|
|
RenatoBos
|
|
|
Kijk zo neem je een corner..pfffff |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo traag, geen druk op de bal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ga maar aan het eten beginnen.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ja...Menig ging buitenom bij de grens |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
HOPPAAAAAAAAAAAAAAA..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 november 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Scoort altijd tegen Zwolle |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gewoon een tempootje hoger en hoppa |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Beetje aan t genieten van Nelom? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Zijn timing is veeeeel beter dan wie dan ook in de eredivisie.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Wat een zaadwedstrijd verder |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hoop dat ze van 3 punten weer een beetje gaan zwemmen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Kuyt gaat niet zomaar liggen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Twring elia 10 seconden de tijd |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Niveautje Man Utd -Arsenal |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Verdedigend staat het wel, maar aanvallend.....pfff, wat magertjes |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kut pek ook. Doet he-le-maal niets |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Nelom de minste elia ook niet best. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Hoeft ook niet, tis aan feyenoord! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Blij dat we n goal maakten. Kuyt speelde goed , de enige die passes met risico durfde te geven. De rest speelt breed , terug , breed en lopen met de bal zonder n man te passeren. El vertraagde zelfs bij het uittrappen van de bal voor de blessure van Kuyt. De laatste 10 minuten ging t wat beter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nelom blijft een achilleshiel |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Waarom is Nelom toch altijd de zondebok? Niet dat hij zo goed speelt hoor, maar je kunt er nog wel een paar op noemen. El Ahmadi is ook wel eens beter geweest. Elia laat niet veel zien. En Toornstra niet. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2016 - 17:35 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Waarom is Nelom toch altijd de zondebok? Niet dat hij zo goed speelt hoor, maar je kunt er nog wel een paar op noemen. El Ahmadi is ook wel eens beter geweest. Elia laat niet veel zien. En Toornstra niet. El ahmadi speelt gewoon redelijk hoor. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik vind de meesten gezapig spreken. Scharie-Jan, Kuyt en Vilhena zijn de enigen die hun niveau halen.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Altijd maar tis beter dan Nelom |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2016 - 17:35 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Waarom is Nelom toch altijd de zondebok? Niet dat hij zo goed speelt hoor, maar je kunt er nog wel een paar op noemen. El Ahmadi is ook wel eens beter geweest. Elia laat niet veel zien. En Toornstra niet. Nelom doet echt niets goed! Verdedigend hoeft hij niets en aanvallend doet hij niets. Bilal erbij op rechts en Toornstra dan maar op links erbij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Veel te traag in balbezit , en fantasieloos. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Valt nog wel mee nibke, en je werkt met Elia en Toornstra op links? |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Spelen leuk maar we moeten gaan afmaken want het is nog tam. Waar ik me helemaal aan erger ik sta op vak T. Paar jongens die dan zeggen hoe hypocriet het is nu pas een actie te doen voor Tony. Ombegrijpelijk voor mij, ik weet hoe het is om een moeder te verliezen op jonge leeftijd aan die tyfes ziekte en dan zown reactie.... echt hatelijk... Soms zou ik willen dat ik er wat aan kon doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De 2de helft KNALLEN dan maar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er zit weer een ouderwets gat tussen de linies. Aangesloten spelen en druk naar voren.
3-0 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Kun je nagaan als hij niet meedoet. Blijft er niets over |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Precies, ruimte is er genoeg! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2016 - 17:43 schreef Beempjerotterdam het volgende:Spelen leuk maar we moeten gaan afmaken want het is nog tam. Waar ik me helemaal aan erger ik sta op vak T. Paar jongens die dan zeggen hoe hypocriet het is nu pas een actie te doen voor Tony. Ombegrijpelijk voor mij, ik weet hoe het is om een moeder te verliezen op jonge leeftijd aan die tyfes ziekte en dan zown reactie.... echt hatelijk... Soms zou ik willen dat ik er wat aan kon doen. Er zitten helaas veel tokkies op T, erger me er ook vaak aan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|