|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk een nipte overwinning 4 - 5 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ben bang dat het europese avontuur na vanavond sowieso ten einde is....wellicht voor de komende jaren.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha die heeft het niet meer..d:-)) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Toch een groot compliment:) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ze neemt t in ieder geval goed op |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zal van tevoren wel stevige instructies gehad hebben. En ze zullen ook wel geen groentje op deze vlucht indelen.. die zou voordat er uberhaupt gestart zou worden al rijp wezen voor de sloop :p
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 november 2016 door tomson -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Absoluut mijn piemel mag ze ook hebben.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Henk Vos blikt terug: ''Dat doelpunt gaf me vleugels''
Feyenoord treedt donderdag voor het eerst sinds oktober 1997 op Old Trafford aan tegen Manchester United. Tijdens de vorige ontmoeting, in de groepsfase van de Champions League in seizoen 1997-1998, stonden Giovanni van Bronckhorst en Jean-Paul van Gastel allebei in de basis bij Feyenoord, dat met 2-1 verloor van de Engelse topclub.
‘Van die wedstrijd kan ik me niet veel meer herinneren, alleen dat ik vroeg in de wedstrijd uitviel,’ zegt Van Bronckhorst, die destijds kort voor rust werd vervangen door Igor Korneev. ‘Het was een moeilijke wedstrijd voor ons, die we uiteindelijk met 2-1 verloren.’
Op Old Trafford opende Paul Scholes na een half uur spelen de score voor de thuisploeg, waarna Denis Irwin twintig minuten voor tijd de score verdubbelde. Henk Vos deed in de slotfase als invaller iets terug voor Feyenoord.
‘Dat doelpunt gaf me vleugels,’ vertelt Vos in de meest recente editie van Feyenoord Magazine. ‘Na de 2-1 kregen we nog wel kansen op de gelijkmaker, maar die viel helaas niet. Ik vond het een indrukwekkende ervaring om op Old Trafford te spelen, dat gaf me een enorme kick. We wisten vooraf dat we een lastige wedstrijd tegemoet gingen, maar we hebben er het beste van proberen te maken.’
1997 October 22 Manchester United England 2 Feyenoord Holland 1
(https://youtu.be/TsEmIkdEucQ) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ff vanuit Brazilië, Dafuq.. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Ik denk een nipte 5-0 nederlaag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik denk een nipte 0-5 overwinning.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ook goed |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Fles guiness gekocht en een sheppards pie , dus kom maar op |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Fantastische sfeer alles heel gemoedelijk. Unieke sfeer om mee te maken. En kom je ook nog ouwe hoolis tegen. Prachtig. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
We gaan winnen zij mijn Italiaanse kelner hier en Zatlap en Pogba deugen sowieso niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2016 - 18:02 schreef Milo het volgende:Fantastische sfeer alles heel gemoedelijk. Unieke sfeer om mee te maken. En kom je ook nog ouwe hoolis tegen. Prachtig. Veel plezier Milo ,geniet ervan gozert! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De tranen schieten in mijn ogen en zit gvd in een restaurant aan mijn grappa en espresso. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Lievvv :) duimen dat het nergens uit de klauwen giert zometeen. Vertrouwen komt te voet en verdwijnt te paard. Al dit zegt helemaal niks meer als er een paar idioten de zaak weer verstieren.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: haha aan t einde, "mag ik even u aandacht, eerst even de veiligheidsinstructie"
Blijkbaar mag er daarna een piemel in. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2016 - 19:00 schreef Stylzz het volgende:[..] haha aan t einde, "mag ik even u aandacht, eerst even de veiligheidsinstructie" Blijkbaar mag er daarna een piemel in. Ze doet t veilig of ze doet t niet |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Een nederlaag met een goal verschil betekent dat wel in de laatste wedstrijd aan een overwinning genoeg hebben. Een ruime nederlaag vandaag betekent dat we met twee goals verschil van Fener moeten winnen in de laatste wedstrijd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tenzij het vandaag iets van 5-3 wordt of 6-4. Dan gaan er weer andere wedstrijden of het aantal gescoorde doelpunten mogelijk in ons voordeel meespelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 november 2016 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2016 - 18:52 schreef tomson het volgende:[..] Lievvv :) duimen dat het nergens uit de klauwen giert zometeen. Vertrouwen komt te voet en verdwijnt te paard. Al dit zegt helemaal niks meer als er een paar idioten de zaak weer verstieren.. Hoop ook op een gezellige wedstrijd met goede afloop, ga er ook gewoon van uit daar. Moet kunnen toch? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bijzondere opstelling. Ik had rekening gehouden met zondag en bijvoorbeeld Kuyt laten banken |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2016 - 20:06 schreef VVout het volgende:[..] Hoop ook op een gezellige wedstrijd met goede afloop, ga er ook gewoon van uit daar. Moet kunnen toch? Nee, met zo'n verdediging kan dat niet! Is nog niet eens Eredivisie waardig Dammers, vd Heijden, Nelom, ik hou m'n hart vast. Telraam vast klaar gezet. Alles onder de drie valt mij mee |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2016 - 20:06 schreef VVout het volgende:[..] Hoop ook op een gezellige wedstrijd met goede afloop, ga er ook gewoon van uit daar. Moet kunnen toch? Great atmosphere twitterde de Manchester police nog om half 6. Tot dan (en volgens mij tot nu toe) waren ze aangenaam verrast over de fans. Maar nu komt de scheiding van wie wel en geen kaartje heeft en gaan groepjes zwerven natuurlijk. Het zal er om hangen imo.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2016 - 20:19 schreef Nibke het volgende:[..] Nee, met zo'n verdediging kan dat niet! Is nog niet eens Eredivisie waardig Dammers, vd Heijden, Nelom, ik hou m'n hart vast. Telraam vast klaar gezet. Alles onder de drie valt mij mee Het is idd niet echt bemoedigend wat er nu in staat. Die solide bank van de 1e periode daar is niet veel meer van over. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2016 - 20:19 schreef Nibke het volgende:[..] Nee, met zo'n verdediging kan dat niet! Is nog niet eens Eredivisie waardig Dammers, vd Heijden, Nelom, ik hou m'n hart vast. Telraam vast klaar gezet. Alles onder de drie valt mij mee Nog geen bal gespeeld en nu al aan het zeiken, great atmosphere. Ja het is spannend, maar da fuck moet het nou altijd zo. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2016 - 20:19 schreef Nibke het volgende:[..] Nee, met zo'n verdediging kan dat niet! Is nog niet eens Eredivisie waardig Dammers, vd Heijden, Nelom, ik hou m'n hart vast. Telraam vast klaar gezet. Alles onder de drie valt mij mee 020 speelt intussen met n half jeugdelftal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Loopt voor geen meter zenne. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2016 - 20:26 schreef VVout het volgende:[..] Nog geen bal gespeeld en nu al aan het zeiken, great atmosphere. Ja het is spannend, maar da fuck moet het nou altijd zo. Ben blij dat de meegereisde supporters zich zo goed vermaken, helemaal te gek om er bij te zijn. Dat is echter heel wat anders dan om ook maar te denken dat je met zo'n verdediging ook maar een enkele kans hebt om de 0 te houden. Hoop er op dat ook Tapia achterin speelt en Toornstra bij op het middenveld, dan heb je nog Elia en Jörgensen voorin. En dan wil ik echt niet zeiken maar ik denk dat ik heel reëel ben. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Het wordt er alleen maar creatiever op. Hun selectie is veel en veel breder in kwaliteit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar goed nu wij. Nog heel even wachten. |
|
|
|