|
|
Stylzz
|
|
|
Laten we maar gewoon winnen, want dit forum is ondertussen zuurder dan ik ooit geweest ben. Terwijl we nog op drie fronten gewoon meedoen. Ach ja. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
als het middenveld weer compleet is wint Feyenoord met 3-1 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 november 2016 - 16:01 schreef RenatoBos het volgende:De KNVB heeft Dennis Higler aangesteld als scheidsrechter voor de wedstrijd tussen Feyenoord en PEC Zwolle. Dit duel wordt aanstaande zondag om 16:45 uur gespeeld in een uitverkochte Kuip. Higler krijgt ondersteuning van de assistent-scheidsrechter Brondijk en De Vree. Allard Lindhout is aangesteld als vierde official. die is goed bezig met fluiten |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Op het doel van PEC bedoel je |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2016 - 07:08 schreef MightyAce het volgende:[..] Als je Dirk niet opstelt, krijg je weer Tapia of Veijno. Die hoeven van mij nooit meer te spelen. Toornstra op de plaats van Dirken Berghuis en Elia in de basis. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2016 - 09:09 schreef Stylzz het volgende:Laten we maar gewoon winnen, want dit forum is ondertussen zuurder dan ik ooit geweest ben. Terwijl we nog op drie fronten gewoon meedoen. Ach ja. Pfffff of wa.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Achahbar: ''Feyenoord is de mooiste club van Nederland''
Anass Achahbar neemt het aanstaande zondag met PEC Zwolle voor het eerst in zijn voetballoopbaan op tegen Feyenoord. De 22-jarige spits maakte afgelopen zomer de overstap van de Rotterdamse club naar de Zwollenaren omdat hij bij Feyenoord geen perspectief meer zag.
“Het voelt anders, nieuw en heel apart eigenlijk”, zegt hij over het treffen met zijn oude club. “Ik weet niet wat ik doe als ik scoor. Ik ben iemand die altijd van zijn gevoel uitgaat, dus ik zie het wel. Ik denk niet dat de supporters het mij kwalijk zullen nemen als ik ga juichen als ik scoor. Ik ben wel een tegenstander, maar je zou gewoon moeten kunnen juichen als je scoort. Dat is normaal, maar ik moet niet heel gek gaan doen of zo.”
Bij PEC Zwolle was de spits nog geen enkele keer trefzeker. “Ik ben iemand die altijd niet veel wedstrijd nodig had om doelpunten te maken. Nu gaat het niet zo vlot, dat knaagt natuurlijk wel", zegt de kleine aanvaller in gesprek met Voetbal International. “Voor mij, persoonlijk, denk ik dat ik niet echt een eerlijke kans heb gehad bij Feyenoord”, vervolgt hij. “Ik heb niet zoveel wedstrijden gespeeld als ik zou willen.
Het is logisch, want ik kwam uit de jeugd en de spitsen die voor mij stonden deden het heel goed. Ooit droom ik wel om terug te keren bij Feyenoord. Het is de mooiste club uit Nederland. Ik ben er opgegroeid en de club heeft mij grootgebracht.” |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Oprecht ventje. Helaas te licht voor Feyenoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zin in een overwinning. Lijkt al eeuwen geleden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Die komt er. En dik ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Hoeft voor mij echt niet denkt dat het dan veel kracht gaat kosten sparen voor a.s. donderdag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2016 - 08:57 schreef de bluffer het volgende:[..] Hoeft voor mij echt niet denkt dat het dan veel kracht gaat kosten sparen voor a.s. donderdag Donderdag is nutteloos, je kan beter donderdag mensen sparen voor zondag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Een poll op FR12 geeft aan dat 85% het liefst Woudenberg ziet tegenover 15% voor Nelom.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik kies ook voor Woudenberg, omdat hij nog kan groeien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jans gooit het over een andere boeg: 'Feyenoord kun je niet echt verrassen'
In aanloop naar de wedstrijd tegen Feyenoord heeft Ron Jans besloten om vrijdag en zaterdag achter gesloten deuren te trainen. De trainer van PEC-Zwolle wil geen pottenkijkers en hoopt Feyenoord zondag op die manier te verrassen.
"Ik ga ervan uit dat je een ploeg als Feyenoord niet écht kunt verrassen", nuanceert Jans in gesprek met RTV Oost. "Maar we gaan een andere speelwijze toepassen. Misschien moeten ze in de eerste minuten toch even zoeken en kijken hoe het nu precies staat."
Jans hoopt te profiteren van de mindere reeks van Feyenoord. "Ze hebben verloren van Go Ahead Eagles en een aantal keren gelijk gespeeld. Maar dat was wel tegen allemaal sterke tegenstanders, moet ik zeggen. Feyenoord staat nog gewoon bovenaan en doet het geweldig, zeker in de Kuip. Het wordt voor ons een hele kluif."
Feyenoord en PEC trappen zondag af om 16.45 uur. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En Nelom heeft maar 45 minuten gespeeld dit seizoen. Zou raar zijn om met hem te beginnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 november 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt, maar ja, je weet he.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Weiger om de uitglijder bij Eagles als maatstaf te nemen. 3-0. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
4-1.. komen 0-1 achter in eerste 5min... te gretig van start |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T wordt gewoon een makkelijke overwinning. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Concurrentie laat punten liggen. Jullie weten toch wat dat betekent? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat we winnen, de concurrentie speelt vandaag trouwens. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Woudenberg ineens afgedaan? Ik zie geen groei in Nelom.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 november 2016 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nee, deed het prima bij zijn optredens, maar ik ben niet zo anti-Nelom. Sterker nog, ik denk dat hij bij de betere backs in de eredivisie hoort. Kongolo is de beste, vlak achter hem zit Haps van AZ, dan komt er even niets en dan o.a. Nelom... evenMaar hij mag wel wat meer peper in zijn reet geduwd krijgen... Hij oogt nogal laconiek en dat is waarom velen het niet in hem zien zitten denk ik. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zal als hij er in staat vanmiddag eens beter op hem letten. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Zul je zitten dat hij staat te slapen bij een tegendoelpunt, haha... oh nee dat is de duivel verzoeken. Laten we hem maar niet wakker maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 november 2016 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2016 - 09:09 schreef Stylzz het volgende:Laten we maar gewoon winnen, want dit forum is ondertussen zuurder dan ik ooit geweest ben. Terwijl we nog op drie fronten gewoon meedoen. Ach ja. Hahaha apart ja. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 november 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nelom kan best een leuke wedstrijd spelen vanmiddag en misschien volgende week ook, maar daarna is het weer weken niks. Je kan NOOIT op hem bouwen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Woudenberg mag ook gerust hoor. Twee verschillende types back. Ik zou voor nelom kiezen, maar als Woudenberg er staat is het ook goed. Hij deed het niet zo slecht. Ik zou voor nelom kiezen omdat hij meer voetballer is. Woudenberg is zo'n typische Duitse back met zijn loopvermogen, wat ook een goed wapen is. Het is maar welke je voorkeur heeft...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 november 2016 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2016 - 10:08 schreef Arie.Klooster het volgende:Nee, deed het prima bij zijn optredens, maar ik ben niet zo anti-Nelom. Sterker nog, ik denk dat hij bij de betere backs in de eredivisie hoort. Kongolo is de beste, vlak achter hem zit Haps van AZ, dan komt er even niets en dan o.a. Nelom... evenMaar hij mag wel wat meer peper in zijn reet geduwd krijgen... Hij oogt nogal laconiek en dat is waarom velen het niet in hem zien zitten denk ik. HAHAHAHAHAAHSkdfoiqwfnoiwqnfhhahaha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha..arme Arie. Pro Nelom en moet dat bekopen hier. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Lastige wedstrijd Ron Jans is een slimme coach! Hij weet hoe hij zijn spelers moet gebruiken. ,n beetje als Don Leo , . Anchabar is zo technisch en wendbaar. Ik voorspel een gelijkspel. |
|
|
|