|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2016 - 15:50 schreef nummer10 het volgende:defensief ook altijd mee eens geweest.. viergever vooral.. PS blonde dollie mooie intikker.. dankzij schone en younnes.. daarvoor traore.. net de mensen die je eruit wou hebben ;) Jup, ook de jongens die de tegengoal veroorzaakten.. Traore en Schone.. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2016 - 15:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Sorry hoor, maar volgens mij maakt robben al 10 jaar de zelfde actie. Word jij daar ook moe van? Denk dat hoe vaker het effectief is, hoe minder snel mensen er moe van worden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2016 - 15:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Sorry hoor, maar volgens mij maakt robben al 10 jaar de zelfde actie. Word jij daar ook moe van? Zie je die weleens spelen?
Die zwerft namelijk al jaren veel over het veld, en maakt die bewuste actie een keer of 3 a 4 per wedstrijd.. Maar gaat ook gewoon veel buitenom en is veel in het middenveld te vinden.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2016 - 15:52 schreef remco k het volgende:Sorry hoor. Maar dan moet je weer Cassiera brengen voor de vleugel.. Prima speler overigens, maar geen vleugel speler.. Volgens mij zijn er niet veel vleugels over.
El ghazi niet, cerny niet en andere vleugels spelen bij jong |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Knappe actie weer van Dolberg hoor. Speler zit ongeveer op z'n rug en toch die bal vasthouden en zo een vrije trap afdwingen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2016 - 15:54 schreef remco k het volgende:[..] Zie je die weleens spelen? Die zwerft namelijk al jaren veel over het veld, en maakt die bewuste actie een keer of 3 a 4 per wedstrijd.. Maar gaat ook gewoon veel buitenom en is veel in het middenveld te vinden.. Beste vriend, jij had het over de actie van younes, steeds naar binnen gaan.
Ik zeg dat robben dat 9 van 10 ook doet, dan stel ik een vraag en dan ga jij over andere dingen hebben.
Overigens heb ik youness ook in het centrum en op rechts zien lopen, vrijwel wat robben ook doet. Dat even ter zijde |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2016 - 15:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Volgens mij zijn er niet veel vleugels over. El ghazi niet, cerny niet en andere vleugels spelen bij jong Wie zijn schuld is dat?
Muric weg, Ghazi wegestuurd.. Cerny een blessure daar kan je niks aan doen.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Haal die Veltman er nu uit.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2016 - 15:58 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Beste vriend, jij had het over de actie van younes, steeds naar binnen gaan. Ik zeg dat robben dat 9 van 10 ook doet, dan stel ik een vraag en dan ga jij over andere dingen hebben. Overigens heb ik youness ook in het centrum en op rechts zien lopen, vrijwel wat robben ook doet. Dat even ter zijde Omdat Robben niet altijd dezelfde acties maakt. Ik geef aan dat ie veel meer doet. Youness doet niets anders.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Eng mannetje is die vd Brom eigenlijk. Loopt continue om kaarten te janken voor Ajax. Veltman deed helemaal niks. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Komop boys. Wel afmaken die pot |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax echt VEEL sterker de 2e helft. Er moet alleen nog een goal vallen. Dan is het wel klaar. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Even buiten deze tussenstand, ben ik wel een stuk tevredener dan de eerste helft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ook die bal van Traore weer. Gewoon Cassiera inspelen en de wedstrijd is gespeeld..
Viergever daarna gewoon Klaassen inspeelt heb je een 100% kans..
Waarom allemaal zo moeilijk.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Waarom? Was niet eens een overtreding. Hij maakt zich klein, doet er alles aan om het contact te vermijden. Hij kan niet in lucht oplossen. Dat was niet eens een overtreding, laat staan een kaart. Ontzettend stom van Vd Brom dat hij zich daar zo over opwindt dat hij weg gestuurd wordt. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Het is toch godverdomme niet te geloven |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Sinkgraven stond behoorlijk te snurken daar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahahahaha.. Sorry hoor. maar na die kansen dit zo weggeven..
Top..
Echt fantasisch..
Geen enkele druk op de bal van Klaasen. Sinkgraven te makkelijk. Sanchez en Onana gewoon heel erg slecht daar..
Maar nee joh, gewoon lekker weg blijven geven die kansen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Breng anders een Gudelj, of een Ghazi.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: en waar was Viergever?? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2016 - 15:58 schreef remco k het volgende:[..] Wie zijn schuld is dat? Muric weg, Ghazi wegestuurd.. Cerny een blessure daar kan je niks aan doen.. Schuld? Overmars die laat muric vertrekken. Bosz zet el ghazi tijdens de training ernaast, word vervolgens kwaad. Bosz stuurt hem vervolgens van de training, vervolgens zet Overmars hem terug naar Jong. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk hoe slecht die Traore speelt. Echt abnormaal.. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Tja troare had makkelijk op klaassen kunnen afleggen, ze liepen gwn aanvallend wat te kutten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2016 - 16:09 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Schuld? Overmars die laat muric vertrekken. Bosz zet el ghazi tijdens de training ernaast, word vervolgens kwaad. Bosz stuurt hem vervolgens van de training, vervolgens zet Overmars hem terug naar Jong. Overmars laat hem gaan omdat Bosz geen plek voor hem heeft in de selectie. Speelde veel in de voorbereiding. En gaf aan niet 1 keer met Bosz gesproken te hebben..
Ghazi had er nooit naast mogen staan..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2016 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahaha, en gewoon weer je beste speler eraf halen.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ik vind Klaassen minimaal even slecht |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Je kon heel goed zien dat Ziyech er zelf uit wilde |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: IS mij niet opgevallen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als je al die voorzetten dan ook ziet he. Hoe droevig het allemaal is.
Geen enkele fatsoenlijke voorzet, al wedstrijden op rij.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Wat een teleurstelling... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2016 - 16:10 schreef remco k het volgende:[..] Overmars laat hem gaan omdat Bosz geen plek voor hem heeft in de selectie. Speelde veel in de voorbereiding. En gaf aan niet 1 keer met Bosz gesproken te hebben.. Ghazi had er nooit naast mogen staan.. Hij geeft enkel voorkeur voor andere, cerny bijvoorbeeld. Spelers die bij jong Ajax het goed doen. Pelle clement en cerny vs Traore en younnes. Wilde dat gewoon zien, vervolgens word el ghazi kwaad terwijl hij laatste wedstrijde inviel en mocht beginnen.
Vervolgens heeft overmars de beelden opgevraagd en gesproken met el ghazi om hem vervolgens terug te zetten. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Het is niet te geloven, dat Ajax geen 3 punten mee kan nemen naar Amsterdam. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Mooie wedstrijd, helaas geen 3 punten. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Gewoon 2 punten weggegooid |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Sta je weer fijn 5 pnt achter feyenoord |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Belachelijke instelling in de eerste helft, waardeloze scheidsrechter die veel te veel toe liet, 1 echte aanvaller op de bank, een circus clown op doel, Ziyech wisselen en Klaassen + Dolberg laten staan (lachwekkend) ... ja dan win je geen wedstrijden. Helaas, hopelijk over twee weken weer een heel stuk beter want wat een amateurisme vandaag. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Maarja, we hebben de moeilijkste wedstrijden bijna gehad en de concurrentie nog lang niet...
Bovendien overwinteren we en dus gaat het nog redelijk. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Totaal onnodig di gelijkspel. Een 1e helft om je kapot voor te schamen en dan in de 2e helft vergeten uit te lopen naar 1-3 of 1-4 en zo de deksel op de neus krijgen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2016 - 16:25 schreef pth het volgende:Belachelijke instelling in de eerste helft, waardeloze scheidsrechter die veel te veel toe liet, 1 echte aanvaller op de bank, een circus clown op doel, Ziyech wisselen en Klaassen + Dolberg laten staan (lachwekkend) ... ja dan win je geen wedstrijden. Helaas, hopelijk over twee weken weer een heel stuk beter want wat een amateurisme vandaag. Scheidsrechter is niet waardeloos, zowel sinkgraven als schone kunnen op de flanken spelen.
Ziyech was geblesseerd |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Eens, maar die scoort dan ternminste nog. Zo'n Dolberg heb je in dit soort wedstrijden helemaal niets aan ... wat een laconieke lul de behanger vandaag.Kan echt wel voetballen, maar ook weer zo een met een instelling van niks. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
remco ga nie eens meer op je in echt nie.. hahaha lijkt alsof je op blond valt :) traore slecht.. ok niet top maar klaassen blijf je verdedigen.. snap jou niet..
traore zoekt een kaats met klaassen en dat lukte hem nog niet eens..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2016 door nummer10 -- |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Als je niet wilt winnen wel |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Weer niet verloren! POsitief blijven jongens!
Al 12 op rij niet verloren ofzo? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Ajax heeft met beide genoeg wedstrijden gewonnen, dus waar slaat dit op? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Even naar de context kijken, ik vind (en dat is een mening) dat het raar is dat er maar 1 echte aanvaller op de bank zit en krijg dan terug dat zowel Schone als Sinkgraven op de flank kunnen spelen. En ik vind dat pure armoede ... voor mij zijn dat geen echte aanvallers (die overigens op andere posities uitstekend uit de voeten kunnen). |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2016 - 16:34 schreef pth het volgende:[..] Even naar de context kijken, ik vind (en dat is een mening) dat het raar is dat er maar 1 echte aanvaller op de bank zit en krijg dan terug dat zowel Schone als Sinkgraven op de flank kunnen spelen. En ik vind dat pure armoede ... voor mij zijn dat geen echte aanvallers (die overigens op andere posities uitstekend uit de voeten kunnen). Als ik het goed heb mogen er maar 7 op de bank zitten.
Dat is 1 doelman en van ieder linie er 2, dat zou het ideaal zijn.
Bosz koos voor een extra middenvelder, |
|
|
|