|
|
MightyAce
|
|
|
Ik las iets over Tapia centraal achterin opstellen. Dan neem je deze wedstrijd dus echt niet serieus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Manuel Gräfe is door de UEFA aangesteld als scheidsrechter voor de Europa League-wedstrijd tussen Manchester United en Feyenoord. De Duitser wordt donderdag op Old Trafford ondersteund door vijf landgenoten.
Holger Henschel en Guido Kleve zijn aangewezen als assistent-scheidsrechters, terwijl Christian Gittelmann als vierde official zal fungeren. Robert Hartmann en Sascha Stegemann treden op als vijfde en zesde official. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou voor n 5-5 systeem gaan. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Ctrl+Shift+N http://www.voetbalinside.nl/spelerweek
Accepteer cookies. Stem op El Ahmadi.
Sluit venster.
Voer de handeling opnieuw uit.
Doe dit x200 per persoon.
#polletjekapen #henk loef, Reinier Burgemeester en Xander Gravendijk plagen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kunnen ook gewoon niet op het vliegtuig stappen. Lekker naar komend weekend toewerken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Of van Feyenoord een biljartvereniging maken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Krijgen we elke partij n vaantje. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Met een stok en drie ballen erop. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik vlieg donderdag lekker naar manchester. En ik ga genieten van de sfeer op old traford |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Veel plezier. Is voor mij al eeuwen geleden Europees uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hoop op een memorabele herrinering voor je.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Zonder Botteghin & Kongolo wordt het heel moeilijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 november 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Of niet, je weet het niet. Als je zwaar verdedigend gaat spelen is het voor elke ploeg niet gemakkelijk om te scoren |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 november 2016 - 06:39 schreef piet de paler het volgende:Of niet, je weet het niet. Als je zwaar verdedigend gaat spelen is het voor elke ploeg niet gemakkelijk om te scoren Wie staat er linksback? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
LARSSON: ‘FEYENOORD MOET GENIETEN OP OLD TRAFFORD’
Henrik Larsson is naast Robin van Persie de enige oud-speler van Feyenoord die ook voor Manchester United uitkwam. In 2007 werd hij op 35-jarige leeftijd voor drie maanden op huurbasis overgenomen van Helsingborgs. ‘Ik geef Feyenoord zeker een goede kans,’ zegt Larsson in aanloop naar de uitwedstrijd van Feyenoord tegen Manchester United in het nieuwe Feyenoord Magazine.
Henrik Larsson kan zich nog precies de dag herinneren waarop hij werd gebeld door Alex Ferguson, destijds manager van Manchester United. Of hij de club in een belangrijke periode van het seizoen uit de brand wilde helpen. ‘Natuurlijk was ik verrast,’ vertelt hij nu. ‘Na mijn periode bij Barcelona was ik teruggekeerd naar Zweden, waar ik nog een paar jaar wilde voetballen bij Helsingborgs. Ik had niet verwacht dat ik op 35-jarige leeftijd nog een aanbod zou krijgen van zo’n grote club, maar ik wist ook direct dat ik die kans niet voorbij mocht laten gaan. Ik heb er geen moment spijt van gehad.’
Hoe bekijk jij de huidige prestaties van Manchester United?
‘Het is duidelijk dat United tijd nodig heeft om opnieuw een goede ploeg op te bouwen. Ik denk dat we niet moeten vergeten wat Ferguson heeft betekend voor de club. Hij heeft er jarenlang voor gezorgd dat er een goede ploeg op het veld stond. Als iemand zo lang alles heeft bepaald bij een club, is het logisch dat je tijd nodig hebt om nieuwe successen te behalen. Sinds het vertrek van Ferguson gaat het allemaal een stuk moeizamer. Op dit moment heeft United goede spelers en een goede trainer, alleen hebben ze tijd nodig om echt op elkaar ingespeeld te raken. Ik denk dat daarvoor gewoon een beetje geduld nodig is, want er is kwaliteit genoeg.’
Geef jij Feyenoord een kans aanstaande donderdag?
‘Ik geef ze zeker een kans, want in het voetbal is alles mogelijk, dat heeft ook de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen United bewezen. Feyenoord heeft gewoon een goede ploeg, terwijl José Mourinho er nog niet helemaal uit lijkt te zijn hoe hij zijn elftal wil laten spelen en het team ook niet in de beste vorm steekt. Aan de andere kant weet ik uit eigen ervaring dat bijna geen enkele tegenstander op z’n gemak is wanneer ze op Old Trafford moeten spelen. Het zal voor Feyenoord dus een stuk moeilijker worden dan thuis in De Kuip. Ik gun Feyenoord in elk geval het beste, ik word er blij van om te zien hoe goed het gaat dit seizoen, helemaal omdat Giovanni nu de trainer is. Onze vriendschap is er nog steeds, we hebben af en toe nog contact met elkaar.’
Wat kan je Feyenoord meegeven richting de wedstrijd op Old Trafford?
‘De meeste voetballers dromen ervan om een keer op Old Trafford te mogen spelen. Als het dan zover is, moet je er vooral van gaan genieten en volle bak voor een goed resultaat gaan.’ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
BOSVELT: ‘HET HUIDIGE FEYENOORD MAAKT MEER KANS DAN WIJ IN 1997’
Feyenoord gaat donderdag voor de tweede keer in de clubhistorie op bezoek bij Manchester United. De eerste ontmoeting vond plaats in de groepsfase van de Champions League in het seizoen 1997-1998. Paul Bosvelt was erbij op 22 oktober 1997, toen Feyenoord met 2-1 verloor van de Engelse grootmacht. In het nieuwe Feyenoord Magazine blikt de oud-aanvoerder terug op die ontmoeting.
Kat en muis
‘Het was kat en muis,’ zegt Bosvelt over het duel van negentien jaar geleden. ‘Niet zo gek ook, met tegenstanders als Andy Cole, Paul Scholes, David Beckham en Ryan Giggs. Dat was absolute wereldtop, niet voor niets wonnen ze twee jaar later de Champions League. Het is dat zij er niet zoveel zin in hadden, daardoor werd het slechts 2-1.’
‘Hoewel we kansloos waren, was het heel indrukwekkend,’ vervolgt Bosvelt, die ploeggenoot Henk Vos in de slotfase de aansluitingstreffer zag maken. ‘Die tribune aan de lange zijde tegenover de dug-outs is echt mega hoog. Ik heb enorm genoten van de atmosfeer. Dat moeten de spelers van Feyenoord ook doen, al acht ik de ploeg – meer dan wij destijds – in staat om een goed resultaat te behalen. Dat ze hebben ze in de thuiswedstrijd wel bewezen.’
Champagne
In 2003 vertrok Bosvelt van Feyenoord naar Manchester City, de aartsrivaal van United. Verliezen van United deed hij nooit in Engeland. Eén keer won hij met 4-1, terwijl hij op Old Trafford ooit een 0-0 uit het vuur sleepte. Een grote magnumfles champagne die hij thuis heeft staan, herinnert hem nog regelmatig aan die zevende november in het jaar 2004. Bosvelt ontving de fles omdat notabene de United-supporters hem uitriepen tot Man of the Match.
Bosvelt: ‘Ik kan me niet herinneren dat ik de pannen van het dak speelde, maar zij vonden blijkbaar van wel. Ik weet nog dat ik het allemaal heel vreemd vond dat een speler van de bezoekende partij tot Man of the Match werd uitgeroepen. De fles heb ik ook nooit durven openmaken. Ik vertrouw het niet wat erin zit. Daarvoor is de rivaliteit tussen beide clubs toch net iets te groot…’ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Supportersvereniging: ''Maak er een onvergetelijk feest van!''
Vandaag, morgen en overmorgen zorgen vele Feijenoorders voor een kleine volksverhuizing naar Manchester. Ook dankzij de vereniging die over land (bus) en door de lucht richting Manchester afreist met meer dan 200 supporter. Mooie dingen vinden we dat.
Helaas heeft niet iedereen een kaart door het beperkte aantal kaarten dat beschikbaar was, maar dat mag hopelijk de pret niet drukken. In Manchester is trouwens genoeg te doen. Een bezoekje aan het FA Football Museum is bijvoorbeeld zeker de moeite waard. Verder kan je proberen alle kroegen aan te doen maar dat kost nogal wat moeite. Het zijn er veel.
Heb je geen kaart weten te bemachtigen? Ga dan gezellig ergens in de pub kijken met andere Feijenoorders. Kroegen zat zoals we al zeiden. Volg aanwijzingen van de Engelse politie gewoon op. Die zijn meestal eerlijk en direct zonder dat het vervelend wordt. Alle vergelijken met eerdere wedstrijden in Europa gaan niet op. Pas op jezelf en ook op de supporters om je heen en laat je niet uit de tent lokken. Maak er een onvergetelijk feest van! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Lekker counteren en het beste er van maken, that's it. Zondag is belangrijker |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lekker genieten wanneer je een dik pak ros krijgt! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zeg maar gerust n wonder als dat goed gaat. Dat is op 2 posities een kwaliteitsverschil van heb ik jou daar. Aangezien de ketting zo sterk is als de zwakste schakel stel ik voor om 2000 kruisjes te slaan. Per persoon . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, al komt Gio met een 5-3-2 opstelling kan t nog interessant worden. 4-0 ofzo |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 november 2016 - 16:00 schreef RenatoBos het volgende:BOSVELT: ‘HET HUIDIGE FEYENOORD MAAKT MEER KANS DAN WIJ IN 1997’[ afbeelding ] Feyenoord gaat donderdag voor de tweede keer in de clubhistorie op bezoek bij Manchester United. De eerste ontmoeting vond plaats in de groepsfase van de Champions League in het seizoen 1997-1998. Paul Bosvelt was erbij op 22 oktober 1997, toen Feyenoord met 2-1 verloor van de Engelse grootmacht. In het nieuwe Feyenoord Magazine blikt de oud-aanvoerder terug op die ontmoeting.Kat en muis
‘Het was kat en muis,’ zegt Bosvelt over het duel van negentien jaar geleden. ‘Niet zo gek ook, met tegenstanders als Andy Cole, Paul Scholes, David Beckham en Ryan Giggs. Dat was absolute wereldtop, niet voor niets wonnen ze twee jaar later de Champions League. Het is dat zij er niet zoveel zin in hadden, daardoor werd het slechts 2-1.’ ‘Hoewel we kansloos waren, was het heel indrukwekkend,’ vervolgt Bosvelt, die ploeggenoot Henk Vos in de slotfase de aansluitingstreffer zag maken. ‘Die tribune aan de lange zijde tegenover de dug-outs is echt mega hoog. Ik heb enorm genoten van de atmosfeer. Dat moeten de spelers van Feyenoord ook doen, al acht ik de ploeg – meer dan wij destijds – in staat om een goed resultaat te behalen. Dat ze hebben ze in de thuiswedstrijd wel bewezen.’ Champagne
In 2003 vertrok Bosvelt van Feyenoord naar Manchester City, de aartsrivaal van United. Verliezen van United deed hij nooit in Engeland. Eén keer won hij met 4-1, terwijl hij op Old Trafford ooit een 0-0 uit het vuur sleepte. Een grote magnumfles champagne die hij thuis heeft staan, herinnert hem nog regelmatig aan die zevende november in het jaar 2004. Bosvelt ontving de fles omdat notabene de United-supporters hem uitriepen tot Man of the Match. Bosvelt: ‘Ik kan me niet herinneren dat ik de pannen van het dak speelde, maar zij vonden blijkbaar van wel. Ik weet nog dat ik het allemaal heel vreemd vond dat een speler van de bezoekende partij tot Man of the Match werd uitgeroepen. De fles heb ik ook nooit durven openmaken. Ik vertrouw het niet wat erin zit. Daarvoor is de rivaliteit tussen beide clubs toch net iets te groot…’ Haha , geweldig verhaal. |
|
|
|
|
jjh
|
|
|
Mikos Gouka meldt op Twitter dat El Ahmadi zo goed als zeker niet speelt tegen ManU vanwege een voetblessure. Zou wel een fikse tegenvaller zijn aangezien we ook al Kongolo en Botteghin moeten missen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord moet het aanstaande donderdag stellen zonder Karim El Ahmadi. De middenvelder komt ‘zo goed als zeker’ niet in actie tegen Manchester United. Dit meldt het Algemeen Dagblad zojuist. Afgelopen zondag kwam de middenvelder wel in actie in de wedstrijd tegen PEC Zwolle. In de weken daarvoor miste hij al de wedstrijden tegen Zorya Luhansk en Go Ahead Eagels.
Renato Tapia was de afgelopen weken de vervanger van de Marokkaan op het middenveld van Feyenoord. De Peruviaan zou tegen Manchester United de meest logische vervanger van Eric Botteghin, die geschorst is, in de Feyenoord-defensie zijn. Wanneer trainer Giovanni van Bronckhorst kiest voor Tapia als centrale verdediger en El Ahmadi daadwerkelijk ontbreekt, lijkt Marko Vejinovic de meest logisch vervanger van de vice-aanvoerder. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 23 november 2016 - 06:15 schreef RenatoBos het volgende:Feyenoord moet het aanstaande donderdag stellen zonder Karim El Ahmadi. De middenvelder komt ‘zo goed als zeker’ niet in actie tegen Manchester United. Dit meldt het Algemeen Dagblad zojuist. Afgelopen zondag kwam de middenvelder wel in actie in de wedstrijd tegen PEC Zwolle. In de weken daarvoor miste hij al de wedstrijden tegen Zorya Luhansk en Go Ahead Eagels. Renato Tapia was de afgelopen weken de vervanger van de Marokkaan op het middenveld van Feyenoord. De Peruviaan zou tegen Manchester United de meest logische vervanger van Eric Botteghin, die geschorst is, in de Feyenoord-defensie zijn. Wanneer trainer Giovanni van Bronckhorst kiest voor Tapia als centrale verdediger en El Ahmadi daadwerkelijk ontbreekt, lijkt Marko Vejinovic de meest logisch vervanger van de vice-aanvoerder. Ging al mis tegen GA Eagles, moet je nagaan! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou een 5-4-1 opstelling doen. Gooi maar dicht. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ja, maar wel met Elia en Bilal op de flanken in een verdedigende rol..Kan je nog een beetje op de counter spelen. Toornstra en Vilhena op het middenveld, jorgensen in de spits. Karsdorp, Tapia, van der Heijden en Nelom achterin, Vejinovic daar vlak voor...en dan maar hopen dat het verschil niet groter wordt dan 5 doelpunten... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk dat het na 45 minuten 2 - 0 zal staan,en na 90 minuten 2 - 2 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En daarna zetten we de Xbox of Playstation weer uit. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heb Karim liever zondag fit |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Het wordt heel moeilijk, als we geen punten pakken is het niet erg zondag vind ik het veel belangrijke maar dan winnen we gewoon de laatste thuis wedstrijd tegen Fenerbache met 2-0 dan zijn we nog door. Verder hoop ik dat het in de Manchester rustig blijf |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja uit ja ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 november 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gooi Kramer maar in de spits. Nicolai sparen voor zondag. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dan zou ik eerder nog bilal in de spits gooien.Meer als een snelle counter zit er niet in voor ons denk. |
|
|
|