BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Celta de Vigo (donderdag 03 november 2016, 21:05); 3 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 04 november 2016 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 november 2016 - 23:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Sinkgraven was vandaag fantastisch goed..

En af en toe een fout is helemaal niet zo erg.. Dat hoort bij een elftal als Ajax.

Maar 10 keer in een wedstrijd is wel wat veel. En dan mag je toch gewoon zeggen dat iemand slecht speelt..
Nu al 10x? En ja, iedereen mag dat zeggen, dus ik mag ook zeggen dat ik dat onzin vind knaap!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 04 november 2016 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 november 2016 - 23:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waarom allemaal drastische wisselingen terwijl het 75 minuten gewoon goed staat?
Mijn woorden! +1
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 04 november 2016 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2016 - 09:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De reactie was meer voor PA die allerlei wissels voorstelde en daarbij allerlei spelers wilde verschuiven.
Ik stelde enkel de mogelijkheden voor, of ik dat wil is wat anders.

Wat ik niet gedaan zou hebben is gudelj brengen, dat is de enige.
Pietje
 Pietje - vrijdag 04 november 2016 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 november 2016 - 23:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waarom allemaal drastische wisselingen terwijl het 75 minuten gewoon goed staat?
Wat ik begrepen heb van Peter Bosz is dat zowel Dolberg als Ziyech zelf om een wissel hebben gevraagd. Waarom dat weet ik niet. Meer is er niet gewisseld, dacht ik.
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 04 november 2016 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2016 - 15:13 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Nu al 10x? En ja, iedereen mag dat zeggen, dus ik mag ook zeggen dat ik dat onzin vind knaap!
Mee eens.

Als er 1 is die op alles, die een andere mening als Remco heeft, reageert is het Remco. Als je dan ook volhard tegen zijn mening, ben je iemand, die blijf doorzagen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 november 2016 door Ztjes --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 04 november 2016 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2016 - 15:26 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Mee eens.

Als er 1 is die op alles, die een andere mening als Remco heeft, reageert is het Remco. Als je dan ook volhard tegen zijn mening, ben je iemand, die blijf doorzagen.
Mijn zaag is van diamant man, gaat nog wel ff mee!

Ach, misschien komt het door de spanningen rondom de wedstrijd, remco reageert vaak wat negatiever vóór, tijdens en net na de wedstrijd.

Ik zal er niet voor weglopen, ieder zn mening, dus ik ook!
remco k
 remco k - vrijdag 04 november 2016 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2016 - 15:07 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Nou 6 x dan, dus daar kwamen 3 tegengoals uit?
Over "echt opletten" gesproken :))

Wat je typt is gewoon een hoopje kak, slaat dus nergens op.

Als alle 4 verdedigers van Ajax zo 'slecht' speelde hadden we 12 goals tegen....hahaha het word naar mate ik er over nadenk, steeds grappiger!

Veltman, een paar 'foutjes' en idd niet de beste van het veld gister, maar god wat werkte hij als een beest, zowel verdedigend als aanvallend.

Die linksbuiten was een snel behendig mannetje, hij heeft welgeteld 2 voorzetten gegeven in de 1e helft en 1 in de 2e helft. kwam 1 x in de 2e helft gevaarlijk langszij, door een wereldse steekpass binnendoor. hij maakt daar helemaal geen fout, je ziet hem al in de versnelling zitten voordat die pass gegeven wordt, hij glijdt net mis en kan je hem niet aanrekenen.

Bovendien 'kerel', hoeveel goals hebben we nou tegengekregen tot de 80e minuut? of 78e...

Veltman heeft 1 dure fout gemaakt, de rest kwam door anderen.

Oja, ik vind het echt heel vervelend dat ik 'pech' heb man, heel erg!

Flut reactie van een echte zeiksnor! JE lijkt derksen wel!
Jij begint dom te lullen over fouten en tegengoals.

Dus als er geen tegengoal uit komt, is het ook niet echt een fout? Das heel bijzonder.

Veltman was gister gewoon erg slecht, dat kan een keer gebeuren, ik vind het verder een van onze beste verdedigers, en dat zeg ik ook altijd..

Tering kerel. Lekker druk blijven met de moraalridder uit hangen..
remco k
 remco k - vrijdag 04 november 2016 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2016 - 15:10 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Quote even dan, waar ik zeg dat je het NIET mag zeggen?
Ik gaf mijn mening, iets wat als het goed is, iedereen hier doet.

Je hebt met een mening NOOIT gelijk remco, als wil jij dat wel graag.
Suggereren kerel. Iedere keer als er commentaar geleverd wordt op een speler doe je hetzelfde.

Ik heb zeker geen gelijk, slechts een mening, ook dat is iets dat ik vaker post..
remco k
 remco k - vrijdag 04 november 2016 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2016 - 15:34 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Mijn zaag is van diamant man, gaat nog wel ff mee!

Ach, misschien komt het door de spanningen rondom de wedstrijd, remco reageert vaak wat negatiever vóór, tijdens en net na de wedstrijd.

Ik zal er niet voor weglopen, ieder zn mening, dus ik ook!
En ik dus ook..

Wat je post en wat je mening is moet je zelf weten. Kan er echt niet een seconde van wakker liggen. Sterker nog, dat is wat een forum sterk maakt..
remco k
 remco k - vrijdag 04 november 2016 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2016 - 15:26 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Mee eens.

Volgens mij gaf jij aan dat ik niet wou toegeven. Niet om draaien nu..
hjf
 hjf - vrijdag 04 november 2016 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2016 - 15:15 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Mijn woorden! +1
+2 en in die 75 minuten hebben we het verschil gemaakt door er met 3 punten vandoor te gaan.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 04 november 2016 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2016 - 16:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij begint dom te lullen over fouten en tegengoals.

Dus als er geen tegengoal uit komt, is het ook niet echt een fout? Das heel bijzonder.

Veltman was gister gewoon erg slecht, dat kan een keer gebeuren, ik vind het verder een van onze beste verdedigers, en dat zeg ik ook altijd..

Tering kerel. Lekker druk blijven met de moraalridder uit hangen..
Moraalridder....ik...ghehe

Bedankt remco.

Ik wil ook niet dat jij wakker zou liggen van mij!

Maareh...dom lullen over fouten en tegengoals? Ik gaf (NOGMAALS) alleen mijn mening...hetgeen wat dit forum sterk maakt...

Enne...Veltman was niet erg slecht, jij vond hem erg slecht, dat is iets anders.

Verders....jij komt met 12 tegengoals aanzetten als de 4 verdedigers allemaal zo slecht speelde...

Hey eeehh, later he!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 04 november 2016 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2016 - 07:51 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar goed, wel samen 2 assists en een goal en daar gaat het voor aanvallers toch om. Desondanks helemaal met je eens hoor, ik heb me groen en geel zitten ergeren aan die twee. Hopelijk geeft dit ze vertrouwen.
Klopt daarom houden ze krediet alleen vind ze al weken niet erg sterk acteren..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 04 november 2016 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2016 - 07:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zijn we het gewoon eens! ;-)
Waarschijnlijk wel dan! :)
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 04 november 2016 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2016 - 09:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Blessure waarna Veltman als vervanger in het elftal heeft gespeeld. Tete kreeg in de oefencampagne kansen maar speelde toen niet best. Sinds de komst van Sanchez is Veltman onbedreigd eerste keuze als linksback.
Klopt
Stanley
 Stanley - vrijdag 04 november 2016 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2016 - 17:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt
linksback?
remco k
 remco k - vrijdag 04 november 2016 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2016 - 17:40 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Moraalridder....ik...ghehe

Bedankt remco.

Ik wil ook niet dat jij wakker zou liggen van mij!

Maareh...dom lullen over fouten en tegengoals? Ik gaf (NOGMAALS) alleen mijn mening...hetgeen wat dit forum sterk maakt...

Enne...Veltman was niet erg slecht, jij vond hem erg slecht, dat is iets anders.

Verders....jij komt met 12 tegengoals aanzetten als de 4 verdedigers allemaal zo slecht speelde...

Hey eeehh, later he!
Jij stelt als eerste dat iedere verdediger slecht zou spelen omdat ik stel dat Veltman slecht speelt als ie 4 keer zo voorbij gelopen wordt.

Het was meer toeval dan kwaliteit dat dit geen tegengoals opleverde..

Maar goed, volgens mij heeft dit niet zo veel zin en gaat het nergens naar toe met deze discussie..
Eide
 Eide - vrijdag 04 november 2016 - 22:55   quote  deeplink  
Iets heel anders, als de coëfficiëntenlijst NU zou worden vastgesteld voor volgend seizoen zou Nederland 2 plaatsen stijgen naar positie 11. Daarmee zou directe CL plaatsing een feit zijn. AZ en PSV kunnen overigens nog fors roet in het eten van de Eredivisie kunnen gooien.
remco k
 remco k - zaterdag 05 november 2016 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2016 - 22:55 schreef Eide het volgende:
Iets heel anders, als de coëfficiëntenlijst NU zou worden vastgesteld voor volgend seizoen zou Nederland 2 plaatsen stijgen naar positie 11. Daarmee zou directe CL plaatsing een feit zijn. AZ en PSV kunnen overigens nog fors roet in het eten van de Eredivisie kunnen gooien.
Az zal wel klaar zijn. Die moeten gewoon zorgen dat ze nog 1 keer winnen.

PSV moet gewoon van Rostov winnen en na de winter paar punten pakken.
hjf
 hjf - zaterdag 05 november 2016 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2016 - 22:55 schreef Eide het volgende:
En overal lees ik dat het bijna een onmogelijke opgave wordt om plaats 12 te halen en dat gaat dan ten koste van directe plaatsing in CL voor onze kampioen. Kun je mij uitleggen waarom we toch nog op plaats 11 belanden? Zou namelijk een geweldige meevaller voor ons clubvoetbal zijn.
Eide
 Eide - zaterdag 05 november 2016 - 13:52   quote  deeplink  
Ik heb iets verkeerd geïnterpreteerd. Het gaat om de stand aan het einde van dit seizoen is Nederland kansloos voor die 12e plek. Na dit seizoen vallen de resultaten van 12/13 weg en dan springt Nederland over Tsjechië en Zwitserland heen, op basis van hoe de scores nu zijn.
Eide
 Eide - zaterdag 05 november 2016 - 14:00   quote  deeplink  
Nederland moet 4 punten goedmaken, dat is vrijwel onmogelijk tenzij we echt met 2 ploegen richting de laatste 16 gaan.

Om 4 punten te halen moet Ajax 20 punten meer scoren als Tsjechië en Zwitserland. De lijst is namelijk de hoeveelheid punten gedeeld door het aantal deelnemende teams. Tot dusver heeft Nederland gescoord:

Ajax: 9 punten
AZ: 5.5 punten
PSV: 5 punten
Feyenoord: 5 punten
Heracles: 1 punt (uitgeschakeld)

Dat is een totaal van 25.5 punten, gedeeld door 5 teams dus 5.100 totaal. Tsjechië heeft 4.100 punten gehaald met nog 3 van de 5 ploegen in competitie. Zwitserland heeft 3.300 punten gehaald met nog 3 van de 5 ploegen in competitie.

Nederland staat nu op plaats 13 met 27.063 punten. Zwitserland staat 12e met 31.075, Tsjechië 11e met 31.775. Het verschil met Zwiterland is 4.012. Dat verschil moet Nederland dus in de rest van dit seizoen goedmaken. Dat is een verschil van 20.060 over alle Nederlandse teams wat we meer moeten scoren als de Zwitsers.

FC Zurich staat 3e in hun poule (5 uit 4) en kunnen nog overwinteren. Young Boys idem maar met 4 uit 4. FC Basel is reeds uitgeschakeld in de CL, maar kan nog instromen in de EL. Bij de Tsjechen is Plizen en Liberec 4e maar staat Spartak Praag bovenaan in de poule. Ga er dus maar vanuit dat die landen straks nog met 1 of 2 teams punten kunnen scoren na de winterstop.

De enige manier waarom Nederland zo veel punten gaat verzamelen is als zowel Zwitserland als Tsjechië nu nauwelijks meer punten behaald of als Nederland een serieuze hoeveelheid bonspunten behaald.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 november 2016 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 november 2016 - 07:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2016 - 13:52 schreef Eide het volgende:
Ik heb iets verkeerd geïnterpreteerd. Het gaat om de stand aan het einde van dit seizoen is Nederland kansloos voor die 12e plek. Na dit seizoen vallen de resultaten van 12/13 weg en dan springt Nederland over Tsjechië en Zwitserland heen, op basis van hoe de scores nu zijn.
Dus per wanneer zouden we ons als kampioen nu via voorronde moeten plaatsen???
Eide
 Eide - maandag 07 november 2016 - 16:30   quote  deeplink  
Volgend seizoen tenzij Nederland vreselijk veel punten binnen harkt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 november 2016 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 16:30 schreef Eide het volgende:
Volgend seizoen tenzij Nederland vreselijk veel punten binnen harkt.
Ok, dus de kampioen van Nederland aan het eind van het seizoen moet voorronde spelen. En de nummer 2?
Eide
 Eide - maandag 07 november 2016 - 18:54   quote  deeplink  
Geen idee. Na dat seizoen zou Nederland overigens zomaar weer terug kunnen zijn omdat dan wel de hoge scores van Tsjechie en Zwitserland wegvallen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Celta de Vigo (donderdag 03 november 2016, 21:05); 3 - 2

0.0096120