BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ- Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 06 november 2016 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 16:20 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hij geeft enkel voorkeur voor andere, cerny bijvoorbeeld. Spelers die bij jong Ajax het goed doen. Pelle clement en cerny vs Traore en younnes. Wilde dat gewoon zien, vervolgens word el ghazi kwaad terwijl hij laatste wedstrijde inviel en mocht beginnen.

Vervolgens heeft overmars de beelden opgevraagd en gesproken met el ghazi om hem vervolgens terug te zetten.
Cerny? Die speelt amper man.

En je kan wel gaan uitleggen wat er gebeurt is. Ik lees zelf ook het nieuws.

Feit is dat er vandaag geen enkele creativiteit ter beschikking stond door genaakte keuzes van Bosz.
p111
 p111 - zondag 06 november 2016 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 15:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie zijn schuld is dat?

Muric weg, Ghazi wegestuurd.. Cerny een blessure daar kan je niks aan doen..
Das Ghazi zijn schuld omdat die zoutzak tegen de trainer ingaat,en als een ouwe man loopt te voetballen.
remco k
 remco k - zondag 06 november 2016 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 16:28 schreef nummer10 het volgende:
remco ga nie eens meer op je in echt nie.. hahaha lijkt alsof je op blond valt :) traore slecht.. ok niet top maar klaassen blijf je verdedigen.. snap jou niet..

traore zoekt een kaats met klaassen en dat lukte hem nog niet eens..
Klaasen was vandaag ook niet best. En dat zeg ik iedere keer als ie slecht speelt in mijn idee

Mar je ging niet op me in zeg je en dan deze post?

Maar moeten we even gaan opnoemen wat traore allemaal verkeerd doet dit seizoen. Want dan loopt het forum hier vast.

Met afstand de slechtste Ajacied uit dit basis elftal.
remco k
 remco k - zondag 06 november 2016 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 16:32 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ajax heeft met beide genoeg wedstrijden gewonnen, dus waar slaat dit op?
Met beide op de flanken? Sinkgraven een keer of 3 als buitenspeler
p111
 p111 - zondag 06 november 2016 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 16:14 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je kon heel goed zien dat Ziyech er zelf uit wilde
Ziyech is gewoon geblesseerd dat gezeik over die trainer mijn god
remco k
 remco k - zondag 06 november 2016 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 16:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als ik het goed heb mogen er maar 7 op de bank zitten.

Dat is 1 doelman en van ieder linie er 2, dat zou het ideaal zijn.

Bosz koos voor een extra middenvelder,
Domme keuze dus.
remco k
 remco k - zondag 06 november 2016 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 16:55 schreef p111 het volgende:

[..]

Das Ghazi zijn schuld omdat die zoutzak tegen de trainer ingaat,en als een ouwe man loopt te voetballen.
Speelde prima begin dit seizoen. Volkomen onterecht eraf gehaald.

En zijn vervanger mag wedstrijd na wedstrijd als een natte krant spelen zonder gewisseld te worden.

Als trainer moet je ook met mensen om kunne gaan.

Ik veroordeel bosz nog niet. Maar op dat vlak schiet ie momenteel wel te kort
remco k
 remco k - zondag 06 november 2016 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 16:58 schreef p111 het volgende:

[..]

Ziyech is gewoon geblesseerd dat gezeik over die trainer mijn god
Ff lezen. Ik zeg daarna toch dat ik dat niet zag.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 november 2016 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 16:28 schreef nummer10 het volgende:
remco ga nie eens meer op je in echt nie.. hahaha lijkt alsof je op blond valt :) traore slecht.. ok niet top maar klaassen blijf je verdedigen.. snap jou niet..

traore zoekt een kaats met klaassen en dat lukte hem nog niet eens..
Ssssssstttttt!
Pietje
 Pietje - zondag 06 november 2016 - 17:24   quote  deeplink  
Bedankt voor alle reacties hier. Ik ben weer helemaal bij.
Ik kon helemaal niks zien of horen vandaag, want mijn (jongste) kleindochter is vandaag één jaar geworden. Dat vond ik wat belangrijker.

Ik lees uit jullie reacties dat Ajax zo nu en dan onder de ondergrens heeft gepresteerd. Zou de wedstrijd van afgelopen donderdag toch te veel energie hebben gekost?

Was er een speler bij Ajax die vandaag wel voldeed?
JOOD
 JOOD - zondag 06 november 2016 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 16:28 schreef pth het volgende:

[..]

Eens, maar die scoort dan ternminste nog. Zo'n Dolberg heb je in dit soort wedstrijden helemaal niets aan ... wat een laconieke lul de behanger vandaag.Kan echt wel voetballen, maar ook weer zo een met een instelling van niks.
Als je deze woorden niet terugneemt, ben ik helemaal klaar met jou. Wat ben jij een lul zeg. Ga lekker met Gudelj en Ghazi zitten klagen in een hoekje.
remco k
 remco k - zondag 06 november 2016 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 17:24 schreef Pietje het volgende:
Ik kon helemaal niks zien of horen vandaag, want mijn (jongste) kleindochter is vandaag één jaar geworden. Dat vond ik wat belangrijker.

Ik lees uit jullie reacties dat Ajax zo nu en dan onder de ondergrens heeft gepresteerd. Zou de wedstrijd van afgelopen donderdag toch te veel energie hebben gekost?

Hahaha. Ik wist dat het in de buurt was van elkaar. Gister het feestje van mijn zoontje zijn eerste gevierd. Die wordt morgen 1

Ajax overigens gewoon dramatisch de eerste helft. Tweede helft was een periode prima waarin we mogelijkheden zat kregen de wedstrijd te beslissen.
Pietje
 Pietje - zondag 06 november 2016 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 17:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha. Ik wist dat het in de buurt was van elkaar. Gister het feestje van mijn zoontje zijn eerste gevierd. Die wordt morgen 1

Ajax overigens gewoon dramatisch de eerste helft. Tweede helft was een periode prima waarin we mogelijkheden zat kregen de wedstrijd te beslissen.
Dank je wel. Remco.
Ja, dat is waar, jouw kleine Nathan is zowat gelijk geboren als mijn kleine meisje.
Leuk feestje gehad?

Tja, Ajax... AZ uit op zich is altijd wel lastig, maar ga dan in ieder geval de strijd aan. Ik las uit jullie reacties dat er heel veel persoonlijke fouten gemaakt zijn en een te aanvallend middenveld, dat continu werd overlopen.

Was er ook een speler die wel goed speelde?
remco k
 remco k - zondag 06 november 2016 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 17:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dank je wel. Remco.
Ja, dat is waar, jouw kleine Nathan is zowat gelijk geboren als mijn kleine meisje.
Leuk feestje gehad?

Tja, Ajax... AZ uit op zich is altijd wel lastig, maar ga dan in ieder geval de strijd aan. Ik las uit jullie reacties dat er heel veel persoonlijke fouten gemaakt zijn en een te aanvallend middenveld, dat continu werd overlopen.

Was er ook een speler die wel goed speelde?
Eigenlijk niet. Iedereen deelde mee. Ook een Ziyech en dolberg.

Tweede helft wel veel gegeven om er in te komen. En op 2-1 voor mogelijkheden zat om voor te komen.

Maar goed. Na het eerste kwartier was 3-0 achter ook niet raar geweest.

Leuk feestje gehad. Mooie Nijntje taart laten maken. Hele familie over de vloer. Lekker eten en drinken. Altijd goed dus.

Sta met dat soort dagen de hele dag in de keuken. Past me prima.

Jullie ook een leuke dag gehad ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2016 door remco k --
p111
 p111 - zondag 06 november 2016 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 17:24 schreef Pietje het volgende:

Beste Piet nog gefeliciteerd met je kleindochter en de tweede helft een goed Ajax gezien veel sterker als AZ vergeten de 3 en 4 -1 te scooren.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 06 november 2016 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 16:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Feit is dat er vandaag geen enkele creativiteit ter beschikking stond door genaakte keuzes van Bosz.
Om te kunnen spelen moet je wel bij de selectie zitten, als je dat wil zien dan moet er iemand er naast staan. We kunnen niet 22 man spelen
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 06 november 2016 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 16:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen creativiteit??? Jij zegt dat nouri geen creativiteit heeft?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 06 november 2016 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 16:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Met beide op de flanken? Sinkgraven een keer of 3 als buitenspeler
En hoe waren de resultaten?
remco k
 remco k - zondag 06 november 2016 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 17:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

En hoe waren de resultaten?
Zijn prestaties redelijk. Maar niet bijzonder.
remco k
 remco k - zondag 06 november 2016 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 17:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Geen creativiteit??? Jij zegt dat nouri geen creativiteit heeft?
Beetje domme opmerking vind je zelf niet.

Op de flanken hebben we het over he.

En ja hij kan daar spelen. Maar het is ook zijn keuze dat hij hem niet brengt..
remco k
 remco k - zondag 06 november 2016 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 17:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Om te kunnen spelen moet je wel bij de selectie zitten, als je dat wil zien dan moet er iemand er naast staan. We kunnen niet 22 man spelen
Bosz is de persoon die de selectie bepaald he. Dus dan toch ook zijn falen als er bepaalde spelers niet bij zijn..
Pietje
 Pietje - zondag 06 november 2016 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 17:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Eigenlijk niet. Iedereen deelde mee. Ook een Ziyech en dolberg.

Tweede helft wel veel gegeven om er in te komen. En op 2-1 voor mogelijkheden zat om voor te komen.

Maar goed. Na het eerste kwartier was 3-0 achter ook niet raar geweest.

Leuk feestje gehad. Mooie Nijntje taart laten maken. Hele familie over de vloer. Lekker eten en drinken. Altijd goed dus.

Sta met dat soort dagen de hele dag in de keuken. Past me prima.

Jullie ook een leuke dag gehad ?
Thx!

Ja, wij hebben ook een leuk feestje gehad. De kleine meid is flink verwend door haar ouders, de beide oma's en opa's en diverse tantes en ooms.

Leuk om te lezen, dat je er veel werk van hebt gemaakt. Dat hebben mijn vrouw en ik vroeger ook altijd gedaan en nu helpen we onze kinderen nogal eens, ook in de keuken. Dat vinden we beiden erg leuk.

Mijn eerdere vraag: zou het zo kunnen zijn, dat Ajax afgelopen donderdag toch wat te veel heeft gegeven en dat nu blijkt dat er nogal wat spelers zijn die het niet kunnen opbrengen om drie dagen later opnieuw alles te geven? Ik weet het niet, het is zomaar een vraag.
Pietje
 Pietje - zondag 06 november 2016 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 17:38 schreef p111 het volgende:

[..]

Beste Piet nog gefeliciteerd met je kleindochter en de tweede helft een goed Ajax gezien veel sterker als AZ vergeten de 3 en 4 -1 te scooren.
Dank je wel.
Pietje
 Pietje - zondag 06 november 2016 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 17:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Bosz is de persoon die de selectie bepaald he. Dus dan toch ook zijn falen als er bepaalde spelers niet bij zijn..
Dat is zeker waar, maar "muiterij" kun je niet onbestraft laten.
hjf
 hjf - zondag 06 november 2016 - 18:07   quote  deeplink  
Allereerst Pietje en Remco gefeliciteerd met jullie (klein)kinderen. Het was vandaag een wedstrijd van totaal 2 verschillende helften, die uiteindelijk geen verliezer verdiende. Beide ploegen hebben verdeeld over ieder een helft kansen genoeg gehad. En qua wedstrijd was het genieten: veel strijd (en dat na de EL wedstrijden) en ook veel persoonlijke fouten. Ik denk, dat onze concurrenten het ook moeilijk gaan krijgen met dit AZ. Dus niet wanhopen boys. Waar ik mij toch echt een beetje zorgen over ga maken is, dat spelers die niet in de basis staan, zeer ontevreden zijn over hun rol bij onze cluppie. Ik vertrouw Bosz niet toe, dat hij dit even gaat oplossen. Zijn communicatieve vaardigheden zijn wat ik veel gelezen heb niet de beste. Aan de andere kant is ons spel wel attractiever geworden. Mijn voorkeur had hij niet. Zal ook zo blijven. Maar ze (TH) zullen moeten evalueren in de winterstop hoe verder. Want er ligt kapitaalvernietiging op de loer.
remco k
 remco k - zondag 06 november 2016 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 17:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Thx!

Ja, wij hebben ook een leuk feestje gehad. De kleine meid is flink verwend door haar ouders, de beide oma's en opa's en diverse tantes en ooms.

Leuk om te lezen, dat je er veel werk van hebt gemaakt. Dat hebben mijn vrouw en ik vroeger ook altijd gedaan en nu helpen we onze kinderen nogal eens, ook in de keuken. Dat vinden we beiden erg leuk.

Mijn eerdere vraag: zou het zo kunnen zijn, dat Ajax afgelopen donderdag toch wat te veel heeft gegeven en dat nu blijkt dat er nogal wat spelers zijn die het niet kunnen opbrengen om drie dagen later opnieuw alles te geven? Ik weet het niet, het is zomaar een vraag.
Ik denk het niet. Als zoiets gedurende de tweede helft zou gebeuren zou ik ja zeggen. Maar nu andersom. Het sneuer in de eerste helft en wordt rechtgetrokken in de tweede.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 november 2016 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 17:38 schreef p111 het volgende:

[..]

Een goed Ajax de tweede helft?? Sorry hoor, maar er ging nog veel te veel fout. Om te spreken van een goed Ajax hadden ze deze wedstrijd moeten winnen. Ik denk dat je in je handen mag knijpen dat het de eerste helft niet al 3-0 stond voor AZ. Dat je de eerste 20 minuten van de tweede helft goed speelt en inderdaad zelf de wedstrijd had kunnen beslissen zegt ook wel hoe flets het allemaal is. Daarna is het namelijk gewoon weer AZ die de beste kansen krijgt, de 2-2 binnenschiet en daarna nog het dichtste bij de winnende is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 november 2016 - 18:09   quote  deeplink  
Overigens weet je bij een speler als Younes of Traore gewoon dat 9 van de 10 acties stranden met balverlies. En dat is gewoon zorgwekkend. Ze kunnen dan inderdaad belangrijk zijn geweest vandaag, maar waren daarnaast gewoon heel, heel slecht. Ze zijn allebei veel te voorspelbaar in hun acties.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2016 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zondag 06 november 2016 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 17:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, maar "muiterij" kun je niet onbestraft laten.
Dat klopt. Maar waarom gebeurt het onder deze manager bij alle clubs waar die traint?

Zou dat ook met hem te maken kunnen hebben.
Pietje
 Pietje - zondag 06 november 2016 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 18:07 schreef hjf het volgende:
Allereerst Pietje en Remco gefeliciteerd met jullie (klein)kinderen. Het was vandaag een wedstrijd van totaal 2 verschillende helften, die uiteindelijk geen verliezer verdiende. Beide ploegen hebben verdeeld over ieder een helft kansen genoeg gehad. En qua wedstrijd was het genieten: veel strijd (en dat na de EL wedstrijden) en ook veel persoonlijke fouten. Ik denk, dat onze concurrenten het ook moeilijk gaan krijgen met dit AZ. Dus niet wanhopen boys. Waar ik mij toch echt een beetje zorgen over ga maken is, dat spelers die niet in de basis staan, zeer ontevreden zijn over hun rol bij onze cluppie. Ik vertrouw Bosz niet toe, dat hij dit even gaat oplossen. Zijn communicatieve vaardigheden zijn wat ik veel gelezen heb niet de beste. Aan de andere kant is ons spel wel attractiever geworden. Mijn voorkeur had hij niet. Zal ook zo blijven. Maar ze (TH) zullen moeten evalueren in de winterstop hoe verder. Want er ligt kapitaalvernietiging op de loer.
Thanks.
Pietje
 Pietje - zondag 06 november 2016 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 18:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Als zoiets gedurende de tweede helft zou gebeuren zou ik ja zeggen. Maar nu andersom. Het sneuer in de eerste helft en wordt rechtgetrokken in de tweede.
Dat is inderdaad waar. Het was ook zomaar een vraagje.
Pietje
 Pietje - zondag 06 november 2016 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 18:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar waarom gebeurt het onder deze manager bij alle clubs waar die traint?

Zou dat ook met hem te maken kunnen hebben.
Zonder enige twijfel, maar dat wisten de beleidsbepalers van Ajax ook op voorhand. Ik stond van meet af aan achter Peter Bosz en dat doe ik nog altijd. Er is geen mens in de wereld, dus ook geen trainer, die 100% ideaal is, die totaal geen fouten maakt.

Wel ben ik Bosz nu al dankbaar voor het feit dat Ajax aanzienlijk attractiever speelt dan de laatste paar jaar. Dat kan geen kampioenschap verbloemen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 november 2016 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 18:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zonder enige twijfel, maar dat wisten de beleidsbepalers van Ajax ook op voorhand. Ik stond van meet af aan achter Peter Bosz en dat doe ik nog altijd. Er is geen mens in de wereld, dus ook geen trainer, die 100% ideaal is, die totaal geen fouten maakt.

Wel ben ik Bosz nu al dankbaar voor het feit dat Ajax aanzienlijk attractiever speelt dan de laatste paar jaar. Dat kan geen kampioenschap verbloemen.
Attractiever is prachtig, maar het verbloemt ook totaal niet dat het achterin gewoon vele malen kwetsbaarder is. Dat was de laatste 15 minuten duidelijk in de wedstrijd tegen Celta, eigenlijk de hele wedstrijd tegen AZ maar zo zijn er al meer wedstrijden geweest.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 november 2016 - 18:20   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2016 door Ajax Warrior --
Pietje
 Pietje - zondag 06 november 2016 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 18:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Attractiever is prachtig, maar het verbloemt ook totaal niet dat het achterin gewoon vele malen kwetsbaarder is. Dat was de laatste 15 minuten duidelijk in de wedstrijd tegen Celta, eigenlijk de hele wedstrijd tegen AZ maar zo zijn er al meer wedstrijden geweest.
Dat ontken ik ook nergens, Warrior. Toch heb ik er vertrouwen in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2016 door Pietje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 november 2016 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 18:23 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat ontken ik ook nergens, Warrior. Toch heb ik er vertrouwen in.
Ik totaal niet. Bosz heeft de groep niet meer in de hand. Dat is inmiddels duidelijk. En ik heb het vermoeden dat er nog enkele gaan volgen. En geloof mij maar dat het niets te maken heeft met de professionaliteit van de spelers. Er zijn gewoon te rigoureus en zonder enige blikken en blozen een aantal grote talenten geslachtofferd zonder dat daar echt aanwijsbare redenen voor zijn. Natuurlijk spelen talenten wel eens minder maar om deze manier geslachtofferd worden gaat zelfs mij te ver. Daarnaast is het een feit dat er enkele spelers in de basis staan die al weken lang ver onder hun kunnen spelen. Deze worden echter niet geslachtofferd en dat zorgt voor scheve verhoudingen. Dan kun je inderdaad wel spelers naar Jong Ajax bonjouren maar ik vind dat meer een bron van onvermogen van de manager dan van de speler.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 november 2016 - 18:27   quote  deeplink  
-

Pietje
 Pietje - zondag 06 november 2016 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 18:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik totaal niet. Bosz heeft de groep niet meer in de hand. Dat is inmiddels duidelijk. En ik heb het vermoeden dat er nog enkele gaan volgen. En geloof mij maar dat het niets te maken heeft met de professionaliteit van de spelers. Er zijn gewoon te rigoureus en zonder enige blikken en blozen een aantal grote talenten geslachtofferd zonder dat daar echt aanwijsbare redenen voor zijn. Natuurlijk spelen talenten wel eens minder maar om deze manier geslachtofferd worden gaat zelfs mij te ver. Daarnaast is het een feit dat er enkele spelers in de basis staan die al weken lang ver onder hun kunnen spelen. Deze worden echter niet geslachtofferd en dat zorgt voor scheve verhoudingen. Dan kun je inderdaad wel spelers naar Jong Ajax bonjouren maar ik vind dat meer een bron van onvermogen van de manager dan van de speler.
Maar wat moest Ajax dan doen? De roep om versterkling was luid en duidelijk. Te veel jonge spelers bracht en brengt wisselvalligheid met zich mee. En je mag helaas maar 11 spelers tegelijk laten spelen.

Ik zeg dus niet dat Peter Bosz het grandioos doet, maar hij zocht de meest ideale basis-elf en kennelijk dacht hij die gevonden te hebben.

Ajax heeft een druk programma met de competitie, de beker en de Europa League, dus ik denk dat heel veel spelers genoeg minuten gaan maken.

En muiterij (El Ghazi en Gudelj) moet je bestraffen, daar ontkom je niet aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2016 door Pietje --
Jaccio
 Jaccio - zondag 06 november 2016 - 18:39   quote  deeplink  
Feyenoord verliest, dus al met al niet zo een heel slecht weekend
Pietje
 Pietje - zondag 06 november 2016 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 18:39 schreef Jaccio het volgende:
Feyenoord verliest, dus al met al niet zo een heel slecht weekend
Zo is het! Uiteindelijk zijn PSV en Ajax de winnaars dit weeekeinde, ondanks hun gelijke spelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 november 2016 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 18:32 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar wat moest Ajax dan doen? De roep om versterkling was luid en duidelijk. Te veel jonge spelers bracht en brengt wisselvalligheid met zich mee. En je mag helaas maar 11 spelers tegelijk laten spelen.

Ik zeg dus niet dat Peter Bosz het grandioos doet, maar hij zocht de meest ideale basis-elf en kennelijk dacht hij die gevonden te hebben.

Ajax heeft een druk programma met de competitie, de beker en de Europa League, dus ik denk dat heel veel spelers genoeg minuten gaan maken.

En muiterij (El Ghazi en Gudelj) moet je bestraffen, daar ontkom je niet aan.
Ik noem het geen muiterij. El Ghazi heeft wel degelijk een punt dat hij geslachtofferd is terwijl zijn opvolger zelf ook geen grandioze indruk achterlaat tot nog toe. Je krijgt inderdaad, en ik ben zeker geen fan van El Ghazi, de indruk dat vriendjespolitiek hier de oorzaak van is. Daarnaast vind ik dat Gudelj het goed heeft gedaan om gewoon een gesprek aan te gaan met de trainer in plaats van zijn ongenoegen te uiten in de media. Dat Ajax hem nu op deze manier neerzet in de media verdient hij niet.

Daarnaast vind ik niet dat er door het drukke programma nou echt heel veel geschoven wordt. Enkel bij de beker wordt gebruik gemaakt van een mix van talenten en de reservespelers.

Daarnaast vind ik niet dat je talent moet vervangen door talent. De huur van Traore heb ik nooit begrepen, net als de huur van Krul die overigens nog steeds geblesseerd is. Daarnaast is enkel Sanchez als aankoop, voordat de hel losbrak, een juiste geweest. Daarna is in alle paniek nog Ziyech gekocht, die daarna is eerste instantie helemaal verkeerd werd gepositioneerd door Bosz. De publieke opinie zorgde ervoor dat hij naar het middenveld verschoof en Bosz uiteindelijk Traore naar de rechterflank verplaatste omdat Dolberg gewoon liet zien de eerste spits te wezen. Dit terwijl Traore verder totaal 0,0 laat zien!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 november 2016 - 18:45   quote  deeplink  
-

Pietje
 Pietje - zondag 06 november 2016 - 18:46   quote  deeplink  
Ik hoorde zojuist op de radio dat Ajax twee blessures heeft overgehouden aan de wedstrijd tegen AZ: Younes en Ziyech en dat beide spelers wel eens een poosje uit de roulatie kunnen zijn. Was het vanmiddag zo'n schoppartij?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 november 2016 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 18:44 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zo is het! Uiteindelijk zijn PSV en Ajax de winnaars dit weeekeinde, ondanks hun gelijke spelen.
Nou ik vind ons totaal geen winnaars van het weekeinde! Ik vind ons de schlemielen, want eigenlijk hadden we nu in punten gelijk kunnen staan!!
nummer10
 nummer10 - zondag 06 november 2016 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 15:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Jup, ook de jongens die de tegengoal veroorzaakten.. Traore en Schone..
die de tegengoal veroorzaken ???? je bent best een lachertje soms ;)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 06 november 2016 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 17:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn prestaties redelijk. Maar niet bijzonder.
Bedoelde team prestatie
nummer10
 nummer10 - zondag 06 november 2016 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 15:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Jup, ook de jongens die de tegengoal veroorzaakten.. Traore en Schone..
bal kwam van vlaar (volgens mij klaassen of vbeek ij hem) of is traore blond geworden ?
eerste goal gewoon verdedigings fout.. dus vraag me af welke wedstrijd jij hebt gezien
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 06 november 2016 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 17:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Overmars bepaald waar Bosz in mag kiezen.
Een goed voorbeeld, is serero, overmars heeft hem afgeschreven terwijl Bosz niet eens een kans heeft gehad om hem te zien.
nummer10
 nummer10 - zondag 06 november 2016 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 18:46 schreef Pietje het volgende:
Ik hoorde zojuist op de radio dat Ajax twee blessures heeft overgehouden aan de wedstrijd tegen AZ: Younes en Ziyech en dat beide spelers wel eens een poosje uit de roulatie kunnen zijn. Was het vanmiddag zo'n schoppartij?
eerste helft zeker wel... maaaaaaaar dat hadden elghazi en bazoer en tete beter gedaa natuurlijk he !! (sarcasme)
Stanley
 Stanley - zondag 06 november 2016 - 19:37   quote  deeplink  
Logische terugslag? In ieder geval afgetroeft op scherpte en inzet.
Of onderschatting?

Waarom Veltman toch handhaven?????

Snap er helemaal niets van.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ- Ajax

0.0084891