Dollywood te kijken, maar dat kwam meer, omdat ik zulke acties al tijden niet meer in de Arena bij Ajax heb gezien. Of Ziyech die een paar keer zijn man zoek draait. Ben eindelijk blij dat deze onbevangenheid weer in de ploeg zit. Techniek wint het van fysiek, want Ziyech (techniek) ging eraf voor Gudelj (fysiek) en het ging bijna mis. Geen sterke wissels van Bosz. Bij Klaassen zie je ook langzaam, dat het statische voetbal van de laatste jaren eruit begint te gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 november 2016 door Ztjes -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2016 - 00:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Wissel van Ziyech is niet dom. Gudelj heeft de vorm niet, speelt gewoon slecht. Ik had eerder voor Bazoer gekozen, ook al heeft hij de vorm niet echt, maar wel beter dan gudelj. Gudelj heeft veel kracht, maar doet er vervolgens niks mee, gewoon slecht. Gudelj inbrengen is niet slim, ziyech eruit halen wel(althans dat vind ik) en waarom was het slim ? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 22:58 schreef remco k het volgende:[..] Zelfs bij een gelopen wedstrijd zijn het onlogische wissels. CAssiera kan ik goed begrijpen. Maar je had gewoon Schone eraf moeten halen als je defensief wil wisselen. Ziyech vroeg zelf om de wissel. Hij gaf aan ergens last van te hebben. Dus gewoon een logische wissel gezien de mogelijkheden op de bank. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En die Guidetti is een rat. Zelf ruzie opzoeken, dan gaan provoceren en vervolgens net doen of het niet zijn schuld is. Wat een vreselijk achterbaks ventje is het ook. Was in Nederland al een hittepetit maar nare trekjes en heeft sindsdien niets geleerd (e niets gepresteerd). |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Die mandekker van Celta zal vannacht nog wel een paar keer nachtmerries hebben gehad van Dolberg. Wat speelde Dolberg goed, zo vaak die mandekker volledig voor schut gezet. Enorme klasse en ruimschoots de MotM.
Traprenovatie (Traoré, hoera voor autocorrectie) niet goed maar wel met 2 assists waarbij je de eerste op Dolberg misschien niet mag tellen. Desondanks wel belangrijk, maar voetballende gewoon ondermaats. Hetzelfde kan je zeggen van Younes die nog minder goed in de wedstrijd zat maar toch ook scoorde.
Klaassen, Ziyech en Schone heersten 80 minuten lang op het middenveld. Ze wonnen eigenlijk alle duels en waren nadrukkelijk op zoek naar offensieve combinaties. Helaas was het in balbezit toch ook te regelmatig slordig. Na 80 minuten leek de tank wat leeg. Ziyech vroeg om een wissel en Gudelj viel niet goed in deze avond. Mede daardoor een hectische slotfase maar op basis van de eerste 80 minuten wel alle basisspelers op het middenveld een voldoende.
Veltman speelde een moeizame pot en had meermaals veel moeite met zijn directe tegenstander. Sanchez en Riedewald hadden op het oog wat moeite elkaar te vinden. Er waren een aantal momenten waarbij de heren net niet goed stonden. Wel lieten ze beide opbouwend knappe dingen zien. Sinkgraven speelde uitstekend en lijkt met de week beter te worden.
Onana blunderde wat bijna een achterstand opleverde. Ranselde op het einde ogen knap een inzet uit de goal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 november 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 22:56 schreef Brandje het volgende:[..] Beste Remco, Veltman is al weken zeer matig tot slecht. Vandaag bij de 3-1 staat ie te slapen en heft hij buitenspel op. Is bijna verantwoordelijk voor de 3-3. Staat tegen Feyenoord op 3 meter van Elia die alle tijd heeft voor de voorzet. Was tegen Ado zeer slecht. Er zit geen groei meer in bij hem dus aub heel maar dan ook heel snel Tete terug in de basis. Niet verassend dat juist Remco iets heel anders ziet.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:18 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Het gaat om meerdere wedstrijden. Sinkgraven is geen linksback en Veltman geen rechtsback. Uiteindelijk is er een trainer die ze daar neerzet en blijkbaar accepteert dat deze spelers af en toe een fout maken of wedstrijden slecht spelen. Vorig seizoen toen Tete geblesseerd was heeft Veltman dat echt wel goed opgevangen. Begon erg sterk als rechtsback. Nu al weken veel minder dan die periode. Opkomen zul je hem ook nooit zien doen iets wat bij Ajax toch vaak verwacht wordt. Ik vind hem net niet de ideale rechtsback. Vind ik Tete ook niet verdedigend erg sterk brengt aanvallend ook 0,0 iets wat met 80% balbezit toch ook prettiger is.
Sinkgraven kan die moderne Ajax back wel worden alleen moet die nog wennen. Speelde Gisteren erg sterk alleen maakt die verdedigend nog redelijk wat verkeerde keuzes. Zie hem liever dan Dijks voetballend gezien. Dijks heeft meer ruimte nodig om te draven en iets goeds te doen. Ideaal op dit moment is eigenlijk geen enkele back bij Ajax.
Veltman brengt aanvallend niks Tete zelfde verhaal Dijks loopt zich vaak vast en positioneel niet sterk Sinkgraven staat ook nog wel eens verkeerd |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2016 - 05:22 schreef Eide het volgende:Die mandekker van Celta zal vannacht nog wel een paar keer nachtmerries hebben gehad van Dolberg. Wat speelde Dolberg goed, zo vaak die mandekker volledig voor schut gezet. Enorme klasse en ruimschoots de MotM. Traprenovatie niet goed maar wel met 2 assists waarbij je de eerste op Dolberg misschien niet mag tellen. Desondanks wel belangrijk, maar voetballende gewoon ondermaats. Hetzelfde kan je zeggen van Younes die nog minder goed in de wedstrijd zat maar toch ook scoorde. Klaassen, Ziyech en Schone heersten 80 minuten lang op het middenveld. Ze wonnen eigenlijk alle duels en waren nadrukkelijk op zoek naar offensieve combinaties. Helaas was het in balbezit toch ook te regelmatig slordig. Na 80 minuten leek de tank wat leeg. Ziyech vroeg om een wissel en Gudelj viel niet deze avond. Mede daardoor een hectische slotfase maar op basis van de eerste 80 minuten wel alle basisspelers op het middenveld een voldoende. Veltman speelde een moeizame pot en had meermaals veel moeite met zijn directe tegenstander. Sanchez en Riedewald hadden op het oog wat moeite elkaar te vinden. Er waren een aantal momenten waarbij de heren net niet goed stonden. Wel lieten ze beide opbouwend knappe dingen zien. Sinkgraven speelde uitstekend en lijkt met de week beter te worden. Onana blunderen wat bijna een achterstand opleverde. Ranselde op het einde ogen knap een inzet uit de goal. Wie is traprenovatie? :p
Dolberg is een baas! Speelde echt goed gisteren. Wat ben ik blij met Dolberg, Ziyech en Sanchez. In iedere linie een topper erbij en het spel wordt langzaam beter.
Toch zijn er inderdaad nog wel wat puntjes die beter kunnen al was er tot de laatste 15 minuten weinig aan de hand. Riedewald vond ik wel aardig op een enkel foutje na. Net als Onana. Schöne werd nog al eens overlopen, Veltman geen fan van, Younes vond ik ook weer slecht eigenlijk al weken. Scoort wel weer tegen Celta die twee goals geven hem weer wat krediet voor menigeen, Traore heeft het echt nog niet was net als Younes eigenlijk rijp voor een wissel. Klaassen, Sinkgraven, Ziyech, Sanchez wel ok Dolberg was top! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2016 - 07:24 schreef Hummel10 het volgende:[..] Younes vond ik ook weer slecht eigenlijk al weken. Scoort wel weer tegen Celta die twee goals geven hem weer wat krediet voor menigeen, Traore heeft het echt nog niet was net als Younes eigenlijk rijp voor een wissel. Maar goed, wel samen 2 assists en een goal en daar gaat het voor aanvallers toch om. Desondanks helemaal met je eens hoor, ik heb me groen en geel zitten ergeren aan die twee. Hopelijk geeft dit ze vertrouwen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2016 - 07:11 schreef Hummel10 het volgende:[..] Vorig seizoen toen Tete geblesseerd was heeft Veltman dat echt wel goed opgevangen. Begon erg sterk als rechtsback. Nu al weken veel minder dan die periode. Opkomen zul je hem ook nooit zien doen iets wat bij Ajax toch vaak verwacht wordt. Ik vind hem net niet de ideale rechtsback. Vind ik Tete ook niet verdedigend erg sterk brengt aanvallend ook 0,0 iets wat met 80% balbezit toch ook prettiger is. Sinkgraven kan die moderne Ajax back wel worden alleen moet die nog wennen. Speelde Gisteren erg sterk alleen maakt die verdedigend nog redelijk wat verkeerde keuzes. Zie hem liever dan Dijks voetballend gezien. Dijks heeft meer ruimte nodig om te draven en iets goeds te doen. Ideaal op dit moment is eigenlijk geen enkele back bij Ajax. Veltman brengt aanvallend niks Tete zelfde verhaal Dijks loopt zich vaak vast en positioneel niet sterk Sinkgraven staat ook nog wel eens verkeerd Dus eigenlijk zijn we het gewoon eens! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 november 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Puntje met Sinkgraven is wel dat ook hij aanvallend niet veel brengt. Is wel redelijk makkelijk aanspeelbaar voor Ziyech en Younes maar dat is Dijks ook wel. Ik vind Dijks eigenlijk aanvallend sterker als Sinkgraven, hoe vreemd dat ook klinkt. Sinkgraven toont zich tot dusver juist verdedigend vrij goed waarbij zijn kracht vooral in de 1 tegen 1 duels. Het is wel een bijzonder verhaal hoor, die Sinkgraven. Juist verdedigend vind ik hem verrassend goed.
Veltman is normaliter verdedigend ijzersterk. Die tegenstander van gister is eigenlijk de eerste in de tijd dat Veltman rechtsback speelt die het Veltman echt heel moeilijk maakte. Dat lukte, bijvoorbeeld, Sisto absoluut niet. Joel brengt aanvallend alleen he-le-maal niets. Dat zit niet in zijn systeem en dat zal hij ook niet aangeleerd krijgen. Als Tete echt z'n vorm hervindt zie ik hem Veltman wel uit de basis spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:20 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Zal wel meevallen???? Jij bent echt gek en weet totaal niet wat er op dit moment allemaal hier gebeurt. Dus ja, ik probeer tussen alle stress door af en toe te reageren en dan vallen jouw reacties meestal als eerste op! Zie het als een eer! ;-) Ik doel ermee totaal niet op je prive en dat ik mag hopen dat je zo snugge rbent dat ook wel te begrijpen.
Maar inderdaad, iedere reactie in deze trant wordt door je opgemerkt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:22 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En toen dat in 1 van de eerste wedstrijden van Sinkgraven als linjsback gebeurde moesten we niet klagen want ja hij was er pas neergezet. Mag je dan niet zeggen dat iemand slecht speelt?? En fantastisch goed?? Alsjeblieft zeg, speelde gewoon zoals je mag verwachten maar de meeste dreiging ging over de zijde van Veltman. Dus echt op de proef gesteld werd hij niet. Natuurlijk mag je dat zeggen, er zit alleen een verschil tussen zeggen dat iemand slecht speelt, en iemand er direct op veroordelen, en dat gebeurde met Sinkgraven.
Maar kwam de meeste dreiging niet over Veltman omdat Sinkgraven in het begin gewoon zijn tegenstander direct een aantal keer goed uitschakelde, hij won zelfs ieder kopduel..
Gewoon een keer zeggen dat iemand goed presteerd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het had ook zeker niet drastisch gemoeten.
Maar Schone liep vanaf minuut 60 op zijn tandvlees.
Dat je dan Gudelj brengt is een optie, overigens bijzonder dat er twee meer defensief ingestelde middenvelders op de bank zitten, en die brengt hij dan voor een aanvallende middenvelder. Op zich ook niet zo raar, maar dan laat je dus de man staan die op zijn tandvlees loopt, je haalt de beste man van het veld eruit, en de defensieve middenvelder gaat dan op de plek lopen van ZYech.
Had dan BAzoer en Gudelj gebracht, of 1 van beiden voor alleen Schone, of voor Zyech en dan Schone vooruit schuiven.
Dit was gewoon niet handig, en dat was direct bij de wissel al duidelijk./ |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2016 - 04:57 schreef Eide het volgende:[..] Ziyech vroeg zelf om de wissel. Hij gaf aan ergens last van te hebben. Dus gewoon een logische wissel gezien de mogelijkheden op de bank. Dat gaf ik al eerder aan, die wissel had gekund, maar dan ahd ie het anders neer moeten zetten. En dat deed ie niet. Schone werd al vanaf minuut 60 steeds vermoeider..
Overigens ook Bosz zijn eigen schuld om twee fysieke middenvelders op de bank te zetten i.p.v. een creatieve zodat je meer opties hebt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2016 - 08:11 schreef Eide het volgende:Puntje met Sinkgraven is wel dat ook hij aanvallend niet veel brengt. Is wel redelijk makkelijk aanspeelbaar voor Ziyech en Younes maar dat is Dijks ook wel. Ik vind Dijks eigenlijk aanvallend sterker als Sinkgraven, hoe vreemd dat ook klinkt. Sinkgraven toont zich tot dusver juist verdedigend vrij goed waarbij zijn kracht vooral in de 1 tegen 1 duels. Het is wel een bijzonder verhaal hoor, die Sinkgraven. Juist verdedigend vind ik hem verrassend goed. Veltman is normaliter verdedigend ijzersterk. Die tegenstander van gister is eigenlijk de eerste in de tijd dat Veltman rechtsback speelt die het Veltman echt heel moeilijk maakte. Dat lukte, bijvoorbeeld, Sisto absoluut niet. Joel brengt aanvallend alleen he-le-maal niets. Dat zit niet in zijn systeem en dat zal hij ook niet aangeleerd krijgen. Als Tete echt z'n vorm hervindt zie ik hem Veltman wel uit de basis spelen. Enige dat ik me afvraag. Was Tete zijn vorm kwijt dan? Is die defensief uberhaubt een keer uit de wesdtrijd gespeeld? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2016 - 08:22 schreef remco k het volgende:[..] Ik doel ermee totaal niet op je prive en dat ik mag hopen dat je zo snugge rbent dat ook wel te begrijpen. Maar inderdaad, iedere reactie in deze trant wordt door je opgemerkt.. Omdat we dan nog een beetje kunnen vlammen! Kan het toch niet altijd met je eens zijn. Kom op zeg. ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2016 - 08:29 schreef remco k het volgende:[..] Het had ook zeker niet drastisch gemoeten. Maar Schone liep vanaf minuut 60 op zijn tandvlees. Dat je dan Gudelj brengt is een optie, overigens bijzonder dat er twee meer defensief ingestelde middenvelders op de bank zitten, en die brengt hij dan voor een aanvallende middenvelder. Op zich ook niet zo raar, maar dan laat je dus de man staan die op zijn tandvlees loopt, je haalt de beste man van het veld eruit, en de defensieve middenvelder gaat dan op de plek lopen van ZYech. Had dan BAzoer en Gudelj gebracht, of 1 van beiden voor alleen Schone, of voor Zyech en dan Schone vooruit schuiven. Dit was gewoon niet handig, en dat was direct bij de wissel al duidelijk./ De reactie was meer voor PA die allerlei wissels voorstelde en daarbij allerlei spelers wilde verschuiven. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2016 - 08:34 schreef remco k het volgende:[..] Enige dat ik me afvraag. Was Tete zijn vorm kwijt dan? Is die defensief uberhaubt een keer uit de wesdtrijd gespeeld? Nope en daarom denk ik ook dat er iets anders aan de hand is. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2016 - 04:57 schreef Eide het volgende:[..] Ziyech vroeg zelf om de wissel. Hij gaf aan ergens last van te hebben. Dus gewoon een logische wissel gezien de mogelijkheden op de bank. Dan had ik voor Bazoer gekozen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2016 - 08:34 schreef remco k het volgende:[..] Enige dat ik me afvraag. Was Tete zijn vorm kwijt dan? Is die defensief uberhaubt een keer uit de wesdtrijd gespeeld? Blessure waarna Veltman als vervanger in het elftal heeft gespeeld. Tete kreeg in de oefencampagne kansen maar speelde toen niet best. Sinds de komst van Sanchez is Veltman onbedreigd eerste keuze als linksback. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2016 - 09:30 schreef Eide het volgende:[..] Blessure waarna Veltman als vervanger in het elftal heeft gespeeld. Tete kreeg in de oefencampagne kansen maar speelde toen niet best. Sinds de komst van Sanchez is Veltman onbedreigd eerste keuze als linksback. Rechtsback! ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat heeft Bosz nog niet gedaan dit seizoen. Gudelj krijgt steevast de voorkeur dus is de wissel an sich logisch. Dat Gudelj als een natte krant inviel is dan heel vervelend. Mogelijk (hopelijk?) dat Bosz daardoor volgende keer een andere keuze maakt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2016 - 08:11 schreef Eide het volgende:Puntje met Sinkgraven is wel dat ook hij aanvallend niet veel brengt. Is wel redelijk makkelijk aanspeelbaar voor Ziyech en Younes maar dat is Dijks ook wel. Ik vind Dijks eigenlijk aanvallend sterker als Sinkgraven, hoe vreemd dat ook klinkt. Sinkgraven toont zich tot dusver juist verdedigend vrij goed waarbij zijn kracht vooral in de 1 tegen 1 duels. Het is wel een bijzonder verhaal hoor, die Sinkgraven. Juist verdedigend vind ik hem verrassend goed. Veltman is normaliter verdedigend ijzersterk. Die tegenstander van gister is eigenlijk de eerste in de tijd dat Veltman rechtsback speelt die het Veltman echt heel moeilijk maakte. Dat lukte, bijvoorbeeld, Sisto absoluut niet. Joel brengt aanvallend alleen he-le-maal niets. Dat zit niet in zijn systeem en dat zal hij ook niet aangeleerd krijgen. Als Tete echt z'n vorm hervindt zie ik hem Veltman wel uit de basis spelen. vond het toch een aardig schot van veltman.. ;) denk dat de keus veltman ook qua ervaring is.. en als ik dan zie hoe tete gapend op de bank zit misschien ook stukje instelling van tete.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Omdat we zondag naar alkmaar moeten |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 21:52 schreef Loetje het volgende:[..] Fout! In Denemarken werd massaal tegen hem gezegd dat hij naar Ajax moest en het de juiste stap is in zijn carrière. Olsen, Steen Olsen, Petterson, Grønkjaer, zijn oude club en zelfs Jesper Olsen. Allemaal erop gehamerd dat hij naar Ajax zou gaan. Klopt! Dat is ook precies hetgeen ik heb gelezen. Kasper Dolberg werd door veel (ex-)topspelers geadviseerd om voor Ajax te kiezen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:34 schreef pth het volgende:Alleen jammer dat Sanchez al geel had anders had hij die opgefokte kakkerlak nog een ongelofelijke keek op zijn stinksmoel kunnen geven. Eens!
Omdat ik slecht hoor en twee gehoortoestellen moet dragen, heb ik geleerd om min of meer aan liplezen te doen. Zo kon ik meerdere keren zien dat die droplul van een Guidetti verschillende keren "Feyenoord" riep naar de Ajax-supporters op de tribune, met het schuim op z'n bek.
Wat een opgefokte en gefrustreerde klojang is die bankzitter van een Zweed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 november 2016 door Pietje -- |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2016 - 14:17 schreef Pietje het volgende:[..] Eens! Omdat ik slecht hoor en twee gehoortoestellen moet dragen, heb ik geleerd om min of meer aan liplezen te doen. Zo kon ik meerdere keren zien dat die droplul van een Guidetti verschillende keren "Feyenoord" riep naar de Ajax-supporters op de tribune, met het schuim op z'n bek. Wat een opgefokte en gefrustreerde klojang is die bankzitter van een Zweed. Helemaal mee eens. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:05 schreef remco k het volgende:[..] Hijw erd zeker 6 keer voorbij gelopen. Echt opletten kan je zelf dus niet.. Maar wat heb je op je lever joh. Mag je niet zeggen dat een speler een slechte wedstrijd heeft gespeeld.. Nou dan heb je echt pech kerel... Nou 6 x dan, dus daar kwamen 3 tegengoals uit? Over "echt opletten" gesproken :))
Wat je typt is gewoon een hoopje kak, slaat dus nergens op.
Als alle 4 verdedigers van Ajax zo 'slecht' speelde hadden we 12 goals tegen....hahaha het word naar mate ik er over nadenk, steeds grappiger!
Veltman, een paar 'foutjes' en idd niet de beste van het veld gister, maar god wat werkte hij als een beest, zowel verdedigend als aanvallend.
Die linksbuiten was een snel behendig mannetje, hij heeft welgeteld 2 voorzetten gegeven in de 1e helft en 1 in de 2e helft. kwam 1 x in de 2e helft gevaarlijk langszij, door een wereldse steekpass binnendoor. hij maakt daar helemaal geen fout, je ziet hem al in de versnelling zitten voordat die pass gegeven wordt, hij glijdt net mis en kan je hem niet aanrekenen.
Bovendien 'kerel', hoeveel goals hebben we nou tegengekregen tot de 80e minuut? of 78e...
Veltman heeft 1 dure fout gemaakt, de rest kwam door anderen.
Oja, ik vind het echt heel vervelend dat ik 'pech' heb man, heel erg!
Flut reactie van een echte zeiksnor! JE lijkt derksen wel! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 23:09 schreef remco k het volgende:[..] Compleet andere discussie. Ging om een fout of niet een fout.. Niks te maken met mogen zeggen dat spelers wel of niet goed spelen. Maar het duurde weer even voordat je er was man.. Quote even dan, waar ik zeg dat je het NIET mag zeggen? Ik gaf mijn mening, iets wat als het goed is, iedereen hier doet.
Je hebt met een mening NOOIT gelijk remco, als wil jij dat wel graag. |
|
|
|