|
|
Ronald 1960
|
|
|
slechte 1e helft, goede 2e helft waarin wij vergeten het af te maken. Snel vergeten en het gaatje is nu nog maar 2 puntjes ;-)
En dooorrrrrrrr..... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2016 - 20:47 schreef Ronald 1960 het volgende:slechte 1e helft, goede 2e helft waarin wij vergeten het af te maken. Snel vergeten en het gaatje is nu nog maar 2 puntjes ;-) En dooorrrrrrrr..... +1 ook dit hoort bij voetbal...
Als je van te voren had gezegd dat het 2-2 zou worden, had ik er meteen voor getekend. Had echt een nederlaag verwacht namelijk...
Niet negatief bedoeld overigens hoor, ik vind AZ gewoon goed voetballen en dan een uitwedstrijd. .. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2016 - 18:09 schreef Ajax Warrior het volgende:Overigens weet je bij een speler als Younes of Traore gewoon dat 9 van de 10 acties stranden met balverlies. En dat is gewoon zorgwekkend. Ze kunnen dan inderdaad belangrijk zijn geweest vandaag, maar waren daarnaast gewoon heel, heel slecht. Ze zijn allebei veel te voorspelbaar in hun acties. Ja we kunnen natuurlijk weer eenheids worsten opstellen geen risico en alles breed of terug.Die acties lukken inderdaad niet altijd maar met dat risico heb je wel meer aantrekkelijker voetbal gekregen ook Ziyec heeft veel balverlies maar ik ben super blij dat hij bij Ajax is komen voetballen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2016 - 23:13 schreef p111 het volgende:[..] Ja we kunnen natuurlijk weer eenheids worsten opstellen geen risico en alles breed of terug.Die acties lukken inderdaad niet altijd maar met dat risico heb je wel meer aantrekkelijker voetbal gekregen ook Ziyec heeft veel balverlies maar ik ben super blij dat hij bij Ajax is komen voetballen. precies... nie zoon fan van resultaat voetbal zoals de afgelopen jaren.. liever mooi voetbal.. duurt even voordat je iedereen dezelfde kant op hebt (heracles vitesse idemdito) en nu heb je die de cruijff gedachten heeft qua voetbal en ist nog voor (een enkeling hier) niet goed genoeg... fdb had gewoon het geluk met de eredivisie en dat andere ploegen het lieten afweten anders was hij echt niet zovaak kampioen geworden..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2016 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2016 - 00:21 schreef nummer10 het volgende:[..] precies... nie zoon fan van resultaat voetbal zoals de afgelopen jaren.. liever mooi voetbal.. duurt even voordat je iedereen dezelfde kant op hebt (heracles vitesse idemdito) en nu heb je die de cruijff gedachten heeft qua voetbal en ist nog voor (een enkeling hier) niet goed genoeg... fdb had gewoon het geluk met de eredivisie en dat andere ploegen het lieten afweten anders was hij echt niet zovaak kampioen geworden.. Dat laatste is echt slapen gelul, maar dat roepen mensen enkel om hun mening kracht bij te zetten. Als je eerste wordt ben je kampioen. Iedereen speelt 34 wedstrijden en 2x tegen elkaar. Uiteindelijk sta je bovenaan als je de meeste punten haalt. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2016 - 23:13 schreef p111 het volgende:[..] Ja we kunnen natuurlijk weer eenheids worsten opstellen geen risico en alles breed of terug.Die acties lukken inderdaad niet altijd maar met dat risico heb je wel meer aantrekkelijker voetbal gekregen ook Ziyec heeft veel balverlies maar ik ben super blij dat hij bij Ajax is komen voetballen. Ik vraag me echt af waar jij dat aantrekkelijke voetbal ziet dan. De afgelopen 4 wedstrijden gaf alleen Celta B een beetje hoop maar ook daar zag je aan het einde de vertwijfeling. Het enige wat ik zie is soms wat aanvallender voetbal maar zeker achterin veel meer onzekerheid.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2016 - 01:12 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat laatste is echt slapen gelul, maar dat roepen mensen enkel om hun mening kracht bij te zetten. Als je eerste wordt ben je kampioen. Iedereen speelt 34 wedstrijden en 2x tegen elkaar. Uiteindelijk sta je bovenaan als je de meeste punten haalt. ligt eraan hoe je bovenaa staat in mijn ogen.. vorigseizoen liet ajax het dik afweten.. en werd psv dus met geluk kampioen... niet dat je dan minder blij bent ermee dat zeg ik nergens.. |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Ajax begon goed tot dat Onana heel raar begon te doen. De hele achterhoede begon ook te rommelen en daar door ontstonden er kansjes voor AZ en toen dacht AZ we zijn sterker, als Onana gewoon die bal weg werkt en speelt zoals de laatste weken dan was dit niet nodig. En als Gudelj vertrekt dan hoef ik ook niet meer na te denken hoe ik zijn naam moet spellen dan is dat ook opgelost. |
|
|
|