|
|
de bluffer
|
|
|
gewoon de bus er voor zetten |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Kramer opstellen is niet zo'n slecht idee. Misschien speelt hij zich in de kijker bij Mourinho... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dat was toen een goedkoper uitspraak van de trainer van de gloeilampen naar de wedstrijd tegen Heracles ze hadden toen gelijk gespeeld |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 23 november 2016 - 13:18 schreef Leon FR1908 het volgende:Dan zou ik eerder nog bilal in de spits gooien.Meer als een snelle counter zit er niet in voor ons denk. 5-5 systeem . 2 snelle diepgaande mensen die de bal diep moeten vragen tussen de backs en centrale verdedigers(Eia Bilal) Jones Karsdorp Tapia Heiden El Vilhena. Kuyt Bilal Jorgensen Elia Toornstra. Zo zou ik het doen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik lees het net. dat wordt dikke pret. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Darmian: ''Deze wedstrijd is wellicht toch iets eenvoudiger''
Feyenoord speelt donderdagavond een belangrijke wedstrijd in de Europa League. In Manchester zal de ploeg van Giovanni van Bronckhorst moeten proberen de drie punten mee terug naar Rotterdam te nemen. Dat zal geen makkelijke opgave worden. Manchester United is namelijk al dertien Europese thuisduels ongeslagen en heeft dus vertrouwen in een goed resultaat tegen Feyenoord.
Hoogstwaarschijnlijk met Elia of Toornstra als tegenstander, is Matteo Darmian ervan overtuigd dat het Feyenoord thuis kan verslaan. "We speelden in Rotterdam geen beste wedstrijd, maar nu spelen we thuis en dat is wellicht toch iets eenvoudiger'', geeft de verdediger aan op de website van Manchester United.
Voor The Red Devils is het wellicht de laatste kans om ervoor te zorgen dat het Europese avontuur na zes wedstrijden er weer op zit. Mocht Feyenoord in Manchester winnen en Fenerbahce thuis winnen van Zorya Luhansk, dan is Manchester United uitgeschakeld. Darmian weet dus dat er veel op het spel staat. "Het is een moeilijke groep waarin we zitten en Feyenoord is een lastige tegenstander, maar we zitten nog steeds in de race. We moeten winnen en zullen er staan. Het is een groot toernooi, met bovendien een ticket voor de Champions League als prijs. Voor ons is het cruciaal in dat toernooi te belanden.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Politie Manchester is klaar voor Feyenoord-invasie
Voor veel Feyenoord-fans is de uitwedstrijd tegen Manchester United een avontuur om nooit meer te vergeten. Naar verwachting gaan rond de 7000 voetbalsupporters Feyenoord proberen aan te moedigen. Saillant detail: er zullen maar 3100 Feyenoorders aanwezig zijn in het uitvak. Het overgrote gedeelte van Het Legioen zal zich hoorbaar maken in de thuisvakken van Old Trafford of in de vele kroegen die Manchester kan bieden.
Het belooft een onvergetelijk feest te worden. Althans, als het aan de politie van Manchester ligt. Nog geen twee jaar geleden ging het namelijk mis in Rome en dat zijn de autoriteiten in Manchester niet vergeten. Daarom heeft het politiecorps flinke maatregelen getroffen voor deze beladen wedstrijd.
“We willen dat iedereen een leuke tijd heeft, door de drukte rondom deze wedstrijd en de enorme kerstmarkt zijn onze agenten vanaf woensdag extra alert en zichtbaar aanwezig. We hebben heel veel ervaring met voetbalevenementen, nationaal en Europees”, maakt John O’Hare, politiechef Manchester Police, duidelijk tegenover het Algemeen Dagblad. “Het is ons uitgangspunt dat het niet uit de hand zal lopen. We willen ervoor zorgen dat iedereen naar de stad komt om een mooie tijd te hebben. De meeste Feyenoordsupporters zijn welwillende mensen, daar gaan we van uit. Er zijn misschien maar een paar kleine groepen supporters die uit zijn op rotzooi.”
Het politiecorps uit Manchester is op alles voorbereid. Zo zal er geavanceerd cameratoezicht aanwezig zijn. Onzichtbaar zullen politiemensen meekeken via de honderden camera’s die door de stad hangen. Dit om onvolledige identificatie van de daders te voorkomen. Voor veel Feyenoordsupporters zal dit een waarschuwing zijn, want waar ze hier in Manchester al langer mee werken, in Nederland hebben veel politie-eenheden dit systeem niet.
De kans op problemen is hierdoor veel kleiner geworden. Mocht het onverhoopt tóch mis gaan, dan grijpt de politie in. “Als je rotzooi gaat trappen, dan pakken we je aan. Dan word je gearresteerd. Mensen moeten weten wat de grenzen zijn, zodra deze worden overschreden, dan grijpen we in.” Overigens heeft de stad Manchester eerder te maken gehad met een voetbalsupporters-invasie van een buitenlandse club. “Maar het grote verschil is dat wij het nu van te voren weten. Op deze manier hebben we ons kunnen voorbereiden om de komst van Feyenoord-fans.’’ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mourinho: ''Geen ruimte meer voor een nederlaag''
Manchester United zal de thuiswedstrijd tegen Feyenoord anders benaderen dan het uitduel in september, dat door Feyenoord met 1-0 werd gewonnen. Dat vertelde coach José Mourinho woensdagmiddag tijdens een persconferentie op het trainingscomplex van de Engelse grootmacht.
‘We hebben vier punten nodig om ons te kwalificeren. We mogen niet verliezen,’ zei Mourinho tegenover de aanwezige media. Na vier speelronden bezet Manchester United met zes punten de derde plaats in Groep A, achter Feyenoord en Fenerbahçe die beide zeven punten verzamelden. ‘Voor ons voelt het als een knock-outwedstrijd. Als we verliezen, liggen we eruit.’
Ook in de Engelse Premier League draaien The Mancunians niet geweldig. De ploeg staat op een zesde plaats, met al negen punten achterstand op koploper Chelsea. ‘De resultaten zijn niet goed, zeker als je het vergelijkt met hoe het team speelt. We hebben heel goed gespeeld, maar hebben de laatste drie thuiswedstrijden wel zes punten verloren,’ aldus Mourinho, die zijn ploeg gelijk zag spelen tegen Stoke City, Burnley en Arsenal.
Mourinho wordt gesteund door zijn spelers, zo gaf de coach aan tijdens de persconferentie. ‘Het team is blij met de manier waarop we spelen en de weg die we zijn ingeslagen. Ook de supporters zijn dat. Zij steunen het team op geweldige wijze. Als we goed blijven spelen, kan de toekomst er mooi uitzien.’ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zlatan: ''Ik heb geen gevoel bij Feyenoord''
Voor Manchester United is het erg belangrijk dat de wedstrijd tegen Feyenoord morgen gewonnen wordt. In de eerste plaats om uitschakeling te voorkomen en om zo revanche te krijgen voor de nederlaag in Rotterdam (1-0). Voor één speler in het bijzonder is het een wedstrijd die hij graag speelt vanwege zijn afkeer voor Feyenoord: Zlatan Ibrahimovic.
De Zweedse aanvallerr heeft een verleden bij aartsrivaal Ajaks. Zlatan heeft dus de rivaliteit tussen Feyenoord en Ajaks van dichtbij mogen meemaken. Het is voor de spits wel duidelijk waar zijn voorkeur naar uitgaat. "Toen ik bij Ajaks speelde, won Feyenoord niets. Ik heb geen gevoel bij Feyenoord, wel bij Ajaks, waar ik een geweldige tijd heb gehad en met geweldige spelers speelde", geeft Zlatan aan op de persconferentie van vandaag.
Onlangs in de Europa League- wedstrijd tegen Ajaks maakte voormalig Feyenoorder John Guidetti namens Celta de Vigo, zijn liefde voor Feyenoord ook duidelijk nadat hij gescoord had. Ondanks dat de landgenoten op veel vlakken te vergelijken zijn, zijn er ook een hoop verschillen. De één is voor Ajaks en de ander voor Feyenoord. Op de vraag of Zlatan zijn liefde voor Ajaks ook duidelijk zal maken, mocht hij morgen scoren tegen Feyenoord antwoordde hij: "Volgens mij is dat allang duidelijk. Ik maak dat duidelijk met doelpunten en niet met gebaren of door leuzen te roepen." |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb ook geen liefde voor hem...Hij is echt wel van wereldklasse maar er hangt toch een randje van dunne poep om hem. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Hij wordt z'n leven lang gestraft met die neus en centenbak. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Teveel trappen tegen ze kop gehad onnozele. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon lekker voetballen zonder druk, wel een iets zwaardere verdediging en tegen de wannabees zeggen laat maar zien wat je kunt Bilal, Berghuis, Elija, Nelom, Tapia, woudenberg.....meer dan verliezen kunnen we niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Precies,gewoon al je reserves erin gooien ,net alsof het met maar Man United is haha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 23 november 2016 - 20:04 schreef piet de paler het volgende:Gewoon lekker voetballen zonder druk, wel een iets zwaardere verdediging en tegen de wannabees zeggen laat maar zien wat je kunt Bilal, Berghuis, Elija, Nelom, Tapia, woudenberg.....meer dan verliezen kunnen we niet Dik verliezen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee joh , Luxemburg blijft ook tegen de grotere landen op de been |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Gewoon doen. Hun namen de eerste wedstrijd niet serieus,doen wij dat nu ook niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zou het prachtig vinden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wed dat we fokking blij zijn als er toch punten gehaald worden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tuurlijk! En helemaal als de invallers presteren. Maar ik vrees voor een redelijk pak slaag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kijk hoe pisvee tegen atletico speelt en dan heeft pisvee wel zijn beste spelers opgesteld |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Meer balbezit dan atletico.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Deze hoeven ze niet te verliezen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Ben jij ook gewend elke zaterdag ochtend om 9 uur in de ochtend. Gaat mij om de beleving. 2 dagen op pad met mijn ouwe heer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 23 november 2016 - 21:42 schreef Milo het volgende:[..] Ben jij ook gewend elke zaterdag ochtend om 9 uur in de ochtend. Gaat mij om de beleving. 2 dagen op pad met mijn ouwe heer. Nee dat is alweer voorbij.
Dat laatste is mooi. Ik hoop voor je dat de wedstrijd meevalt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: De sfeer zal hopelijk mooi zijn old trafford een geweldig stadion en de uitslag is voor mij minder belangrijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermoedelijke opstelling Feyenoord Jones; Karsdorp, Tapia, Van der Heijden, Nelom; Veijnovic, Toornstra, Vilhena; Basacikoglu, Jørgensen, Elia. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2016 - 07:28 schreef Stylzz het volgende:Vermoedelijke opstelling Feyenoord Jones; Karsdorp, Tapia, Van der Heijden, Nelom; Veijnovic, Toornstra, Vilhena; Basacikoglu, Jørgensen, Elia. Kan Gio niet serieus meer nemen dan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gio neemt deze wedstrijd niet serieus denk ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermoedelijke opstelling Feyenoord volgens het Algemeen Dagblad: Jones; Karsdorp, Dammers, Van der Heijden, Nelom; Tapia, Kuyt, Vilhena; Toornstra, Jørgensen, Elia
Vermoedelijke opstelling Feyenoord volgens De Telegraaf: Jones; Karsdorp, Tapia, Van der Heijden, Nelom; Vejinovic, Toornstra, Vilhena; Basacikoglu, Jørgensen, Elia |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zeer benieuwd hoe dammers het gaat doen dan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De Feyenoord-selectie heeft veel vertrouwen in middenvelder Renato Tapia, die vanavond vermoedelijk Eric Botteghin vervangt in het hart van de verdediging. De Peruviaanse international heeft namelijk al vaker tegen wereldsterren gespeeld.
''Als hij voor een van die vele reizen naar de Copa America zijn spullen pakt, maken we in de kleedkamer grappen: ’Tegen wie ga je nu allemaal weer spelen?’. Dan lachen wij, want Renato speelt alleen maar tegen de grote sterren in grote wedstrijden'', aldus Jones.
Een maand geleden stond Tapia nog tegenover het Argentijnse elftal met Sergio Agüero, Angel di Maria, Javier Mascherano en Gonzalo Higuain (2-2). Jones: ''En in die wedstrijden doet hij het dan prima.'' Ook trainer Giovanni van Bronckhorst is lovend. ''Als je in de Copa America of in WK-wedstrijden tegen Brazilië of Argentinië je mannetje staat, kan je wel wat.'' |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En vervolgens zet hij m op de bank. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen Kuyt, geen El Ahmadi. Nelom aanvoerder op Old Trafford? Hahaha
Mag toch hopen Toornstra. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik vermoed dat ie wel speelt, op het middenveld dan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoorde dat de eersten al opgepakt zijn omdat er nog wat coke op de telefoon zat.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2016 - 07:28 schreef Stylzz het volgende:Vermoedelijke opstelling Feyenoord Jones; Karsdorp, Tapia, Van der Heijden, Nelom; Veijnovic, Toornstra, Vilhena; Basacikoglu, Jørgensen, Elia. Zou ook mijn opstelling zijn.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Minstens 3-0. Europees spelen met Tapia (is ie al aan de Red Bull? Misschien een idee) centraal achterin. En het nog laconiekere negerspiegelbeeld van Luigi Bruins op linksback. Blij dat ik moet werken vanavond. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Volgens fr12:
Vermoedelijke opstelling Feyenoord Jones; Karsdorp, Tapia, Van der Heijden, Nelom; Veijnovic, Toornstra, Vilhena; Basacikoglu, Jørgensen, Elia |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Alle supporters met een kaartje veel succes mensen zonder kaartje gebruik je verstand en ga richting Nederland |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Mag toch hopen dat ze geen open huis houden. Zonder Botteghin, van Beek en Kongolo belooft het niet veel goeds. Achterin een mannetje extra erbij lijkt me vandaag op z'n plaats. Dus een opstelling 5-3-2 lijkt mij reëel, maar we zullen zien wat Gio uit de hoge hoed zal goochelen. |
|
|
|